09357006234 کاریزما
09111513328 وحید کوهی
09199377638 محیب الله رشیدی
تعداد بازدید : 2361

اجرای سنگ لاشه سنگ کوهی

تهران
قدرت الله عزیزی
09102159839
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3
تصویر 4
تصویر 5

اجرای سنگ لاشه ، سنگ کوهی
( اجرای سنگ لاشه ، طراحی نمای ساختمان ، کف و محوطه‌ سازی ، دیوار و ستون ، ساخت پله و طراحی ، ساخت و اجرای آبنما آماده ی خدمات رسانی به شماست.
سنگ لاشه چیست؟
سنگ لاشه سنگی‌ است که به همان صورت استخراج شده از معادن سنگ مورد استفاده عموم قرار می‌گیرد. اگر این سنگ را با تیشه در کارگاه‌ها به شکلی در بیاورند سنگ لاشه قواره‌ به دست می‌‌آید.
سنگ لاشه نمونه‌ای از سنگ‌های دگرگونی بوده که تحت عنوان تخت سنگ نیز در مصالح ساختمانی نام‌گذاری شده است. این نوع سنگ که در طبیعت ساخته شده وزن نسبتاٌ زیادی دارد.
همانطور که می‌دانید، سنگ لاشه به دلیل کاربرد طبیعی و بدون فرآوری شده بیشتر به جای سیمان و بلوک در ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. مقاومت بالا و استحکام زیاد آن و پایین بودن قیمت سنگ لاشه به نسبت مصالح دیگر بر کاربرد آن در مصارف ساختمانی مختلف افزوده است.
در اینجا سعی داریم به کاربرد سنگ لاشه قواره‌ و مراحل آماده‌سازی ساختمان برای کار بار سنگ لاشه قواره‌ بپردازیم:
کاربرد سنگ لاشه قواره‌
سنگ لاشه قواره کاربردهای زیادی دارد که به چند مورد آن‌ها اشاره می‌کنیم:
طراحی و اجرای آبنما
ساخت پله و پی ساختمان
کف و محوطه‌سازی حیاط خانه یا ویلا
اجرای دیوار و ستون
مراحل آماده‌سازی ساختمان
بنایی با سنگ‌های قواره بسته به مشخصات درخواستی مشتری و نیاز سختمان، ابعاد سنگ‌ها با تیشه به انداره دل‌خواه درآمده و ترتیب چیدمان سنگ‌‍‌ها باید اندازه‌گیری شود و طوری باشد که سنگ‌ها در هم قفل شوند.
در استفاده از سنگ قواره در ساختمان باید به چند نکته توجه شود:
دیوار سنگی باید ساخته و آماده شود.
مهارهای فلزی باید به اندازه در داخل ملات و دیوار قرار داده شود و با ستون مهار شود.
ضخامت بندکشی باید بین ۱۰ تا ۲۵ میلی‌متر باشد.
ضخامت دیوار از یک حدی نباید کمتر باشد. میزان ضخامت استاندارد برای دیوار ۴۰ سانتی‌متر می‌باشد.
سنگ‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند:
سنگ‌های طبیعی
سنگ های مصنوعی
سنگ‌های طبیعی
سنگ های طبیعی به چند دسته تقسیم می‌شوند:
سنگ رودخانه‌ای: در اثر غلتیدن سنگ‌های داخل رودخانه‌ روی هم سنگ رودخانه‌ای به وجود می‌آید. (مانند سنگ‌های قلوه‌ای در اجرای آبنما)
سنگ کوهی: این نوع سنگ‌ها لبه تیزی دارند و مستقیماٌ از دل کوه استخراج می‌شوند.
سنگ لاشه: در اثر انفجار یا خورد کردن قطعه سنگ های بزرگ به دست می‌آید و شکل خاصی ندارند و نامنظم هستند.
سنگ ورقه‌ای یا تخته‌ای: این سنگ ها استحکام کافی ندارند. ضخامت حداقل این سنگ ها ۸ سانتی‌متر است. (مانند کف و محوطه‌سازی )
اجرای سنگ لاشه
چگونگی فرایند اجرای کف با سنگ لاشه
برای اجرای کف، در مکان های مختلفی همچون: ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی، اجرای کف معابر در پارک ها و فضاهای سبز و اجرای کف در میدان های شهر، از سنگ های لاشه و ورقه ای، استفاده خواهد شد. مزیت های زیادی برای اجرای کف با سنگ لاشه در نظر گرفته شده است؛ از جمله مهمترین موارد قابل ذکر در این زمینه، می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:
