تعداد بازدید : 4552

فروش سنگ لاشه مستقیم از معدن میگون

فشم لواسان
احمدی(حسام)
09122982650 , 09103213318
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

فروش سنگ لاشه کف
فروش سنگ مالون دیوار
فروش سنگ کوهی پی ساختمان
فروش سنگ ورقه‌ای کف
فروش سنگ تخته ای
فروش سنگ میگون مشکی
فروش سنگ دماوند ورقه شده
فروش سنگ قلوه ای جوب
فروش سنگ رودخانه ای
اجرای سنگ لاشه
اجرای سنگ مالون
اجرای سنگ ورقه ای
اجرای سنگ کوهی
اجرای سنگ رودخانه ای
اجرای سنگ قلوه ای قرمز
اجرای سنگ دماوند
اجرای سنگ میگون مشکی
قیمت سنگ لاشه کف
قیمت سنگ مالون دیوار
قیمت سنگ تخته ای
قیمت سنگ روقه ای
انواع سنگ مالون
انواع سنگ لاشه
انواع سنگ ورقه‌ای
انواع سنگ کوهی
پیمانکاری سنگ لاشه
پیمانکاری سنگ مالون
پیمانکاری سنگ ورقه ای
پیمانکاری سنگ کوهی
پیمانکاری سنگ قلوه ای
پیمانکاری سنگ رودخانه ای
محصولات سنگ لاشه
محصولات سنگ معدنی مالون
نصب سنگ لاشه
نصب سنگ مالون
نصب سنگ ورقه ای
نصب سنگ کوهی
نصاب سنگ محوطه سازی کف باغ ویلایی دوبلکس سنگفرش سنگکاری سنگ لاشه ای سنگ کف
در زمان خرید سنگ لاشه کف حیاط توجه و دقت داشتن به موضوعات بسیار مهم می تواند خرید را برای شما بهتر نماید.
بهتر است که شما از نمونه سنگ لاشه های ریز خریداری کنید چرا که مقاومت و زیبایی این نمونه سنگ لاشه ها بسیار بیشتر از موارد دیگر می باشد.
از نظر فیزیکی باید نمای سنگ لاشه کاملا سالم باشد و هیچگونه زدگی و ناهمواری در آن مشاهده نشود.
با توجه به تنوع سنگ لاشه ها شما باید مطابق با بودجه خود نمونه مناسب تر را نسبت به دیگر موارد برگزنید.
دقت داشته باشید که نمونه سنگ لاشه کف حیاط نسبت به نوع صنعتی متفاوت می باشد پس در زمان خرید حتما نوع سنگ لاشه را تعیین نمایید
انواع سنگ لاشه و کاربرد آنها
سنگ لاشه یا لاشه سنگ، سنگ های طبیعی با اشکال نامنظم با جنس آذرین بیرونی هستند که با ضخامت های مختلف از یک تا ۵ سانت موجود هستند که برای کاربری کف -دیوار در فضاهای بیرونی به کار میروند. سنگ لاشه سنگی بدون برش بوده و به صورت طبیعی استفاده می شود اما جالب است بدانید این سنگ بر اساس منابع استخراج و نوع پرداخت و فراوری در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد. شناخت درست از انواع سنگ لاشه به شما کمک می کند تا انواع آن را بشناسید و بهترین گزینه را برای پروژه خود انتخاب نمایید. ما در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع سنگ لاشه و کاربرد آنها بپردازیم.
اجرا و نصب انواع سنگ های کوهی و سنگ مالونی سنگ مالون یا همان سنگ بادبر سنگی طبیعی است که از معدن استخراج شده و به کمک پتک یا وسایل مشابه، به آن فرم می دهند. موارد کاربرد این سنگ ها، معمولا در دیواره‌های موجود در محوطه و یا سنگ‌ها و پله‌ها و نیز جدول سازی است.
با مدیریت آقای احمدی
معرفی سنگ مالون
سنگ مالون یک سنگ لاشه دستکاری شده، چکش خواری شده و به طور کلی تغییر یافته است که در ساخت و ساز، به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سنگ به دلیل تراشی که داده شده است، شکل منظم و متقارنی دارد. سنگ بادبر نیز نام
