تعداد بازدید : 3485

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

اصفهان
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر
نوار نقاله غلتکی (Roller Conveyor)
جهت انتقال مواد نسبتاً صاف و سنگین و بزرگ در مسافتهای کوتاه در هر نوع شرایط دمای روش بهتر استفاده از نوار نقاله غلتکی می باشد. در این روش امکان سر دادن دستی قطعات بر روی میز غلتکی مهیاست یا اینکه غلتکها متحرک باشند و با چرخش خود اجسام را منتقل کنند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال از مهمترین عوامل در راستای طراحی المانهایی این نوع کانوایر نظیر شاسی، سیستم محرک، قطر و ابعاد غلتک و… می باشد.
نوار نقاله غلتکی
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و بالاترین کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی، پرسی، هوزینگی و انواع غلتک، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
ساخت , نصب و راه اندازی تجهیزات انتقال مواد شامل انواع نوار نقاله و کانوایر های صنعتی شامل انواع نوار نقاله تسمه ای , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله سبدی (الواتور elevator) , نوار نقاله اسلت و میز رولیک جهت استفاده در صنایع مختلف نظیر صنایع فولاد , سیمان , کاشی , مواد غذایی و همچنین موارد مربوط به بارگیری و تخلیه به شرح زیر را دارد
- قابلیت تنظیم ارتفاع بصورت هیدرولیکی وجرثقیل های PA
- قابلیت شمارش کیسه ها بصورت کاملا دیجیتالی
- قابلیت حرکت دستگاه به توسط چرخ های چدنی
- شاسی از پروفیل صنعتی و ورق چهارمیلی
- الکترو موتورموتوژن یا اروپایی
- گیربکس MVF
- تابلو برق باتجهیزات کامل ومحافظ الکترو موتور
- طول نوارنقاله (طبق سفارش مشتری)
- گارانتی 12ماهه وخدمات پس ازفروش 5ساله
- دارای پلن ممکن بهتری برای انتقال و جا به جایی اجسام و مواد در سیستم های اتوماسیون
فرایند سیستم انتقال مواد , شرایط و عوامل دیگری نظیر محیط نصب , سرعت انتقال , بازدهی انتقال و . . .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
نوار نقاله لاستیکی
نوار نقاله لاستیکی برای انتقال مواد فله و بسته بندی استفاده می شود. سطح انتقال دهنده در نوار نقاله لاستیکی لاستیک رول شده ای است که با توجه به ظرفیت انتقال در عرض های مختلف (50 تا 120 سانتی متر) به صورت صاف و یا آج دار مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی در طول های بلند به صورت ثابت و در طول های کوتاه به صورت پرتایل ساخته می شود. هم چنین دارای یک غلطک نقاله ابتدایی (درام متحرک) و یک غلطک نقاله (درام محرک نقاله) می باشند که وظیفه به حرکت در آوردن این نوار نقاله را دارند. درام های نوار نقاله لاستیکی در طیف های مختلفی، به منظور استفاده در شرایط متفاوت قابلیت طراحی و ساخت هستند.
نوار نقاله لاستیکی در صنایع مختلف و معادن و همین طور در خاکبرداریهای ساختمانی با عمق زیاد استفاده می شود.
شرکت شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع نوار نقاله لاستیکی با توجه به نیاز، شرایط محیطی و صنعت شما.
نوار نقاله لاستیکی
تسمه در نوار نقاله لاستیکی از ترکیباتی از کائوچوی طبیعی و رابر ساخته می شود و در انواع گوناگون از نظر کشش و مقاومت جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه در این نوار نقاله برای مصارف غذایی که به جهت نداشتن رنگ و بو و طعم در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی جابجایی انواع کلوخ های معدنی فلزی، پوکه زغال سنگ، کلوخ معدنی مس و سنگ آهک یا خرده شیشه و انواع بار فله برنده و دارای سایش بالا را با تسمه های ضد سایش و مقاوم در برابر بریدگی و دارای ضریب کششی بالا انجام می دهد. تسمه های با آج نیز برای جابجایی انواع مواد فله و بسته بندی در شیب هایی با زوایای مختلف به کار می روند.
نوار نقاله
نوار نقاله یکی از سیستم های انتقال مواد است. هم چنین در جابه جایی مواد سنگین و پیوسته بسیار موثر است. سیستم های آن اجازه می دهد حمل و نقل سریع و کارآمد برای طیف گسترده ای از مواد انجام گیرد.
نوار نقاله با دوام و قابل اعتماد است. قطعات مورد نیاز در آن می تواند بصورت خودکار یا نیمه خودکار ساخته شود.
نوار نقاله از شایع ترین سیستم های جابه جایی مواد با طراحی متنوع ترین و کم هزینه است. محصول به طور مستقیم بر روی آن قرار می گیرند و به شکل منظم و نامنظم، بزرگ یا کوچک، سبک و سنگین ، با موفقیت منتقل شود. نوار نقاله حمل و نقل محصول در یک خط مستقیم و یا از طریق تغییر در ارتفاع و یا جهت می توان مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع سیستم های نوار نقاله
تولید و طراحی سیستم انتقال برتر - کانوایر
