تعداد بازدید : 30997

فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی

تهران
پارس الکترونیک دفتر مرکزی
021-22134014 , 021-22134016 , 09122788004
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3
تصویر 4
تصویر 5

گروه پارس الکترونیک دفتر مرکزی مجری دستگاه های دافع جانوران موذی و پرندگان درایران و خاورمیانه .
نماینده انحصاری دستگاههای دفع موش و پرنده و جانوران موذی از کمپانی pest repeller تایوان درایران.
ارائه دهنده محصولات التراسونیک , فرا صوت فراری دهنده حیوانات موذی , پرندگان مانند دستگاه فراری دستگاه دهنده کلاغ , دستگاه فراری دهنده کبوتر از سوله , دستگاه فراری دهنده گنجشک از باغ ها و مزارع کشاورزی , دستگاه فراری دهنده و دور کننده جوندگان مانند موش و رت .دستگاه های از بین برنده و دافع حشرات دستگاه دفع انواع سوسک , پشه , مگس , ساس , کک , کنه , مار , عقرب , گربه , سگ , گرگ و گراز می باشد.
دستگاه های دفع موش و دستگاه دفع ساس با گواهی رضایت مشتری ارائه می گردد . در صورت راضی نبودن از دستگاهها پول خود را پس بگیرید .
شرکت پارس الکترونیک (سعادت آباد) با بیش از20 سال تجربه تخصصی و با اختیار داشتن کارشناسان مجرب و خبره در خدمت هم وطنان گرامی می باشد .
دستگاه های فراصوت دافع موش و حشرات و دستگاههای التراسونیک فراری دادن پرندگان جهت انواع مصارف صنعتی ، کارخانجات ، فرودگاهها ، بیمارستانها ، نظامی ، کارخانجات مواد غذایی ، بیمارستانها ، منازل طراحی شده است .
پارس الکترونیک مفتخر به تجهیز صدها پروژه بزرگ صنعتی , تجاری , اداری , مسکونی , بهداشتی و غیره درایران و خارج از ایران می باشد که قابل ارائه مستندات مربوطه به مشتریان عزیز است.
از ویژگی های متمایز شرکت پارس الکترونیک:
نصب و خدمات پس از فروش و همچنین مشاوره رایگان کارشناسان مجرب می باشد .
لازم به ذکر است که اگر از مشاوره کارشناسان ما استفاده کردید و با توجه به نظر آنها دستگاه تهیه نمودید گواهی رضایت مشتری نیز دریافت خواهید کرد ینی اگر چنانچه از دستگاههای دفع موش و حشرات و دستگاههای فراری دهنده پرندگان راضی نبودید می توانید دستگاهها را عودت داده و پول خود را پس بگیرید .
ارائه دستگاههای دفع موش از انبار،دستگاه های دور کننده موش از سوله ،دستگاههای فراری دهنده موش از کلیه فضاهای کارخانجات صنعتی،دستگاه دفع کبوتر از سوله ،دستگاه دفع پرنده از انبار،دستگاه فراری دهنده انواع پرنده از زمین های کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی،فراری دهنده مار و عقرب از انبار و از زمین کشاورزی , دستگاه دفع کننده وو از بین برنده ساس 100 درصد تضمینی .
ارائه دستگاهها فقط با ارائه گواهی نامه اصالت کالا
ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان باتجربه این مرکز امکان پذیر است لازم به ذکر است بازدید از مکان شما برای ارائه مشاوره بهتر و یا جا نمایی دستگاههای دفع کننده موش و دستگاه های فراری دهنده حشرات و دستگاههای فراری دهنده پرندگان امکان پذیر است .
پارس الکترونیک دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای فراصوت فراری دهنده موش و حشرات با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب ایمنی و بهداشت امکان ارائه مشاوره جهت بهسازی محیط شما را نیز دارد .
شرکت پارس الکترونیک در زمینه های بهداشت محیط و محیط زیست در ارتباط مستمر و مفید با جامعه دانشگاهی کشور می باشد از اینرو در کارنامه خود خدمات ارزنده بیشماری را دارد .
لازم به ذکر است دستگاههای التراسونیک ارائه شده توسط شرکت پارس الکترونیک در انواع مدل های مختلف موجود است ; دستگاه دور کننده موش و جوندگان در 10 مدل مختلف . دستگاه التراسونیک فراری دهنده سوسک در 10 مدل مختلف دستگاهی .دستگاه دفع سوسک، سوسک ریز، سوسک امریکایی ، سوسک آلمانی
دستگاه فراری دهنده انواع پرندگان
دستگاه دفع کننده کبوتر
دستگاه دور کننده یاکریم
دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوارا ز استخرهای پرورش ماهی
دستگاه فراری دهنده گربه
