09174500461 ابرسازان
09176099965 سامان سازه صلابت
09174500461 ابرسازان
تعداد بازدید : 936

فروش خانه پیش ساخته بتنی

تبریز
شرکت خانه سازی پیش ساخته بتنی ایرداک
09143021009 , 041-34792634 , 09148879284
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

خانه سازی پیش ساخته بتنی ایرداک
طراح و مجری سازه های پیش ساخته بتنی
می باشد
قیمت خانه پیش ساخته بتنی
قیمت ویلای پیش ساخته بتنی
قیمت مدرسه پیش ساخته بتنی
قیمت خانه بهداشت پیش ساخته بتنی
قیمت کانکس پیش ساخته بتنی
قیمت کانکس نگهبانی پیش ساخته بتنی
قیمت استخر پیش ساخته بتنی
قیمت پارکینگ پیش ساخته بتنی
قیمت توالت پیش ساخته بتنی
قیمت سرویس بهداشتی پیش ساخته بتنی
قیمت حمام پیش ساخته بتنی
ایده اصلی تولید خانه های کوچک پیش ساخته با کلیه تجهیزات در محل کارخانه و انتقال آن به محل نصب توسط تریلی و نصب وراندازی آن در مدت 3 روز میباشد.
تمامی مراحل ساخت وتولید توسط ماشین آلات و کارکنان شرکت در محل کارخانه طراحی وتولید واجرا می شود ودر زمان نصب بدون هیچ نیازی به بنایی ساختمان در مدت 3 روز نصب و قابل سکونت می باشد.
کلیه تجهیزات شامل سازه اصلی به همراه تزئینات داخلی مانند گچ کاری و سیستم تاسیسات مانند لوله کشی آب و گاز و همچنین سیستم سیم کشی وبرق در محل کارخانه اجرا می شود
با توجه به نرخ بالای رشد جمعیت در دهه اول انقلاب و فقدان برنامه¬های مناسب برای تامین مسکن دهک-های کم درآمد جامعه منجر به عدم توان پاسخگویی به تقاضای مورد نیاز گردید، برای حل این مشکل راه حل¬های مختلفی پیشنهاد می¬گردد لیکن ازآنجایی¬که این راه حل¬ها مبتنی بر نگاه سنتی به مقوله مسکن است و هیچ تجدیدنظر جدی در نوع نگاه حاصل نشده، بالتبع جوابگوی حل مشکلات این عرصه نیز نبوده است. که نیاز به استفاده از روشهای نوین ساخت و به خصوص صنعتی سازی ساختمان غیر قابل اجتناب می باشد.در چند سال اخیر فعالیت های گسترده ای در این خصوص در کشور های توسعه یافته انجام شده است که سبب پیدایش روند جدیدی در تهیه مسکن و مصالح شده است.
اولین ایراد شیوه سنتی ساختمان‌سازی این است که تمام مراحل باید صورت سری (سریالی) انجام شود. ترتیب شیوه سری این‌گونه است: آماده‌سازی، ساخت پِی، اجرای ستون، اجرای سقف، دیوار چینی و نازک‌کاری. این زنجیره‌وار بودن مراحل باعث می‌شود که روند اجرای پروژه به کندی پیش برود و هزینه‌های اجرایی به خصوص نیروی انسانی افزایش پیدا کند. همچنین اقدامات اجرایی غیر ضروری و حتی بیهوده در روش سنتی فراوان است که ناشی از شیوه ساخت سنتی و قدیمی بودن مصالح است. برخی دلایلی که صنعتی سازی در ساختمان سازی را تبدیل به امری لازم می‌کند، شامل مواردی مثل کمبود منابع، تقاضای زیاد، کاهش قیمت ساختمان و افزایش عمر آن است. برای تولید صنعتی ساختمان می‌توان فرآیند نصب را به صورت هم‌زمان و موازی انجام داد.
داشتن ویلا به عنوان محلی برای استراحت و آرامش همواره آرزوی هر خانواده ای است. اگر به دنبال ساخت ویلایی زیبا در ایران هستید، کافیست با ما تماس بگیرید ما از طراحی اولیه تا تحویل کلید پروژه با شما خواهیم بود دریک تعریف کلی ویلا به ساختمانی گفته میشود که از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد ومعمولا آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق ها میسازند ،البته در بعضی کشورها قوانین ساخت وساز به شهروندان اجازه ساخت ویلا در داخل شهر را میدهد و خانه ی مسکونی به صورت ویلایی ساخته میشود ویلا ها رااز نظر سبک میتوان به دو نوع کلاسیک ومدرن تقسیم بندی کرد که هر کدام از این سبک ها دارای ویژگی وکاربرد خاص خود هستند. برخی از افراد که زمان وحوصله ی کافی برای طراحی ویلا وساخت آن را ندارند ،اقدام به خرید ویلاهای آماده میکنند .اما ممکن است ویلای ساخته شده کیفیت مطلوب را نداشته ونما و نقشه ی آن با سلایق شما متناسب نباشد بنابراین شرکت ها وتیم های حرفه ای اقدام به طراحی وساخت ویلا براساس علایق وسلیقه ی شما کرده و تمام اصول ساخت واجرای آن را رعایت میکنند شرکت ایرداک با موضوع طراحی ، ساخت واجرای صفرتاصد ساختمان های پیش ساخته ، سازه های بتنی جهت اجرای ساختمان های مدرن به صورت سبک وضد زلزله به عنوان یکی از شرکت های فعال درایران در راستای احداث سایت های مسکونی و اداری ،نمازخانه و مساجد ،مراکز بهداشتی روستایی وشهری ،مجتمع های تفریحی و بین راهی ،کمپ های راهداری و پمپ بنزین ها ،سوله های ورزشی وصنعتی ،اضافه بنا و ویلای کلاسیک ومدرن و....در قالب یک گروه کار آزموده با سابقه ای چند ساله تاسیس و مشغول به فعالیت میباشد