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با استفاده از دانش روز و تجربه چندین ساله ی کارشناسان فنی خود با استفاده از طراحی و ارائه ی نقشه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان خود همواره سعی بر این دارد که خدمات خود را ارائه نماید , و با رعایت استانداردهای جهانی همواره پیشور و پیشگام در این حوزه قدم بر دارد .
از این رو لازم دانستیم شما را با انواع سیستم انتقال مواد و کاربرد هر یک از آن ها آشنا کنیم .
انواع سیستم انتقال
بطور کلی به منظور انتقال مواد از یک نقطه به نقطه دیگری از کانوایرها استفاده می شود. کانوایرها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع موادی که می بایست انتقال دهند به دسته های
نوار نقاله تسمه ای
نوار نقاله سبدی
تقسیم بندی می شوند.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با بیش از سه دهه تجربه در خصوص طراحی ، ساخت و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات و اجرای پروژه های صنعتی بخصوص صنایع نورد و فولاد، سیمان ، آلومینیوم ، مس و معادن مختلف ، براساس آخرین تکنولوژی و متدهای روز دنیا آماده ارائه خدمات و محصولات خود به تولید کنندگان و صنعتگران عزیز کشورمان می باشد.
نوار نقاله تسمه ی
نوار نقاله تسمه ای یکی از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) است .
نوار نقاله تسمه ای ( Belt conveyor ) :
یکی از تجهیزات انتقال مواد ، بلت کانوایرها هستند که در صنایع مختلفی از جمله صنایع بسته بندی ، سیمان ، کاشی مواد غذایی و دارویی و همچنین جهت بارگیری و تخلیه به صورت ثابت و متحرک استفاده گسترده ای دارند.
بطور کلی به منظور انتقال مواد در این روش از یک تسمه لاستیکی استفاده می شود که در دو سر نوار نقاله توسط دو غلتک محرک و متحرک عملیات انتقال را انجام می دهد.
یکی از مهمترین خصوصیات این نوع کانوایرها برخورداری از عرضهای مختلف و انتقال مواد در مسیر های مستقیم یا شیبدار است. بر اساس نوع موادی که این دسته از کانوایرها جابجا می کنند تسمه آنها می تواند ساده یا آجدار باشد.
تجهیزات انتقال مواد
به منظور انتقال مواد بسته بندی شده یا قطعات سلب معمولاً از کانوایرهایی با تسمه مسطح استفاده می شود و در مواردی به منظور انتقال مواد فله نظیر گیچ ، ماسه ، سیمان ، آهک ، گندم و… از تیپهای U یا V شکل استفاده می شود که در آنها دو یا سه رولیک بصورت مایل ( بر اساس عرض نوار) در زیر تسمه تعبیه می شوند و عملیات انتقال مواد را انجام می دهند.
تجهیزات انتقال مواد
نوع و حجم مواد انتقالی و سرعت جابجایی از عوامل در طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها نظیر شاسی، عرض و طول ، سیستم محرک و … است.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله سبدی ( Bucket Elevator )
نوار نقاله سبدی یکی دیگر از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) می باشد .
از این نوار نقاله به منظور انتقال مواد فله بصورت عمودی یا شیبدار ستفاده می شود. در این روش سبدها بر روی تسمه یا زنجیر سوار شده اند و بواسطه غلتک یا چرخ زنجیرهایی که در دو سر نوار تعبیه شده و معمولاً یکی از آنها محرک و دیگری متحرک است عملیات انقال مواد را انجام می دهند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال آن از عوامل در راستای طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها می باشد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و با کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد , بالاخص نوار نقاله سبدی و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله
نوار نقاله در صنایع حمل و نقل و بسته بندی بسیار محبوب است.
امروزه در هر پروژه ی صنعتی، به حداقل رساندن مصرف انرژی (عمدتآ برق) جنبه بسیار پر اهمیتی به حساب می آید این مهم در مورد نوار نقاله روش های مختلفی برای جلوگیری از اتلاف انرژی در نوار نقاله وجود دارد.
موارد زیر از عوامل تولید کننده مقاومت در موتور (افزاینده ی اتلاف انرژی) می باشند:
•مقاومت غلتک ها و روان نبودن آن ها
•تراز نبودن سیستم
•جنس و نوع لاستیک
انعطاف ناپذیر بودن تسمه نقاله و اتصال نامناسب آن ها با غلتک ها
ضمنا شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) آمادگی ارائه ی لوازم یدکی مورد مصرف در تجهیزات انتقال مواد شامل انواع رولیک و غلتک , انواع رولیک های تعویضی و غیر تعویضی , لاستیک دار , هوزینگی و همچنین تامین انواع لوازم یدکی نوار نقاله شامل تسمه نقاله , یاتاقان , گیربکس , الکتروگیربکس , زنجیر , فولی و ... را دارد .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
نوار نقاله , نوار نقاله سبدی , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله اسلت , تسمه نقاله , گیربکس , الکتروگیربکس , رولیک های تعویضی , یاتاقان , زنجیر , فولی , میز رولیک , کانوایر

