تعداد بازدید : 31427

فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی

تهران
پارس الکترونیک دفتر مرکزی
021-22134014 , 021-22134016 , 09122788004
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3
تصویر 4
تصویر 5

گروه پارس الکترونیک دفتر مرکزی مجری دستگاه های دافع جانوران موذی و پرندگان درایران و خاورمیانه .
نماینده انحصاری دستگاههای دفع موش و پرنده و جانوران موذی از کمپانی pest repeller تایوان درایران.
ارائه دهنده محصولات التراسونیک , فرا صوت فراری دهنده حیوانات موذی , پرندگان مانند دستگاه فراری دستگاه دهنده کلاغ , دستگاه فراری دهنده کبوتر از سوله , دستگاه فراری دهنده گنجشک از باغ ها و مزارع کشاورزی , دستگاه فراری دهنده و دور کننده جوندگان مانند موش و رت .دستگاه های از بین برنده و دافع حشرات دستگاه دفع انواع سوسک , پشه , مگس , ساس , کک , کنه , مار , عقرب , گربه , سگ , گرگ و گراز می باشد.
دستگاه های دفع موش و دستگاه دفع ساس با گواهی رضایت مشتری ارائه می گردد . در صورت راضی نبودن از دستگاهها پول خود را پس بگیرید .
شرکت پارس الکترونیک (سعادت آباد) با بیش از20 سال تجربه تخصصی و با اختیار داشتن کارشناسان مجرب و خبره در خدمت هم وطنان گرامی می باشد .
دستگاه های فراصوت دافع موش و حشرات و دستگاههای التراسونیک فراری دادن پرندگان جهت انواع مصارف صنعتی ، کارخانجات ، فرودگاهها ، بیمارستانها ، نظامی ، کارخانجات مواد غذایی ، بیمارستانها ، منازل طراحی شده است .
پارس الکترونیک مفتخر به تجهیز صدها پروژه بزرگ صنعتی , تجاری , اداری , مسکونی , بهداشتی و غیره درایران و خارج از ایران می باشد که قابل ارائه مستندات مربوطه به مشتریان عزیز است.
از ویژگی های متمایز شرکت پارس الکترونیک:
نصب و خدمات پس از فروش و همچنین مشاوره رایگان کارشناسان مجرب می باشد .
لازم به ذکر است که اگر از مشاوره کارشناسان ما استفاده کردید و با توجه به نظر آنها دستگاه تهیه نمودید گواهی رضایت مشتری نیز دریافت خواهید کرد ینی اگر چنانچه از دستگاههای دفع موش و حشرات و دستگاههای فراری دهنده پرندگان راضی نبودید می توانید دستگاهها را عودت داده و پول خود را پس بگیرید .
ارائه دستگاههای دفع موش از انبار،دستگاه های دور کننده موش از سوله ،دستگاههای فراری دهنده موش از کلیه فضاهای کارخانجات صنعتی،دستگاه دفع کبوتر از سوله ،دستگاه دفع پرنده از انبار،دستگاه فراری دهنده انواع پرنده از زمین های کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی،فراری دهنده مار و عقرب از انبار و از زمین کشاورزی , دستگاه دفع کننده وو از بین برنده ساس 100 درصد تضمینی .
ارائه دستگاهها فقط با ارائه گواهی نامه اصالت کالا
ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان باتجربه این مرکز امکان پذیر است لازم به ذکر است بازدید از مکان شما برای ارائه مشاوره بهتر و یا جا نمایی دستگاههای دفع کننده موش و دستگاه های فراری دهنده حشرات و دستگاههای فراری دهنده پرندگان امکان پذیر است .
پارس الکترونیک دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای فراصوت فراری دهنده موش و حشرات با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب ایمنی و بهداشت امکان ارائه مشاوره جهت بهسازی محیط شما را نیز دارد .
شرکت پارس الکترونیک در زمینه های بهداشت محیط و محیط زیست در ارتباط مستمر و مفید با جامعه دانشگاهی کشور می باشد از اینرو در کارنامه خود خدمات ارزنده بیشماری را دارد .
لازم به ذکر است دستگاههای التراسونیک ارائه شده توسط شرکت پارس الکترونیک در انواع مدل های مختلف موجود است ; دستگاه دور کننده موش و جوندگان در 10 مدل مختلف . دستگاه التراسونیک فراری دهنده سوسک در 10 مدل مختلف دستگاهی .دستگاه دفع سوسک، سوسک ریز، سوسک امریکایی ، سوسک آلمانی
دستگاه فراری دهنده انواع پرندگان
دستگاه دفع کننده کبوتر
دستگاه دور کننده یاکریم
دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوارا ز استخرهای پرورش ماهی
دستگاه فراری دهنده گربه