شرکت خانه سازی ایرداک بی شک از مجموعه های خوش سابقه و خوش آوازه در زمینه ی طراحی , تولید و عرضه ی خانه های پیش ساخته در بازار رقابتی کشور می باشد . فروشنده و سازنده ویلا پیش ساخته ها در مدل های متنوع و شیک مطابق با سلیقه ی شما مشتریان گرامی ساخت خانه پیش ساخته با به کارگیری مرغوب ترین متریال ها و تجهیزات به روز و پیشرفته فروش ویلا پیش ساخته و خانه های پیش ساخته متناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه با امکان ارسال سراسری به تمام نقاط کشور ساخت خانه پیش ساخته و انواع سازه های پیش ساخته فلزی و بتنی با در نظر گرفتن تمام استانداردهای جهانی کیفیت و مشتری مداری قانون ایرداک است . جهت ثبت سفارش و اطلاع از هزینه ها با ما در تماس باشید .
خانه پیش ساخته بتنی سبک خانه پیش ساخته بتنی مسلح یکی از انواع ساختمانهای پیش ساخته میباشد که کاربردهای متفاوتی دارد. تمامی اجزا و قطعات این ساختمانها در کارخانه ساخته شده و به محل پروژه منتقل داده میشود. بدلیل سرعت بالای اجرای خانه های بتنی طرفداران زیادی دارد با توجه به ساخت آن در کارخانه یک روزه در محل نصب می گردد از خانه پیش ساخته بتنی برای ساخت اتاق های حراست و نگهبانی ، ویلا سازی ، اقامتگاههای توریستی ، تجهیز کارگاه . خانه بهداشت ،اتاق پلیس بین جاده ای ، دکه های فروشگاهی بین جاده ای ، اماکن خارج از شهر ، خانه باغ و غیره استفاده میشود. حمل و نقل آسان، مقاومت بالا در برابر زلزله، کیفیت مناسب برای جابجایی، امکان نماسازی دیوارهای داخلی و خارجی. خانه پیش ساخته بتنی سبک هیچ تفاوتی با یک خانه معمولی نمی کند و تمام امکانات پایه را دارا است. بنابراین به عنوان یک واحد منزل مسکونی کامل برای سکونت میتوان از آنها استفاده کرد.
فروش استخر پیش ساخته - استخر پیش ساخته بتنی امروزه برای ساخت استخر بتنی هزینه های زیادی را باید متحمل شد و مراحل زیادی را مانند گود برداری , عایق کاری ، کاشی کاری و لوله کشی , تاسیس موتور خانه و تصفیه خانه جهت تصفیه آب را انجام داد و از طرفی فضای شما را اشغال میکند و به صورت ثابت میماند از نظر حمل و نقل و جا به جایی به راحتی میتوان آن را به نقطه ای دیگر هدایت نمود .استخر پیش ساخته و خرید و فروش و قیمت انواع استخر آماده فریمی قابل حمل با قیمت ارزان در نمایندگی استخر پیش ساخته در سایت شرکت ایرداک فروش استخر بزرگ با عمق زیاد و آماده پرتابل مستطیل با قیمت پایین در این مرکز عرضه می شود . استخر پیش ساخته را برای مصارف خانگی و استفاده در ویلا , مراکز آموزشی ، مهد کودک ها , مراکز آب درمانی جهت بهبود بیماری های استخوانی افراد مسن و کودکان و نوجوانان را با بهترین قیمت شرکتی و کمترین قیمت بازار به فروش میرساند . برای مشاهده جزییات و یا خرید محصول به سایت زیر مراجعه فرمایید و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از قیمت استخر پیش ساخته با شماره تماس درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید .
مزایای استفاده از سازه پیش ساخته
بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در جریان سیل‌های به وقوع پیوسته سال 1398 بیش از 70 هزار واحد مسکن روستایی کشور دچار آسیب و نیاز به احداث مجدد و یا تعمیر پیدا کرده‌اند. 35 هزار میلیارد تومان هم مجموع خسارات وارده به مسکن‌های روستایی پیش ساخته بتنی و شهری بوده است.
