تعداد بازدید : 3018

معرفی شرکت مهندسی آدورا فراز آریا , درب اتوماتیک

تهران
شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
021-22899640
تصویر 2

شرکت مهندسی آدوراتولیدکنندگان درب اتوماتیک جهان را به کارشناسان صنعت ساختمان کشور و مشتریان محترم معرفی نماید.
آدورا در زبان پارسی قدیم به معنای کمک کننده و یاری رساننده است
شرکت مهندسی آدورا با تکیه بر تجارب مدیران خود که جزو قدیمی ترین افراد شاغل در زمینه درب اتوماتیک در ایران می باشند اقدام به بررسی جامع شرکتهای تولید کننده درب اتوماتیک در نقاط مختلف جهان نموده و با توجه به جوانب مختلف این سیستمها برای ارائه به بازار ایران انتخاب گردیده است.
شرکت مهندسی آدورا به عنوان فروش و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی تورمکس سویس (TORMAX) در ایران، که از بزرگ ترین و برترین سازنده های دربهای اتوماتیک در اروپا می باشد و نامی شناخته شده در سرتاسر جهان است، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به شما مشتری محترم اعلام می دارد.
با استفاده از درب اتوماتیک ، ورودی ساختمانها مدرن ، زیبا و ایمن می شود و تأثیر بسیاری در جلوگیری از اتلاف انرژی دارد. همچنین دلیل مهم دیگر استفاده از این دربها، رعایت بهداشت عمومی و خصوصی بالاخص در بیمارستانها و مراکز درمانی می باشد.
برخی از سیستم های شرکت مهندسی آدورا به شرح ذیل می باشند:
دربهای اتوماتیک:

