تعداد بازدید : 20

چراغ راهنمایی سولار برقی

تهران
راهبند تشریفاتی
02166340916
چت واتساپ
تصویر اول

دسته برتر : تابلوهای راهنمایی رانندگی
خانه چراغ راهنمایی چراغ راهنمایی خورشیدی
چراغ راهنمایی خورشیدی
ترتیب:
ردیف
نمایش 1 تا 5 از 5 مورد
چراغ تک خانه سولار
نمایش سریع
چراغ تک خانه سولار
تماس بگیرید
قیمت خرید چراغ راهنمایی 3 خانه خورشیدی
نمایش سریع
چراغ سه خانه سولار
تماس بگیرید
چراغ راهنمایی دو خانه...
نمایش سریع
چراغ راهنمایی دو خانه خورشیدی ( سولار )
تماس بگیرید
دستگاه فرماندهی چراغ راهنمایی
نمایش سریع
دستگاه فرماندهی چراغ راهنمایی
تماس بگیرید
قیمت چراغ عابر پیاده متحرک
نمایش سریع
چراغ عابر پیاده متحرک
تماس بگیرید
نمایش 1 تا 5 از 5 مورد
چراغ راهنمایی خورشیدی
نور ، چه به صورت طبیعی حاصل از خورشید و چه به صورت مصنوعی حاصل از لامپ الکتریکی در زندگی روزمره همگی به عنوان روشنایی ظاهر شده و تاثیرات زیادی بر زندگی ما می گذارد. چراغ راهنمایی نقش بسیار اساسی در چهار راه های خیابان ها برعهده دارد. زیرا در صورت عدم وجود چراغ راهنمایی به خصوص در چهارراه ها ، هرج و مرج در ترافیک و از همه مهم تر خطرات ناشی از تصادف بوجود می آید. چراغ راهنمایی و رانندگی انواع مختلفی دارد . محبوب ترین و پر فروش ترین آن چراغ راهنمایی خورشیدی یا به عبارت دیگر چراغ راهنمایی سولار است .
مانند هر منبع انرژی دیگری، انرژی خورشیدی دارای چند مزایا و معایب در کاربرد آن است و درک هر دو روی سکه می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری روی انرژی خورشیدی ارزشش را دارد یا خیر.
چراغ راهنمایی در ایران
در ایران اخیراً برای کاهش مصرف انرژی الکتریکی ، حرکت به سمت انرژی خورشیدی استقبال می شود، به دلیل گسترش بازار ،چراغ های خورشیدی خود به رسمیت شناخته شده است. چراغ راهنمایی خورشیدی جایگزین چراغ‌های سنتی در جاده‌ها، خیابان، چهار راه ها و... شده‌اند. با درک مزایای اقتصادی، شهرها و خیابان‌های بیشتری برای روشن کردن جاده‌های خود به انرژی خورشیدی روی می‌آورند و از این قبیل چراغ ها برای اجرای نظم در چهار راه ها و خیابان ها استفاده می شود.
تحت تاثیر فناوری روشنایی مدرن پایدار و مناسب، شرکت ها و دولت ها به نصب چراغ راهنمایی خورشیدی در تقاطع ها و سایر مکان های عابر پیاده علاقه مند شده اند. برای کاهش تصادفات و جرایم شبانه و افزایش ایمنی، می توان چراغ های راهنمایی سولار را در بلوار ها و چهارراه ها نصب کرد تا شرایط جاده را برای تردد خودروها و عابران پیاده مناسب کنند.
چراغ راهنمایی خورشیدی دارای فواید بسیار زیادی است . افزایش طول عمر ، کاهش مصرف انرژی و کاهش قیمت های ناشی از آن از جمله فواید چراغ راهنمایی خورشیدی است . چراغ راهنمایی سولار نسل جدید چراغ های راهنمایی است که پانل های خورشیدی، باتری ها، کنترلرهای یکپارچه در آن استفاده شده است.
چراغ راهنمایی خورشیدی یک چراغ خیابانی، پارکینگی یا منطقه ای است که به طور کامل از انرژی خورشیدی تغذیه می کند. چراغ های راهنمایی سولار برای ایمن کردن خیابان ها با حداقل خرابی مهندسی شده است.
چراغ راهنمایی سولار ضد آب هستند و در برابر شرایط آب و هوایی سخت بهترین عملکرد را دارد. چراغ راهنمایی خورشیدی با مشخصات فنی متنوع برای خیابان ها و چهار راه ها در دسترس است.
