تعداد بازدید : 3486

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

اصفهان
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر
نوار نقاله غلتکی (Roller Conveyor)
جهت انتقال مواد نسبتاً صاف و سنگین و بزرگ در مسافتهای کوتاه در هر نوع شرایط دمای روش بهتر استفاده از نوار نقاله غلتکی می باشد. در این روش امکان سر دادن دستی قطعات بر روی میز غلتکی مهیاست یا اینکه غلتکها متحرک باشند و با چرخش خود اجسام را منتقل کنند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال از مهمترین عوامل در راستای طراحی المانهایی این نوع کانوایر نظیر شاسی، سیستم محرک، قطر و ابعاد غلتک و… می باشد.
نوار نقاله غلتکی
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و بالاترین کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی، پرسی، هوزینگی و انواع غلتک، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
ساخت , نصب و راه اندازی تجهیزات انتقال مواد شامل انواع نوار نقاله و کانوایر های صنعتی شامل انواع نوار نقاله تسمه ای , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله سبدی (الواتور elevator) , نوار نقاله اسلت و میز رولیک جهت استفاده در صنایع مختلف نظیر صنایع فولاد , سیمان , کاشی , مواد غذایی و همچنین موارد مربوط به بارگیری و تخلیه به شرح زیر را دارد
- قابلیت تنظیم ارتفاع بصورت هیدرولیکی وجرثقیل های PA
- قابلیت شمارش کیسه ها بصورت کاملا دیجیتالی
- قابلیت حرکت دستگاه به توسط چرخ های چدنی
- شاسی از پروفیل صنعتی و ورق چهارمیلی
- الکترو موتورموتوژن یا اروپایی
- گیربکس MVF
- تابلو برق باتجهیزات کامل ومحافظ الکترو موتور
- طول نوارنقاله (طبق سفارش مشتری)
- گارانتی 12ماهه وخدمات پس ازفروش 5ساله
- دارای پلن ممکن بهتری برای انتقال و جا به جایی اجسام و مواد در سیستم های اتوماسیون
فرایند سیستم انتقال مواد , شرایط و عوامل دیگری نظیر محیط نصب , سرعت انتقال , بازدهی انتقال و . . .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
نوار نقاله لاستیکی
نوار نقاله لاستیکی برای انتقال مواد فله و بسته بندی استفاده می شود. سطح انتقال دهنده در نوار نقاله لاستیکی لاستیک رول شده ای است که با توجه به ظرفیت انتقال در عرض های مختلف (50 تا 120 سانتی متر) به صورت صاف و یا آج دار مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی در طول های بلند به صورت ثابت و در طول های کوتاه به صورت پرتایل ساخته می شود. هم چنین دارای یک غلطک نقاله ابتدایی (درام متحرک) و یک غلطک نقاله (درام محرک نقاله) می باشند که وظیفه به حرکت در آوردن این نوار نقاله را دارند. درام های نوار نقاله لاستیکی در طیف های مختلفی، به منظور استفاده در شرایط متفاوت قابلیت طراحی و ساخت هستند.
نوار نقاله لاستیکی در صنایع مختلف و معادن و همین طور در خاکبرداریهای ساختمانی با عمق زیاد استفاده می شود.
شرکت شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع نوار نقاله لاستیکی با توجه به نیاز، شرایط محیطی و صنعت شما.
نوار نقاله لاستیکی
تسمه در نوار نقاله لاستیکی از ترکیباتی از کائوچوی طبیعی و رابر ساخته می شود و در انواع گوناگون از نظر کشش و مقاومت جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه در این نوار نقاله برای مصارف غذایی که به جهت نداشتن رنگ و بو و طعم در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی جابجایی انواع کلوخ های معدنی فلزی، پوکه زغال سنگ، کلوخ معدنی مس و سنگ آهک یا خرده شیشه و انواع بار فله برنده و دارای سایش بالا را با تسمه های ضد سایش و مقاوم در برابر بریدگی و دارای ضریب کششی بالا انجام می دهد. تسمه های با آج نیز برای جابجایی انواع مواد فله و بسته بندی در شیب هایی با زوایای مختلف به کار می روند.
نوار نقاله
نوار نقاله یکی از سیستم های انتقال مواد است. هم چنین در جابه جایی مواد سنگین و پیوسته بسیار موثر است. سیستم های آن اجازه می دهد حمل و نقل سریع و کارآمد برای طیف گسترده ای از مواد انجام گیرد.
نوار نقاله با دوام و قابل اعتماد است. قطعات مورد نیاز در آن می تواند بصورت خودکار یا نیمه خودکار ساخته شود.
نوار نقاله از شایع ترین سیستم های جابه جایی مواد با طراحی متنوع ترین و کم هزینه است. محصول به طور مستقیم بر روی آن قرار می گیرند و به شکل منظم و نامنظم، بزرگ یا کوچک، سبک و سنگین ، با موفقیت منتقل شود. نوار نقاله حمل و نقل محصول در یک خط مستقیم و یا از طریق تغییر در ارتفاع و یا جهت می توان مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع سیستم های نوار نقاله
تولید و طراحی سیستم انتقال برتر - کانوایر