### ویژگی‌های سنگ دماوند تهران: قدردانی از زیب و استحکاممقدمهسنگ دماوند از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین سنگ‌های ساختمانی در ایران است که از کوه دماوند، بلندترین قله آتشفشانی خاورمیانه، استخراج می. این سنگ به دلیل ویژگی‌های خاص خود، کاربردهای متنوعی در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون دارد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های سنگ دماوند، مزایای آن و کاربردهای مختلف آن می‌پردازیم.
ویژگی‌های سنگ دماوند
1. جنس و نوع:
- سنگ دماوند عمدتاً از نوع سنگ آذرین است که از سرد شدن و سخت شدن مواد مذاب تشکیل می‌شود. وجود مواد معدنی مختلف در این سنگ به آن رنگ و بافت خاصی می‌بخشد.
2. رنگ و بافت:
- این سنگ معمولاً در طیف‌های مختلفی از رنگ‌ها وجود دارد، از جمله خاکستری، قهوه‌ای و مشکی. بافت آن معمولاً صاف و یکنواخت است که باعث جذابیت بصری آن می‌شود.
3. استحکام و دوام:
- سنگ دماوند دارای استحکام بالا و مقاومت در برابر فشار، خوردگی و عوامل جوی است. این ویژگی‌ها این سنگ را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در مناطقی با آب و هوای مختلف تبدیل کرده است.
4. ضد آب و جذب آب پایین:
- یکی از ویژگی‌های مهم سنگ دماوند، جذب آب پایین آن است که باعث می‌شود در برابر رطوبت و باران مقاوم باشد و از ایجاد مشکلاتی همچون شوره‌ زنی جلوگیری کند.
5. مناسبت برای سنگ‌های نما:
- به دلیل ظاهر زیبا و بافت یکنواخت، سنگ دماوند به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای نماهای ساختمان استفاده می‌شود. این سنگ با ترکیبی از زیبایی و استحکام، جلوه‌ای طبیعی و منحصر به فرد به ساختمان‌ها می‌بخشد.
مزایای استفاده از سنگ دماوند
1. دوام طولانی:
- استفاده از سنگ دماوند در ساخت و ساز به معنای سرمایه‌گذاری در یک مصالح بادوام و مقاوم است که نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد.
2. زیبایی شناختی:
- سنگ دماوند به دلیل رنگ‌ها و بافت‌های متنوع به پروژه‌های ساختمانی زیبایی و تازگی می‌بخشد، به ویژه در نمای ساختمان‌ها و فضاهای داخلی.
3. مقاومت در برابر آتش:
- سنگ دماوند به دلیل ویژگی‌های آتش‌سوزی ذاتی خود، در برابر آتش مقاوم است و گزینه‌ای مطمئن برای استفاده در ساختمان‌ها است.
4. پایداری و دوستدار محیط‌زیست:
- استخراج و استفاده از سنگ‌های طبیعی مانند دماوند به عنوان مصالح ساختمانی به حفظ طبیعت و کاهش تأثیرات منفی بر روی محیط زیست کمک می‌کند.
کاربردهای سنگ دماوند
1. نماهای ساختمان: استفاده از سنگ دماوند به عنوان نما برای ساختمان‌ها به‌ها ظاهری خاص و جذاب می‌بخشد.
2. محوطه‌سازی: در طراحی فضای سبز و محوطه‌سازی، این سنگ به عنوان مصالح کف‌پوش و دیوارها استفاده می‌شود.
3. دکوراسیون داخلی: سنگ دماوند در طراحی دکوراسیون داخلی، به خصوص در شومینه‌ها و دیوارهای تزیینی، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
4. ساخت مجسمه‌ها و آثار هنری: با توجه به قابلیت شکل‌پذیری و زیبایی، از این سنگ در ساخت مجسمه‌ها و آثار هنری نیز استفاده می‌شود.
نتیجه‌گیری
سنگ دماوند تهران به عنوان یک منبع طبیعی و باکیفیت، به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش نقش مهمی در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون دارد. از استحکام و دوام بالا گرفته تا زیبایی طبیعی و دوستدار محیط‌زیست بودن، سنگ دماوند گزینه‌ای مناسب برای پروژه‌های مختلف ساختمانی است. بهره‌برداری صحیح و آگاهانه از این منبع می‌تواند به حفظ زیبایی‌های طبیعی و معماری‌های پایدار کمک کند.

