تعداد بازدید : 10548

فروش ویژه لوله تراشه کافدار

تهران
سهند تجهیز نوین - صلحدار
021-33927760 , 021-33990495
تصویر اول
تصویر 2

سهند تجهیز نوین.
واردات ، تهیه و توزیع کلیه لوازم یکبار مصرف پزشکی .
قابل توجه بیمارستانها و درمانگاهها و مراکز خدمات درمانی .
لوله تراشه کافدار
لوله تراشه یک لوله پلاستیکی انعطاف پذیر است که از طریق دهان در نای قرار می گیرد تا به بیمار کمک کند تا نفس بکشد . سپس لوله تراشه به دستگاه تنفسی متصل می شود که اکسیژن را به ریه ها می رساند. به روند قرار دادن لوله ، لوله گذاری تراشه گفته می شود.
لوله گذاری تراشه غالباً یک روش اضطراری است که در افرادی که بیهوش هستند یا نمی توانند به تنهایی نفس بکشند انجام می شود. لوله تراشه راه هوایی باز را حفظ می کند و به جلوگیری از خفگی بیمار کمک می کند. لوله تراشه کافدار جهت تنفس راحت بیمار و انتقال داروهای لازم به بیمار در حین بیهوشی و جراحی با کار گذاشتن آن در مجرای تنفسی دهان و همچنین استفاده از آن در هنگام انتقال بیماران به بیمارستان و برای باز نگه داشتن مجارای تنفسی بیمار استفاده می شود.
نای که به آن لوله تنفسی نیز گفته می شود، لوله ای است که اکسیژن را به ریه های شما می رساند. اندازه لوله تراشه تنفسی با سن و اندازه گلوی بیمار مطابقت دارد. این لوله توسط یک کاف کوچک هوا در محل خود نگه داشته می شود که پس از قرار دادن در اطراف لوله باد می شود.
لوله تراشه کافدار در سایز مختلف
لوله تراشه کافدار وسیله‌ای پزشکی است که از راه بینی یا دهان وارد نای بیمار می شود تا مجراهای تنفسی بیمار را حین بیهوشی باز نگه دارد تا بیمار بتواند از اکسیژن و گازهای بیهوشی استفاده کند. در لوله تراشه کافدار، کاف ها باعث ارتقای عملکرد آن‌ شده و با باد کردن کاف از انسداد راه هوای بیمار جلوگیری و مانع از ورود عفونت یا خون به ریه می شود.
گذاشتن لوله تراشه (ETT) در حفره گلویی بدن، یک روش معمول احیا و بیهوشی عمومی است. عمق لوله گذاری تراشه باید پس از لوله گذاری و در حین جراحی مناسب باشد، زیرا بد شکلی در قرارگیری لوله تراشه می تواند منجر به عوارض جدی شود.
قرار دادن خیلی عمیق لوله ممکن است باعث تحریک کارینا شود و لوله گذاری اندوبروانشیال ناشناخته نیز ممکن است منجر به تهویه ریه، هیپوکسمی و آتلکتازی ریه غیر تهویه شود. از طرف دیگر، اگر لوله تراشه خیلی کم عمق قرار گیرد، گرفتگی لوله روی تارهای صوتی ممکن است منجر به آسیب تارهای صوتی شود. شرکت پارسیان تجهیز التیام به عنوان یکی از توزیع کنندگان این محصول پر کاربرد در خدمت بیمارستانها، مراکز درمانی و زیبایی می باشد.
مشخصات لوله تراشه کافدار
با قرار دادن صحیح لوله تراشه باید فاصله کافی (۲-۵ سانتی متر) بین نوک لوله و انتهای آن و فاصله کافی (۱.۵-۲.۵ سانتی متر) بین حاشیه پروگزیمال کاف تا تارهای صوتی رعایت شود. بیشتر لوله تراشه ها برای بزرگسالان دارای دو علامت راهنمای درج سیاه در ۲ و ۴ سانتی متر بالاتر از کاف یا یک علامت در ۲-۳ سانتی متر بالای کاف هستند.
