09388126187 سعید کولیوند
09198391092 علی نصیری
021-55424571 حمید حبیبی
تعداد بازدید : 6267

تعمیر پمپ شوفاژ موتورخانه

تهران
سام شوفاژ
021-88814472 , 09120708072
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3
تصویر 4
تصویر 5

با مدیریت کارشناس ارشد انرژی ، دارای گواهینامه از سازمان فنی و حرفه‌ای ایران و سالها سابقه در تعمیر و نگهداری تجهیزات و تاسیسات صنعتی و ساختمانی .
خدمات سام شوفاژ ؛
تعمیر پمپ شوفاژ ، تعمیر پمپ شوفاژ - خدمات پس از فروش پمپ شوفاژ - تراشکاری و سیم پیچی پمپ شوفاژ ( پمپ سیرکولیشین و برگشت آبگرم ) - خدمات انواع برند پمپ خارجی و ایرانی : تعویض واسطه و کوپلینگ , رفع آبریزش , رفع صدای پمپ - تعمیر بوش پمپ شوفاژ - تعویض بلبرینگ پمپ سیرکولیشین شوفاژ - تعویض ترموستات پمپ - تعمیر انواع واسطه پمپ شوفاژ ـ تعویض مکانیکال سیل و فیبر و فنر انواع پمپ گردش آبگرم و سیرکوله , سیم پیچی پمپ های سه فاز و تکفاز شوفاژی و استخری و پمپ فشار آب ساختمان ـ تعمیر اتوماتیک پمپ آب ـ تعویض پروانه آبگردان
ـ تعویض پروانه خنک کننده پمپ ـ تعویض خازن راه انداز پمپ شوفاژ ـ تعویض کلید حرارتی پمپ ـ رفع ایراد و تعمیر تابلو برق پمپ آب ـ تعمیر اینورتر ـ تعمیر کنتاکتور پمپ ـ تعویض کنتاکتور دینام شوفاژ ـ خدمات پمپ ابارا ـ پمپ بل اند گاست , پمپ ارس , پمپ آزاد البرز , پمپ گراندفوس و غیره ...
پمپ سیرکولاتور چیست ؟
پمپ سیرکولاتور خطی از گروه پمپ های سانتریفیوژ بوده که در دو نوع بدنه چدن و بدنه استیل ساخته شده و قادر به پمپاژ سیالات تا دمای 100-130 درجه سانتیگراد می باشند. این نوع پمپ ها غالباً جهت سیرکوله آب مورد استفاده قرار می گیرند.
پمپ سیرکولاتور Circulation pump یا اصطلاحا پمپ سیرکوله جهت گردش آب در سیستم گرمایش و یا سرمایش مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله با به حرکت در آوردن آب ،که به عنوان سیال ناقل انرژی در سیستم تهویه مطبوع و تجهیزات تاسیساتی می باشد، امکان تبادل انرژی و گرما توسط دستگاه های پخش کننده (مانند رادیاتور ، فن کوئل ، مبدل صفحه ای و…) و تجهیزات مولد انرژی (مانند چیلر ، دیگ بخار ، دیگ آبگرم و … ) را فراهم می کند.
به طور کلی پمپ های گردشی یا پمپ سیرکولاتور به دو دسته تقسیم می شوند.
خطی (پمپ خطی سیرکوله)
زمینی
این پمپ به طور کلی جزء پمپ های دائم کار به حساب می آید و به همین جهت الکتروموتور اکثر این پمپ ها 4 قطب و با 1450 دور در دقیقه می باشند. در برخی شرایط و با توجه به نوع سیستم کنترل پمپ می توان از الکتروپمپ های سیرکولاتور 2900 دور نیز استفاده کرد.
پمپ سیرکولاتور خطی و زمینی با توجه به میزان ساعت کارکرد نیازمند رسیدگی و سرویس به موقع بیشتری هستند. روغن کاری و گریس کاری، از مهمترین پارامتر های نگهداری این پمپ ها می باشند.
حتما بخوانید!!!
پمپ چیست؟
پمپ سیرکولاتور خطی
این پمپ همان طور که از نام آن مشخص است در خط لوله نصب می شود. دبی این پمپ ها بین 15 تا 550 گالن بر دقیقه GPm می باشد. با افزایش ظرفیت ، قدرت و دبی آنها، وزن این الکتروپمپ ها افزایش یافته و برای نصب در مسیر خط لوله نیاز به ساپورت دارند.
پمپ سیرکولاتور خطی مناسب برای قرار گرفتن در مسیر لوله می باشد زیرا دهانه ورودی و خروجی این پمپ ها با زاویه 180 درجه نسبت به همدیگر قرار داشته و در یک خط می باشند. در موتورخانه های گرمایشی و سرمایشی ساختمان و مجتمع های کوچک می توان این نوع پمپ را به وفور مشاهده کرد. لرزش و صدای کم ، اشغال فضای کم و راحتی نصب از مزایای پمپ خطی می باشد.