بند «ب» ماده 59 قانون برنامه ششم توسعه کشور دولت را موظف کرده است به‌منظور کاهش آسیب‌پذیری سکونتگاه‌های روستایی، زمینه بهسازی و نوسازی سالانه حداقل دویست هزار واحد مسکونی روستایی را با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت فراهم کند. باوجود هدف‌گذاری‌های برنامه ششم توسعه در هفت سال گذشته (اسفندماه 92-98) طبق آمار رسمی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمتر از دویست هزار واحد مسکن روستایی در کشور نوسازی و بهسازی شده است. عملکرد ضعیف دولت در نوسازی مسکن‌های روستایی پیش ساخته بتنی کشور درحالی است که طبق آمارهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از 5.3 میلیون واحد روستایی، بیش از 3.2 میلیون واحد غیر مقاوم هستند، به‌عبارت‌دیگر 61 درصد از مسکن‎های روستایی کشور با کوچک‌ترین زلزله و سایر بلاهای طبیعی همچون سیل فرومی‌ریزند و درنتیجه جان 13 میلیون روستایی درخطر است. سیل فروردین 1398 نمونه‌ای از بلاهای طبیعی بود که خسارات فراوانی را به مسکن‌های روستایی کشور وارد کرد. در حادثه سیلاب امسال، 28 استان از ۳1 استان، 21۳ شهرستان، 27۳ شهر و 5 هزار و ۱84 روستا (بر اساس آمار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) درگیر این حادثه بودند که درنتیجه خسارات فراوانی به بخش بزرگی از مناطق شهری و روستایی وارد شد.
مزایای استفاده از سازه پیش ساخته: پیش ساخته بتنی
1 )
افزایش کیفیت ساخت پیش ساخته بتنی
2 )
کاهش دوره ساخت پیش ساخته بتنی
3 )
ایمنی در کارگاه ساختمانی پیش ساخته بتنی
4 )
کاهش بار مرده در ساختمان پیش ساخته بتنی
5 )
افزایش عمر مفید ساختمان پیش ساخته بتنی
6 )
کاهش هزینه ساخت پیش ساخته بتنی
7 )
کاهش آلودگی زیست محیطی پیش ساخته بتنی
8 )
نصب سریع ساختمان در زمان های بحرانی پیش ساخته بتنی
9 )
استاندارد سازی ساختمان پیش ساخته بتنی
10 )
عدم نیاز به تایید مکرر مهندسین ناظر و ... در مرحله تولید پیش ساخته بتنی
11 )
عدم نیاز به اخذ مجوز های تکراری پیش ساخته بتنی
12 )
کاهش اثر تورم در اقتصاد بر روی پروژه ساختمانی پیش ساخته بتنی
13 )
افزایش بهروری در مصرف انرژی پیش ساخته بتنی
14 )
کاهش هزینه تامیر و نگهداری ساختمان پیش ساخته بتنی
15 )
امکان انتخاب بهیه ترین طراحی درنسبت به اقلیم پیش ساخته بتنی
16 )
زیبایی ظاهری پیش ساخته بتنی
17 )
ایمنی بالا در مقابل بلایای طبیعی پیش ساخته بتنی
18 )
کاهش مصرف سوخت در کشور پیش ساخته بتنی
19 )
افزایش میزان مشارکت روستاییان به تبع کاهش بروکراسی اداری در اخذ مجوز ساخت
20 )
افزایش میزان مشارکت روستاییان به تبع کاهش بروکراسی اداری در اخذ تسهیلات
21 )
کاهش مصرف در مصالح ساختمانی به ازای هر مترمربع در ساختمان پیش ساخته بتنی
22 )
عمل آوری بتن در محیط تحت کنترل
23 )
نظارت مستمر مهندسان در خط تولید پیش ساخته بتنی
24 )
کاهش اختلالات در کارگاه ساختمانی پیش ساخته بتنی
25 )
با توجه به صنعتی سازی ساختمان رعایت کلیه مباحث 6، 7، 9، 10،11، 16،17، 18، 19 و 22 مقررات ملی ساختمان کاملا امکان پذیر است
26 )
امکان طراحی با معماری اسلامی، ایرانی پیش ساخته بتنی
27 )
رعایت ضوابط آئیین نامه طراحی ساختمان ها در مقابل زلزله (استاندارد 2800)
امور بازسازی و مسکن روستایی
براساس گزارش سال 2000 برنامه عمران ملل متحد UNDP ایران یکی از سانحه‌خیزترین کشورهای جهان محسوب می‌شود مانند سیل، طوفان، رانش زمین و از همه مهمتر زلزله، هر ساله بسیاری از سکونتگاهای ایران را به ویژه در مناطق روستایی تهدید می‌کند.
آسیب‌پذیری ایران در برابر زلزله
از نظر زلزله‌خیزی تقریباً در مقاطع 5 تا 7 سال یک بار شاهد وقوع زلزله با بزرگی 6 تا 7 درجه در مقیاس ریشتر و گاهی بیشتر هستیم براساس مطالعات زمین‌شناختی حدود 97 درصد از شهرها و روستاهای کشور ما در معرض خطرات ناشی از وقوع زلزله می‌باشد.
بنابراین بنیاد مسکن برای مقابله با تهدید سوانح طبیعی عملیات پیشگیری پیش از وقوع سانحه را با اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی سکونتگاههای آسیب‌پذیر روستایی پیش ساخته بتنی و همچنین بازسازی مناطق سانحه‌دیده پس از وقوع سانحه را در دستور کار خود قرار داده است.