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : جمعه 6 مهر 1403
نام :
احمدی(حسام)
اســتان :
تهران
شــهــر :
فشم لواسان
آدرس :
تـلـفــن :
09122982650 , 09103213318
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: احمدی(حسام)
فروش سنگ لاشه مستقیم از معدن میگون

تازه های گروه خدمات > خدمات ساختمانیصفحه  4 از 606

یو پی اس، چرخ دنده کرکره برقی شیراز

یو پی اس، چرخ دنده کرکره برقی شیراز
کمتر از 2 ساعت پیش
یو پی اس کرکره برقی مدار کرکره برقی چرخ دنده کرکره برقی فلاشر 24 ولت و 220 ولت میکروسوییچ ساید موتور ساید موتور توبلار جک درب برقی موتور ریلی تعمیر و تعویض موتور درب برقی همه مدل کرکره
09173109856
شیراز , مرادی

فروش سنگ طبیعی کابین آسانسور

فروش سنگ طبیعی کابین آسانسور
کمتر از 2 ساعت پیش
آیکون ویژهخرید انواع سنگ کف کابین آسانسور تولید انواع سنگ گرانیت : نهبندان ، مشکی نطنز ، مشکی پیرانشهر ، هلویی چین ، خرمدره ، نطنز سفید ، گلکسی هند و آبی نروژ انواع سنگ مرمریت : سنگ امپرادو لایت اسپانیا ، امپرادور دارک ، امپرادور پرشین ، گلدن گلکسی ،
09102142033
تهران , عباس

فروش سنگ معرق کابین آسانسور

فروش سنگ معرق کابین آسانسور
کمتر از 2 ساعت پیش
آیکون ویژهفروش معرق سنگ کف آسانسور سنگ معرق کف کابین آسانسور (سنگ طرح دار جهت استفاده در کف آسانسور , لابی , هتل ها و سالن پذیـرایی) - بـا جدیدترین طرح های بــروز معرق سنگ - با کیفیت و قیمت مناسب و نمونه کارهای بالا - فروش سنگ معرق آماده شده کف آسانس
09121316350
تهران , عباس

تعویض سنگ کف آسانسور

تعویض سنگ کف آسانسور
کمتر از 2 ساعت پیش
تعویض سنگ کف کابین آسانسور در تمامی نقاط تهران و کرج نصب سنگ جدید در کف کابین آسانسور نصب و تعویض سنگ کف کابین اسانسوری اجرا و زیباسازی کف کابین آسانسـور بـا بهترین سنگ های طبیعی و طرح دار بـا نمونه کارهای بسیار بالا در کمترین زمان
09121316350 , 09102142033
تهران , عباس

نصب شیشه، طلق و آینه دکوراتیو در تبریز

نصب شیشه، طلق و آینه دکوراتیو در تبریز
کمتر از 2 ساعت پیش
نصب شیشه در تبریز تهیه و نصب شیشه تک جداره و دو جداره تهیه و نصب آینه دکوراتیو (پازلی) در طرحها و رنگ های مختلف نصب طلق نصب شیشه رفلکس اندازه گیری و نصب شیشه های ساختمان
09144020401
تبریز , شبنم عظیمی

پیچ رولپلاک نما، تعمیر نما ، خدمات نما در کرج

پیچ رولپلاک نما، تعمیر نما ، خدمات نما در کرج
کمتر از 2 ساعت پیش
ایمن افراز نما پردازان آریان شرکت رسمی خدمات کار در ارتفاع به روش راپل (دسترسی با طناب بدون نیاز به داربست) در کرج و البرز 1پیچ و رولپلاک سنگ نما در کرج و پوشش پیچ ها با بتونه همرنگ نما 2نصب سنگ های افتاده از نما 3رنگ آمیزی نما در کرج (انوا
09125260217 , 026-34644599
کرج , رضا طلوعی

نصب و تعمیر جک و استوپ و در تهران با قیمت مناسب

نصب و تعمیر جک و استوپ و در تهران با قیمت مناسب
کمتر از 2 ساعت پیش
نصب و تعمیر جک و استوپ و لولای درب شیشه ای سکوریت , تعمیر پمپ درب , ( شیشه میرال ) در تهران با قیمت مناسب
09121279215 , 021-86111216
تهران , شیشه سکوریت اخوان پردستان

نقشه برداری و نقشه کشی با سابقه پروژه های ملی

نقشه برداری و نقشه کشی با سابقه پروژه های ملی
کمتر از 2 ساعت پیش
سپاس از پروردگار نقشه برداری پاس مهر با بیش از 20 سال تجربه در انواع پروژه های ملی و خصوصی شامل : انجام کلیه خدمات نقشه برداری و نقشه کشی اعم از : ساختمانی ، صنعتی , راهسازی ، سد و تونل , تصفیه خانه های آب و فاضلاب توسط کارشناس حرفه ای و دستگاههای ن
09131263460
اصفهان , علیمحمدی

سقف دوخیمه ای کافه رستوران،سایبان خیمه ای تالار

سقف دوخیمه ای کافه رستوران،سایبان خیمه ای تالار
کمتر از 2 ساعت پیش
ارائه دهنده ی دیزاین های سقف و سایبان مدرن چادری زیر نظر مهندسین مجرب و کارآزموده با تکنولوژی غشاء پیش تنیده پلی استری با رویه pvc دارای مواد آنتی uv در سراسر کشور ( سقف خیمه ای روفگاردن رستوران، سایبان خیمه ای تالار )
09125987479 , 09222181194
تهران , سازه های مدرن غشایی حقانی

