تعداد بازدید : 809

قیمت لوله گالوانیزه

تهران
شرکت انرژی سازان نوین پارک سینا
09127298974 , 09101112054 , 09901182054
چت واتساپ
تصویر اول

فروش لوله گالوانیزه گرم و سرد
در کارخانه تولید لوله گالوانیزه چه خبر است؟
شرکت‌های تولیدکننده لوله گالوانیزه، انواع مختلفی از این محصول را تولید و عرضه می‌کنند. آن را در واقع ، باید نوعی لوله فولادی بدانیم که برای محافظت شدن در برابر زنگ‌ زدگی و ‏خوردگی با لایه‌ای از روی پوشانده شده است. این فرآیند را گالوانیزه کردن می‌نامند که باعث افزایش دوام و طول عمر لوله می‌شود. لوله‌ های گالوانیزه را برای مقاصد مختلفی به کار می‌برند ؛ از لوله‌ کشی گرفته تا ساخت و ساز. با ما همراه باشید تا در ادامه به مهم‌ ترین جزئیات این محصول بپردازیم.
لوله را چگونه گالوانیزه می‌کنند؟
محصولاتی نظیر لوله گالوانیزه اصفهان را معمولاً با غوطه‌ ور کردن لوله‌ های فولادی در حمام روی مذاب یا به کمک روش آبکاری گالوانیزه می‌کنند. البته در گالوانیزه گرم ، فولاد تمیز می‌شود و سپس در حمام روی مذاب با دمای بالا فرو می‌رود. این کار نوعی پیوند متالورژیکی بین پوشش روی و سطح فولاد ایجاد می‌کند. از طرفی ، در فرآیند آبکاری ، از جریان الکتریکی برای رسوب کردن روی بر سطح فولاد کمک می‌گیرند. این روش نیازی به دمای زیاد ندارد و باعث رسوب لایه نازک روی بر سطح خارجی فولاد می‌شود.
لوله‌های گالوانیزه چه مزایایی دارند؟
علت انتخاب و خرید لوله گالوانیزه به مزایایی بر می‌گردد که مهم‌ترینشان را در ادامه می‌خوانید.

مقاومت در برابر خوردگی: نخستین ویژگی متمایز لوله‌های گالوانیزه مقاومتشان در برابر خوردگی است. پوشش روی به‌ عنوان مانعی مؤثر، از تماس مستقیم فولاد با عناصر خورنده جلوگیری می‌کند.

طول عمر: لوله‌های گالوانیزه معمولاً طول عمر بیشتری نسبت به سایر انواع لوله‌های فولادی دارند. لایه محافظ روی به افزایش دوام کلی این محصول در طولانی‌ مدت کمک می‌کند.