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تیر 1403
نام :
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
اســتان :
اصفهان
شــهــر :
اصفهان
آدرس :
مسیریابی
تـلـفــن :
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

تازه های گروه صنعت > پلاستیک و پلیمریصفحه  9 از 287

وکیوم فرمینگ آینا

وکیوم فرمینگ آینا
1 روز پیش
انجام تمام خدمات وکیوم فرمینگ از 150 میکرون تا 6 میلیمتر انجام تمامی سفارشات وکیوم فرمینگ با دستگاههای تمام اتوماتیک و ضمانت کیفیت خدمات با انواع ورق های پت هایمپک ای بی اس و پی وی سی ABS - PET - PS -PVC
09354933815 , 021-26327932
پاکدشت , تبلیغات برتر

تولید سبد لبنیات , سبد ماستی , سبد شیر , سبد آرسیل , ماست دبه ای , سبد دوغ

تولید سبد لبنیات , سبد ماستی , سبد شیر , سبد آرسیل , ماست دبه ای , سبد دوغ
1 روز پیش
شرکت شایان اعتماد تولید کننده انواع سبد و جعبه و پالت پلاستیکی شامل : جعبه شیر پری پک 15 تایی (مربع ) جعبه شیر پری پک 20 تایی(مستطیل) سبد 4 دسته (آرسیل) ماست سطلی سبد ماست دبه ای سبد ماست لیوانی دوغ و انواع محصولات لبنی
09120356609
تهران , ملیکا طالبی