کشویی Sliding
سیستم این درب به صورت کشویی باز و بسته می شود و به دلیل عملکرد ساده و فضای کمی که اشغال می کند بیشتر در اماکن عمومی و پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم در دو نوع یک لت (یک لت ثابت و یک لت متحرک) و دو لت (دو لت ثابت و دو لت متحرک) است و پر استفاده ترین درب اتوماتیک شیشه ای به حساب می آید.
گرد Curved
سیستم این درب به صورت کشویی و روی خط نیم دایره باز و بسته می شود و به دلیل داشتن شیشه قوسی شکل، ظاهری بسیار مدرن و زیبا به ورودی ها می دهد، این سیستم در دو نوع نیم گرد(یک درب شامل 2لت متحرک و 2 لت ثابت) و تمام گرد(دو درب شامل 4لت متحرک و 4 لت ثابت) است. گردان Revolving
سیستم این درب به صورت گردان کار می کند، بدین صورت که باله های گردان آن (سه باله یا چهارباله) پس از مشاهده عابر توسط چشم الکترونیکی به چرخش در میایند و بعد از عبور فرد از درب و یا با مکث عابر از حرکت باز می ایستند، این درب جهت تردد تعداد زیاد عابرین بدون برخورد با یکدیگر در ورودی های پر تردد مانند هتلها- پاساژها- مجتمع ها و... استفاده شده و ظاهری بسیار مدرن و شیک به ورودی می دهد.
تاشو Folding
این درب به صورت تاشو باز و بسته می شود و جهت اماکنی که عرض ورودی آنها بسیار باریک باشد قابل نصب است به صورتی که پس از باز شدن کامل درب به طرفین بیش از 90 درصد عرض کل ورودی قابل استفاده خواهد بود.
تلسکوپی Telescopic
سیستم این درب به صورت کشویی باز و بسته می شود و جهت راهرو ها، ورودی ها و مسیر های باریک که محدودیت باز شو دارند مورد استفاده قرار می گیرد، با ظاهری شیک و مدرن تردد حجم بیشتری از عابرین را جوابگو خواهد بود.
مثلثی Angular
سیستم این درب به صورت کشویی و با زاویه 90 درجه باز و بسته می شود و برای ورودی های زاویه دار و با معماری مدرن قابل استفاده است و به دلیل نحوه خاص قرارگیری دربها،از تابش مستقیم نور به داخل جلوگیری می شود.
اضطراری Breakout
سیستم این درب در حالت عادی به صورت کشویی باز و بسته می شود و در حالت اظطرار با خوردن ضربه به لنگه دربها کلیه لت ها باز شده و موازی با یکدیگر قرار میگیرند به طوری که بیشترین فضای خروج در اختیار عابرین قرار داده شود، این سیستم در بیمارستانها که نیاز به ورود یا خروج فوری برانکارد یا در خروجی ساختمانهای پر ساکن در هنگام بروز آتش سوزی،زلزله ومواقع اظطرار مورد استفاده قرار میگیرد.
لولایی Swing
این سیستم درمکانهایی که به علت عرض کم نیاز به عرض بازشوی بیشتری دارند مورد استفاده قرار می گیرد و 100% عرض دهنه باز می شود و طوری طراحی شده که در نصب آن نیازی به تغییر درب موجود ساختمان نبوده و روی درب فعلی قابل نصب می باشد.
برخی از کاربری های دربهای اتوماتیک شرکت مهندسی آدورا به شرح ذیل می باشند:
کاربرد در بیمارستان ها
نصب درب های اتوماتیک شیشه ای و بیمارستانی در بیمارستانها باعث افزایش بهداشت محیطی می شود از جمله می توان عدم تماس دست های مراجعین با درب را اشاره کرد.استفاده از دربهای بیمارستانی که در اتاق های عمل، آزمایشگاهها و مراکز پژوهشی استفاده می شود باعث تسهیل در رفت و آمد برانکاردها، جلوگیری از ورود اشعه x، صرفه جویی در مصرف انرژی و زیبایی محیط می شود.
بیمارستان ها:
1. رعایت بهداشت عمومی
2. صرفه جوئی در مصرف انرژی
3. تسهیل در حمل و نقل برانکاردها
4. جلوگیری از تشعشع اشعه X (درب های بیمارستانی)
5. سازگاری با دمای محیطی
کاربرد در بانک ها
اهمیت استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای در بانک ها:
استفاده از دربهای اتوماتیک شیشه ای در بانک ها باعث ایجاد امنیت بسیار بالایی می شود از جمله می توان به این مورد اشاره کرد که در صورت سرقت از بانک، در هنگام خروج سارقین می توان درب اتوماتیک را با استفاده از ریموت کنترل قفل نمود.همچنین استفاده از این نوع دربها سبب زیبایی محیط و صرفه جوئی در مصرف انرژی می شوند.
اهمیت استفاده از درب های اتوماتیک کرکره ای در بانک ها:
استفاده از این نوع درب ها در بانک ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است با توجه به ابلاغ پلیس امنیت مبنی بر اینکه داخل بانک ها باید رویت گردند
استفاده از کرکره های شفاف ( نانو کامپوزیت ) بسیار متداول می باشد همچنین این نوع دربها به دلیل ضد گلوله بودن از امنیت بسیار بالایی برخوردارند.
مزایای استفاده از درب اتوماتیک در بانک ها:
1. امنیت بسیار بالا
2. تسهیل در رفت و آمد مشتریان
3. زیبایی محیط
4. صرفه جوئی در مصرف انرژی
کاربرد در رستوران ها
نصب درب های اتوماتیک شیشه ای و کرکره ی در ورودی رستوران ها باعث امنیت،زیبایی،صرفه جویی در مصرف انرژی و رفت و آمد آسان می شوند.
رستوران ها:
1. تسهیل در رفت و آمد
2. صرفه جوئی در انرژی
3. زیبایی محیط
4. امنیت بالا
موارد کاربرد در سازمان ها و شرکت ها
در سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی به دلیل امنیت بسیار بالا و زیبا شدن محیط استفاده از دربهای اتوماتیک بسیار متداول شده است و با توجه به انواع مدل های درب اتوماتیک این نوع درب ها در هر مکانی قابل نصب می باشند.
سازمان ها و شرکت ها:
1- امنیت بسیار بالا
2- تسهیل در رفت و آمد
3- صرفه جوئی انرژی
4- زیبائی محیط
کاربرد در مجتمع های مسکونی
استفاده از درب های اتوماتیک شیشه ای جهت ورودی مجتمع های مسکونی و همچنین درب های کرکره ای جهت پارکینگ این مجتمع ها باعث امنیت بسیار بالا،زیبایی و تسهیل در رفت و آمد می شوند.
مجتمع های مسکونی:
1- امنیت بسیار بالا
2- تسهیل در رفت و آمد
3- زیبائی محیط
کاربرد در مترو ، راه آهن و فرودگاه
نصب درب های اتوماتیک در این اماکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است از جمله می توان به امنیت بسیار بالا و تسهیل در رفت و آمد مسافرین اشاره نمود، همچنین استفاده از این نوع درب ها در فرودگاهها و راه آهن و مترو باعث زیبایی محیط نیز می شوند.
مترو راه آهن، فرودگاهها
1- امنیت بسیار بالا
2- تسهیل در رفت و آمد
3- زیبائی محیط
شایان ذکراست شرکت مهندسی آدورا به لطف حمایت طیف گسترده مشتریان که عمدتا ادارات و سازمان های مهم دولتی و خصوصی هستند، قادر است محصولات و خدمات خود را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان ارائه نماید. ضمنا کلیه محصولات و خدمات فوق با ضمانت نامه رسمی و خدمات پس از فروش شرکت مهندسی آدورا عرضه می گردد.