پمپ سیرکولاتور خطی یک الکتروپمپ کوپله مستقیم و بی واسطه است. جنس بدنه آن اغلب از آهن، چدن و یا استیل است و پروانه آن از جنس پلی آمید است که دارای ویژگی ضد زنگ و ضد خوردگی می باشد.
بیشترین تلرانس پمپ های سیرکولاتور 16 میلی متر است. محور پمپ آب سیرکولاتور خطی با سیل مکانیکی بسته شده است. این پمپ ها در دما، فشار و مایعات متنوع، محفظه های آب بندی متنوعی دارند. معمولا کاربرد پمپ های آب سیرکولاتور خطی در سیستم های سرمایشی و گرمایشی است و کار سیرکوله کردن آب را انجام می دهد.
این نوع پمپ آب در دو نوع تولید می شود. در نوع اول از واسطه و کوپلینگ استفاده می شود. در نوع دوم بدون واسطه تولید انجام می شود ، در نتیجه از مشکلات احتمالی مانند قفل شدن کلاج، چسبیدن پلاتین، شکستن کوبلینگ و عدم روغن کاری خبری نیست.
پمپ سیرکولاتور زمینی
پمپ آب سیرکولاتور زمینی معمولا از چدن ساخته شده و پروانه ی آن ها نیز از چدن یا برنج می باشد. الکتروموتور این پمپ ها دارای دور 1450 بوده و به صورت دائم کار می کنند. در مواقعی که میزان فشار و بازدهی، بالاتر از حد میزان فشار و بازدهی پمپ های سیرکوله خطی می باشد، از این مدل پمپ ها استفاده می شود.
پمپ های سیرکولاتور زمینی به دو نوع تقسیم بندی می شوند. دسته ی اول اتا بلوک بوده، که در آن الکتروموتور و پمپ از طریق واسطه با هم اتصال دارند. در دسته ی دوم پمپ و الکتروموتور از طریق شاسی و کوپله و واسطه ای به نام کوپلینگ با هم اتصال دارند.
تفاوت پمپ سیرکولاتور خطی و زمینی
در تفاوت بین پمپ های سیرکولاتور خطی و زمینی می توان به موارد ذکر شده در پایین اشاره کرد.
پمپ های خطی دارای تحمل دماهای بیشتری می باشند و در برخی مدل های واسطه دار تا 140 درجه سانتی گراد را نیز تحمل می کنند.
سطح صدا و لرزش پمپ های خطی نسبت به پمپ های زمینی کمتر می باشد و دارای عملکرد بسیار نرم و آرامی می باشند.
ورودی و خروجی پمپ های خطی در یک راستا می باشد و بدون تغییر اساسی، به راحتی در مسیر لوله کشی نصب می شوند. اما در پمپ های زمینی ورودی و خروجی پمپ عمود بر هم می باشد و برای نصب زمینی باید روی شاسی نصب شوند.
در مواردی که نیاز به ارتفاع های بالا می باشد استفاده از پمپ های زمینی توصیه می شود. این پمپ ها دارای ارتفاع های بالاتری نسبت به پمپ های خطی می باشند.
ساختار و قطعات پمپ سیرکولاتور
الکترو موتور
یاتاقان
چرخ گردان پره‌دار یا پروانه
کاسه نمد
دهانه تخلیه
دهانه مکش
موتور
واسطه
واسطه تبدیلی
شفت (یا شافت یا محور)
کوپلینگ
نکات مهم انتخاب انواع پمپ های سیرکولاتور
بطور کلی کلمه سیرکوله به معنی گردانیدن است. منظور از پمپ سیرکولاتور پمپ هایی است که وظیفه حرکت دادن یا گردانیدن آب سرد یا گرم سیستم های تهویه مطبوع یا حرارت مرکزی ساختمان را از محل تولید تا محل های تبادل حرارت در دستگاه های سرمایش و گرمایش به عهده دارند .
پمپ های سیرکولاتور معمولا در ساختمان های کوچک و متوسط با دور کمتر (و تا حدود 1450 دور در دقیقه) مورد استفاده قرار می گیرند.به عبارت دیگر پس از تامین آب گرم در دیگ حرارت مرکزی ساختمان و همچنین آب سرد در سیکل تبرید چیلر و سیستم سرمایش ساختمان ، وظیفه حرکت دادن این آب گرم یا آب سرد درلوله ها از محل موتورخانه تا محل های تبادل حرارت مانند رادیاتورها ، فن کویل ها وکویل های هواساز بعهده پمپ های سیرکولاتور می باشد.
پمپ های سیرکولاتور سیستم های سرمایش و گرمایش ، در ساختمان های کوچک و متوسط معمولاً دارای انواع خطی و زمینی و دور 1450 بوده و نسبت به پمپ های مشابه، آبرسانی دارای توان الکتریکی کمتری می باشند . پمپ های خطی روی لوله همراه با اتصال دنده ای یا فلنجی نصب می گردند و پمپ های زمینی نیز روی شاسی مناسب و تراز شده و روی بولت های دارای لرزه گیر لاستیکی نصب می شوند.