سازگاری: انواع مختلف این محصولات از جمله لوله گالوانیزه ساوه را باید چندمنظوره بدانیم؛ چرا که در صنایع مختلف از جمله تأمین و توزیع آب، ساختمان، کشاورزی و ... کاربرد دارند.
فروش لوله گالوانیزه برای چه کاربردهایی رایج است؟
توزیع آب
لوله‌های گالوانیزه را از گذشته برای خطوط آبرسانی به کار برده‌اند. اما از کاربرد آن‌ها در این صنعت در سال‌های اخیر به دلیل فراگیری مواد جایگزینی مانند مس و پلاستیک کاسته شده است.
ساخت و ساز
انواع مختلف این محصولات از جمله لوله گالوانیزه صنعتی را به‌طور گسترده در صنعت ساختمان و تأسیسات عمرانی برای پشتیبانی سازه و به‌عنوان اجزای چارچوب‌های ساختمانی به کار می‌برند. آن‌ها استحکام و دوام مناسبی را در کاربردهای مختلف سازه‌ای فراهم می‌کنند.
حصارکشی
مقاومت لوله‌های گالوانیزه در برابر خوردگی باعث محبوبیتشان در کاربردهای حصارکشی شده است. آن‌ها می‌توانند در برابر عناصر محیطی مقاومت کنند و در طی زمان، سالم و محکم باقی بمانند.
صنایع نفت و گاز
از لوله گالوانیزه در صنعت نفت و گاز برای انتقال دادن سیالات مختلف استفاده می‌کنند. قابلیت‌های خاص این محصول به‌ویژه برای محیط‌های سخت مناسب هستند.
استاندارد های تولید لوله گالوانیزه کدامند؟
شرکت‌های معتبر تولیدکننده لوله گالوانیزه انواع آن را مطابق استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کنند تا از کیفیت، ایمنی و عملکرد محصولاتشان مطمئن باشند. از استانداردهای شناخته شده در این خصوص می‌توانیم به ASTM A53/A53M اشاره کنیم. الزامات این استاندارد شرایط لوله گالوانیزه گرم، سرد و بدون درز را تعیین می‌کنند. ASTM A53 در واقع، فرآیند ساخت، ترکیب شیمیایی، خواص مکانیکی و روش‌های تست این لوله‌ها را تشریح می‌کند. علاوه بر آن، لوله‌های گالوانیزه باید با الزامات خاص کاربرد نهایی مطابقت داشته باشند. به‌عنوان مثال، لوله‌های مورد استفاده برای مقاصد لوله‌کشی ممکن است نیاز به مطابقت با کدهای لوله‌کشی و استانداردهای مربوطه داشته باشند.
سایز های لوله گالوانیزه
این لوله‌ها را با اندازه‌های متنوعی تولید می‌کنند تا با کاربردهای مختلف سازگار شوند. اندازه‌های رایج آن‌ها برای لوله‌کشی بخش مسکونی قطرهای 1.2، 3.4 و یک اینچ هستند. البته اندازه‌های بزرگ‌تر مانند 1.5 و 2 اینچ را غالباً در تأسیسات صنعتی و تجاری به کار می‌برند. این اندازه‌ها به قطر اسمی لوله و تغییرات ضخامت دیواره آن مربوط هستند. سایز در واقع، نمایانگر سازگاری لوله با اتصالات مختلف است و امکان کاربرد آن را در سیستم‌های توزیع آب و ... مشخص می‌کند.
انواع مختلف لوله گالوانیزه کدامند؟
یکی از عوامل مؤثر بر قیمت لوله گالوانیزه را باید نوع آن بدانیم. در ادامه مهم‌ترین اقسام این محصول را مرور می‌کنیم.
‏لوله گالوانیزه گرم
‏این لوله‌ها را تحت فرآیند گالوانیزه شدن گرم قرار می‌دهند و در حمامی از روی مذاب غوطه‌ور ‏می‌کنند. این کار لایه ضخیم و محافظ روی را بر سطح فولاد به وجود می‌آورد. این محصول به‌ویژه برای مصارف فضای باز مناسب است.‏
‏لوله گالوانیزه سرد
‏این محصول را با فرآیند آبکاری و در دمای پایین با روی پوشش می‌دهند. در واقع، این روش عبارت است از ‏اعمال کردن لایه روی به فولاد به کمک جریان الکتریکی.‏ این لوله‌ها را عمدتاً در کاربردهایی به کار می‌برند که برای آن‌ها پوشش روی نازک کفایت می‌کند. برخی از این محصولات را لوله گالوانیزه صنعتی یا سبک نیز می‌نامند و برخی دیگر که برای انتقال آب کاربرد دارند از نوع لوله گالوانیزه تست هستند.
‏لوله‌های گالوانیزه رزوه‌ای و غیررزوه‌ای
‏انواع رزوه‌ای انتهای رزوه‌ای دارند که امکان نصب و اتصال آسان با سایر ‏اتصالات رزوه‌ای را فراهم می‌کند. آن‌ها معمولاً در لوله‌کشی و سایر کاربردهایی رایج هستند که اتصال ایمن ضروری است. انواع بدون رزوه را نیز با انتهای صاف تولید می‌کنند و برای اتصال، به جوشکاری یا ‏استفاده از اتصالات نیاز دارند.
لوله گالوانیزه برق
این لوله‌های فولادی گالوانیزه را مختص کاربردهای الکتریکی طراحی می‌کنند. آن‌ها از سیم‌کشی ‏برق در محیط‌های مختلف محافظت می‌کنند و دوام و مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند.‏ این محصول را معمولاً در سازه‌های تجاری و صنعتی برای مسیریابی سیم‌کشی برق به کار می‌برند.
نرده‌های فولادی گالوانیزه
‏لوله‌های گالوانیزه را به دلیل استحکام و مقاومتشان در برابر خوردگی غالباً برای ساخت نرده‌ها استفاده ‏می‌کنند. آن‌ها با مقاومت مطلوبشان در شرایط فضای باز، راهکاری طولانی‌مدت را برای ‏نیازهای حصارکشی فراهم می‌کنند.
‏جمع‌بندی
لوله گالوانیزه نقش مهمی در صنایع مختلف دارد و راهکاری به‌صرفه و بادوام برای بسیاری از کاربردها است. در واقع، مقاومت این محصول در برابر خوردگی و سازگاری مطلوبش را باید از وجوه تمایزش نسبت به سایر لوله‌ها بدانیم. انواع مختلفی از لوله‌های گالوانیزه را بر اساس فرآیند گالوانیزه شدن، کاربرد مورد نظر و رزوه‌ای بودن انتهایشان تولید و عرضه می‌کنند. لذا آگاهی یافتن از نوع لوله مناسب با کاربرد مورد نظرتان و شرایط بهینه نصب و نگهداری این محصول بسیار مهم است.
کلمات کلیدی: تولیدکننده لوله گالوانیزه، کارخانه تولید لوله گالوانیزه، قیمت لوله گالوانیزه، فروش لوله گالوانیزه، خرید لوله گالوانیزه، سایز های لوله گالوانیزه، استاندارد های تولید لوله گالوانیزه، لوله گالوانیزه ساوه، لوله گالوانیزه اصفهان، لوله گالوانیزه تست، لوله گالوانیزه صنعتی
قیمت لوله 1 اینچ ضخامت 1/5 440/640 تومان
قیمت لوله 1 اینچ ضخامت 2 612/000 تومان
قیمت لوله 1 اینچ ضخامت 2/20 654/840 تومان
قیمت لوله 1 اینچ ضخامت 2/5 752/760 تومان
قیمت لوله 1 اینچ ضخامت 3 905/760 تومان

