تعداد بازدید : 922

آموزش نان های حجیم و نیمه حجیم آموزش نانوایی

شهرک راه آهن
الهه بیگدلی
09190345902 , 02144779298
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

آموزش نان های حجیم و نیمه حجیم در آموزشگاه آشپزی وانیل تهران کاملا عملی بوده و مواد اولیه و ابزار از طرف آموزشگاه آشپزی آشپزی وانیل تهران تامین میشود.  این دوره که مباحث آن ویژه بازار کار بوده و تمامی سرفصل های ارائه شده در آن تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای تهیه و تنظیم شده است به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود و در انتهای این دوره نیز به هنرجویان شرکت کننده مدرک فنی حرفه‌ای اعطا خواهد شد. 
آموزشگاه آشپزی وانیل تهران این امکان را برای شما فراهم کرده است که بتوانید به صورت حضوری در کلاسهای آموزش طبخ نان و طرز تهیه خمیر شرکت کنید و در صورتی که ساکن سایر مناطق هستید می توانید به صورت مجازی و آن در این دوره شرکت نمایید.
ویژگی ها
در دوره آموزش نانوایی مباحثی مانند طرز تهیه خمیر نان روغنی، طرز تهیه خمیر نان تنوری محلی، طرز تهیه خمیر نان ساجی، طرز تهیه خمیر نان بدون خمیر مایع، طرز تهیه خمیر نان بربری، طرز تهیه نان لواش و نان های ساده ارائه خواهد شد.
دوره نان حجیم و نیمه حجیم کاملا مطابق با نیازهای بازار کار ارائه می شود به طوری که علاقه مندان به این دوره پس از فراگیری مطالب ارائه شده به راحتی بتوانید در این زمینه مشغول به کار شوند.
در این کلاس آموزشی کلیه مواد اولیه و تجهیزات و ابزار در اختیار کارآموزان قرار میگیرد و افراد به صورت کاملا عملی مباحث را فرا میگیرند. این دوره به صورت کاملا ورکشاپ برگزار میشود و کارآموزان میتوانند به صورت کاربردی مباحث را یاد بگیرند و از دانش برترین اساتید بهره مند شوند.
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم که ویژه بازار کار طراحی شده است است به صورت کلاس های حضوری و کلاس های مجازی و آن برای علاقه مندان به این دوره در نظر گرفته شده است برگزار میشود.
آن دسته از افرادی که ساکن شهرهای تهران و کرمانشاه هستند می‌توانند در کلاس‌های حضوری دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی شرکت نمایند و افرادی که ساکن سایر مناطق می باشند می توانند به صورت مجازی از مباحث ارائه شده در دوره آموزش تهیه نان و خمیر بهره مند شوند.
 
لازم به ذکر است که کلاس های حضوری به صورت کلاس های عمومی و خصوصی هستند که در هر دو کلاس محتوای یکسانی توسط اساتید مربوطه به شما ارائه خواهد شد، فقط در کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی حداکثر یک تا سه نفر می توانند شرکت کنند و در کلاس‌های عمومی حداقل چهار نفر حضور خواهند داشت.
در کلاس نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی هرآنچه برای ورود شما به بازار کار نیاز است آموزش داده میشود و نکات تخصصی آموزش نان پزی مطابق با جدیدترین تکنیک های پخت نان در جهان به شما آموزش داده میشود و آماده ورود به بازار کار میشوید.
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم در آموزشگاه نان پزی آشپزی وانیل تهران به صورت فشرده و جامع با مناسب ترین قیمت برگزار میشود و شما میتوانید در مدت زمان کوتاهی تمام نکات را به صورت عملی و تئوری یاد بگیرید و مدرک فنی و حرفه ای نیز دریافت کنید.
 
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم با دیپلم فنی و حرفه ای
کلاس نان حجیم و نیمه حجیم با دیپلم فنی و حرفه ای مختص آن دسته از افرادی است که قصد دارند در این زمینه مشغول به کار شوند و کسب درآمد بالایی در این حوزه داشته باشند. همچنین دوره نان پزی یا همان دوره نان حجیم و نیمه حجیم مناسب افرادی است که علاقه‌مند به درست کردن نان به صورت خودکفا در منزل خود هستند و میخواهند با آموزش تخصصی نان حجیم و نیمه حجیم نان های سالم تر و باکییفییت تری را برای خود و خانواده شان تهیه کنند و در پایان موفق به کسب دیپلم فنی و حرفه ای شوند
 
دوره نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای در آموزشگاه نانوایی در تهران با تدریس برترین اساتید برگزار میشود و شما میتوانید در این دوره جامع و تخصصی نان پزی از تخصص این اساتید نهایت بهره را ببرید.
 