اولویت برنامه های مسکن روستایی پیش ساخته بتنی:
تدوین برنامه جامع بهسازی بافت فرسوده روستایی
توسعه مسکن معیشت محور
توسعه گردشگری روستایی (بوم گردی)
بهینه سازی مصرف انرژی و استفاده از انرژی های پاک
ورود به روستاهای کمتر برخوردار از تسهیلات طرح ویژه با تاکید بر حفظ و احیای معماری بومی
شناسایی اقشار محروم و نیازمند واقعی واولویت بندی و اجرای دقیق مندرجات دستورالعمل
طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی پیش ساخته بتنی
مقدمه:
طرح بهسازی مسکن روستایی از سال 1374 توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با هدف بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقاء سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن روستایی آغاز گردید. این مهم توأم با ارایه تسهیلات و زیرساخت‌ها، قابلیت آن را می‌یافت که به ایجاد حس تعلق به مکان، حفظ تراکم جمعیت خانوار، بهبود سیمای بصری و چشم انداز روستا، مقاوم سازی مسکن و در نتیجه بهسازی زندگی روستایی بینجامد، هر چند با فراز و نشیب‌ها و مشکلات فراوان اداری و اجرایی روبرو بود. لیکن به منظور تسریع در روند اجرای بهسازی مسکن روستایی و نیل به اهداف این طرح، و با عنایت به کسب تجارب ارزنده و شناسایی نقاط ضعف و کمبود سال‌های گذشته، طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال 1384 در هیأت محترم دولت مطرح شده و به تصویب رسید.
طرح نظام فنی روستایی پیش ساخته بتنی
با توجه به لزوم ساخت واحدهای مسکونی پیش ساخته بتنی مقاوم و امن در مقابل خطرات حوادث طبیعی ضرورت تشکیل یک نظام کنترلی در ساخت و سازهای روستایی برای دستیابی به مسکن روستایی مقاوم و نیز اهمیت مسکن روستایی در رشد و توسعه پایدار کشور، موضوع ساخت و ساز اصولی با نظارت مناسب نباید نادیده گرفته شود.
طرح نظام فنی روستایی تشکیلاتی است که برای دستیابی به این امر مهم شکل گرفته و از سال 1382 در تمامی‌استان‌های کشور راه اندازی و کلیه نقاط روستایی را تحت پوشش قرار داده است.
اهداف طرح نظام فنی روستایی
- ترویج اصول فنی ساختمان سازی و رشد آگاهی عمومی‌
- هدایت بافت فیزیکی روستاها و بهسازی محیط زیست و سکونتگاههای روستایی براساس طرح‌های هادی روستایی
- بالا بردن کیفیت ساخت و سازهای روستایی
- استفاده صحیح از مصالح مقاوم و استاندارد
- شناسایی، بکارگیری و ساماندهی نیروهای انسانی بومی‌مستعد در فن ساختمان سازی روستایی
- بالا بردن سطح دانش فنی و اجرایی ناظرین با آموزش علمی‌و عملی مستمر آنان
مطالعات و تحقیقات
به منظور ارتقاء دانش فنی و کاربردی و تهیه و تدوین اطلاعات پایه و مبانی نظری در زیربخش‌های بازسازی و مسکن روستایی، مطالعات و تحقیقات و آموزش و ترویج، دو رکن اساسی فعالیت‌های این بخش می‌باشد که با هدف‌های زیر در دست پیگیری است:
- دستیابی به برترین تکنیک‌ها و روش‌های بازسازی و ساخت مسکن روستایی در جهت ایجاد ایمنی و آسایش برای روستاییان
- تشکیل و بهنگام سازی متمرکزترین سامانه اطلاعاتی مطالعات و تحقیقات بازسازی و مسکن روستایی
- تشکیل سامانه جامع اطلاعات و آمار با بهره گیری از قابلیت‌های فن آوری اطلاعات و ارتباطات سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (ICT) و (GIS)
- برنامه ریزی، هدایت و نظارت بر فعالیت‌های آموزشی و ترویجی در زمینه ساخت مسکن مقاوم برای مردم و دست اندرکاران ساخت
- تلاش در جهت دستیابی به الگوهای مختلف و برتر طراحی و ساخت مسکن مطلوب
- تعامل کارآمد، نهادینه و پویا با دانشگاهها، مراکز علمی‌– پژوهشی، نهادهای صنفی، دستگاههای اجرایی و عوامل ذیربط بازسازی و مسکن روستایی
- برگزاری همایش‌های تخصصی منطقه ای، ملی و بین المللی در حوزه بازسازی و مسکن روستایی در جهت مشارکت علمی‌با متخصصان داخلی و خارجی
- اهتمام به انتشار تالیفات، ترجمه‌ها و نتایج حاصل از پروژه‌های تحقیقاتی صورت گرفته در حوزه
- راه اندازی نظام پیشنهادها در جهت تعامل هر چه بیشتر با مراکز استان‌ها