تراز شدن علائم با تارهای صوتی به قرار گرفتن لوله تراشه کافدار در عمق صحیح کمک می کند. با این حال، این روش به تجسم تارهای صوتی با لارنگوسکوپ متکی است. زبان بزرگ، دندان های برجسته، گردن کوتاه یا خون و ترشحات ممکن است عمل قرارگیری لوله تراشه در گلو را دشوار کند. برای جایگذاری راحت لوله تراشه، از گاید لوله تراشه استفاده می شود.
این گاید ها در اندازه های مختلف و متناسب با اندازه های لوله تراشه ها، تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است حلق بیمار دچار عفونت و یا التهاب شده باشد و عمل جایگذاری لوله تراشه را دشوار کند. در چنین مواقعی از گاید لوله تراشه استفاده می شود که به جایگذاری راحت تر لوله تراشه و وارد کردن آن در گلوی بیمار کمک می کند.
کاربردهای لوله تراشه کافدار
دلایل زیادی برای قرار دادن لوله تراشه در نای بیمار وجود دارد، از جمله میتوان جراحی با بیهوشی عمومی، تروما یا بیماری جدی را نام برد. هنگامی که بیمار قادر به نفس کشیدن به تنهایی نباشد، هنگامی که لازم است فردی را که بسیار بیمار است، آرام بخش و استراحت دهند یا از راه هوایی محافظت کنند از لوله تراشه استفاده می کنند.
این لوله راه هوایی را حفظ می کند تا هوا به داخل ریه ها وارد و خارج شود. لوله های تراشه کافدار در اندازه های مختلفی از ۲.۰ میلی متر تا ۹ میلی متر قطر وجود دارد. به طور کلی، یک لوله با قطر ۷.۰ تا ۷.۵ میلی متر اغلب برای خانم ها و یک لوله با قطر ۸.۰ تا ۹.۰ میلی متر برای آقایان استفاده می شود.
نوزادان تازه متولد شده اغلب به یک لوله ۳.۰ میلی متر تا ۳.۵ میلی متر نیاز دارند و لوله ۲.۵ تا ۳.۰ میلی متر برای نوزادان نارس کاربرد دارد. در مواقع اورژانسی، پزشکان معمولاً اندازه مناسب را حدس می زنند، در حالی که در اتاق عمل اغلب اندازه بر اساس سن و وزن بدن بیمار انتخاب می شود.
روش قرار دادن لوله تراشه کافدار
روش قرار دادن لوله تراشه بسته به آگاهی یا عدم هوشی فرد متفاوت خواهد بود. وقتی بیمار بیهوش است، اغلب لوله تراشه قرار داده می شود. اگر بیمار هوشیار باشد، از داروها برای کاهش اضطراب هنگام قرار دادن لوله و تا زمان برداشتن آن استفاده می شود. ابتدا بیمار به مدت ۲ ساعت با اکسیژن ۱۰۰ درصد اکسیژن دار می شود تا به لوله گذار زمان بیشتری برای لوله گذاری بدهد.
ممکن است از یک راه هوایی دهانی برای حفظ زبان و کاهش احتمال گاز گرفتن لوله ET توسط بیمار استفاده شود. در حین جراحی، متخصص بیهوشی می خواهد قبل از قرار دادن لوله اطمینان حاصل کند که بیمار کاملاً بیهوش شده است تا احتمال استفراغ هنگام قرار دادن و عوارض بعدی کاهش یابد.
در بیمارانی که بیدار هستند ممکن است از داروی ضد تهوع برای کاهش رفلکس استفاده شود و از بیهوشی برای بی حسی گلو استفاده شود. در بعضی موارد، ممکن است لازم باشد قبل از لوله گذاری، لوله بینی و معده قرار داده شود به ویژه اگر خون یا استفراغ در دهان بیمار وجود داشته باشد.