قـیـمـت : 100000 تومان
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تیر 1403
نام :
شرکت انرژی سازان نوین پارک سینا
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
برج زاگرس وحد 1205
تـلـفــن :
09127298974 , 09101112054 , 09901182054
وب سایت :
چت واتساپ

تازه های گروه صنعت > آب و فاضلابصفحه  12 از 227

فروش لوله کاروگیت روتن پلاست

فروش لوله کاروگیت روتن پلاست
14 ساعت پیش
لوله کاروگیت اسپیرال مسلح که در واقع لوله 5 لایه پلی اتیلن تقویت شده با فلز می باشند که از ۵ لایه تشکیل شده اند: لایه پلی اتیلن مشکی-چسب پلی اتیلن-فلزst12روغنی و یا گالوانیزه چسب پلی اتیلن و یا لایه زرد داخلی که معمولا ضخامتی حدود 1سانت دارند. لوله ک
021-44106256
تهران , روتن پلاست

فروش لوله زهکش (دوجداره) روتن پلاست

فروش لوله زهکش (دوجداره) روتن پلاست
14 ساعت پیش
آب اضافی می تواند منجر به مشکلات متعدد برای مالکان و کاربران ، در بخش کشاورزی ، ورزش و اوقات فراغت به عنوان این مشکلات دسترسی به زمین محدود می شود، تولید محصول کاهش می یابد، فرسایش خاک رخ می دهد . بنابراین ، زهکشی مؤثر، جزء حیاتی هر طرح مدیریت آب سطحی است. اغ
021-44106256
تهران , روتن پلاست

فروش دستگاه جوش پلی اتیلن

فروش دستگاه جوش پلی اتیلن
14 ساعت پیش
روتن پلاست زیر مجموعه گروه تولیدی روتنگران تولید کننده ماشینهای جوش پلی اتیلن تا قطر 1400 میلیمتر قابلیت جوشکاری تا فشار 32 اتمسفر با آخرین تکنولوژی روز دنیا با کاربری تمام هیدرولیک و ،جوشکاری به روش لب به لب یا صفحه داغ ( BUTT FUSION ) در صورت درست و صحی
021-44106256
تهران , روتن پلاست