- ارایه راهکارهای افزایش مشارکت عمومی‌در فعالیت‌های بازسازی و مسکن روستایی
عملکرد طرح ویژه بهسازی
ساختار اجرایی برنامه
نقش مردم:
نقش دولت:
• مدیریت ساخت
• نظارت و پیگیری
• مشارکت در تهیه طرح و تصمیم‌گیریها
• انتخاب
• توانمندسازی مردم از طریق:
• ارایه وام کم بهره
• هدایت‌های فنی
• تهیه طرحهای شهری
• نظارت فنی
بازسازی مناطق آسیب‌دیده از سوانح طبیعی
بنیاد مسکن به منظور احیاء و توسعه مناطق آسیب‌دیده از سوانح طبیعی با بهره جویی از توانایی‌های ملی و منطقه ای در یک برنامه فشرده اقدام به بازسازی واحدهای مسکونی آسیب‌دیده می‌نماید.
برنامه ریزی براساس بازسازی مشارکتی
نقش مردم:
مدیریت ساخت، نظارت و پیگیری، مشارکت در تهیه طرح و تصمیم گیری‌ها و انتخاب
نقش دولت و مدیریت بازسازی:
ارایه وام بلاعوض و جبرانی، هدایت‌های فنی، تهیه طرح‌های لازم، انجام پشتیبانی‌های لازم در زمینه تأمین منابع، حمایت از قشر آسیب پذیر.
سیاست‌های تکنولوژی ساخت
ارتقاء کیفی واحدهای مسکونی و بافت محیط زیست نسبت به شرایط پیش از سانحه زلزله.
اتخاذ شیوه‌هایی از تکنیک ساخت که در درجه اول هماهنگ با اصل خودکفایی در سطح منطقه و در درجه دوم در سطح ملی.
تهیه ضوابط و توصیه‌های طراحی و اجرایی از طریق الگوسازی و کنترل و ارشاد مردم جهت ارتقاء کیفی ساخت مسکن.
سیاست‌های طراحی و برنامه ریزی
نظام طراحی در مناطق آسیب‌دیده بر این اصل متکی است که طراحی باید با مردم و همراه با آنها انجام شود.
نظام طراحی به آنچه مردم تاکنون انجام داده اند به عنوان یک ارزش و پدیده با احترام می‌نگرد.
نظام طراحی سعی در راه اندازی سیستم‌ها و روش‌های طراحی در گذشته را دارد و هرگونه تحول را متناسب با امکانات موجود و در کنار آنها جستجو می‌کند.
نظام طراحی، تحول در زمینه طراحی را در چارچوب اهداف ارزشی اسلام و برخاسته از نیازهای مردم جستجو می‌کند.
نظام طراحی تأکید به درجاسازی مجتمع‌های زیستی داشته و طرح‌های تجمیع و ادغام و جابجایی بدون دلایل فنی قوی را مردود می‌شمرد.
مراحل بازسازی
آموزش و ترویج فرهنگ ساخت و ساز
آموزش و ترویج فنون ساختمانی و مهارت‌های فنی به گروههای اجرایی و بنایان محلی در جریان عملیات بازسازی.
بهبود شرایط زیستی و سکونتی
- برنامه ریزی و طراحی مناسب برای روستاهای مستقر در بستر نامناسب و رفع مشکلات بافت فیزیکی روستاها به لحاظ شبکه معابر، توزیع مناسب خدمات، بهبود شرایط بهداشتی
- جلب مشارکت مردمی‌در عمران روستاها و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه ای
- ایمن سازی سکونتگاهها و مقاوم سازی مسکن
- ایمن سازی سکونتگاههای در معرض خطر از طریق نظام دهی به ساخت و سازهای روستایی و جلوگیری از ساخت و ساز در نواحی خطرناک و جابجایی این سکونتگاهها به منظور مقاوم نمودن در برابر سوانح احتمالی آینده
از این رو مهمترین مسأله¬ای که بایستی درخصوص رفع مشکل مسکن به آن پرداخت، مسئله تغییر نگاه نسبت به موضوع و حل آن از منظری دیگر است
نگاه به صنعتی سازی ساختمان و مسکن به عنوان یک ضرورت ملی همان تغییری است که باید ابتدا درتفکرات برنامه¬ریزی به وجود آید تا با اتکای به آن به شیوه¬های جدید که مبتنی بر فن¬آوری های نوین است قام برداشت.
صنعتی¬سازی ساختمان از جمله عوامل مهم در افزایش تولید و برقرارکننده تعادل میان عرضه و تقاضا در بازار می‌باشد. در این راستا حمایت از این صنعت جهت نیل به اهداف زیر ضروری به نظر می‌رسد:‌
برقراری تعادل بین عرضه و تقاضای مسکن در کشور
افزایش سرعت احداث ساختمان
افزایش بهره وری و جایگزین کردن نیروی کار تحصیل کرده
استفاده بهینه از منابع و مصالح کشور
افزایش کیفیت ساخت با توجه به زلزله خیزی کشور
استفاده از روش صنعتی‌سازی در بخش ساختمان به دلیل کاهش زمان ساخت، سرعت گردش سرمایه را بالا می‌برد. همچنین این روش بر افزایش عمر مفید ساختمان، کاهش نخاله‌های ساختمانی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش ایمنی کارگاه، برقراری تعادل بین عرضه و تقاضا و هزینه نگهداری تأثیر مثبت دارد. صنعتی‌سازی ساختمان‌ را می‌توان تغییر در نوع نگرش ساخت مسکن دانست؛ که موجب شکل‌گیری فرآیندی پویا و تدریجی در استفاده از نیروی انسانی مجرب در ساخت و استفاده از سیستم تولید کارخانه‌ای تحت مدیریت یکپارچه صنعتی می‌شود.