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با استفاده از دانش روز و تجربه چندین ساله ی کارشناسان فنی خود با استفاده از طراحی و ارائه ی نقشه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان خود همواره سعی بر این دارد که خدمات خود را ارائه نماید , و با رعایت استانداردهای جهانی همواره پیشور و پیشگام در این حوزه قدم بر دارد .
از این رو لازم دانستیم شما را با انواع سیستم انتقال مواد و کاربرد هر یک از آن ها آشنا کنیم .
انواع سیستم انتقال
بطور کلی به منظور انتقال مواد از یک نقطه به نقطه دیگری از کانوایرها استفاده می شود. کانوایرها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع موادی که می بایست انتقال دهند به دسته های
نوار نقاله تسمه ای
نوار نقاله سبدی
تقسیم بندی می شوند.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با بیش از سه دهه تجربه در خصوص طراحی ، ساخت و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات و اجرای پروژه های صنعتی بخصوص صنایع نورد و فولاد، سیمان ، آلومینیوم ، مس و معادن مختلف ، براساس آخرین تکنولوژی و متدهای روز دنیا آماده ارائه خدمات و محصولات خود به تولید کنندگان و صنعتگران عزیز کشورمان می باشد.
نوار نقاله تسمه ی
نوار نقاله تسمه ای یکی از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) است .
نوار نقاله تسمه ای ( Belt conveyor ) :
یکی از تجهیزات انتقال مواد ، بلت کانوایرها هستند که در صنایع مختلفی از جمله صنایع بسته بندی ، سیمان ، کاشی مواد غذایی و دارویی و همچنین جهت بارگیری و تخلیه به صورت ثابت و متحرک استفاده گسترده ای دارند.
بطور کلی به منظور انتقال مواد در این روش از یک تسمه لاستیکی استفاده می شود که در دو سر نوار نقاله توسط دو غلتک محرک و متحرک عملیات انتقال را انجام می دهد.
یکی از مهمترین خصوصیات این نوع کانوایرها برخورداری از عرضهای مختلف و انتقال مواد در مسیر های مستقیم یا شیبدار است. بر اساس نوع موادی که این دسته از کانوایرها جابجا می کنند تسمه آنها می تواند ساده یا آجدار باشد.
تجهیزات انتقال مواد
به منظور انتقال مواد بسته بندی شده یا قطعات سلب معمولاً از کانوایرهایی با تسمه مسطح استفاده می شود و در مواردی به منظور انتقال مواد فله نظیر گیچ ، ماسه ، سیمان ، آهک ، گندم و… از تیپهای U یا V شکل استفاده می شود که در آنها دو یا سه رولیک بصورت مایل ( بر اساس عرض نوار) در زیر تسمه تعبیه می شوند و عملیات انتقال مواد را انجام می دهند.
تجهیزات انتقال مواد
نوع و حجم مواد انتقالی و سرعت جابجایی از عوامل در طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها نظیر شاسی، عرض و طول ، سیستم محرک و … است.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله سبدی ( Bucket Elevator )
نوار نقاله سبدی یکی دیگر از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) می باشد .
از این نوار نقاله به منظور انتقال مواد فله بصورت عمودی یا شیبدار ستفاده می شود. در این روش سبدها بر روی تسمه یا زنجیر سوار شده اند و بواسطه غلتک یا چرخ زنجیرهایی که در دو سر نوار تعبیه شده و معمولاً یکی از آنها محرک و دیگری متحرک است عملیات انقال مواد را انجام می دهند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال آن از عوامل در راستای طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها می باشد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و با کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد , بالاخص نوار نقاله سبدی و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله
نوار نقاله در صنایع حمل و نقل و بسته بندی بسیار محبوب است.
امروزه در هر پروژه ی صنعتی، به حداقل رساندن مصرف انرژی (عمدتآ برق) جنبه بسیار پر اهمیتی به حساب می آید این مهم در مورد نوار نقاله روش های مختلفی برای جلوگیری از اتلاف انرژی در نوار نقاله وجود دارد.
موارد زیر از عوامل تولید کننده مقاومت در موتور (افزاینده ی اتلاف انرژی) می باشند:
•مقاومت غلتک ها و روان نبودن آن ها
•تراز نبودن سیستم
•جنس و نوع لاستیک
انعطاف ناپذیر بودن تسمه نقاله و اتصال نامناسب آن ها با غلتک ها
ضمنا شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) آمادگی ارائه ی لوازم یدکی مورد مصرف در تجهیزات انتقال مواد شامل انواع رولیک و غلتک , انواع رولیک های تعویضی و غیر تعویضی , لاستیک دار , هوزینگی و همچنین تامین انواع لوازم یدکی نوار نقاله شامل تسمه نقاله , یاتاقان , گیربکس , الکتروگیربکس , زنجیر , فولی و ... را دارد .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
نوار نقاله , نوار نقاله سبدی , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله اسلت , تسمه نقاله , گیربکس , الکتروگیربکس , رولیک های تعویضی , یاتاقان , زنجیر , فولی , میز رولیک , کانوایر