چراغ راهنمایی خورشیدی مزایای زیادی دارند. چراغ راهنمایی خورشیدی به طور خودکار کار می کند، نیازی به دخالت دستی ندارد، در روز شارژ می شود و در طول شب چشمک می زنند. از آنجایی که این چراغ خود تغذیه است، این چراغ راهنمایی سولار برای روشنایی نیاز به شبکه برق ندارد.
چراغ راهنمایی خورشیدی چگونه کار می کند ؟
چراغ راهنمایی سولار دارای یک صفحه ی خورشیدی است . سلول های خورشیدی وظیفه تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز این چراغ ها را برعهده دارند. با ذخیره انرژی در باتری های تعبیه شده در این چراغ ها ، امکان روشن بودن آن ها در طول شب و حتی در روز های ابری نیز فراهم می شود. در طراحی چراغ راهنمایی خورشیدی از لامپ های LED استفاده شده است که همین موضوع میزان مصرف انرژی این چراغ را کاهش می دهد و طول عمر آن را زیاد می کند.
ویژگی های چراغ راهنمایی خورشیدی :
چراغ‌های راهنمایی خورشیدی دستگاه‌های سیگنال‌دهنده‌ای هستند که توسط پنل‌های خورشیدی در تقاطع‌های جاده‌ها، گذرگاه‌های عابر پیاده و سایر مکان‌ها برای کنترل جریان ترافیک قرار دارند. آنها حق تقدم را با استفاده از چراغ های رنگ های استاندارد (قرمز - زرد - سبز) با استفاده از کد رنگ جهانی به کاربران جاده اختصاص می دهند.
چراغ راهنمایی خورشیدی می تواند به صورت 3 شبانه روز در تاریکی و هوای نیمه ابری کار کند. بیشتر چراغ‌های راهنمایی خورشیدی از لامپ‌های LED استفاده می‌کنند زیرا قابل اعتمادتر هستند و مزایای بیشتری نسبت به سایر چراغ های روشنایی مانند لامپ‌های CFL دارند، زیرا مصرف انرژی بیشتری دارند، طول عمر بیشتری دارند و به سرعت روشن و خاموش می‌شوند.
چراغ‌های راهنمایی خورشیدی حاوی محفظه‌هایی هستند که باتری‌ها و مدارهای کنترل پنل را در خود جای می‌دهند. چراغ‌های راهنمایی موجود را می‌توان با یک منبع برق کمکی با استفاده از پنل‌های خورشیدی برای استفاده در هنگام قطع برق ارتقا داد.
سایر قسمت های چراغ راهنمایی خورشیدی شامل یک کنترلر شارژ برای کنترل شارژ و دشارژ باتری و یک تایمر شمارش معکوس است که مدت زمان باقی مانده قبل از تخلیه کامل باتری را نشان می دهد.
مزایای چراغ راهنمایی خورشیدی :
• کاهش آلودگی و صرفه جویی در مصرف انرژی
• مقرون به صرفه
• بدون نیاز به تاسیسات برق پیچیده
• عدم نیاز به سیم کشی های طولانی
• کنترل هوشمند، نصب و نگهداری آسان
• تنوع گسترده
معایب چراغ راهنمایی خورشیدی :
• گران تر از چراغ های معمولی
• خطر سرقت
• نیاز به بازرسی زود به زود در شرایط آب و هوایی بد
• تعویض باتری ها
چراغ راهنمای خورشیدی چقدر دوام می آورند؟
چراغ‌ راهنمایی خورشیدی باکیفیت از این نظر برجسته می‌شوند که به گونه‌ای ساخته شده‌اند تا سال‌ها پس از خرید ارزش داشته باشند. به طور کلی، می توان انتظار داشت که باتری های موجود در چراغ راهنمایی خورشیدی در فضای باز حدود 3-4 سال قبل از اینکه نیاز به تعویض داشته باشد، دوام بیاورد.
چراغ راهنمای خورشیدی با راندمان بالا و باتری های قوی در سیستم انرژی خورشیدی استفاده می شود. امکان گسترش سیستم با توجه به نوع تقاطع و تعداد جهت ها وجود دارد.
نتیجه گیری
چراغ راهنمایی خورشیدی ضرورت خود را در چهارراه ها و خیابان ها به در مناطق
مقالات و دسته
محصولات پرفروش
تابلو ورود ممنوع
پارک ممنوع
تابلو ایست
استوانه ترافیکی 75 سانتی
بشکه ترافیکی 85 سانتی
دسته بندی محبوب
تابلوهای راهنمایی