شرکت مهندسی آدورا فراز آریا

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : یك شنبه 6 آذر 1401
نام :
شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان ابوذر غفاری جنوبی، کوچه بهنیا، شماره 7، طبقه 4، واحد 4
تـلـفــن :
021-22899640
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
معرفی شرکت مهندسی آدورا فراز آریا , درب اتوماتیک

تازه های گروه صنعت > سایر صنایعصفحه  260 از 277

شرکت پتروصنعت , شلنگ کامپوزیت

شرکت پتروصنعت , شلنگ کامپوزیت
1 سال پیش
شرکت پتروصنعت اسرار با داشتن تجربه بالا،دانش فنی،تجهیزات پیشرفته و به ویژه متخصصین مجرب که اولین ابداع کننده،طراح و تولید کننده در ایران بوده اند ، این افتخار را دارد تا محصولات مورد نیاز صنایع مختلف علاوه بر آنچه که معرفی شده است را طراحی و تولید نمایدشرکت پت
051-44264644-3 , 09127397364
سبزوار , پتروصنعت اسرار(دانش بنیان)

تولید نوار ( تسمه ) ، نبشی ، نوار کنج تو کار ، ناودانی استیل آدرین

تولید نوار ( تسمه ) ، نبشی ، نوار کنج تو کار ، ناودانی استیل آدرین
1 سال پیش
آدرین استیل تولید کننده و پخش کننده انواع سازه های استیل دکوراتیو نوار استیل ( تسمه استیل ، نوار لمسه ) ، نبشی استیل ، کنجی استیل ، ناودانی استیل ، فیتیله استیل ، یو استیل ، نوار کنج استیل تو کار ، قرنیز استیل ، سازه استیل یو تو کار انواع خدمات لیزر
09123357817
کمالشهر , ادرین استیل115000 تومان

صنایع فلزی قائم

صنایع فلزی قائم
1 سال پیش
ارائه خدمات ورق کاری ورق آهن تا 3 میلیمتر استیل تا 2 میلیمتر آلومینیوم تا 2 میلیمتر خم، برش، فرم، نقطه جوش جوش CO2 و آرگون مونتاژ و اسمبل قطعات فلزی و ورق برای انواع دستگاه های صنعتی و آزمایشگاهی سازنده انواع تابلو برق ، بدنه
026-34710888 , 026-34710889
کرج , کیو ام گروپ

تولید کننده چسب حرارتی.هات ملت

تولید کننده  چسب حرارتی.هات ملت
1 سال پیش
شرکت کیمیا گستر تولید کننده چسب حرارتی. تفنگی.در 2 سایز. ضخیم.و نازک. شفاف و زرد. چسب گرانول.صحافی و بسته بندی و غیره . چسب زنده قالبی(P.s.a). لیبل و پوشاک بهداشتی وچسب ژلاتین برای دستگاه های جلد سازی و جعبه سازی اتومات ونیمه اتومات کاملا بدون بو جایگزین سریش
09125061856
تهران , یاسر مومنی

تولید مانکن فوم پایه دار

تولید مانکن فوم پایه دار
1 سال پیش
تولید کننده پرشین مانکن تولید کننده مانکن های سوزن خور پایه دار مانکن های زنانه مردانه و بچه گانه ارسال به تمام نقاط کشور ( تولید مانکن فوم پایه دار )
09125210272 , 021-36134202
ورامین , علی

فروش روغن صنعتی

فروش روغن صنعتی
1 سال پیش
انواع روغن های صنعتی روغن هیدرولیک روغن موتور دیزلی ، توربو شارژ ، روغن موتور ( فروش روغن صنعتی )
09901212036
تهران , روغن صنعت دامون

تولید کننده روغن موتور هیدرولیک واسکازین صنعتی

تولید کننده روغن موتور هیدرولیک واسکازین صنعتی
1 سال پیش
تولید و فروش انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی . روغن هیدرولیک vg10 vg68 و روغن گالن و بشکه 10 , 40 , 50 جهت سر ریز و تعویض و روغن های صنعتی پایه تصفیه دوم تهران و شهرستان ها با قیمت مناسب ( تولید کننده روغن موتور هیدرولیک واسکازین ص
09336652290
تهران , صدرا مقدم

طراحی و ساخت المنت

طراحی و ساخت المنت
1 سال پیش
طراحی و ساخت انواع المنت تسمه ای ، تخت ، سرامیکی و سرنازل المنت میله ای، المنت فشنگی ، المنت سوپر هیتر ، المنت آبگرمکنی با ترموستات، المنت سماوری ، المنت دوخت، المنت فنری لوازم جانبی : پارچه نسوز چسب دار ، سیمهای نسوز ، وارنیش، دوشاخ اتویی
09132946502
اصفهان , محمد رهنمایی