دستگاه دور کننده سگ
دستگاه دفع سگ پرتابل
دستگاه دور کننده سگ ثابت
دستگاه فراری دهنده انواع پرندگان از مزارع
کشاورزی
دستگاه فراری دهنده گرگ , گراز و خرس
دستگاه فراری دهنده حشرات موذی
کلیه دستگاههای التراسونیک ارائه شده بر روی انسان هیچ گونه تاثیری بدی نداشته و سازگار با محیط زیست می باشد.دستگاههای فرا صوت بر عکس دستگاههای الکترو مغناطیس که متاسفانه امروز به جای دستگاه فراصوت و یا التراصونیک توسط برخی افراد سود جو ارائه می گردد بر روی کسانی که از سمعک استفاده می نمایند و یا کسانی که باتری قلب دارند هیچ تاثیری ندارد .
لطفا و باز هم لطفا در هنگام خرید به اصالت کالا دقت کنید چرا که یک سهل انگاری کوچک می تواند ضرر های زیادی به شما برساند.
لازم به توضیح است که هر موجودی یک دامنه شنوایی مخصوص به خود دارد مثلا موش توانایی این را دارد که دامنه بسیار گسترده تری از انسان بشنود و همینطور پرندگان دارای توانایی شنیداری بسیار گسترده تری از انسان هستند از این رو دستگاههای التراسونیک و فراصوت ارائه شده توسط پارس الکترونیک دستگاهی ارائه می دهد که مجهز به بلند گوی التراسونی باشند که صداهایی را تولید کند که انسان توانایی شنیدن ان صدا را نداشته باشد در نتیجه صدای تولید شده هیچ گونه آسیبی به انسان نمی رساند و در محدوده ی شنیداری موش و حشرات موذی می باشد و هیچ گونه آسیبی به انسان و حیوانات خانگی مانند سگ های خانگی و گربه و یا پرندگان زینتی نمی رساند .
از آنجایی که محدوده شنیداری پرندگان به انسان نزدیک است دستگاههای دور کننده پرندگان نیز در چند مدل مختلف ارائه می گردد که میکسی از دستگاههای سونیک و التراسونیک می باشد .
با توجه به نیاز کاربران کارشناسان ما دستگاه تخصصی دور کننده پرنده مورد نظر را پیشنهاد می دهند . بطور مثال دستگاهی که برای دور کردن کبوتر از تراس و حیات منزل استفاده می شود برای سوله مواد غذایی و یا انبار کارخانه و یا زمین های کشاورزی کاربرد ندارد در عوض دستگاههای بسیار تخصصی برای دور کردن کبوتر و دور کننده کلاغ از زمین کشاورزی و باغ ها و یا سوله ها و انبار ها موجود است که بسیار کاربردی می باشد .
باید توجه داشته باشیم که سموم شیمیایی باعث کشته شدن حیوان شده و جدا از اینکه سبب بوی بد و تعفن می گردند در ضمن اینکه موش ها بسیار موجودات باهوشی هستند و پس از استفاده از سم یا به ان ادت می کنند و یا دیگر ان را استفاده نمی کنند . خود سم که یک ماده شیمیایی است برای انسان و محیط زیست بسیار خطر ناک می باشد . و اما استفاده از دستگاههای فراری دادن موش و دیگر حیوانات موذی و یا دستگاه دور کننده پرندگان با روشی نوین و علمی نه تنها باعث کشته شدن نمی شود بلکه باعث فراری دادن و دور شدن این حیوانات از محل کار و زندگی شما می گردد .
امروز در جوامع پیشرفته از سموم خطرناک شیمیایی استفاده نمی شود بلکه با استفاده از فن اوری های نوین محیط خود را مجهز می نمایند .
دستگاههای الکترونیکی دور کننده موش و حشرات در دو مدل برقی و باطری قابل ارائه می باشد . مصرف برق این دستگاهها بسیار بسیار کم می باشد .
کاربرد دستگاههای دفع کننده موش و دور کننده موش در مکانهایی چون منازل و رستورانها , مهد کودک ها و بیمارستانها , انبار ها و سوله ها , کارخانجات و محیط های تولیدی , زمین های کشاورزی و باغ ها , سوپر مارکت ها و انبار های مواد غذایی و پتروشیمی ها می باشد .
کاربرد دستگاه فراری دهنده کبوتر در تراس و حیات منازل , زمین کشاورزی و باغ , انبار ها و سوله ها و همچنین فرودگاهها و پتروشیمی ها می باشد .
لازم به ذکر است امواج صوتی تولید شده توسط دستگاههای فراری دهنده موش و یا دستگاه دافع کبوتر و تمامی دستگاههای فراصوت ارائه شده توسط پارس الکترونیک دارای سویچ تغییر فرکانس صوتی هستند در نتیجه هیچ گاه حیوان به این صدا ها عادت نمی کند بلکه محیط را ترک می کند .
لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات فنی بیشتر از تماس با ما دریغ نفرمایید.
پست الکترونیکی : parsec4014@gmail.com