اصولا این پمپ ها فقط برای گردش آب سیستم سرمایش و گرمایش در مدار این تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین اصطلاحا آب روی پروانه آنها سوار بوده و نیازی به دارابودن توانایی مکش آب از سطوح پایین تر (مانند پمپ های آبیاری و آبرسانی ) ندارند .
پارامترهای اصلی انتخاب پمپ سیرکولاتور
هنگام انتخاب پمپ سیرکولاتور مورد نیاز پروژه علاوه بر تعیین نوع پمپ خطی یا زمینی، محاسبه دقیق میزان دبی و هد پمپ ، نوع اتصال دنده ای یا فلنجی ، قطر دهانه ورودی و خروجی آب ، دور و قدرت موتور ،برند و مدل پمپ را نیز باید انتخاب نمایید.
بطور کلی با تقسیم کیلو کالری هر مقطع از سیستم گرمایش بر عدد 2500 دبی (GPM) یا حجم آب در گردش همان مقطع از سیستم گرمایش (برای محاسبه قطر لوله ها و دبی پمپ سیرکولاتور مورد نیاز) بدست می آید.
(گرمایش) Kcal/2500 = BTU/10000 = GPM
همچنین با تقسیم کیلو کالری هر مقطع از سیستم سرمایش بر عدد 1250 دبی (GPM) یا حجم آب در گردش همان مقطع از سیستم سرمایش (برای محاسبه قطر لوله ها و دبی پمپ سیرکولاتور مورد نیاز) بدست می آید.
(سرمایش) Kcal / 1250 = BTU /5000 = GPM
یکی از مهم ترین و تعیین کننده ترین عوامل در محاسبه صحیح هد یا فشار مورد نیاز پمپ سیرکولاتور ، توجه به عامل جریان ثقلی و طبیعی آب درون لوله ها ی عمودی سیستم گرمایش و سرمایش ساختمان می باشد. بدین معنی که تنها وظیفه پمپ های سیرکولاتورکه فقط در سیستم های بسته سرمایش و گرمایش مورد استفاده قرار می گیرند ، جبران افت فشار اصطکاکی جریان آب در طول لوله ها، اتصالات، شیرآلات و کویل های سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان می باشد. بنابراین هد مورد نیاز این پمپ ها معمولاً از هد پمپ آبرسانی همان پروژه بسیار کمتر بوده و این امر باعث کاهش موثر توان و قدرت موتور الکتروپمپ سیرکولاتور مورد نیاز پروژه می گردد.
همچنین در صورت استفاده از روش طراحی لوله کشی برگشت معکوس (REVERSE) در ساختمان های متوسط و بزرگ، امکان دستیابی به کمترین توان و قدرت مورد نیاز پمپ سیرکولاتور و همچنین مناسب ترین توزیع یکنواخت جریان آب در لوله کشی سیستم گرمایش و سرمایش ساختمان توسط پمپ های سیرکولاتور تامین می گردد.
در هنگام محاسبه هد پمپ برج های خنک کننده نیز با وجود باز بودن بخشی از مسیر آب ، بدلیل وجود جریان ثقلی برگشت آب به کندانسور ، باید از همان روش محاسبه هد پمپ های سیرکولاتور استفاده نمود.
توجه : در صورت استفاده از پمپ های سیرکولاتور با دور 2900 در ساختمان های کوچک و متوسط ، صدای لرزش پمپ و جریان شدید آب درون لوله ها موجب سلب آسایش ساکنین ساختمان خواهد گردید. در صورت عدم تامین فشار یا هد کافی توسط پمپ ، آب سرد یا گرم سیستم سرمایش یا گرمایش قادر به عبور از لوله ها و رسیدن به محل رادیاتور، فن کویل یا دیگر دستگاه های سرمایش و گرمایش نخواهد بود.
در صورت کافی نبودن حجم یا دبی پمپ مربوطه، حجم آب کافی به دستگاه نخواهد رسید و دستگاه سرمایش و گرمایش مذکور با ظرفیتی کمتر از توان واقعی خود قادر به تامین سرمایش و گرمایش خواهد بود.همچنین در صورت محاسبه بیش از اندازه هد یا دبی پمپ سیرکولاتور امکان سرریز آب از منبع انبساط باز سیستم گرمایش یا سرمایش در بام ساختمان وجود دارد.
پارامترهای اصلی جهت انتخاب پمپ سیرکولاتور
مقادیر هد و دبی آب در گردش مورد نیاز سیستم