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تیر 1403
نام :
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
اســتان :
اصفهان
شــهــر :
اصفهان
آدرس :
مسیریابی
تـلـفــن :
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

تازه های گروه صنعت > پلاستیک و پلیمریصفحه  11 از 287

فروش درب دهانه ۴۵،تولید درب و‌دستگیره دهانه ۴۵

فروش درب دهانه ۴۵،تولید درب و‌دستگیره دهانه ۴۵
1 روز پیش
ایرانیان پت تولید کننده انواع با بطری پت از حجم 10سی سی الی 5000سی سی انواع درب بطری پت ‌‌درب دهانه 28و دستگیره دهانه 28و تولید و ارائه درب و دستگیره دهانه 45جهت مصارف برای گالن با ظرفیت بالا گالن 4لیتری و پنج لیتری پت درب و دستگیره دهانه 45 پلمپ دار و کف صاف
09394411200 , 09305619474
تهران , ایرانیان پت

اروند پلاست-تولیدکننده گالن ۴لیتری مایع ظرفشویی

اروند پلاست-تولیدکننده گالن ۴لیتری مایع ظرفشویی
1 روز پیش
آیکون ویژهشرکت اروند پلاست تولیدکننده بطری پت و بطری پلی اتیلن ،تولید انواع اسپری بطری ، تولیدکننده پمپ غلیظ پاش دهانه 28 بطری مایع دستشویی ، تولید بطری یک لیتری مایع ظرفشویی ، گالن 4 لیتری مایع ظرفشویی ،تولیدکننده گالن مایع دستشویی ،تولیدکننده مایع ظرفشویی ، قالب
021-65573360 , 09123628614
تهران , اروندپلاست