این فرآیند با هدف کاهش هدررفت مصالح، کاهش زمان تولید، افزایش کیفیت، کنترل آدگی محیط‌زیست، افزایش ارزش افزوده و … انجام می شود.
سرعت اجرای کار ساختمان‌ در روش ابتدایی و رایج در ایران به طور متوسط 34 ساعت و در کشورهای اروپایی 24 ساعت برای هر مترمربع زیربنا است. در روش صنعتی با توجه به موارد مذکور زمان اجرا بین ۱4 تا 24 ساعت برای هر مترمربع برآورد شده است که این موضوع افزایش سرعت در گردش سرمایه و بازگشت سرمایه در کوتاه مدت را به دنبال دارد.
افزایش ایمنی در کارگاه های صنعتی سازی ساختمان
ایمنی در ساخت و ساز یکی از نکات برجسته در هنگام پیش تولید، ساخت و پس از ساخت و ساز است. بر اساس آمار سازمان بین المللی کار، سالانه حداقل 60 هزار نفر در سراسر جهان در پروژه‌های عمرانی جان خود را از دست می‌دهند و صدها هزار نفر مجروح یا دچار صدمه جدی می‌‌شوند.
یکی از راهکارها برای کاهش میزان حوادث، جایگزینی فعالیت‌های پر­ریسک کارگاهی با فعالیت‌های با ریسک کمتر در کارخانه با محیط کنترل شده و ایمن است. صنعتی‌سا¬زی ساختمان‌ به دلیل به حداقل رساندن تعداد کارگران، مصالح و ضایعات در کارگاه ساختمانی می‌تواند محیط کاری ایمن و منظم ایجاد کند و حوادث ناشی از ساخت و ساز را به حداقل برساند.
حفاظت از محیط زیست در ساخت مسکن به روش صنعتی
افزایش بهره‌وری از منابع طبیعی، کاهش نخاله‌های ساختمانی و بهینه شدن مصرف انرژی در ساختمان‌ها از مهم‌ترین تأثیرات صنعتی‌سازی بر محیط زیست هستند.همچنین طبق مطالعات مرکز پژوهش‌های مجلس، ساخت و ساز به روش رایج در کشور، به طور متوسط حدود ۱.۳4 تا ۱.64 تن نخاله را به ازای هر متر مربع ساختمان ایجاد می‌کند که هشدار پیامدهای زیست محیطی را به همراه دارد.
این در حالی است که بر اساس تحقیق سال ۲006 در کشور مالزی، 7۳ درصد از نخاله‌های تولیدی در روش‌ صنعتی در محل تولید بازمصرف و بازیافت شده است. بر اساس نتایج این تحقیق منافع حاصل از کاهش تولید زباله و بازیافت آن چیزی در حدود ۲.۵ درصد بودجه‌ی پروژه خواهد بود.
از سوی دیگر با توجه به نتایج مطالعه انجام شده در کشور عراق در سال ۲0۱۵ سیستم‌های ساخت صنعتی با عایق‌بندی درست می‌توانند تا ۵۴ درصد در کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از هدر رفت موثر باشند. این میزان برابر با ۱8درصد از کل انرژی تولیدی سالیانه این کشور است.
کاهش هزینه های کلان اقتصادی با استفاده از روش صنعتی سازی
صنعتی‌سازی به صورت کلان بر افزایش راندمان تولید مسکن در سطح کشور، افزایش عمر مفید، کاهش نخاله‌های ساختمانی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، برقراری تعادل بین عرضه وتقاضا و هزینه نگهداری تأثیر مثبت دارد. برخی از سازندگان مسکن نیز اعلام کرده اند که استفاده از سیستم‌های نوین ساختمانی، کم هزینه‌ خواهد بود.
افزایش کیفیت ساخت از طریق صنعتی سازی
یکی از ابزارهایی که برای بررسی کیفیت استفاده می‌شود، هزینه کیفیت نام دارد. هزینه کیفیت به مجموعه هزینه‌هایی اطلاق می‌شود که در طول پروژه در زمینه کیفیت انجام می‌گردد و معمولاً آن را با مدل «پیشگیری، ارزیابی، شکست مشخص می‌کنند.
در این سیستم قسمت‌های مختلف سازه بتنی ساختمان‌ در محیطی کنترل شده تولید (عمل آوری ) می‌گردد که در این محیط اثرات دمای هوا و بارش تأثیری بر روند کار و کیفیت محصول نخواهد داشت. علاوه بر این، اجزایی که مشخصات و کنترل‌های فنی را برآورده نمی‌کنند، قبل از تحویل آن به کارگاه ساختمانی رد خواهند شد و همین امر بهبود کیفیت ساختمان‌ را به دنبال دارد.
در سیستم‌های ساختمان‌‌سازی صنعتی به دلیل اشتغال کارگران ماهر و نیمه­‌ماهر با دامنه خاصی از کارها، کاهش خطای انسانی و به تبع کاهش هزینه دوباره‌کاری در ساخت و ساز حاصل می‌شود که این موضوع کیفیت سازه را به دنبال خواهد داشت.