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 28 فروردین 1403
نام :
پارس الکترونیک دفتر مرکزی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
سعادت آباد
تـلـفــن :
021-22134014 , 021-22134016 , 09122788004
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: پارس الکترونیک دفتر مرکزی
فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی

تازه های گروه صنعت > سایر صنایعصفحه  3 از 253

خرید و فروش عمده پوست گردو در ایران

خرید و فروش عمده پوست گردو در ایران
9 ساعت پیش
خریدار عمده پوست گردو در بوشهر فارس و جنوب کشور امادگی تامین مواد اولیه برای شرکت زغال فشرده ( خرید و فروش عمده پوست گردو در ایران...
09373005756
شیراز , حسین فرزانه

فروش انواع الیاف شیشه

فروش انواع الیاف شیشه
9 ساعت پیش
شرکت PMP ، تامین کننده و عرضه کننده انواع الیاف شیشه به شرح ذیل می باشد: 1- نخ دایرکت رووینگ 1200Tex و 2400Tex ( با بوبین و بدون بوبین) ، نخ Yarn ، نخ S-Glass و ... 2- انواع الیاف Woven Roving با بافت Plain ، Twill و UD ، با گرماژ 30gr/m² الی...
021-91009205 , 021-88591023
تهران , شرکت PMP

نصاب سقف های شیروانی شیبدار ویلایی آلاچیق پیشانی

نصاب سقف های شیروانی شیبدار ویلایی آلاچیق پیشانی
10 ساعت پیش
نصاب سقف های شیروانی شیبدار ویلایی نصاب سوله خرپا پوشش نما و لمبه پلی کربنات سقف پارکینگ استخر پشت بام و...... نصاب آلاچیق ، سردرب ، پیشانی دور ساختمان تعمیر و تعویض سقف های قدیمی و فرسوده انجام کلیه خدمات سقف پذیرفته...
09196258816 , 09923500979
تهران , آنتیک ویلا

تولید و فروش فولی و فلکه و انواع قطعات کولر های آبی

تولید و فروش فولی و فلکه و انواع قطعات کولر های آبی
10 ساعت پیش
تولید و فروش انواع فولی و فلکه , پوشال , شناور , تشتک , درب و ستون , حلزون و پروانه وکلیه قطعات پلاستیکی کولرهای آبی با بهترین کیفیت و مواد اولیه ارسال به تمام نقاط ایران برای سفارش با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید. ( تولید و فروش فولی و...
025-33444034 , 09121365697
قم , شرکت تعاونی بینظیر سرما