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تیر 1403
نام :
راهبند تشریفاتی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
تهران خ سنگلج پ53
تـلـفــن :
02166340916
وب سایت :
چت واتساپ

تازه های گروه خدمات > صادرات و وارداتصفحه  3 از 42

ترخیص و حمل کالا های صادراتی

ترخیص و حمل کالا های صادراتی
1 روز پیش
آیکون ویژهانجام کلیه امور گمرکی صادرات کالا از مرزهای بازرگان ، تمرچین ، باشماق ، آستارا ، بیله سوار حمل و نقل زمینی کالا از مبدا ایران به مقصد کشورهای اروپایی ، ترکیه ، عراق ، گرجستان ، آذربایجان و سایر کشورها
09903200034
تهران , شرکت ترخیص و حمل کالا

ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور | ترخیص کار معتبر

ترخیص کالا از تمامی گمرکات کشور | ترخیص کار معتبر
1 روز پیش
آیکون ویژهشرکت بازرگانی راهکار تجارت پایا با بیش از 20 سال سابقه در خدمات ترخیص کالا و کلیه امور مرتبط با واردات و صادرات ؛ درحال حاضر دارای 3 شعبه رسمی در داخل کشور (تهران ، بندرعباس ، بوشهر) است و همچنین شعبه‌ ای در کشور امارات متحد عربی ، شهر دبی تاسیس نموده تا زنجیر
021-28111121
تهران , راهکار تجارت پایا

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک
1 روز پیش
شرکت بازرگانی بین المللی فرتاک پیشروان تجارت اوراسیا, کارگزار رسمی گمرک (حق العمل کار گمرک) به شماره پروانه 4546975 با بیش از یک دهه تجربه در انجام امور گمرکی و ترخیص کالا, آماده ارایه و عقد قرارداد در راستای کلیه خدمات ترخیص کالا و تشریفاتی گمرکی واردات و صاد
09127509347 , 09197464024
قم , محمد تیموری

مترجم انگلیسی ، عربی و ترکی استانبولی

مترجم انگلیسی ، عربی و ترکی استانبولی
1 روز پیش
آماده همکاری با شرکتها ، موسسات و نهادها در زمینه زیر می باشم. 1. خدمات مترجمی حرفه ای در خصوص تماس تلفنی صوتی و تصویری با طرف های تجاری در خارج 2. حضور در جلسات و نشست ها، کارگاههای تجاری بعنوان مترجم حرفه ای آشنا به امور مترجمی 3. استعلام قیم
09124221398
تهران , صداقت مولایی

فروش انواع میوه و صیفی جات و نشا پیاز و غیره

فروش انواع میوه و صیفی جات و نشا پیاز و غیره
1 روز پیش
با سلام افتخار داریم جهت تهیه انواع مرکبات و صیفی جات جهت فروش داخلی و صادرات تولید انواع نشا پیاز و صیفی جات با همکاران عزیز همکاری نمائیم مجتمعی بالغ بربیش از 250 هکتار گلخانه صنعتی با سالنهای بسته بندی و تولید و پتانسیل فوق العاده آماده ارائه خدمت میباشد
09137843401
اصفهان , مهدی قاسمی

انبار کالای شما در بندرعباس

انبار کالای شما در بندرعباس
1 روز پیش
بارانداز کالای تجار محترم در بندرعباس . تخلیه - بارگیری - بارشماری با انبار اختصاصی بیرون اسکله
09125211527
بندرعباس , رسول

اجاره انبار در بندرعباس

اجاره انبار در بندرعباس
1 روز پیش
انواع سوله و محوطه متراژهای مختلف مخصوص تخلیه و بارگیری کالا اجاره انبار مسقف و محوطه با امکانات کامل در جاده بندر شهید رجایی انبار اطمینان ( اجاره انبار در بندرعباس )
09125211527
بندرعباس , رسول

حمل بار به ایروان ، حمل بار به نخجوان

حمل بار به ایروان ، حمل بار به نخجوان
1 روز پیش
حمل کالا به ارمنستان از تمامی نقاط ایران به با رانندگانی مجرب و متخصص در این زمینه بوسیله ترانزیت های چادری فول تراک (24 تن ) و ده چرخ ( تا سقف 15 تن ) کامیونت ( خاور تاسقف 5 تن ) استعلام حمل در صورتی که بار اماده حمل باشد حمل تره بار
09125772263
تبریز , آتنا طاهری