قـیـمـت : 5200000 تومان
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردین 1403
نام :
شرکت خانه سازی پیش ساخته بتنی ایرداک
اســتان :
آذربایجان شرقی
شــهــر :
تبریز
آدرس :
جاده تبریز آذرشهر
تـلـفــن :
09143021009 , 041-34792634 , 09148879284
وب سایت :

تازه های گروه صنعت > کانکس و سازه های پیش ساختهصفحه  1 از 22

اجرای ساندویچ پانل

اجرای ساندویچ پانل
کمتر از 2 ساعت پیش
نصب تخصصی ساندویچ پانل سقفی و دیواره برای سازه و سوله های قوسی و ساده و شیب تند با 23 سال سابقه کاری آلبوم کار در حین انجام اکثر پروژه‌های کشور و خارج ازکشور در خدمت شما کارفرمایان،...
021-55305344
تهران , عادل فلاحتی

فروش پانل و نصب در قزوین , ساختمان پیش ساخته

فروش پانل و نصب در قزوین , ساختمان پیش ساخته
3 ساعت پیش
فروش ساندویچ پانل و نصب در قزوین ساختمان پیش ساخته مرکز فروش انواع ساندویچ پانل سقفی دیواری سردخانه ای و کانکس پیش ساخته در ضخامت های مختلف و رنگ های متنوع نصب توسط تیم های مجرب و...
09123827865
قزوین , مجتمع صنعتی تولیدپانل کانکس و اتاق ایزوله

تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل و کانکس , فروش نصب ساندویچ پانل

تجهیز کارگاه با ساندویچ پانل و کانکس , فروش نصب ساندویچ پانل
3 ساعت پیش
فروش و نصب ساندویچ پانل پلی یورتان و کانکس پارتیشین بندی بااستفاده از ساندویچ پانل درقزوین فروش پانل ماموت در قزوین تلفن مستقیم پخش مستقیم ساندویچ پانل پلی یورتان و کانکس در استان...
028-32222717
قزوین , مجتمع صنعتی تولیدپانل کانکس و اتاق ایزوله

نصاب ساندویچ پانل ماموت , اجرای پوشش سوله هلالی شیب دار

نصاب ساندویچ پانل ماموت , اجرای پوشش سوله هلالی شیب دار
3 ساعت پیش
مجتمع صنعتی ماموت نصب ساندویچ پانل | نصاب ساندویچ پانل ماموت | اموزش نصب ساندویچ پانل | نصاب پانل سقفی و دیواری سوله | نصب کننده پانل ساندویچ | نصاب کارخانه ساندویچ پانل ماموت | نصب ساندویچ پنل...
09123827865 , 028-32222717
تهران , مجتمع صنعتی تولیدپانل کانکس و اتاق ایزوله

ساخت تجهیز کارگاه ، کمپینگ آموزشی ، کارگری ، اداری ، بهداشتی

ساخت تجهیز کارگاه ، کمپینگ آموزشی ، کارگری ، اداری ، بهداشتی
3 ساعت پیش
ساخت انواع , ساختمان پیش ساخته پانلی و کمپینگ آموزشی ، کارگری ،اداری ، بهداشتی با محصولات گروه صنعتی ماموت در تمام نقاط ایران تجهیز کارگاه ، ساخت کمپینگ آموزشی،کارگری،اداری،بهداشتی با...
09123827865
تهران , گروه دنیای ماموت

فروش مستقیم پانل دنیای ماموت ساندویچ پانل نصب

فروش مستقیم پانل دنیای ماموت ساندویچ پانل نصب
3 ساعت پیش
آیکون ویژهفروش ساندویچ پانل , فروش کانکس ساخت در محل و تجهیز کارگاه. فروش مستقیم پانل دنیای ماموت , انواع اتاق حمل بار , اتاق یخچالی نیسان و ایسوزو و تریلر , اتاق های ایزوله فروش مستقیم پانل سرد...
09123827865 , 028-32222717
تهران , گروه دنیای ماموت