قیمت ارزان تر سنگ لاشه، به سنگی گفته می شود که به همان شکل اولیه ی تهیه شده، مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، سنگهای لاشه را به همان صورت استخراج شده مورد استفاده قرار می دهند، لذا هیچگونه پردازش و تغییری در آنها ایجاد نخواهد شد؛ در نتیجه، نسبت به سنگ هایی که تحت تراشکاری و فرم دهی قرار گرفته اند، از قیمت کمتری برخوردار هستند. لذا می توان از اجرای کف با سنگ لاشه در ساختمان ها و سایر مکان ها استفاده کرد؛ البته این فرایند با قیمتی مناسب و بسیار کمتر از سنگ های دیگر، به مرحله ی اجرا و بهره برداری می رسد.
کیفیت مناسب در اجرای کف با سنگ لاشه، کیفیت سنگ مورد استفاده قرار داده شده یکی از معیارهای انتخاب آن، به شمار می رود. سنگ های لاشه، با توجه به انواع مختلفی که دارند، از کیفیت های مختلفی نیز برخوردار هستند. به عنوان مثال سنگ هایی که دارای ترک خوردگی باشند، با قیمت و کیفیت پایین تری، عرضه خواهند شد.
تنوع رنگی. در اجرای کف با سنگ لاشه می توان از تنوع رنگی بسیار زیبای این سنگ ها، بهره مند شد. به عنوان مثال، سنگ ورقه ای مشکی مشهد را می توان در طیف رنگی: خاکستری تیره، مشکی و سبز مایل به مشکی، تهیه نمود. بنابراین ایجاد یک کف پوش بسیار زیبا با رنگ های خاص و طبیعی، از جمله مزایای انتخاب و اجرای کف با استفاده از سنگ لاشه، به شمار می رود.
مقاومت برخی از انواع سنگ های لاشه، دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند و می توان از آنها در مکان ها و شرایط مختلف، استفاده کرد. این سنگ ها به دلیل مقاومت در برابر عوامل مخرب محیطی و فیزیکی، برای اجرای کف، بسیار مناسب هستند.
قیمت اجرای کف با سنگ لاشه
یکی از مزیت های اجرای بدنه و نمای ویلا کف با سنگ لاشه، امکان تهیه ی سنگ با قیمت بسیار مناسب، است. البته برای این فرایند، لازم است به مراکز معتبر عرضه و فروش انواع سنگ لاشه مراجعه نمایید.
تیم ما آماده اراعه خدمات با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به شما مشتریان عزیز می‎‌باشد
آبنما
از زمان های بسیار دور استفاده از مواردی همچون آبشار، حوضچه و آبنما، در خانه های ایرانیان رواج داشته است. در گذشته نیز برای ساخت و طراحی آبنماها، از سنگ های متنوعی استفاده می شده است. البته این سنگها می توانند انواع مختلفی داشته باشند؛ ولی بنظر می رسد استفاده از برخی سنگ ها در بین مردم و معماران طراحی کننده ی آبنماها، از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده است. طراحی آبنما با استفاده از اجرای سنگ لاشه، یکی از قدیمی ترین و زیباترین سازه های معماری کهن می باشد و امروزه نیز در اماکن مختلف، از آن استفاده می شود. مکان هایی همچون پارک های تفریحی، اماکن دیدنی، میدان ها و موزه ها، برای اجرای آبنما بسیار مناسب بوده و می توان از این سازه ی ساده و کاربردی، جهت زیباسازی این محیط ها استفاده نمود. استفاده از سنگ لاشه در طراحی آبنما، از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ زیرا این سنگ ها با همان شکل طبیعی و تراش نخورده در ساختار آبنما، مورد استفاده قرار می گیرند. لذا این سنگ ها می توانند نمادی از طبیعت بکر و زیبایی های آن بوده و باعث ایجاد احساس آرامش در بینندگان، شوند. وجود آبنماهای اجرا شده با سنگ لاشه، باعث زیبایی بیشتر محیط و ایجاد نمایی جذاب در آنها خواهد شد.
اجرای آبنما
آبنما در واقع بنایی است که باعث ایجاد نمایی زیبا برای مسیر خروجی آب، خواهد شد. از دوران گذشته، انسان ها با دیدن آب و شنیدن صدای آن، دچار احساس آرامش شده و از وجود آن لذت برده اند؛ لذا همواره به دنبال ایجاد مسیرهایی برای زیباتر کردن خروجی آب و ایجاد فضاهای آرام بخش برای هم نوعان خویش، بوده اند. در این میان، آبنما؛ یکی از بهترین سازه هایی است که توانسته به زیبایی هرچه تمام تر، مسیر خروج آب در اماکن مختلف را سازماندهی کند.