انتخاب نوع پمپ (خطی یا زمینی)
انتخاب برند و مدل پمپ سیرکولاتور
قدرت و دور موتور پمپ
نوع اتصال (دنده ای یا فلنجی)
قطر لوله های ورودی و خروجی از پمپ سیرکولاتور
محل نصب پمپ سیرکولاتور
پمپ های سیرکولاتور معمولا در مسیر برگشت آب مدار سیستم های سرمایش یا گرمایش نصب می گردند. به عبارت دیگر در سیستم های گرمایش قبل از دیگ حرارت مرکزی و در سیستم های سرمایش قبل از چیلر قرار می گیرند ، بطوریکه خروجی آب پمپ در سیستم های گرمایش وارد دیگ شده و سپس در رادیاتور ها و فن کویل ها توزیع می گردد. در سیستم های سرمایش خروجی آب پمپ وارد اواپراتور چیلر گردیده و سپس به فن کویل ها و کویل هواساز ها وارد می شود .
به منظور برگشت آبگرم مصرفی استفاده نشده در لوله کشی آبگرم ساختمان ، نصب پمپ برگشت آبگرم قبل از منبع کویلی یا دو جداره روی لوله برگشت آبگرم ضروری است.معمولا پمپ برگشت آبگرم مصرفی به منبع دوجداره یا حتی منبع کویلی موتورخانه ساختمان از نوع پمپ خطی سایز 1 اینچ یا 1/4 1 اینچ گراندفوس (GRUNDFOS) ، داب (DAB) و یا برند ویلو (WILO) در نظر گرفته می شود.
توصیه های اجرایی نصب پمپ سیرکولاتور
طبق استانداردهای توصیه شده مهندسی تاسیسات ، در ساختمان هایی که دارای 8 واحد یا بیشتر باشند در نظر گرفتن پمپ سیرکولاتور “رزرو” با همان قدرت ، هد و دبی پمپ اصلی الزامی است.بهتر است با تفکیک عملکرد پمپ سیرکولاتور آبگرم سیستم گرمایش یا سرمایش ساختمان با مسیر گردش آبگرم تغذیه دیگ در منبع کویلی ، برای هریک از دو مسیر جهت بهره برداری بهتر در فصول مختلف سال پمپ سیرکولاتور جداگانه ای نصب گردد.
بطور کلی فرمان off- on عملکرد پمپ های سیرکولاتور توسط ترموستات جداری نصب شده روی لوله آب برگشت سیستم گرمایش (یا سرمایش) انجام می پذیرد.تنظیم دمای ترموستات جداری نصب شده روی خط لوله مکش پمپ سیرکولاتور، معمولا باید حدود 5 درجه سانتیگراد کمتر از دمای تعیین شده ترموستات مستغرق دیگ آبگرم موتورخانه ساختمان باشد. نصب صافی (strainer) در لوله مکش کلیه پمپ ها و نصب لرزه گیر در لوله ورودی و خروجی پمپ های سیرکولاتور زمینی ضروری است. در مسیر لوله آب رفت و برگشت کلیه پمپ ها نصب شیر فلکه دروازه ای همراه با مهره ماسوره (و یا فلنج در سایزهای بزرگتر) به منظور ایجاد امکان قطع جریان آب درون لوله و خارج کردن پمپ از محل خود جهت انجام تعمیرات احتمالی الزامی می باشد. اجرای یک مسیر لوله بای پاس (By Pass) برای هر پمپ سیرکولاتور تک مداره با سایز لوله اصلی همراه با شیر فلکه دروازه ای در مسیر آن الزامی است.به منظور جلوگیری از بازگشت آب سیستم به سمت پمپ ها ، نصب شیر یک طرفه بصورت افقی در مسیر آب خروجی از پمپ ها الزامی است.
ویژگی های پمپ سیرکولاتور
یکی از ویژگی های این نوع ازالکتروپمپ ها کارکرد بسیار کم صدا می باشد.این نوع پمپ ها از نیم اینچ تا شش اینچ ساخته می شوند.دورموتوراین نوع الکترو پمپ ها 1500 و 3000 دور می باشد.جنس بدنه این پمپ ها غالبا چدن و استیل می باشد و جنس پروانه آنها چدن و استیل و برنج است.این نوع پمپ ها دارای مکش منفی نیستند یعنی جهت جابجایی سیال بایستی آن سیال براین نوع پمپ ها اصطلاحا سوار باشد.این نوع الکترو پمپ ها در دو نوع تکفاز و سه فاز و تک دور، دودور، سه دور، چهار دور ساخته می شوند.این نوع الکتروپمپ ها به جهت مصرف بهینه انرژی دارای رده بندی مصرف A و B می باشند.این دسته ازالکتروپمپ ها در دو نوع با واسطه ( کوپلینگ دار) واتاترم یا موتورخشک و بدون واسطه وجود دارند.
کاربرد های پمپ سیرکولاتور