پریفرم

پریفرم
1 روز پیش
اروندپلاست ارائه انواع پریفرم تولید شده توسط ماشین آلات اروپایی انواع پریفرم در وزن و دهانه های مختلف برای بسته بندی و مصارف فرآورده های لبنی، نوشابه، آب معدنی، ماءالشعیر، شوینده، آرایشی بهداشتی، دارویی، انواع سم، آب میوه و انواع مایعات. اروندپلاست ارائه
021-65573360 , 09123628614
شهریار , اروندپلاست

فروش دستگاه لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

فروش دستگاه لیوان یکبار مصرف پلاستیکی
1 روز پیش
دستگاه لیوان پلاستیکی , دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف , سازنده دستگاه ظروف یکبارمصرف , دستگاه لیوان pp , دستگاه لیوان یکبار مصرف نیمه فرمینگ , دستگاه لیوان یکبار مصرف , لیوان یکبار مصرف , ظروف یکبار مصرف , ظرف یکبارمصرف , دستگاه لیوانساز یکبار مصرف , دستگاه (
09122203855
تهران , گروه صنعتی بهساز پلیمر

ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف

ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف
1 روز پیش
لیست ماشین آلات و تجهزات تولیدی : الف - خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی PS, PP, PVC, PET, PE ب - خط تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی BIO-POLYMER ج - خط تولید ظروف یکبار مصرف فومی EPE.EPS د - دستگاه اکسترودر آزمایشگاهی ه - انواع اکسترودر د
09122203855
تهران , گروه صنعتی بهساز پلیمر

جوش پلاستیک و تعمیر قطعات پلاستیکی

جوش پلاستیک و تعمیر قطعات پلاستیکی
1 روز پیش
جوش پلاستیک و تعمیر قطعات پلاستیکی جوش پلاستیک، تعمیر و ترمیم ترک، شکستگی و نشتی انواع قطعات پلاستیکی شامل: تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، یونیت دندانپزشکی، دستگاه اتوکلاو، لوازم ورزشی ، لوازم خانگی، اسباب بازی ها، ماشین شارژی، موتورشارژی، قاب های پلاستیکی ،
09126800170
تهران , سارو کراگوسیان

خرید و فروش چسب چراغ خودرو ، چسب چراغ خودرو

خرید و فروش چسب چراغ خودرو ، چسب چراغ خودرو
1 روز پیش
شرکت چسب کاران آریافردا مرکز فروش چسب هاتملت و گرماذوب مخصوص آب بندی انواع چراغ خودرو ایرانی و خارجی فروش چسب خودرو این مجموعه با تولید چسب های چراغ خودرو که قابل رقابت بابرندهای خارجی می باشد ، در خدمت تولیدکنندگان محترم با قیمت کیفیت و شرایط م
09119999950 , 09122049991
تهران , محمد خیری

نمایندگی فروش فوم یکبار مصرف(شرکت پارسا پلاست

نمایندگی فروش فوم یکبار مصرف(شرکت پارسا پلاست
1 روز پیش
دیگر گران نخرید! قبل از خرید فوم یکبار مصرف: فوم تک پرسی(یکبارمصرف) فوم دو پرسی(یکبارمصرف) با این نمایندگی فروش واقع در بورس ظروف یکبارمصرف تهران تماس بگیرید. فوم تک پرسی اورانوس: 1650 ریال فوم دو پرسیاوراوس: 2200 ریال ( نمای
021-55651261 , 021-55686951
تهران , امیرحسین فلاحتی

فروش انواع ظروف یکبار مصرف

فروش انواع ظروف یکبار مصرف
1 روز پیش
تولید و فروش انواع ظروف یکبار مصرف بهداشتی ، نایلون ، کیسه زباله و نایلکس و ظروف آلومینیومی و ظروف گیاهی و ظروف فومی و کیسه فریزر و وسایل تولد ( فروش انواع ظروف یکبار مصرف )
021-55651261 , 021-55686952
تهران , امیرحسین فلاحتی