اجرای آبنما با سنگ لاشه
یکی از سنگ هایی که می توان برای ساخت و اجرای آبنما از آن استفاده کرد، سنگ لاشه نام دارد. این سنگ را به صورت طبیعی و بدون تراشیدن در ساخت آبنما، مورد استفاده قرار می دهند. سنگ لاشه، حاصل شکسته شدن تخته سنگ های بسیار بزرگ می باشد و از نظر ساختاری فاقد ساختار لایه لایه، می باشد. این سنگ دارای رنگ های متنوع و زیبایی است، که می تواند برای ساخت انواع آبنما، مورد استفاده قرار گیرد. مقاومت بالای این سنگ، رنگ های متنوع آن( قهوه ای، طوسی، مشکی، خاکستری)، ظاهر طبیعی و تراش نخورده، از جمله مواردی هستند که باعث انتخاب این سنگ جهت ساخت و طراحی آبنما، مورد توجه قرار می گیرند
اجرای بدنه و نمای ویلا و ساختمان
اجرای بدنه و نمای ویلا و ساختمان، یکی از مراحل مهم و حساس در ساخت و طراحی آن، می باشد. نمای ساختمان های مختلف، با یکدیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال؛ در برخی از ساختمان ها همچون ساختمان های اداری، هدف اصلی معمار، اجرای یک نمای رسمی و شیک می باشد؛ لذا انتخاب های پیش روی شما به نسبت محدود خواهد شد. در این صورت، باید از رنگ های خنثی، سنگ های خاص و طراحی های مختص ساختمان های اداری، استفاده کنید. در حالی که برای اجرای بدنه و نمای ویلا، انتخاب های شما گسترده تر بوده و امکان استفاده از رنگ های متنوع و مصالح مختلف، برای شما فراهم خواهد شد. برای اجرای نمای ویلا، می توان از انواع سنگ های ورقه ای استفاده نمود. سنگ های ورقه ای با داشتن ظاهر بسیار طبیعی، مقاومت بالا، کیفیت و قیمت مناسب، یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای اجرای کف با سنگ لاشه انواع نمای ساختمانی و ویلا، می باشند. با توجه به اینکه اغلب ساختمان های ویلایی در مناطق دارای آب و هوای خاص بنا خواهند شد، انتخاب سنگ هایی که دارای مقاومت و کیفیت بالا باشند، اهمیت دارد. در این بین، به نظر می رسد برای اجرای بدنه و نمای ویلا، استفاده از سنگ های ورقه ای و لاشه، رایج تر است. در این بین وجود تنوع رنگی در این سنگ ها، نکته ای بسیار جالب است.
به عنوان مثال؛ در صورتی که شما مایل باشید برای اجرای بدنه و نمای ویلا از سنگ های ورقه ای قهوه ای استفاده کنید، با طیف رنگی کرم تا قهوه ای این سنگ روبرو خواهید شد. لذا ترکیب این سنگ ها، می تواند باعث ایجاد نمایی بسیار دلنشین شده و زیبایی ساختمان شما را دو چندان خواهد کرد. البته انتخاب سنگ هایی که برای نمای درون ساختمان بکار برده می شوند با انتخاب سنگ هایی که برای بدنه و نمای بیرونی ویلا کاربرد دارند، متفاوت است؛ به صورتی که در مورد اول از سنگ های ظریف تر و دارای تنوع رنگی بیشتر استفاده می کنیم، در حالی برای اجرای نما و بدنه ویلا، از سنگ های دارای مقاومت بالاتر استفاده خواهد شد.
انتخاب سنگ برای اجرای بدنه و نمای ویلا و ساختمان
سنگ های مختلفی برای اجرای نمای ویلا و بدنه ی آن، مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال می توان به: سنگ های ورقه ای قهوه ای کاشان، سنگ های ورقه ای مشکی مشهد، سنگ های ورقه ای قهوه ای کاشان، سنگ مشکی میگون، سنگ مالون و سایر انواع سنگ های لاشه، اشاره کرد. هر کدام از این سنگ ها دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و برای موارد مختلفی، مورد استفاده قرار داده می شوند. سنگ لاشه سنگ کوهی )