فروش دستگاه جوش 1600mm روتن پلاست

فروش دستگاه جوش 1600mm روتن پلاست
14 ساعت پیش
دستگاههای جوش پلی اتیلن بر اساس سایز و قابلیت جوشکاری دارای قیمتهای مختلفی میباشد. این شرکت تولید کننده دستگاههای جوش از سایز 110-1200 میباشد. برای اطلاعات بیشتر با شرکت روتن پلاست تماس حاصل بفرمایید. ( فروش دستگاه جوش 1600mm روتن پلاست )
021-44106256
تهران , روتن پلاست

فروش مخزن تحت فشار در اصفهان

فروش مخزن تحت فشار در اصفهان
14 ساعت پیش
فروش منابع الکتروساز - دافینو - امرا ساخت ایران تحت لیسانس ترکیه که علاوه بر این که قسمت خارجی آن رنگ شده قسمت داخلی منبع هم رنگ شده است که نسبت به بقیه ی مخازن مانع از زنگ زدگی داخلی و سوراخ شدن زود هنگام مخزن می شود رنگ استفاده شده در این مخازن اپوکسی پلی اس
09138274216
اصفهان , فروشگاه شفاعت

تولید بشکه ایمنی و انواع ادوات ترافیکی

تولید بشکه ایمنی  و  انواع ادوات ترافیکی
14 ساعت پیش
فروش لوله های کاروگیت و تک جداره آبرسانی پلی اتیلن در سایزهای مختلف با وزن استاندارد ، مخازن سپتیک تانک در ابعاد مختلف طبق درخواست و نیاز مشتری با استفاده از مواد اولیه استاندارد و نازلترین قیمت . ( تولید بشکه های ایمنی ترافیکی با مواد اولیه 3840 پت
09051522000 , 09196043033
قم , شرکت بهین آبراه شار

تولید هند هول و منهولهای پلی اتیلن در اقطار مختلف

تولید هند هول و منهولهای پلی اتیلن در اقطار مختلف
14 ساعت پیش
شرکت بهین آبراه شار از مجموعه هلدینگ بارش تولید کننده هند هول و منهول های پلی اتیلن فاضلابی در اقطار 1000 م . م و 1200 م . م بصورت قطعه ای و یکپارچه در ارتفاع مورد درخواست مشتریا ن گرامی و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت 3840 با قیمت های مناسب
09051522000 , 09196043033
قم , شرکت بهین آبراه شار

شناسایی تاسیسات مدفون با استفاده از دستگاه GPR

شناسایی تاسیسات مدفون با استفاده از دستگاه GPR
14 ساعت پیش
شناسایی تاسیسات مدفون با استفاده از دستگاه GPR اسکن زیر سطح با استفاده از تکنولوژی امواج راداری شرکت پیشگام تجهیز ( شناسایی تاسیسات مدفون با استفاده از دستگاه GPR )
021-88634954
تهران , شرکت پیشگام تجهیز

لوله و اتصالات ۵ لایه

لوله و اتصالات ۵ لایه
14 ساعت پیش
لوله و اتصالات ایزی پایپ لوله و اتصالات ایزی پایپ: امروزه محصولات ایزی پایپ از شهرت خاصی برخوردار شده اند و بخاطر کیفیت خوب و کارآمدی بالایی که دارند قادر هستند تا حداکثر 90 درجه سانتی گراد دما را متحمل شوند. یکی دیگر از مزیت های اتصالات و لوله
09143132982 , 041-35558392
تبریز , حمید آتشی

آبیابی و تعیین محل حفر چاه به روش های الکترومغناطیس و ژئوفیزیک

آبیابی و تعیین محل حفر چاه به روش های الکترومغناطیس و ژئوفیزیک
14 ساعت پیش
آیکون ویژهاگر قصد حفاری چاه یا جابجایی چاه را دارید با ما تماس بگیرید . با متد های به روز و دستگاه های نوین ژئوفیزیکی اگر چاه آب زمین شما خشک یا کم آب شده است با ما تماس بگیرید . متخصصین ما با بهره گیری از علم و نوین زمین شناسی و با تجربه صد ها پروژه موفق
09195954266 , 09124677907
تهران , رضا جمشیدی