سیرکوله کردن آب گرم و آب سرد در دما‌های 10- تا 130 درجه سانتی‌گراد به ‌وسیله پمپ سیرکوله انجام می‌شود.
برای سیرکوله کردن آب گرم و آب سرد در سیستم تهویه هوا،رادیاتور‌ها، سیستم گرمایش از کف و همین‌طور سیستم گرم کردن آب از پمپ سیرکولاتور استفاده می‌شود.
از پمپ‌های سیرکولاتور خطی با بدنه و پروانه از جنس استیل برای جا‌به‌جایی انواع سیال‌های شیمیایی، صنعتی و سیستم‌های شستشو در صنعت استفاده می‌شود.
از پمپ سیرکوله برای سیرکوله کردن آب داغ، برای سیستم‌های تأسیساتی و تهویه مطبوع استفاده می‌شود.
سیستم‌های شستشوی صنعتی،سیستم‌های گرمایش و سرمایش خانگی، سیستم‌های گرمایش و سرمایش صنعتی
پمپ سیرکولاتور از پر‌مصرف‌ترین و محبوب‌ترین پمپ‌ها در صنعت تأسیسات هستند.
انتقال آب از سیستم گرمایش مرکزی و تهویه هوا در موارد کاربری اداری، تجاری و صنعتی هم با کمک پمپ سیرکولاتور انجام می‌گیرد.
از پمپ های سیرکولاتور در استخر‌ها،پکیج و شوفاژ‌ها استفاده می‌شود.
مزایای پمپ سیرکولاتور
کم صدا بودن
بهینه سازی مصرف انرژی
دارای مدل و سایز های مختلف
امکان پمپاژ در دمای بالا
نصب راحت
هزینه ارزان نگهداری
معایب پمپ سیرکولاتور
هزینه اولیه پمپ های سیرکولاتور
توان مصرفی پمپ سیرکولاتور
اتلاف حرارتی
پمپ آب گرم
چنانچه از منبع کویلی اب گرم ایستاده یا مبدل حرارتی برای تامین آب گرم استفاده می شود لازم است برای سیرکولاسیون آب گرم شوفاژ در آنها از پمپ آب گرم جداگانه ای استفاده شود.
پمپ برگشت آب گرم مصرفی
پمپ سیرکوله برگشت مطابق نامش آب گرم را داخل لوله ها و مخزن آب گرم به گردش در می آورد تا آب گرم همواره در نزدیک ترین نقطه در دسترس مصرف کننده باشد.
پمپ گردش آب شوفاژ
از این گونه پمپ ها برای گردش آب گرم در سیستم گرمایش مرکزی و منطقه ای و گردش آب در سیستم های آب گرم خانگی استفاده می شود.
کاربرد پمپ سیرکولاتور خطی
از الکتروپمپ ها با بدنه و پروانه استیل در صنایع مختلف جهت جابجایی انواع سیالات شیمیایی و سیستم های شستشوی صنعتی استفاده می شود.پمپ سیرکوله کردن آب داغ جهت سیستم های تاسیساتی و تهویه مطبوع سیستم های شستشوی صنعتی با استفاده از آب داغ مناسب برای سیستم های گرمایشی و سرمایشی خانگی و صنعتی دور الکتروموتور الکتروپمپ های مدل FCE4 1450 و دور الکتروموتور پمپ های مدل 2900 FCE دور در دقیقه می باشد.
پمپ سیرکولاتور-پمپ گردش آب شوفاژ
در صورتی که طول لوله آب گرم بیش از 30 متر باشد، برای گرم ماندن آب در لوله آب گرم مصرفی و جلوگیری از اتلاف آب، یک لوله برگشت و در صورت نیاز پمپ برای سیرکولاسیون آب گرم در نظر می گیرند.
روش محاسبه دبی و هد پمپ
طول طولانی ترین مسیر رفت آب گرم مصرفی + طول برگشت + 50 درصد طول را برای افت ها + طول رفت و برگشت.
بعد نرخ انتقال حرارت بر واحد سطح لوله (لوله های عایق شده = 30 و لوله های غیر عایق = 50 btu/h/ft) را در این طول ضرب می کنیم.
اختلاف دمای آب گرم رفت و برگشت = 5 درجه سانتی گراد.
عدد بدست آمده بر حسب بی تی یو / بر ساعت بر عدد 500 = دبی بر حسب گالن بر دقیقه.
برای محاسبه افت فشار، طول مسیر را بدست آورده، با توجه به دبی بدست آمده قطر لوله مورد نظر را سایز کرده و میزان افت فشار لوله را در طول مسیر ضرب می کنیم مقدار افت فشار شیر اطمینان، گرمکن و لوله تغذیه را به آن اضافه کرده، حاصل افت هد می باشد.
قطر لوله آب گرم مصرفی باید طوری انتخاب شود که سرعت آب در محدوده 2 تا 6 فوت برثانیه باشد.
در عمل ممکن است دبی پمپ را 30% دبی پمپ اصلی گرفت. معمولا قطر لوله برگشت آب گرم مصرفی را 2تا 3 سایز کمتر از لوله رفت می باشد.
(سام شوفاژ ؛ تعمیر تخصصی پمپ شوفاژ )