فروش جک های تخت بیمارستانی

فروش جک های تخت بیمارستانی
1 سال پیش
فروش جک , باکس و ریموت های تخت بیمارستانی شرکت BIBUS ترکیه در سراسر کشور , با کیفیت بسیار عالی بدون صدا و با قدرت 6000 , از سایز 10 الی 30 , تحویل درسریعترین زمان ممکن .فروش بصورت عمده .
09195664936
تهران , بی باس

حلبی سازی درویشی

حلبی سازی درویشی
1 سال پیش
تولید و پخش انواع دودکش بخاری و پکیج کلاهک . تبدیل . لوله . زانو بخاری نفتی و هیزمی باتشکر ( حلبی سازی درویشی )
09149160981 , 041-35485790
تبریز , احمد

راهنمای احداث کارخانه تولید نان صنعتی

راهنمای احداث کارخانه تولید نان صنعتی
1 سال پیش
راهنمای احداث کارخانه تولید نان صنعتی شرکت پارس رابین پس از بررسی و ارزیابی ده ها مطالعه توجیهی و تحقیقاتی پیرامون نان صنعتی، اینک پس از ماهها مجموعه ای بی نظیر را درمورد نان صنعتی و با نام راهنمای جامع نان صنعتی با سرفصل های ذیل آماده و تقدیم می نماید:<
09358780714
تهران , پارس رابین

فروش دستگاه شات مدل ٢٦٠ بهمراه تزریق

فروش دستگاه شات مدل ٢٦٠ بهمراه تزریق
1 سال پیش
یک دستگاه شات کریت مدل 260 بهمراه دستگاه تزریق شاتکریت به فرایند پاشش بتن و مصالح خشک یا تر بر روی سطوح گفته می‌شود. این فرایند معمولا با سرعت زیادی انجام می‌شود؛ همین بالا بودن سرعت باعث متراکم شدن مصالح و چسبیدن آن‌ها به سطح خواهد شد.
09024453887
اراک , محمدرضا خوافی پور

فروش انواع پارچه فیلترهای نومکس NOMEX ، فایبرگلاس ، پلی استر

فروش انواع پارچه فیلترهای نومکس NOMEX ، فایبرگلاس ، پلی استر
1 سال پیش
تأمین کننده انواع مدیا فیلتر و پارچه بگ فیلتر صنعتی در خدمت مشتریان عزیز می باشد. بخشی از محصولات شامل : پارچه: - نومکس (آرامید) - فایبرگلاس - تفلون (PTFE) - پلی ایمید P84 - پلی استر - پلی پر
09194578770
تهران , گروه بازرگانی رادانو

کتیرا سفید صدفی

کتیرا سفید صدفی
1 سال پیش
کتیرا صدفی اعلا کتیرا سفید کتیرا سفید صدفی گرید A
09904057066
مشهد , علی

گروه کرکره برقی الماس

گروه کرکره برقی الماس
1 سال پیش
مشاوره انواع کرکره برقی مناسب با نیاز شما فروش انواع کرکره برقی با موتورهای قدرتمند و تیه های فوق سنگین کرکره فلزی نصب و راه اندازی انواع کرکره برقی برای پارکینگ منازل ، فروشگاه ها ، پنجره با بالکن جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
09351656125
کرج , گروه بازرگانی ماهان

آگهی های ویژه صنعت » سایر صنایع

ورق نورگیر سقفی و دیواری سوله
09131368820 , 031-58650006
دستگاه اسپرسو ساز صنعتی سنرمو مدل ورونا RS
09124541474 , 021-66581756
دستگاه اسپرسو ساز صنعتی جیمبالی M27

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی جیمبالی M27

امیر کیان جواهری , استیلا
09124541474 , 021-66581756
خرید و فروش پالت و تخته
09362525659
فروش لوله سیلندری و میل کروم

فروش لوله سیلندری و میل کروم

فولاد یگانه تهران
09124496503 , 021-66242435
دستگاه اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدلB2013

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی بیزرا مدلB2013

امیر کیان جواهری , استیلا
09124541474 , 021-66581756
فن فوروارد و بکوارد و رادیال و دبل و سانتریفیوژ و آکسیال و فن هواساز
021-65583711 , 09121645679
دستگاه اسپرسو ساز صنعتی جیمبالی M34

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی جیمبالی M34

امیر کیان جواهری , استیلا
09124541474 , 021-66581756
فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی
021-22134014 , 021-22134016
فروش مرغداری شرکت سبزدشت فارس

فروش مرغداری شرکت سبزدشت فارس

شرکت کشاورزی سبزدشت فارس
09176187768

آگهی های ویژه صنعت

رولیک بیل مکانیکی

رولیک بیل مکانیکی

حامد منصوری
021-66691920 , 021-66691921
پروانه بیل مکانیکی و لودر
021-66691920 , 021-66691921