سقف متحرک فودکورت رستوران ، سایبان برقی حیاط کافی شاپ

سقف متحرک  فودکورت رستوران ، سایبان برقی حیاط کافی شاپ
کمتر از 2 ساعت پیش
طراحی، ساخت و اجرای انواع سایبان مدرن چادری جهت هرنوع فضای کاربری زیر نظر مهندسین مجرب و کارآزموده در سراسر کشور و حتی خارج از کشور ( سایبان برقی باغ رستوران ، سقف متحرک کافه رستوران )
09125987479 , 09222181194
تهران , سازه های مدرن غشایی حقانی

خدمات آسفالت کاری

خدمات آسفالت کاری
کمتر از 3 ساعت پیش
آسفالت ریزی محوطه خیابان کوچه پشت بام پارکینگ انجام میشود اجرای انواع آسفالت دستی و مکانیزه با کادری مجرب و دستگاه . تراشه های آسفالت آسفالت پشت بامی شهر قدس اسلامشهر و... قیر گونی دولایه و یک لایه محوطه کاری و جدول کاری با ک
09906355207
تهران , رضا حسین نسب

نصب ایزوگام دلیجان

نصب ایزوگام دلیجان
کمتر از 3 ساعت پیش
آیکون ویژهایزوگام دلیجان درجه یک خدمات جهت عایق کاری پشت بام ، سرویس های بهداشتی ، استخر ، پارکینگ لازم بذکر است کیفیت نصب از عوامل افزایش طول عمر عایق کاری می باشید که این تخصص ماست . خدمات قیرگونی تک لایه و دو لایه به درخواست مشتری
09906355207
تهران , رضا حسین نسب

فروش ایزوگام دلیجان در تهرانپارس

فروش ایزوگام دلیجان در تهرانپارس
کمتر از 3 ساعت پیش
فروش ایزوگام دلیجان بام گستر، ستاره طلابی، آرمان گستر، سپهر گستر، سینا بام با ده سال ضمانت نامه اجرای کار در اسرع وقت با کیفیت خدمت شما عزیزان هستیم اجرای قیر و گونی تک لایه و دولایه به درخواست مشتری به شرط آب بندی با تشکر ( فرو
09906355207
تهران , رضا حسین نسب

خدمات آسفالت ریزی و آسفالت کاری در کرج

خدمات آسفالت ریزی و آسفالت کاری در کرج
کمتر از 3 ساعت پیش
آسفالتریزی خیابان کوچه پشت بام پارکینگ و... محوطه سازی و آسفالتکاری با دستگاه های مکانیزه با اکیپ مجرب 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز هستیم حتی در روز های تعطیل
09906355207
کرج , رضا حسین نسب

نصب ایزوگام در کرج

نصب ایزوگام در کرج
کمتر از 3 ساعت پیش
نصب ایزوگام دلیجان درجه یک با ده سال ضمانت نامه کتبی اجرای قیرگونی تک لایه و دو لایه به درخواست مشتری به شرط آبندی کامل با اکیپ مجرب و کار بلد با 20 سال سابقه کار با اولین کار مشتری دائم ما باشید با تشکر
09906355207
کرج , رضا حسین نسب
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه خدمات » خدمات ساختمانی

کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان
09127626781
فروش درب و پنجره (UPVC و آلومینیوم)
09159153170 , 09151590231
پیمانکاری مشارکت در ساخت برج و ویلا سازی ساخت سوله
021-76392133 , 09122835498
دستگیره هوشمند مدل p60 پلاس ، دستگیره دیجیتال لمسی
026-32541506 , 026-32539800
تخریب ساختمان در تهران

تخریب ساختمان در تهران

یدالله زنجانی
09124882910
خدمات درزگیری آسفالت با دستگاه ماراتن
09121263963 , 09391268938
خدمات آسفالت ریزی
09125130437
نصب و اجرای شیروانی
09127972807 , 09375720979
خدمات آسفالت کاری
09129543556

آگهی های ویژه خدمات

تخریب ساختمان در تهران

تخریب ساختمان در تهران

یدالله زنجانی
09124882910
درب شیشه ایی اتوماتیک ، شیشه سنسوری اچیلان در
026-32541506 , 09105678968
نمایندگی رسمی جک BFT تماس فقط برای جک BFT

نمایندگی رسمی جک BFT تماس فقط برای جک BFT

نمایندگی BFT شعبه دو دژآک
021-44101018 , 021-44756060
خدمات درزگیری آسفالت با دستگاه ماراتن
09121263963 , 09391268938