قـیـمـت : از 350,000 تومان
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 27 فروردین 1403
نام :
سام شوفاژ
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
مسیریابی
تـلـفــن :
021-88814472 , 09120708072
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: سام شوفاژ
تعمیر پمپ شوفاژ موتورخانه

تازه های گروه خدمات > خدمات ساختمانیصفحه  1 از 573

تاسیسات لوله کشی نصب شیرالات نصب پمپ و منبع اب توالت فرنگی والهنگ در شیراز

تاسیسات  لوله کشی نصب شیرالات نصب پمپ و منبع اب توالت فرنگی والهنگ در شیراز
لحظاتی پیش
نصب پمپ و منبع اب در شیراز لوله کشی آب و گاز و فاضلاب نصب انواع شیر الات بهداشتی تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی نصب فلاشتانک و رو شویی در همه جای شیراز فقط با یک...
09177005705
شیراز , علی حسین پور

حمل نخاله با خاور ایسوزو بادسان بابکت مینی بیل پیکور

حمل نخاله با خاور ایسوزو بادسان بابکت مینی بیل پیکور
لحظاتی پیش
حمل نخاله باخاور ایسوزو بادسان بابکت مینی بیل پیکور بابکت s250 و s300 جهت اجرای رمپ و ریگلاژ کف کندن استخر تخلیه خاک نخاله از پارکینگ و طبقات منفی .... در اسرع وقت با کمترین قیمت شبانه روزی حمل...
09121450018
تهران , پیمانکاری مبین