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 12 تیر 1403
نام :
سهند تجهیز نوین - صلحدار
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
میدان امام خمینی ,تقاطع باب همایون, و صور اسرافیل , سرای همایون , طبقه دوم , پلاک 81
تـلـفــن :
021-33927760 , 021-33990495
وب سایت :

تازه های گروه لوازم > تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهیصفحه  8 از 156

نوار بتا ویتروتک

نوار بتا ویتروتک
2 روز پیش
نوار بتا ویتروتک با تاریخ انقضاء : 2025/06 و با قیمت 4900 تومان با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ارائه میگردد.
09164985046
اصفهان , آوین سلامت

تامین لوله (تیوب) لارنژیال ماسک تخصصی

تامین لوله (تیوب) لارنژیال ماسک تخصصی
2 روز پیش
سیلیکا پارس با سالها تجربه و با بکارگیری آخرین تکنولوژی های روز دنیا و با اتکا به تیم مهندسی این مجموعه بصورت تخصصی در زمینه محصولات پزشکی سیلیکونی یکبار مصرف فعالیت میکند : - مواد خام سیلیکون مایع LSR - قالب های سیلیکون مایع LSR MEDICAL MOLD
09051184413
تهران , پارس

فروش محصولات دندانپزشکی

فروش محصولات دندانپزشکی
2 روز پیش
فروش مواد و تجهیزات دندان پزشکی فروش کامپوزیت زیبایی دندان فروش بلیچینگ دندان فروش ست قالبگیری زرماک فروش ست قالبگیری اسپیدکس فروش محصولات دندانپزشکی فروش کامپوزیت سولافیل فروش کامپوزیت آی پی اس فروش کامپوزیت کاریزما
09123486779 , 021-88140103
تهران , دلسا دنتال

دستگاه چمبر ژرمیناتور (اتاقک رشد)

دستگاه چمبر ژرمیناتور (اتاقک رشد)
2 روز پیش
شرکت ویژن آزما البرز تولید کننده دستگاه ژرمیناتور ( اتاقک رشد ) و تامین کننده مواد شیمیایی و شیشه آلات آزمایشگاهی 1-جنس بدنه از ورق فولادی با رنگ الکترواستاتیک ضد خوردگی 2-اتاقک دستگاه و طبقات از استنلس استیل 3-دستگاه دارای دو درب یکی فلزی با عا
09120047974 , 09923399404
تهران , آزما البرز پرتو

فروش دستگاه شیکر الک خاک آزمایشگاهی

فروش دستگاه شیکر الک خاک آزمایشگاهی
2 روز پیش
شیکر الک خاک دستگاهی است برای دانه بندی با الک های استاندارد مورد استفاده میگردد آز دا ی ا ی ر و در ا آزمایشگاهی ، ای ز ا ازه دا ـ ـ ـ ـ ت زم
09120047974 , 09923399404
شهر قدس , آزما البرز پرتو

فروش شیکر لوله ( ورتکس )

فروش شیکر لوله ( ورتکس )
2 روز پیش
برق دستگاه 220ولت وزن2/5 کیلوگرم دامنه نوسان 4 میلی متر وزن مجاور قابل شیک 100گرم حداکثر قطر لوله آزمایش300 میلی دستگاه شیکر لوله دو زمانه و دائم کار و یا بصورت تک مرحله ای یا فشاری است
09120047974 , 09923399404
قدس , آزما البرز پرتو

دستگاه آب مقطرگیری یکبار تقطیر

دستگاه آب مقطرگیری یکبار تقطیر
2 روز پیش
دستگاه آب مقطرگیری یکبار تقطیر دارای کندانسور استیل با عمری طولانی ، سیستمی ساده و کم حجم ، جهت تهیه آبمقطر کاملا خالص و عاری از هرگونه باکتری و املاح در حجمهای مختلف 2 و4 و8 و12 لیتر در ساعت طراحی گردیده است. مشخصات دستگاه آبمقطرگیری آزمایشگاه 4 لیتر د
09120047974 , 09923399404
تهران , آزما البرز پرتو

تجهیزات دندانپزشکی دیجیتالی

تجهیزات دندانپزشکی دیجیتالی
2 روز پیش
شرکت فنی و مهندسی مبتکران مکاترونیک ارک این شرکت با راه اندازی واحد تحقیق و توسعه در حال بهینه سازی تولیدات و کار بر روی پروژه های تجهیزات کد کم می باشد و با در اختیار داشتن پرسنل توانمند دارای بخشهای مدیریت، بازرگانی (داخلی و خارجی)، طراحی (مکانیک، الکتر
09120420327 , 041-34245769
تبریز , فنی و مهندسی مبتکران مکاترونیک ارک

انواع سیستم های تست ورزش ، استرس تست هولتر نوار قلب

انواع سیستم های تست ورزش ، استرس تست هولتر نوار قلب
2 روز پیش
فروش بصورت مجزا و یا بصورت سیستم تست ورزش کامل . قابلیت استفاده در تمامی سیستم های تست ورزش قلبی (Stress Test)، تست ورزش قلبی ریوی (CPET)، بازتوانی قلبی (Rehabilitation)، پزشکی هسته ای، پزشکی ورزشی و ... . امکان تبدیل تردمیل خودتان به تردمی
09123487213
تهران , امین

فروش بیواسطه کابل , سیم , لیدوایر نوار قلب ( نوارقلب ) ، پوآر ، دستبند و کاغذ نوار قلب