دستگاه ازن ساز یا اوزون ساز

دستگاه ازن ساز یا اوزون ساز
14 ساعت پیش
تولید دستگاه ازن ساز یا اوزون ساز صنعتی و نیمه صنعتی با قیمتی مقرون به صرفه و آلیاژ مرغوب توسط تیم تولیدی و تحقیقاتی یاشام صنعت. دستگاه ازن ساز میتواند در استخرهای شنا جایگزین کلر بشود و عوارض سمی آن را حذف کند. در روستاها و باغات کشاورزی برای جلوگیر
09303237659
تهران , یاشام صنعت

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آب شیرین کن نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آب شیرین کن نیمه صنعتی
14 ساعت پیش
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی از روش اسمز معکوس عملیات فیلتراسیون را انجام می دهد که قابلیت حذف املاح و یون ها را تا دقت 99 درصد داراست. این سیستم ها با توجه به ظرفیت تولیدش ، برای مکان هایی کاربرد دارد که مصرف آب تصفیه شده از مصارف خانگی بیشتر و از مصارف صنعتی ک
09133246054 , 031-34528926
اصفهان , شرکت ونداد افراز زاینده رود

فیلتر پرس

فیلتر پرس
14 ساعت پیش
فیلتر پرس نیمه اتوماتیک فیلتر پرس اتوماتیک فیلتر پرس یا فیلتر فشاری دستگاهی است که به منظور جداسازی جامد از مایع و تصفیه آب و فاضلاب صنعتی استفاده می شود. این سیستم قابلیت تصفیه در ظرفیت های بالا را داشته و در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد است. این سیست
09133246054 , 031-34528926
اصفهان , شرکت ونداد افراز زاینده رود

سختی گیر رزینی آب ، فروش رزین آنیونی کاتیونی

سختی گیر رزینی آب ، فروش رزین آنیونی کاتیونی
14 ساعت پیش
آیکون ویژهشرکت وندادکو سازنده سیستم های سختی گیر و تامین کننده انواع رزین های آنیونی ، کاتیونی و میکس بد می باشد. از مهمترین کاربردهای رزین های آنیون و کاتیون می توان به موارد زیر اشاره کرد. کاهش سختی آب با رزین - زلال سازی آب با رزین - رزین در صنعت نساجی -
09133246054 , 031-34528926
اصفهان , شرکت ونداد افراز زاینده رود

ساخت و خرید فیلتر شنی و فیلتر کربنی

ساخت و خرید فیلتر شنی و فیلتر کربنی
14 ساعت پیش
ساخت و فروش انواع مخازن فایبر گلاس ، استیل و آهن مناسب برای فیلتر های شنی و کربنی توسط شرکت وندادکو در تصفیه آب و استخر ها فیلتر های شنی و مخازن تحت فشار حاوی سیلیس و آنتراسیت هستند که جهت تصفیه آب استفاده می شود. این سیستم یکی از رایج ترین ، ارزان ترین و
09133246054 , 031-34528926
اصفهان , شرکت ونداد افراز زاینده رود
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

آگهی های ویژه صنعت » آب و فاضلاب

سختی گیر رزینی آب ، فروش رزین آنیونی کاتیونی
09133246054 , 031-34528926
ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی ، آب شیرین کن
09133061376 , 031-45839355
فروش و اعطاء نمایندگی دستگاه تصفیه آب خانگی اینلاین
025-32860003 , 09199855072
فروش شیر کشویی زبانه لاستیکی

فروش شیر کشویی زبانه لاستیکی

مهاب پلیمر راستین غرب
026-34701458 , 026-34723892
خرید ضایعات و آهن الات
09371236595 , 09158800325
آب شیرین کن صنعتی کشاورزی تصفیه آب صنعتی و کشاورزی
09133246054 , 031-34528926
دریچه منهول چدنی ، درب منهول چدنی ، دریچه منهول
09134314414 , 09133721296
دریچه بازدید و دریچه چاه و کشور ودرکنتور
09123757471 , 09218815251

آگهی های ویژه صنعت

فروش دیافراگم های لاستیکی ، شیر برقی و کنترل ولو
021-77035101 , 09128888142
تولید درب و پنجره upvc در کرج
026-32746871 , 09120593196
روغن هیدرولیک

روغن هیدرولیک

ناصر معافی
09121991389 , 021-66623508
فروش باکس پالت فلزی پایه پالت فلزی
09123519622 , 09194527916
خرید و فروش انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی
09133000966 , 031-33864316