دستگاه دور کننده سگ
دستگاه دفع سگ پرتابل
دستگاه دور کننده سگ ثابت
دستگاه فراری دهنده انواع پرندگان از مزارع
کشاورزی
دستگاه فراری دهنده گرگ , گراز و خرس
دستگاه فراری دهنده حشرات موذی
کلیه دستگاههای التراسونیک ارائه شده بر روی انسان هیچ گونه تاثیری بدی نداشته و سازگار با محیط زیست می باشد.دستگاههای فرا صوت بر عکس دستگاههای الکترو مغناطیس که متاسفانه امروز به جای دستگاه فراصوت و یا التراصونیک توسط برخی افراد سود جو ارائه می گردد بر روی کسانی که از سمعک استفاده می نمایند و یا کسانی که باتری قلب دارند هیچ تاثیری ندارد .
لطفا و باز هم لطفا در هنگام خرید به اصالت کالا دقت کنید چرا که یک سهل انگاری کوچک می تواند ضرر های زیادی به شما برساند.
لازم به توضیح است که هر موجودی یک دامنه شنوایی مخصوص به خود دارد مثلا موش توانایی این را دارد که دامنه بسیار گسترده تری از انسان بشنود و همینطور پرندگان دارای توانایی شنیداری بسیار گسترده تری از انسان هستند از این رو دستگاههای التراسونیک و فراصوت ارائه شده توسط پارس الکترونیک دستگاهی ارائه می دهد که مجهز به بلند گوی التراسونی باشند که صداهایی را تولید کند که انسان توانایی شنیدن ان صدا را نداشته باشد در نتیجه صدای تولید شده هیچ گونه آسیبی به انسان نمی رساند و در محدوده ی شنیداری موش و حشرات موذی می باشد و هیچ گونه آسیبی به انسان و حیوانات خانگی مانند سگ های خانگی و گربه و یا پرندگان زینتی نمی رساند .
از آنجایی که محدوده شنیداری پرندگان به انسان نزدیک است دستگاههای دور کننده پرندگان نیز در چند مدل مختلف ارائه می گردد که میکسی از دستگاههای سونیک و التراسونیک می باشد .
با توجه به نیاز کاربران کارشناسان ما دستگاه تخصصی دور کننده پرنده مورد نظر را پیشنهاد می دهند . بطور مثال دستگاهی که برای دور کردن کبوتر از تراس و حیات منزل استفاده می شود برای سوله مواد غذایی و یا انبار کارخانه و یا زمین های کشاورزی کاربرد ندارد در عوض دستگاههای بسیار تخصصی برای دور کردن کبوتر و دور کننده کلاغ از زمین کشاورزی و باغ ها و یا سوله ها و انبار ها موجود است که بسیار کاربردی می باشد .
باید توجه داشته باشیم که سموم شیمیایی باعث کشته شدن حیوان شده و جدا از اینکه سبب بوی بد و تعفن می گردند در ضمن اینکه موش ها بسیار موجودات باهوشی هستند و پس از استفاده از سم یا به ان ادت می کنند و یا دیگر ان را استفاده نمی کنند . خود سم که یک ماده شیمیایی است برای انسان و محیط زیست بسیار خطر ناک می باشد . و اما استفاده از دستگاههای فراری دادن موش و دیگر حیوانات موذی و یا دستگاه دور کننده پرندگان با روشی نوین و علمی نه تنها باعث کشته شدن نمی شود بلکه باعث فراری دادن و دور شدن این حیوانات از محل کار و زندگی شما می گردد .
امروز در جوامع پیشرفته از سموم خطرناک شیمیایی استفاده نمی شود بلکه با استفاده از فن اوری های نوین محیط خود را مجهز می نمایند .
دستگاههای الکترونیکی دور کننده موش و حشرات در دو مدل برقی و باطری قابل ارائه می باشد . مصرف برق این دستگاهها بسیار بسیار کم می باشد .
کاربرد دستگاههای دفع کننده موش و دور کننده موش در مکانهایی چون منازل و رستورانها , مهد کودک ها و بیمارستانها , انبار ها و سوله ها , کارخانجات و محیط های تولیدی , زمین های کشاورزی و باغ ها , سوپر مارکت ها و انبار های مواد غذایی و پتروشیمی ها می باشد .
کاربرد دستگاه فراری دهنده کبوتر در تراس و حیات منازل , زمین کشاورزی و باغ , انبار ها و سوله ها و همچنین فرودگاهها و پتروشیمی ها می باشد .
لازم به ذکر است امواج صوتی تولید شده توسط دستگاههای فراری دهنده موش و یا دستگاه دافع کبوتر و تمامی دستگاههای فراصوت ارائه شده توسط پارس الکترونیک دارای سویچ تغییر فرکانس صوتی هستند در نتیجه هیچ گاه حیوان به این صدا ها عادت نمی کند بلکه محیط را ترک می کند .
لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات فنی بیشتر از تماس با ما دریغ نفرمایید.
پست الکترونیکی : parsec4014@gmail.com