تولید‌ قطعات دایکستی / دایکاست (زاماک , آلومینیوم)

تولید‌ قطعات دایکستی / دایکاست (زاماک , آلومینیوم)
10 ساعت پیش
آیکون ویژهتولید‌کننده انواع قطعات دایکست / دایکاست (زاماک - آلومینویم) با جدیدترین ماشین آلات نو ایتالیایی برای سفارش‌ های ده هزار قطعه به بالا در سال ( تولید‌کننده قطعات دایکستی (زاماک ,...
09001554067 , 09001554068
ساوه , شرکت پتروفوند

فروش الوار چوب راش گرجستان , تخته راش گرجی

فروش الوار چوب راش گرجستان , تخته راش گرجی
10 ساعت پیش
فروش مستقیم چوب راش گرجستان بدون واسطه تخته چوب راش گرجی درجه یک و درجه دو بخارپز شده خشک کن رفته و مرطوب بارگیری از انبارهای جلفا و تهران فروش فقط به صورت تریلی و پالت آماده همکاری با فروشندگان چوب و مجموعه های...
09101631753 , 021-33282006
تهران , گروه بازرگانی نصر

فروش انواع چوب توسکا عرضه مستقیم توسکا

فروش انواع چوب توسکا عرضه مستقیم توسکا
10 ساعت پیش
فروش مستقیم و بدون واسطه الوار توسکا گونه توسکا سرخ آمریکایی و توسکا طلایی اروپایی از کشور های روسیه، بلاروس، ترکیه، گرجستان، اکراین و ... عرضه در کیفیت و قیمت های مناسب خشک کن رفته و دونم فروش فقط به صورت تریلی و پالت با سابقه...
09101631753 , 021-33282006
تهران , گروه بازرگانی نصر

روغن کمپرسور، روغن کمپرسور هوا ، روغن کمپرسور اسکرو

روغن کمپرسور، روغن کمپرسور هوا ، روغن کمپرسور اسکرو
10 ساعت پیش
روغن کمپرسور Vdl68 Vdl100 Vdl150 Hh Hlp یکی از مهم‌ترین وظایف روغن کمپرسور، انتقال گرمای دستگاه به بیرون است. چرا که با روشن شدن دستگاه، انرژی برق به گرما تبدیل می‌شود؛ در نتیجه افزایش گرمای دستگاه باعث می‌شود تا طول عمر پمپ...
09133239820
اصفهان , صفری

رطوبت ساز پروانه ای |هیتر کابینتی ، بخاری قالیشویی

رطوبت ساز پروانه ای |هیتر کابینتی ، بخاری قالیشویی
10 ساعت پیش
آیکون ویژهخرید و قیمت رطوبت ساز پروانه ای و هیتر کابینتی گروه صنعتی تی تاک تولید کننده انواع رطوبت ساز پروانه ای ، هیتر کابینتی ، بخاری کابینتی انواع هیتر کابینتی : هیتر کابینتی 140 هزار هیتر کابینتی 220 هزار هیتر کابینتی 250 هزار هیتر...
09199762163 , 09120578916
تهران , فروشگاه تی تاک

فروش پکیج مواد اولیه شوینده

فروش پکیج مواد اولیه شوینده
10 ساعت پیش
فروش پکیج مواد اولیه شوینده این بسته شامل مواد لازم برای ساخت 10 کیلو گرم از محصولات زیر است. مایع دستشویی مایع ظرفشویی شامپو این بسته از مواد اولیه برای افرادی که قصد دارند تا به صورت آزمایشی به ساخت محصولات شوینده بپردازند مناسب...
09358388274 , 021-67323000
تهران , شیمیچی