فروش سبد ماهی و میگو , باسکت ماهی , سبد حمل ماهی , سبد ماهی شیر سبد صادراتی

فروش سبد ماهی و میگو  , باسکت ماهی , سبد حمل ماهی , سبد ماهی شیر سبد  صادراتی
1 روز پیش
تولید و فروش انواع باسکت ماهی سبد ماهی سله ماهی شمش میگو سبد میگو سبد ماهی یال اسبی فروش بدون واسطه تولید اختصاصی با لوگوی مشتری قیمت مناسب کیفیت مناسب تحویل در اسرع وقت ارسال به تمام نقاط ایران رنگها
09120356609
قزوین , ملیکا طالبی

پالت صادراتی , پالت زیر بار رو بسته ، پالت پلاستیکی

پالت صادراتی , پالت زیر بار رو بسته ، پالت پلاستیکی
1 روز پیش
آیکون ویژهشرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد نگین دشتابی تولید کننده انواع سبد،جعبه و پالت های پلاستیکی تهیه شده از مواد پتروشیمی درجه یک با بهترین ماشین آلات روز دنیا در تمامی ابعاد و وزن ها همه نیازهای شما مصرف کننده گرامی را برآورده میکند سبد و پالت های پلاستیکی سبک
09120356609
قزوین , ملیکا طالبی

بطری و گالن 4 لیتری پلی اتیلن پلاستیکی طرح اوه ( هلالی ) ارزان + درب

بطری و گالن 4 لیتری پلی اتیلن پلاستیکی طرح اوه ( هلالی ) ارزان + درب
1 روز پیش
کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع ظروف پلاستیکی پلی اتلین و انواع گالن های شوینده خانگی و صنعتی در ظرفیت های مختلف 1 ، 3 ، 4 و 20 لیتری و ... است. . تولید کننده گالن 4 لیتری کتابی . تولید گالن 4 لیتری هلالی ( طرح اوه ) . فروش گا
09010816161 , 021-91302629
قدس , تیک پلاست

گالن 10 لیتری صنعتی پلاستیکی پلی اتیلن طرح دکمه دار + درب

گالن 10 لیتری صنعتی پلاستیکی پلی اتیلن طرح دکمه دار + درب
1 روز پیش
کارخانه تیک پلاست از طراحان و تولید کنندگان مطرح و خوش نام در صنعت پلاستیک است و با سال ها فعالیت و سابقه درخشان در این عرصه توانسته است جایگاه خاصی را در صنعت پلاستیک ایران به خود اختصاص دهد. این کارخانه با تولید انواع ظروف پلاستیکی درجه یک و با کیفیت توانسته
09010816161 , 021-91302629
قدس , تیک پلاست

ضربه آیزود چارپی 20 ژول ساخت ایران

ضربه آیزود چارپی 20 ژول ساخت ایران
1 روز پیش
ضربه آیزود چارپی 20 ژول ساخت ایران مطابق با استاندارد ASTM D256 تست چارپی : پاندول 2 و 7 تست آیزود : پاندول 5/5 پاندول های قابل کالیبراسیون و ساخت پاندول از نظر ژول به سفارش مشتری می باشد.
021-66554100 , 09123788635
تهران , محسن خلج معصومی

دستگاه باد کن نیمه اتومات

دستگاه باد کن نیمه اتومات
1 روز پیش
دستگاه باد کن نیمه اتومات چهار کویته دستگاه 2 کویته دستی خط کامل اسکرو بوستر 6 متری ( دستگاه باد کن نیمه اتومات )
09153146224
مشهد , سلمانی180000000 تومان

تولید فندر و کار استاپر اسکله

تولید فندر و کار استاپر اسکله
1 روز پیش
روشن ایده تولید کننده انواع محصولات لاستیکی در ابعاد و متریال دلخواه شما تولید کننده انواع فندر انواع کار استاپر اسکله ( تولید فندر و کار استاپر اسکله )
021-44259639 , 09108495045
تهران , روشن ایده