فروش و نصب ساندویچ پانل پلی اورتان ضد اتش

فروش و نصب ساندویچ پانل پلی اورتان ضد اتش
3 ساعت پیش
فروش و نصب ساندویچ پانل پلی اورتان ضد اتش قیمت هر متر مربع فروش و نصب ساندویچ پانل پلی اورتان مجتمع صنعتی قیمت هرمتر مربع یکرو فویل یکرو ورق انواع و ضخامت ورق مورد استفاده: ورق...
09123827865 , 028-32222717
تهران , گروه دنیای ماموت

مجتمع صنعتی ماموت , فروش و نصب ساندویچ پانل , شرکت ما موت

مجتمع صنعتی ماموت , فروش و نصب ساندویچ پانل , شرکت ما موت
3 ساعت پیش
مجتمع صنعتی ماموت , فروش و نصب ساندویچ پانل |شرکت ماموت فروشنده و نصب کننده انواع ساندویچ پانل پلی اورتان با کیفیت در سراسر ایران نصب و فروش ساندویچ پانل پلی اورتان ضد آتش ساندویچ...
09123827865 , 028-32222717
تهران , گروه دنیای ماموت

تولید کننده کانکس

تولید کننده کانکس
5 ساعت پیش
تولید کننده انواع کانکس در سایز های مختلف شامل کانکس نگهبانی و...
09125145811
شهریار , عمران تجارت

تعمیرات کانکس ساخت کانکس

تعمیرات کانکس ساخت کانکس
6 ساعت پیش
تعمیرات کانکس ساخت کانکس انواع ویلاهای پیش ساخته دفاتر اداری کانکس نگهبانی سرویس بهداشتی کانکسهای محور دار قبول سفارشات اجرا درمحل با کادری مجرب و متعهد اجاره کانکس بامحوطه و بدون...
09120841894
تهران , ایران کانتین (ویلا)

خرید و تعمیرات کانکس دست دوم، ساخت

خرید و تعمیرات کانکس دست دوم، ساخت
7 ساعت پیش
خرید و فروش کانکس استفاده نهایت را داشته باشید، خرید و فروش کانکس دست دوم، فروش کانکس نو. ( خرید کانکس دست دوم، ساخت، مشاوره رایگان...
09372359953
تهران , کانکس و کانتین

جکوزی پیش ساخته؛ جکوزی آماده + مناسب ترین قیمت

جکوزی پیش ساخته؛ جکوزی آماده + مناسب ترین قیمت
18 ساعت پیش
جکوزی پیش ساخته و جکوزی آماده بهترین انتخاب برای ساخت جکوزی خانگی و خصوصی است. جکوزی های آماده نصب سریع، قیمت مناسب و دوام بالایی دارند. جکوزی پیش ساخته و جکوزی آماده وزن کمی دارد و به دلیل...
09113586753 , 09117449427
ساری , شرکت آبی سازه

ساخت و نصب سازه های فلزی و پله فلزی

ساخت و نصب سازه های فلزی و پله فلزی
20 ساعت پیش
ساخت و نصب انواع سازه های فلزی اعم از صنعتی و ساختمانی (استراکچر، سوله، پایپرک، طراحی وساخت انواع پله فلزی و......) شرکت دیمه صنعت صدرا دارای کلیه ماشین آلات جهت ساخت انواع سازه فلزی و پله فلزی...
09132071524 , 09368422325
اصفهان , جبار1000

سوله صنعتی سقف سوله و پوشش upvc سوله سازی

سوله صنعتی سقف سوله و پوشش upvc سوله سازی
22 ساعت پیش
امروزه تکنولوژی پلیمرها در خدمت پوشش سوله و انواع سایبان ها درآمده است .سقف سوله با استفاده از ورق های پلیمری با سرعت نصب بالا بدون نیاز به عایق فوم یا پشم و شیشه که خطرات زیست محیطی و افزایش...
09171123450 , 09364149014
شیراز , سید محمد هاشمی

ال اس اف مازندران

ال اس اف مازندران
23 ساعت پیش
ال اس اف (lsf) چیست؟ ال اس اف (lsf) یک سازه فلزی پیش ساخته است . در ابتدا در محل نصب مورد نظر اندازه گیری‌ها انجام می‌ شود و در کارخانه سازه ساخته شده و در محل با استفاده از اتصالات ، پیچ و پرچ...
09102147017 , 09332555746
نور , شرکت کوشک سازان سورین بنای ساحل
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه صنعت » کانکس و سازه پیش ساخته

اجاره اسپیس فریم و سازه های نمایشگاهی
021-65413676 , 09128126856
فروش مستقیم پانل دنیای ماموت ساندویچ پانل نصب
09123827865 , 028-32222717
دفتر فروش انواع ساندویچ پانل
021-28424830 , 021-26760626
کانکس و کانتینر

کانکس و کانتینر

خلیج فارس
09125500090 , 09124400090
فروش فوم XPS

فروش فوم XPS

واحد فروش
021-28424830 , 021-26760626
سرب کوبی ، پانل سربی و سرب کوبی , شیشه سربی
09129404843 , 09123543046
فروش انواع کانتینر  صادراتی
09124074987
ساندویچ پانل دیواری کبیر پانل
021-26760626 , 021-28424830