تولید و فروش فروکروم پر کربن

تولید و فروش فروکروم پر کربن
10 ساعت پیش
شرکت کیمیا کهربا سپنتا تولید کننده فروکروم پر کربن فعال در زمینه ی تولید فرو کروم با سیلیس بالا و سیلیس پایین همراه با آنالیز محصولات آماده فروش محصول به مصرف کنندگان می...
09138012190
اردستان , شرکت کیمیا کهربا سپنتا

فروش عمده کاغذ فلوتینگ

فروش عمده کاغذ فلوتینگ
11 ساعت پیش
فروش عمده کاغذ فلوتینگ مخصوص کاغذ فلوت از مواد قابل بازیافت است و از طرفی می‌توان بارها آن را بازیافت کرد قیمت...
09127744057
ساری , سروش شیرزاد

فروش تارگت تیتانیوم ، تارگت رزگلد ، تارگت کروم

فروش تارگت تیتانیوم ، تارگت رزگلد ، تارگت کروم
11 ساعت پیش
فروش تارگت تیتانیوم ، تارگت رزگلد ، تارگت کروم فروش انواع تارگت تیتانیوم ، رزگلد و همچنین تارگت کروم و طبق نقشه و سایز درخواستی از خدمات تیتانیوم نظری می باشد از تارگت ها برای پوشش دهی رنگ در دستگاه کوتینگ یا دستگاه pvd در صنعت آبکاری استفاده می...
021-66392020 , 021-66391010
تهران , تیتانیوم نظری

تیتانیوم خالص و پزشکی ، سوپرآلیاژها ، مونل اینکونل

تیتانیوم خالص و پزشکی ، سوپرآلیاژها ، مونل اینکونل
11 ساعت پیش
آیکون ویژهوارد کننده و تامین کننده ، تیتانیوم و سوپر آلیاژها در گریدهای مختلف از کارخانه های معتبر اروپایی , فروش انواع تارگت تیتانیوم خرید و فروش تیتانیوم های خالص و پزشکی و آلیاژی و (titanium) خرید و فروش انواع گرید تیتانیوم گرید 1، 2 ، 4 ، 5 ، 7 ، 23...
021-66392020 , 021-66391010
تهران , تیتانیوم نظری

خرید و فروش تیتانیوم , طراحی و ساخت پمپ تیتانیومی

خرید و فروش تیتانیوم  , طراحی و ساخت پمپ تیتانیومی
11 ساعت پیش
-فروش تیتانیوم محصولات : میلگرد ، ورق ، لوله ، چهارپهلو ، توری ، شمش ، مفتول و اتصالات و ... -میلگرد تیتانیوم از سایز 1mm الی 300mm -ورق تیتانیوم از سایز 0/3mm الی 120mm لوله تیتانیوم از سایز 1/8اینچ الی 12 اینچ خرید ضایعات -...
021-66392020 , 021-66391010
تهران , تیتانیوم نظری
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه صنعت » سایر صنایع

تولید و فروش انواع زغال
09128300985
فروش لوله سیلندری و میل کروم

فروش لوله سیلندری و میل کروم

فولاد یگانه تهران
09124496503 , 021-66242435
فروش پوشال آیدین

فروش پوشال آیدین

پوشال آیدین
09121510905 , 09128790789
کیسه های جامبوبگ و گونی پلی پروپیلن
09367125465 , 09120706730
فلاکس ( تنه کار ) جوشکاری بریزینگ
021-88750961
فلوکولانت چینی

فلوکولانت چینی

خانم روشنایی
09922310028
فروش دستگاه بستنی ساز قیفی
09122349715 , 09202520067
پتاسیم امیل گزانتات (pax) چینی
09922310028

آگهی های ویژه صنعت

خرید و فروش لاستیک لودری دسته دوم
09125859554 , 09378156910
پخش و فروش بلوک های کربنی اصلی و ذغال های صنعتی

پخش و فروش بلوک های کربنی اصلی و ذغال های صنعتی

پیشروان صنعت متالوژی ایرانیان
041-35572182 , 09032808469
فروش مواد شیمیایی و پلیمری
09121545209 , 021-88616245
نمایندگی فروش پودر میکروسیلیکا ازنا (silicafume)
09391881946 , 021-44454268