تولید کننده کیسه فریزر 100 برگ و کیسه فریزر چسبی

تولید کننده کیسه فریزر 100 برگ و کیسه فریزر چسبی
1 روز پیش
آیکون ویژهتوزیع کنندگان کالا در سراسر کشور لیام پلاست تولید کننده محصولات : کیسه فریزر رولی ، کیسه فریزر چسبی ، کیسه فریزر 100 برگ ، کیسه فریزر ، کیسه فریزر رولی ، کیسه فریزر چسبی سبد کالای خود در بخش نایلون و نایلکس را با حاشیه سود بالای محصولات ما کامل کنید
09124236493 , 09016121911
تهران , لیام پلاست

گرمکن قالب پلاستیک و اکسترودر لاستیک

گرمکن قالب پلاستیک و اکسترودر لاستیک
1 روز پیش
گرمکن قالب پرس های تزریق پلاستیک گرمگن باکالیت گرمکن تولید ورق فوم پی وی سی pvc . گرمکن منابع دو جداره . گرمکن زونهای اکسترودر لاستیک . گرمکن رولهای کالندر و غلطک , بنبوری . گرمکن صفحات پرس باکالیت . ساختار درون دستگاه از است
09122880745
تهران , سیستم پارس

فروش پریفرم دهانه 18 با وزن 7 گرم هتلی , فروش انواع پریفرم

فروش پریفرم دهانه 18 با وزن 7 گرم هتلی , فروش انواع پریفرم
1 روز پیش
1-طراحی و قالب سازی 2-ساخت قالب تزریق پلاستیک , بادی پلی اتیلن , بادکن پت 3-چاپ بر روی کلیه قطعات (تامپو , سیلک اسکرین ) 4-رنگ امیزی کلیه قطعات (پلاستیک -الومینیوم - فلز) با رنگ پایه اب المانی 5-خدمات بادکن پت این مجموعه بزرگترین
09122084027
تهران , پوریا تیموریان

تزریق پلاستیک

تزریق پلاستیک
1 روز پیش
تولید کننده دربهای شیشه الکل طبی , دربهای شوینده بهداشتی , درب و دستگیره دهانه 45 و خدمات دیگر . (تزریق پلاستیک)
09122773911
قدس , محمود حیدری

انجام کلیه خدمات تزریق پلاستیک

انجام کلیه خدمات تزریق پلاستیک
1 روز پیش
انجام کلیه خدمات تزریق پلاستیک با دو دستگاه پروفشنال تا حجم 250 گرم تولید قالب های با تیراژ بالا قیمت مناسب تولید قالب های تیراژ پایین تست قالب همکاری با قالب سازان محترم تولید 24 ساعته مسیر نزدیک و داخل شهر تزریق پلاستیک مرا
09152323789
مشهد , علی مرادی

خدمات تزریق پلاستیک

خدمات تزریق پلاستیک
1 روز پیش
تولید انواع قطعات و تزریق انواع مواد 5 گرم تا 700 گرم قالبهای ماهیچکش . پنومات و ................... ( خدمات تزریق پلاستیک )
09157379014
مشهد , محمد
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

آگهی های ویژه صنعت » پلاستیک و پلیمری

تولیدکننده و فروش نایلون ، نایلکس ، کیسه زباله
051-91009151 , 09100075707
گروه تولیدی و صنعتی پیشتاز
09127110682 , 09357759626
فروش فلکسی تانک یا مخزن ها تاشو
09120910720 , 09102759160
طراحی و تولید و تامین قطعات لاستیکی و قطعات پلیمری
021-66072435 , 021-66072417
پاکت کامپوزیت کاغذی

پاکت کامپوزیت کاغذی

شرکت زرین کیسه نام آور
025-33343611 , 025-33342617
فروش مواد اولیه پلاستیک
021-77712251 , 09027712251
فروش مواد مهندسی ( پلی استال ، پلی آمید ، پلی کربنات )
021-40440863 , 021-40440864

آگهی های ویژه صنعت

اره آتشی

اره آتشی

ابزار مددیان
021-66702806 , 09122065769
فروش کربن مولکولارسیو carbon molecular sieve
021-22719540 , 09125227380
ساخت و فروش جرثقیل سقفی

ساخت و فروش جرثقیل سقفی

شرکت آریا بهینه زیگورات
09394209227 , 03142499604