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : یك شنبه 13 خرداد 1403
نام :
پارس الکترونیک دفتر مرکزی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
سعادت آباد
تـلـفــن :
021-22134014 , 021-22134016 , 09122788004
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: پارس الکترونیک دفتر مرکزی
فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی

تازه های گروه صنعت > سایر صنایعصفحه  11 از 262

اتصالات استیل اینچی و میلیمتری

اتصالات استیل اینچی و میلیمتری
21 ساعت پیش
تمامی سفارشات ساخت با استیل 304 و 316 و ... پذیرفته می...
09121720671 , 021-33929105
تهران , علی سلیمیان

تولید کننده تابلو ترافیکی

تولید کننده تابلو ترافیکی
22 ساعت پیش
آیکون ویژهفروش تابلو ترافیکی تولید کننده تابلو ترافیکی قیمت تابلو ترافیکی تابلو راهنمایی و رانندگی قیمت علائم راهنمایی و رانندگی و...
09125145811
شهریار , عمران تجارت

فروش انواع مواد معدنی کتراک و سیلیس

فروش انواع مواد معدنی کتراک و سیلیس
22 ساعت پیش
کتراک کیسه 25 کیلوی سیلیس میکرونیزه انواع رنگ معدنی گلماش و اوخرا ( فروش انواع مواد معدنی کتراک و سیلیس...
09126152503 , 021-33009004
تهران , سعید درخشی

خرید و فروش انواع پارافین جامد ، مایع و ژله ای و پودری

خرید و فروش انواع پارافین جامد ، مایع و ژله ای و پودری
22 ساعت پیش
آیکون ویژهفروش انواع پارافین جامد یک و سه درصد پارافین پودری موم بیزوکس پارافین ژله ای پارافین کریستال انواع موم صنعتی موم سبز مخصوص قطعه سازی دقیق موم فویلی مخصوص مجسمه سازی فروش فتیله ده متری مخصوص...
09126152503 , 021-33009004
تهران , سعید درخشی

فنس کلاسیک هیرکان

فنس کلاسیک هیرکان
22 ساعت پیش
شرکت مفتول صنعت هیرکان تولید کننده انواع توری های نرده ای ( پانل های نرده ای - توری کلاسیک - نرده پیش ساخته مفتولی -فنس گالوانیزه) با کیفیت و قیمت مناسب و در زمانی کوتاه تولید می باشد با بیش از 3 دهه سابقه درخشان کاری دارای تیمی مجرب جهت نصب و اجرای...
09116690035 , 09116690036
گرگان , مفتول صنعت هیرکان

توری نرده ای و پانلی هیرکان

توری نرده ای و پانلی هیرکان
22 ساعت پیش
کارخانه و شرکت تولیدی مفتول صنعت هیرکان با بیش از 20 سال سابقه و کارخانه در شمال کشور توری نرده ای یا همان پانل نرده ای محصولی جدید از کارخانه هیرکان در امر حصارکشی می باشد که متشکل از پنل - پایه، بست و پیچ و مهره می باشد که متناسب برای انواع...
09116690035 , 09116690036
گرگان , مفتول صنعت هیرکان

بزرگترین تولیدکننده مبلمان آمفی تئاتری در ایران

بزرگترین تولیدکننده مبلمان آمفی تئاتری در ایران
22 ساعت پیش
بدینوسیله به استحضار میرساند شرکت هگزان طرح فعالیت های گسترده ای در زمینه های ذیل انجام میدهد : تولید انواع صندلی آمفی تئاتر در طرحهای مختلف طراحی وتجهیز کامل سالن های همایش و سالن های کنفرانس مشاوره،طراحی واجرای سیستمهای صوتی وتصویرحرفه...
0263-4648356
البرز , شمس

فروش گلدان بتنی

فروش گلدان بتنی
22 ساعت پیش
فروش گلدان بتنی یا فلاورباکس بتنی کاراب با متریال و بسیار مقاوم برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. ( فروش گلدان بتنی...
09911200109 , 021-28420941
ایلام , کاراب