فروش بیواسطه کابل , سیم , لیدوایر نوار قلب ( نوارقلب ) ، پوآر ، دستبند و کاغذ نوار قلب
2 روز پیش
ـ ارائه خدمات هفت روز هفته ، 24 ساعته . - کاغذ نوار قلب انواع دستگاههای موجود . ـ کابل بیمار (لید وایر) انواع دستگاه های نوار قلب ( الکتروکاردیوگراف ) . ـ دستبند ( الکترود های دست و پا ) مخصوص دستگاه نوار قلب (الکتروکاردیوگراف)
09123487213
تهران , امین12500000 تومان

فروش کابل بیمار تست ورزش ، لیدوایر چست لید n ، لید وایر دکمه ای

فروش کابل بیمار تست ورزش ، لیدوایر چست لید n ، لید وایر دکمه ای
2 روز پیش
فروش کابل بیمار مخصوص تست ورزش قلبی در متراژهای مختلف از دو متر تا شش متر. کابل بیمار ( لید وایر ) قابل اتصال به چست لید ( دارای سرفیش دکمه ای یا چنگکی ) بسیار مقاوم ، دارای فیلتر نویزگیر ، طول عمر بسیار بالا بدلیل استفاده از الیاف رسانا بجای سیم
09123487213
تهران , امین

هولتر فشار خون Delta P ساخت آلمان

هولتر فشار خون Delta P ساخت آلمان
2 روز پیش
سیستم هولتر فشارخون شامل دستگاه و ملحقات، به همراه نرم افزار کامپیوتری مخصوص آنالیز و گزارش نتیجه تست (قابل نصب بر روی همه نوع کامپیوتر یا لپ تاپ دارای سیستم عامل ویندوز)
09123487213
تهران , امین

قیمت دستگاه لیزر ایلایت Elight SHR IPL RF

قیمت دستگاه لیزر ایلایت Elight SHR IPL RF
2 روز پیش
شرکت پیشرو طب پرشیا واردکننده لیزر پوست و مو و زیبایی خرید و فروش انواع دستگاه های لیزر و زیبایی با قیمت مناسب وارد کننده انحصاری تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر در ایران دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران با قابلیت استعلام مشاور
021-86029378 , 021-86028409
تهران , پیشرو طب پرشیا

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite

قیمت خرید و فروش دستگاه لیزر الکساندرایت Alexandrite
2 روز پیش
شرکت تجهیزات پزشکی لیزر پیشرو طب پرشیا وارد کننده انحصاری تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی و پوست در ایران خرید و فروش انواع دستگاه های لیزر و زیبایی با قیمت مناسب دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران با قابلیت استعلام راه اندازی مرا
021-86029378 , 021-86028409
تهران , پیشرو طب پرشیا

قیمت دستگاه لیزر موهای زاید دایود Diode

قیمت دستگاه لیزر موهای زاید دایود Diode
2 روز پیش
شرکت پیشرو طب پرشیا خرید و فروش تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی با قیمت مناسب تجهیز کلینیک و مرکز لیزر و زیبایی در ایران با بهترین تجهیزات پزشکی دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان ایران با قابلیت استعلام وارد کننده انحصاری تجهیزات پزشکی
021-86029378 , 021-86028409
تهران , پیشرو طب پرشیا
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

آگهی های ویژه لوازم » تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

محصولات مزوتراپی OX اوایکس اسپانیا
09195801691 , 09120404315
فروش نخ لیفت NVL ان وی ال کره جنوبی
09195801691 , 09120404315
نخ های جوانسازی و لیفت میدیلیفت هلند
09195801691 , 09120404315
فروش دستگاه پلاسما فرکشنال پلانیک
021-22610240 , 021-22610350
فروش حمام التراسونیک (اولتراسونیک کلینر)
021-77523622 , 021-65612970
فروش ویال های رنگی تزئینی گلدانی

فروش ویال های رنگی تزئینی گلدانی

شیشه تابش طاقتی نژاد
09199942353
تعمیر اسپکتروفتومتر قدیمی و جدید
021-88967153 , 021-88974460
میکروسکوپ 3 چشمی مدل CX33 المپیوس
09122832594 , 021-86120932
تولید البسه یکبار مصرف و رول ملحفه پرفراژدار

تولید البسه یکبار مصرف و رول ملحفه پرفراژدار

خانم ارام فر (شرکت ارام طب ماهان )
09122509151 , 021-55433032
تعمیرات تجهیزات آزمایشگاهی
021-88967153 , 021-88974460

آگهی های ویژه لوازم

سمساری جردن خریدار لوازم منزل فوری
09354614839 , 021-22652007
فروش تخت کمجا (تاشو)

فروش تخت کمجا (تاشو)

دکوراسیون بهار
09120973088 , 09384667568