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : جمعه 31 فروردین 1403
نام :
قدرت الله عزیزی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
دماوند
تـلـفــن :
09102159839
وب سایت :
چت واتساپ

تازه های گروه خدمات > خدمات ساختمانیصفحه  1 از 572

نقاشی ساختمان غرب تهران

نقاشی ساختمان غرب تهران
لحظاتی پیش
نقاشی ساختمان طهماسبی نازلترین قیمت - بالاترین کیفیت بالاترین کیفیت در اسرع وقت روغنی ، پلاستیک ، کلیه رنگ هابابرنداستاندارد یا برند مورد تایُید...
09122635510 , 021-65649828
شهریار , حسین طهماسبی

مجری نصب ایزوگام دلیجان

مجری نصب ایزوگام دلیجان
لحظاتی پیش
تهیه و نصب ایزوگام و خدمات ایزوگام در سراسر تهران در اسرع وقت حتی یک متر با ضمانت آب بندی ( ایزوگام دلیجان...
09195607365 , 09370766700
تهران , علی بهادری

قیرگونی

قیرگونی
لحظاتی پیش
اجرای قیرگونی با مصالح و بصورت اجرتی درتمام مناطق مختلف تهران و کل کشور تهیه و نصب...
09195607365
تهران , علی بهادری

سرویس و تعمیر کولر آبی شیراز

سرویس و تعمیر کولر آبی شیراز
لحظاتی پیش
سرویس و تعمیر کولر آبی سراسر شیراز تعویض پوشال تعویض تسمه روغنکاری تعویض یاتاقان تعویض پولی تعویض شناور تعویض...
09173109856
شیراز , مرادی

لوله بازکنی فنر پونک ستارخان باغ فیض شهران شهرزیبا

لوله بازکنی فنر پونک ستارخان باغ فیض شهران شهرزیبا
کمتر از 10 دقیقه پیش
لوله بازکنی سراسر تهران لوله بازکنی ارزان لوله بازکنی , فنرزن , چاه بازکن , رفع نم بوی بد لوله فنرزنی لوله‌ , حمام , توالت , آشپزخانه , پارکینگ , حیاط , پشت بام با استاد کار ماهر با...
09196595050
تهران , مسعود امامی

لوله بازکنی شهرک نفت سردارجنگل جنت آباد

لوله بازکنی شهرک نفت سردارجنگل جنت آباد
کمتر از 10 دقیقه پیش
لوله بازکنی سراسرتهران لوله‌ بازکنی‌ با دستگاه‌ ژنراتور برقی‌ انجام می‌گردد رفع‌گرفتگی‌لوله حمام، توالت، آشپزخانه، پشت‌بام ،پارکینگ، تراس، حیاط درآوردن اشیاء از داخل لوله با ابزار...
09196595050 , 021-44461818
تهران , مسعود امامی

بازسازی تعمیرات ساختمان در تهران

بازسازی تعمیرات ساختمان در تهران
کمتر از 20 دقیقه پیش
با بیش از 2 دهه سابقه کاری مفید در تعمیرات و بازسازی و ساخت و ساز ساختمان در تهران و حومه و مازندران میباشد اجرای تعمیرات ساختمان بازسازی ساختمان ساخت ویلا کناف کاری آرماتور بندی بتن ریزی اسکلت...
09123975895 , 09125873237
تهران , محمد مقدم

تخریب ساختمان بتنی و کلنگی و سوله تخریب گلی

تخریب ساختمان بتنی و کلنگی و سوله تخریب گلی
کمتر از 20 دقیقه پیش
آیکون ویژهتخریب ساختمان بتنی و کلنگی اپن و شومینه و برداشتن دیوار های اضافه تخریب گلی و جزئی تخریب در قبال‌ آهن آلات بصورت تخریب خاک برداری و گودبرداری با دستگاه‌ های پیشرفته تخریب ساختمان...
021-55424571 , 09190610310
تهران , حمید حبیبی