انجام امور گمرکی و ترخیص

انجام امور گمرکی و ترخیص
1 روز پیش
شرکت زرین تراز اشراق ارائه دهنده تمامی خدمات صادرات انجام امور گمرکی و ترخیص در کوتاه ترین زمان. ثبت سفارش شما توسط افراد مجرب و با تجربه. سریع ترین و مطمئن ترین خدمات صادرات را از ما بخواهید. صادرات به معنی انتقال دادن و جابجا کردن کالا
09122416367 , 09191420364
زنجان , زرین تراز اشراق

ترخیص کالا از گمرک بازرگان به سراسر کشور ، ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور

ترخیص کالا از گمرک بازرگان به سراسر کشور ، ترخیص کالا از کلیه گمرکات کشور
1 روز پیش
ترخیص کالا از بازرگان شرکت الین تجارت نیکان با 16سال تجربه کاری در زمینه صادرات .ترخیص .واردات با داشتن کارت بازرگانی و دفتر تجاری در مرز بازرگان که توسط اقای خشایار قجرزاده مدیریت میشود • انجام کلیه امور تجاری و خدمات ترخیص کالا از جمله :
09141624029 , 044-34378340
بازرگان , الین تجارت نیکان

فروش انواع تجهیزات شبکه

فروش انواع تجهیزات شبکه
1 روز پیش
کابل مسی - کابل شبکه - فیبر نوری - کارت شبکه
09121767798 , 021-88542539
تهران , مجید مرتضی بیگی

فریت بار ارسال بار هوایی

فریت بار ارسال بار هوایی
2 روز پیش
شرکت خدمات مسافرتی ، بار (کارگو) فراز لاد باستان خدمات حمل و نقل بین المللی کالا (کارگو ) فریت بار مسافری خدمات گمرکی از ، به ، سراسر کشورهای دنیا
09106800946 , 021-55338723
تهران , شرکت فراز لادباستان

ترخیص تجارت کویر ایرانیان (تکتا ترخیص)

ترخیص تجارت کویر ایرانیان (تکتا ترخیص)
2 روز پیش
آیکون ویژهترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور امور حمل و نقل بین المللی صادرات و واردات
09135132277
یزد , سعید فتاحی

فروش دستگاه و ریجنت های کمپانی لاویباند( آکوالیتیک

فروش دستگاه و ریجنت های کمپانی لاویباند( آکوالیتیک
3 روز پیش
شرکت رامان تجهیز آزما Ramna Tajhiz کلیه دستگاه های، کیت ها، ریجنت ها و قرص ها، قطعات و لوازم یدک این شرکت را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می نماید: فروش و ارائه قطعات دستگاه های اسپکتروفتومتر مدلهای Al800، xd7500، xd7000 _فتومترهای مدل Md
021-66489246 , 021-66487954
تهران , رامان تجهیز آزما
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه خدمات » صادرات و واردات

واردات سوکرالوز ، فروش  عمده سوکرالوز
09127741323 , 021-22141935
ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی (زمینی ، هوایی)

ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی (زمینی ، هوایی)

حمل و نقل بین المللی ماهان تیر جاده
09124778028 , 021-44853081
کشتیرانی ایرسا دریا لجستیک

کشتیرانی ایرسا دریا لجستیک

کشتیرانی بین الملل ایرسا دریا
09386827911
فروش ماشین آلات راهسازی و معدنی
09178841702 , 09197151099
ترخیص کالا از بندرعباس ، گمرک بازرگان
09903200034
ترخیص کار و کارگزار رسمی در خرمشهر
09166003627 , 09163336400
ترخیص و حمل کالا های صادراتی

ترخیص و حمل کالا های صادراتی

شرکت ترخیص و حمل کالا
09903200034
صادرات و واردات با اقصی نقاط جهان
09178841702 , 09197151099
ترخیص کالا و خدمات گمرکی
09171000445

آگهی های ویژه خدمات

سفارش  تندیس یادبود و جشنواره‌ها
09122594424 , 021-33919300
مترجم زبان چینی و انگلیسی

مترجم زبان چینی و انگلیسی

فرزاد غلامرضاپور
09112119769 , 09360611241