فروش فوق العاده نایلکس دسته دار

فروش فوق العاده نایلکس دسته دار
1 روز پیش
فروش نایلون های ارزان و با کیفیت فروش عمده نایلکس دسته دار ابتدا کیفیت و قیمت را مقایسه کنید سپس خرید کنید . محصولی با کیفیت عالی و قیمتی باورنکردنی بهبست با ارائه خدمات در زمینه محصولات یکبار مصرف د رخدمت شماست . سایز 3525 هرکیلو شا
021-55651261 , 021-55686951
تهران , امیرحسین فلاحتی

تولید کیسه زباله اتوکلاو بیمارستانی نسوز

تولید کیسه زباله اتوکلاو بیمارستانی نسوز
1 روز پیش
آیکون ویژهشرکت ارگ پلیمری زنجان تولید کننده انواع کیسه زباله رولی ، فله ای ، بیمارستانی کیسه زباله اتوکلاو بیمارستانی نسوز استریلیزاسیون امحاء عفونی ضد باکتری انواع کیسه زباله (بیمارستانی و خانگی) به صورت ورق (sheet) و رول (پرفراژ شده). در سایز های 70×55
09121490378 , 09122842919
تهران , آقای چراغی

فروش انواع لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره

فروش انواع لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره
1 روز پیش
کارگاه تولیدی اروند کاپ واقع در باباسلمان شهریار تولید کننده لیوان های کاغذی تک جداره و دو جداره و هالو در تمامی سایزها و لیوان پاپ کورن و ... به صورت عمده و خرده با کیفیت و قیمت مناسب در خدمت شماست.
09377614777
شهریار , لیوان کاغذی اروند کاپ

صنایع پلاستیک فاران

صنایع پلاستیک فاران
1 روز پیش
تولید انواع نایلون و نایلکس در ابعاد مختلف {شیرینگ و نایلون در ابعاد مختلف و نایلکس باگت , نونی, رکابی, فریزری و کلیه نایلکس های شیری و تبلیغاتی}
09121273213 , 021-65721540
شهریار , حسین نهاوندی

دستگاه جوش پلی اتیلن

دستگاه جوش پلی اتیلن
1 روز پیش
جوشکاری لوله های پلی اتیلن به روش (سر به سر) در صورت درست انجام شدن یکی از روش های جوش لوله های پلی اتیلن می باشد . از روش جوش سر به سر در شبکه های توزیع فاضلاب و آب رسانی در فشار های مختلف جوشکاری مورد استفاده قرار میگیرد . ( شرکت پارسیان جاوید البر
09197907002 , 026-33217330
کرج , زمانی

دستگاه جوش الکترفیوژن کارکرده فریامت

دستگاه جوش الکترفیوژن کارکرده فریامت
1 روز پیش
دستگاه جوش الکتروفیوژن کارکرده فریامت مدل primeeco به همراه گواهی کالیبراسیون یکساله - قلم بارکدخوان نو - کم کارکرد ( دستگاه جوش الکترفیوژن کارکرده فریامت )
09197907002 , 026-3321733
کرج , زمانی
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

آگهی های ویژه صنعت » پلاستیک و پلیمری

مواد ضد اسید ضد خوردگی

مواد ضد اسید ضد خوردگی

حمید شفیع زاده
09133378785
گروه تولیدی و صنعتی پیشتاز
09127110682 , 09357759626
خریدار مواد پلیمری و پلاستیک ABS
09125876844 , 09102223200
فروش گرانول پ پ (PP)

فروش گرانول پ پ (PP)

الوند پلیمر صاف
041-43336582
خرید و فروش مواد پلیمری نقد و اقساط
09938999326 , 021-26137487
تولید قطعات لاستیکی و پلیمری و تفلونی
09128888142 , 021-77850439
پاکت کامپوزیت کاغذی

پاکت کامپوزیت کاغذی

شرکت زرین کیسه نام آور
025-33343611 , 025-33342617

آگهی های ویژه صنعت

فروش شیشه و لوازم کابین انواع بیل مکانیکی
021-66691920 , 021-66691921
خریدار ضایعات آهن آلات
09191305458 , 09101305458
فروش انواع میلگرد فولادی CK45 ، میلگرد فولادی MO40
021-66675520 , 021-66672175