حفاظ آپارتمان دزدگیر درب

حفاظ آپارتمان دزدگیر درب
کمتر از 20 دقیقه پیش
خدمات آهنگری و جوشکاری نرده حفاظ ساختمان انواع مختلف حفاظ ساختمان صفر تا صد آکاردونی نرده فرفرژه تمامی سفارشات پذیرفته می شود برای اطاعات بیشتر تماس...
09126237636
تهران , عباس

درب پی وی سی

درب پی وی سی
کمتر از 20 دقیقه پیش
فروش تمامی دربهای ساختمانی آهنی چوبی پلاستیک پی وی سی یو پی وسی آلمینیوی تمامی سفارشات پذیرفته می شود رنگ حمل نصب قفل ( درب پی وی سی...
09126237636
تهران , عباس

حفاظ درب محافظ آپارتمان

حفاظ درب محافظ آپارتمان
کمتر از 20 دقیقه پیش
آیکون ویژهحفاظ آکاردئونی انواع حفاظ جمع شو آکاردئونی از قبیل تمام گل سه گل خم کاری شده جای قفلی ازافی جای قفلی مخفی رنگ کوره ای حمل نصب فوری ابعاد استاندارد ساخته شده آماده نصب سفارشات در اسرع وقت پذیرفته...
09126237636
تهران , عباس150,000 تومان

درب چوبی با چهار چوب قفل دستگیره کامل

درب چوبی با چهار چوب قفل دستگیره کامل
کمتر از 20 دقیقه پیش
فروش کلی تمامی درب های ساختمان درب های پیش ساخته شده آماده تحویل فوری همین امروز . آهنی ،چوبی، پلاستیکی، آلومینیومی. سفارشات پذیرفته می شود برای اطلاعات بیشتر تماس...
09126237636 , 021-33002205
تهران , عباس2,100,000 تومان

خریدار آهن آلات ضایعات فلزات رنگی

خریدار آهن آلات ضایعات فلزات رنگی
کمتر از 20 دقیقه پیش
خریدار آهن آلات ضایعات ساختمان تمامی فلزات ضایعات ساختمان قیمت روز در محل نقد برای اطلاعات بیشتر تماس...
09126237636 , 021-33002205
تهران , عباس

حمل نخاله با خاور ایسوزو بادسان بابکت مینی بیل پیکور

حمل نخاله با خاور ایسوزو بادسان بابکت مینی بیل پیکور
کمتر از 20 دقیقه پیش
حمل نخاله باخاور ایسوزو بادسان بابکت مینی بیل پیکور بابکت s250 و s300 جهت اجرای رمپ و ریگلاژ کف کندن استخر تخلیه خاک نخاله از پارکینگ و طبقات منفی .... در اسرع وقت با کمترین قیمت شبانه روزی حمل...
09121450018
تهران , پیمانکاری مبین

بورس پارکتهای چوبی و لمینت و ساب و لاک پارکت

بورس پارکتهای چوبی و لمینت و ساب و لاک پارکت
کمتر از 20 دقیقه پیش
تهیه و اجرای پارکت های چوبی و لمینت ، تعمیرات و ساب و لاک پارکت تمام چوب پولیش پارکت لمینت مات با نصاب حرفه ای و ضمانت اجرایی فروش پارکت لمینت امپریال و یونیک و پرفکت. تهیه و...
09122115135 , 09122409867
تهران , حمید لطفی
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه خدمات » خدمات ساختمانی

اجاره دیزل ژنراتور رَسا
09193851938 , 09121183581
پیمانکاری ساختمان مشارکت در ساخت برج سازی ویلاسازی
021-76392133 , 09122835498
انجام نقشه برداری و نقشه کشی ساختمان در تهران
09124337429 , 021-55405789
خدمات درزگیری آسفالت با دستگاه ماراتن
09121263963 , 021-77991320
نصب کرکره برقی در اسرع وقت
09189566000
خدمات آسفالت ریزی
09125130437

آگهی های ویژه خدمات

نمایندگی رسمیfadini جک فادینی راهبند فادینی Fadini
021-26764001 , 021-44111025