طراحی و انجام تاسیسات گرمایشی و سرمایشی لوله کشی و فاضلاب ویلا لوله کشی سونا استخر با 20 سال تجربه

طراحی و انجام تاسیسات گرمایشی و سرمایشی لوله کشی و فاضلاب ویلا لوله کشی سونا استخر با 20 سال تجربه
لحظاتی پیش
طراحی و اجرا انجام کلی امور گرمایشی و سرمایشی - لوله کشی سیستم گرمایشی موتور خانه و رادیاتور - پکیج و کرسی طراحی و اجرای سیستم استخر - سونا - جکوزی - سیستم فاضلاب - منبع...
09125217089 , 09223691867
دماوند , تاسیسات البرز

تعمیر پمپ چاه ، بازوبست پمپ چاه آب ، نصب پمپ چاه

تعمیر پمپ چاه ، بازوبست پمپ چاه آب ، نصب پمپ چاه
کمتر از 10 دقیقه پیش
آیکون ویژهچاه عمیق و نیمه عمیق تا عمق 300 متر باز و بست پمپ شناور و شفت غلافت تعمیر سیم پیچی چاه اب شرکت شماره ثبت دارد بازو بست پمپ چاه , تعمیر سیم پیچی پمپ ( تعمیر پمپ چاه ، بازوبست...
09198391092
شهریار , علی نصیری

ساخت استخر سونا جکوزی و ابنما

ساخت استخر سونا جکوزی و ابنما
کمتر از 20 دقیقه پیش
ساخت و طراحی اجرا بازسازی صفر تا صد استخر سونا جکوزی و...
09125467293
لاهیجان , نادر رفعتی

تولید کننده یونولیت پناهنده

تولید کننده یونولیت  پناهنده
کمتر از 20 دقیقه پیش
مجموعه پناهنده به عنوان تولید کننده یونولیت ورقی ، کائوچو نیاز مشتری قابل عرضه می باشد، قیمت ها را بدون واسطه ارائه می کند. خدمت مشتری های عزیز هستیم . با خرید مستقیم از تولید کننده یونولیت سقفی ،...
09144779072
تبریز , ابوالفضل پناهنده

لوله بازکنی ستارخان بلوار فردوس شهر زیبا فوری نشتیابی لوله تشخیص ترکیدگی بلوار فردوس شبانه روزی

لوله بازکنی ستارخان بلوار فردوس شهر زیبا فوری نشتیابی لوله تشخیص ترکیدگی بلوار فردوس شبانه روزی
کمتر از 20 دقیقه پیش
آیکون ویژهلوله بازکنی بلوار فردوس فوری تشخیص ترکیدگی لوله بدون خطا ارزان لوله بازکنی ستارخان 15 دقیقه ای درب منزل شبانه روزی لوله بازکنی شهرزیبا شبانه روزی 40٪ تخفیف زیر نظر اتحادیه تشخیص ترکیدگی تصویری تمام...
021-44164700 , 09106402040
تهران , لوله بازکنی ستارخان بلوار فردوس

تشخیص ترکیدگی لوله تصویری غرب ستارخان ؛لوله بازکنی نشتیابی لوله آب با دستگاه شهرزیبا بلوارفردو

تشخیص ترکیدگی لوله تصویری غرب ستارخان ؛لوله بازکنی نشتیابی لوله آب با دستگاه شهرزیبا بلوارفردو
کمتر از 20 دقیقه پیش
تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه شبانه روزی با 35% تخفیف لوله کشی ساختمان سرد و گرم و فاضلاب نصب شیرالات با قیمت مناسب سعادت اباد ستارخان ، نشتیابی با دستگاه تصویری نقطه زن اگر شما هم دچار ترکیدگی...
021-44581003 , 09371870060
تهران , تشخیص ترکیدگی لوله

آسفالتکاری . اجاره کاتر و غلطک

آسفالتکاری . اجاره کاتر و غلطک
کمتر از 20 دقیقه پیش
تهیه و پخش آسفالت لکه گیری آسفالت تهیه و اجرای تراشه آسفالت کوبش تراشه آسفالت تهیه و اجرای آسفالت رنگی با خدمات اجاره کاتر برای برش آسفالت و بتن اجاره غلطک برای زیرسازی و...
09125628875
تهران , بهمن بایرامی