پخش و فروش انواع تجهیزات ایمنی اتشنشانی و ترافیکی

پخش و فروش انواع تجهیزات ایمنی اتشنشانی و ترافیکی
22 ساعت پیش
فروش و توزیع انواع تجهیزات ایمنی و آتشنشانی و ترافیکی نظیر ماسک های تنفسی ، کلاه ایمنی ، عینک های محافظ ، گوشی صداگیر ، کفش ایمنی و عایق برق ، انواع لباس کار کارگری و کارمندی کپسول اتشنشانی ، انواع شلنگ اتشنشانی علائم ترافیکی ، استوانه و بشکه های...
09106886919 , 09127658818
تهران , ایمن تجهیز سعیدی

سیم جوش co2 نیکا شمس

سیم جوش co2 نیکا شمس
23 ساعت پیش
سیم جوش co2 در انواع سایز ها محصوا نیکا...
09141218116 , 041-37630567
عجب شیر , نیکا شمس

سیم جوش زیر پودری

سیم جوش زیر پودری
23 ساعت پیش
سیم جوش زیر پودری نیکا شمس در سایز های مختلف 2/40 .3/20 .4 .5 تولید شرکت فولاد شمس بناب ( سیم جوش زیر پودری...
09141218116 , 041-37630567
عجب شیر , نیکا شمس

شارژ و نصب مخزن گاز مایع LPG

شارژ و نصب مخزن گاز مایع LPG
23 ساعت پیش
انجام تمام خدمات گاز مایع LPG. نصب مخزن آمریکایی و غیره همراه با تمام شیر الات مخزن جنس درجه یک با گاز مایع برای استفاده شما عزیزان تعمیر لیگلاتور مخزن با قیمت مناسب و انجام کیفیت کاری خوب برای شما عزیزان ( شارژ و نصب مخزن گاز مایع...
09372322183
صفادشت. , فرزاد

صنایع رنگسازی پژواک

صنایع رنگسازی پژواک
23 ساعت پیش
آیکون ویژهتولید کننده انواع رنگ صنعتی و ساختمانی . اتومبیلی . دریایی . اپوکسی .کوره ای . آلکید هوا خشک . ترافیکی . با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید رنگ های صنعتی و ساختمانی با کیفیت و ضمانت تمامی...
09104091274 , 09123079040
مامونیه , مهدی

مبدل های حرارتی

مبدل های حرارتی
23 ساعت پیش
آیکون ویژهمبدل های حرارتی مورد استفاده در صنایع شیمیایی ، نفت و گاز ، مواد غذایی و غیره آشنایی با انواع مبدل های حرارتی قابل ساخت در مجموعه فنی و مهندسی پویا ماشین تک: 1- پوسته و لوله shell & tube 2- اسپیرال یا حلزونی spiral heat exchanger 3- هوا...
09129648682 , 09358985619
صفادشت , شرکت پویا ماشین تک

فروش لوله سیلندری و میل کروم

فروش لوله سیلندری و میل کروم
23 ساعت پیش
آیکون ویژهانواع سایزهای لوله سیلندری برش ابعاد مطابق درخواست مشتری با قیمت مناسب میل کروم و دوپلیشه چین - ایران -...
09124496503 , 021-66242435
تهران , فولاد یگانه تهران
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

آگهی های ویژه صنعت » سایر صنایع

خرید و فروش پالت و تخته
09362525659
فروش پودر مس و برنز
09137975179 , 031-45647422
فروش پوشال آیدین

فروش پوشال آیدین

پوشال آیدین
09121510905 , 09128790789
ورق نورگیر سقفی و دیواری سوله
09131368820 , 031-58650006
فلکسی تانک - ایزو تانک  - فلکسی تانک قیر
09121504266 , 09198585505
فروش لوله سیلندری و میل کروم

فروش لوله سیلندری و میل کروم

فولاد یگانه تهران
09124496503 , 021-66242435
فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی
021-22134014 , 021-22134016
فلاکس ( تنه کار ) جوشکاری بریزینگ
021-88750961
فلوکولانت چینی

فلوکولانت چینی

خانم روشنایی
09922310028
پتاسیم امیل گزانتات (pax) چینی
09922310028
فروش دستگاه بستنی ساز قیفی
09122349715 , 09202520067

آگهی های ویژه صنعت

دستگاه تولید سفره یکبار مصرف و مواد اولیه
09172596559 , 09178156958
مخزن ذخیره استیل

مخزن ذخیره استیل

شرکت پویا ماشین تک
09129648682 , 09358985619
خدمات دایکست

خدمات دایکست

حسین بیگی
09126998107 , 021-55280737
لاستیک درار و بالانس سواری و سنگین
09050703584 , 021-88229716