اجاره غلطک

اجاره غلطک
کمتر از 20 دقیقه پیش
اجاره غلطک برای زیرسازی و آسفالت در تهران و کرج و حومه اجاره غلتک های راهسازی برای کلیه امور اسفالت و زیر سازی اجاره ترانچر شیار زن برای آسفالت به عمق ۳۰ و ۴۵ و ۶۰ سانتی و عرض ۸ و...
09125628875
تهران , بهمن بایرامی

نصاب ایزوگام قیرگونی ایزوگام کارآسفالت ریزی شمال غرب شرق جنوب تهران

نصاب ایزوگام قیرگونی ایزوگام کارآسفالت ریزی شمال غرب شرق جنوب تهران
کمتر از 20 دقیقه پیش
نصب ایزوگام و ایزوگام کاری شماره تلفن ایزوگام کار نصاب قیرگونی آسفالت کاری نصاب ایزوگام تمام نقاط تهران حتی در تعطیلات تضمینی اگر شما هم دنبال شماره تلفن ایزوگام کار هستید با این شماره در آگهی در...
09120710200 , 021-44164700
تهران , ایزوگام اصل دلیجان

بورس پارکتهای چوبی و لمینت و ساب و لاک پارکت

بورس پارکتهای چوبی و لمینت و ساب و لاک پارکت
کمتر از نیم ساعت پیش
تهیه و اجرای پارکت های چوبی و لمینت ، تعمیرات و ساب و لاک پارکت تمام چوب پولیش پارکت لمینت مات با نصاب حرفه ای و ضمانت اجرایی فروش پارکت لمینت امپریال و یونیک و پرفکت. تهیه و...
09122115135 , 09122409867
تهران , حمید لطفی

لوله بازکنی فنر پونک ستارخان باغ فیض شهران شهرزیبا

لوله بازکنی فنر پونک ستارخان باغ فیض شهران شهرزیبا
کمتر از نیم ساعت پیش
لوله بازکنی سراسر تهران لوله بازکنی ارزان لوله بازکنی , فنرزن , چاه بازکن , رفع نم بوی بد لوله فنرزنی لوله‌ , حمام , توالت , آشپزخانه , پارکینگ , حیاط , پشت بام با استاد کار ماهر با...
09196595050
تهران , مسعود امامی

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان
کمتر از نیم ساعت پیش
با سلام گروه طراحی وباز سازی پیمانکاری آثار بام عمران متشکل از مجموعه ای بهترین تجهیزات ساختمانی معماران و کار گران توانمند با هدف تعمیرات ساختمان و رفع نم ساختمان وسرویس ها خورده کاری...
09121943160 , 021-44293759
تهران , مسعود رضایی

لوله بازکنی شهرک نفت سردارجنگل جنت آباد

لوله بازکنی شهرک نفت سردارجنگل جنت آباد
کمتر از نیم ساعت پیش
لوله بازکنی سراسرتهران لوله‌ بازکنی‌ با دستگاه‌ ژنراتور برقی‌ انجام می‌گردد رفع‌گرفتگی‌لوله حمام، توالت، آشپزخانه، پشت‌بام ،پارکینگ، تراس، حیاط درآوردن اشیاء از داخل لوله با ابزار...
09196595050 , 021-44461818
تهران , مسعود امامی
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه خدمات » خدمات ساختمانی

اجاره دیزل ژنراتور رَسا
09193851938 , 09121183581
اجاره ابزار آلات ساختمانی
09123975836 , 09123269554
ایزوگام و آسفالت

ایزوگام و آسفالت

مهدی فتحی
09121135395
پیمانکاری آسفالت کاری در شهریار
09126364623 , 09194763519
ایزوگام شرق 6736 فروش ایزوگام در شرق تهران
09152500820 , 09152006720
خدمات آسفالت کاری
09129543556
نصب کرکره برقی در اسرع وقت
09189566000

آگهی های ویژه خدمات

ساب و لاک پارکت گل پسند ، قیمت پارکت
09121085662 , 021-88466400
پیمانکاری آسفالت کاری در شهریار
09126364623 , 09194763519
نمایندگی رسمیfadini جک فادینی راهبند فادینی Fadini
021-26764001 , 021-44111025