دوره نان های حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای در آموزشگاه نانوایی آشپزی وانیل تهران با ارائه مواد اولیه و ابزار و تجهیزات به کارآموزان ارائه میشود و افراد میتوانند بدون هیچ نگرانی نکات آموزشی دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی را یاد بگیرند و به صورت عملی آن را تمرین کنند.
 
آموزش آن نان حجیم و نیمه حجیم
آموزش آن و مجازی نان حجیم و نیمه حجیم برای هنرجویانی در نظر گرفته شده است که امکان شرکت کردن به صورت حضوری در کلاس های این دوره را ندارند و این افراد می توانند به صورت آن و مجازی در دوره مربوطه شرکت نمایند.
 
مباحث تدریس شده و سرفصل های دوره نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی حضوری و مجازی یکسان است و تنها شیوه ارائه مباحث و هزینه دوره ها متفاوت خواهد بود.
این دوره مناسب کسانی است که در خارج از تهران و ایران سکونت دارند و میخواهند از تدریس برترین اساتید نان پزی بهره مند شوند و مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت کنند.
 
هزینه دوره نان حجیم و نیمه حجیم
محاسبه هزینه این دوره آموزشی به این صورت است که اگر شما در کلاسهای حضوری یعنی کلاس های عمومی و خصوصی طرز تهیه نان و خمیر شرکت کنید، قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم در نظر گرفته شده به شکل زیر محاسبه می شود :
 
قیمت کلاس عمومی نان حجیم و نیمه حجیم در سال 1401
قیمت کلاس عمومی طرز تهیه نان و خمیر 2500000 هزار تومان است.
 
در کلاس عمومی نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی تعداد نفرات شرکت کننده 4 نفر به بالا میباشد.
 
قیمت کلاس خصوصی نان حجیم و نیمه حجیم
قیمت کلاس خصوصی طرز تهیه نان و خمیر که به صورت ساعتی محاسبه می شود، ساعتی 90 هزار تومان است.
 
سرفصل دوره نان حجیم و نیمه حجیم
آموزشگاه آشپزی وانیل تهران سرفصل های ارائه شده در دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی را با توجه به دو اصل مهم به هنرجویان خود ارائه می دهد، اول اینکه این صرفا با توجه به قوانین سازمان فنی و حرفه ای تنظیم شده اند و دوم اینکه اساتید مربوطه مباحثی را به هنرجویان خود ارائه می‌دهند که این مباحث کاملاً مطابق با نیازهای بازار کار می باشد تا هنرجویان پس از از سپری کردن دوره مربوطه بتوانند در این زمینه مشغول به کار شوند.
 
سرفصل دوره نان حجیم و نیمه حجیم عبارت است از:
 
کروسان 
سیمیت
فوکاچیا
باگت 
نان جو
مولتی گرین
لایه ای سبزیجات
تارت پریوش
مک دونالد
بریوش زپف
پیده
اشترودل
گریسینی
باگت سبزیجات
اچما
وین برد
تایگر برد
گاتا
کلاو
کروسان دورنگ
سیترول
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره می توانید همین حالا با توجه به شماره تلفن های درج شده در سایت با آموزشگاه آشپزی وانیل تهران تماس بگیرید تا همکاران ما توضیحات بیشتر را به شما ارائه دهند.
 
مزایا دوره نان پزی آشپزی وانیل تهران
یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما هم یشپ آمده باشد این است که چرا در دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی آشپزی وانیل تهران شرکت کنیم و مزایا دوره نان پزی آشپزی وانیل تهران چیست؟
 
در واقع مهمترین مزیت دوره نان پزی آشپزی وانیل تهران این است که برترین اساتید نان پزی ایران در این دوره تدریس میکنند و شما میتوانید در این دوره آموزشی هرآنچه برای ورود به بازار کار نیاز است بدانید را یاد بگیرید.
 
دیگر مزیت دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم با مدرک بین المللی آشپزی وانیل تهران مناسب بودن قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم میباشد. قیمت دوره نان حجیم و نیمه حجیم آشپزی وانیل تهران نسبت به سایر آموزشگاه ها مناسب تر بوده و شما میتوانید با کمترین هزینه از تخصص برترین اساتید بهره مند شوید و مدرک معتبر دریافت کنید.
 
مهمترین مزیت دوره تخصصی نان‌های حجیم و نیمه حجیم آشپزی وانیل تهران اعتبار مدرک اعطا شده به کارآموزان میباشد. در این دوره آموزشی مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به کارآموزان ارائه میشود و افراد میتوانند با استفاده از این مدرک به راحتی وارد بازار کار شوند و کسب درآمد داشته باشند.
مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم و نیمه حجیم
مدرکی که آموزشگاه آشپزی وانیل تهران به کارآموزان این دوره تخصصی نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی اعطا میکند مدرک بین المللی فنی و حرفه ای میباشد.
 
مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم و نیمه حجیم بیان کننده اعتبار بالای این دوره برگزار شده در آشپزی وانیل تهران میباشد و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی در این دوره شرکت کنید و کلیه مباحث استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور را یاد بگیرید.
 
مدرک فنی و حرفه ای نان حجیم و نیمه حجیم در هر آموزشگاهی به شما داده نمیشود و فقط آموزشگاه هایی که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت میکنند میتوانند این مدرک را به کارآموزان خود ارائه دهند. به همین دلیل برای انتخاب دوره حرفه ای آموزش نان کمی بیشتر تحقیق کنید و آموزشگاهی را برای یادگیری انتخاب کنید که هم زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت کند و هم مدرک معتبر به شما ارائه دهد و هم هزینه دوره نان حجیم و نیمه حجیم در این اموزشگاه مناسب و منصفانه باشد.
 
آموزشگاه نانوایی در تهران
برای شرکت در دوره نان پزی فنی و حرفه ای شما باید به دنبال آموزشگاه نانوایی در تهران باشید و باید در این حوزه تحقیق زیادی کنید. یکی از راه هایی که میتوانید آموزشگاه نانوایی در تهران را شناسایی کنید مقایسه نظرات کاربران و کارآموزان این دوره در آموزشگاه مورد نظر میباشد.
 
هرچه رضایت کارآموزان در این دوره بیشتر باشد شما میتوانید با اطمینان بیشتری در دوره تخصصی نان حجیم و نیمه حجیم با مدرک فنی و حرفه ای شرکت کنید.
 
از دیگر راه های شناسایی آموزشگاه نانوایی در تهران مقایسه قیمت دوره های برگزار شده در این آموزشگاه با سایر آموزشگاه ها و اعتبار مدرک اعطا شده به کارآموزان و تخصص و رزومه کاری قوی اساتیدی است که در این آموزشگاه تدریس میکنند.
 
آموزشگاه نان پزی آشپزی وانیل تهران به عنوان آموزشگاه نانوایی در تهران در سال های اخیر انتخاب شده است که علت آن رضایت 100٪ کارآموزان، ارائه مدرک فنی و حرفه ای بین المللی، بهره گیری از برترین اساتید نان پزی ایران، مناسب بودن قیمت دوره نان حجیم و غیر حجیم در این آموزشگاه و امکانات و تجهیزات پیشرفته و ارائه مواد اولیه و ابزارآلات به کارآموزان برای تمرین عملی مباحث و تدریس سرفصل های بازار کاری نان حجیم و نیمه حجیم و … میباشد.
 
شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره حرفه ای آموزش نان با مدرک معتبر با همکاران ما در آشپزی وانیل تهران تماس بگیرید و در مورد کلاس ها و دوره های متنوع مشاوره رایگان دریافت کنید.
 دوره نان حجیم و نیمه حجیم کجاست؟
در آموزشگاه آشپزی وانیل تهران با کسب عنوان آموزشگاه نانوایی در تهران دوره نان حجیم و نیمه حجیم با ارائه مدرک بین المللی فنی و حرفه ای برگزار میشود و شما میتوانید با مناسب ترین قیمت از تخصص برترین اساتید آموزش نان حجیم و نیمه حجیم و فانتزی در این دوره بهره مند شوید.
 
هزینه دوره نان حجیم و نیمه حجیم چقدر است؟
در آموزشگاه نان پزی آشپزی وانیل تهران نسبت به سایر آموزشگاه ها هزینه دوره نان حجیم و نیمه حجیم بسیار مناسب و منصفانه انتخاب شده است و کلیه مواد اولیه و ابزارآلات برای تمرین عملی کارآموزان از طرف آموزشگاه تامین میشود.

قـیـمـت : 2500000
آخرین بروزرسانی : پنج شنبه 23 آذر 1402
نام :
الهه بیگدلی
اســتان :
تهران
شــهــر :
شهرک راه آهن
آدرس :
تهران، منطقه 22،شهرک گلستان، بلوار کاج، سروستان دوازدهم، پلاک 102
تـلـفــن :
09190345902 , 02144779298
وب سایت :
چت واتساپ

تازه های گروه آموزش > آموزشگاه هاصفحه  6 از 25

کلاس های آموزش ادیت فیلم

کلاس های آموزش ادیت فیلم
17 روز پیش
آموزش تدوین فیلم با نرم افزارهای پریمیر و ادیوس گزینش نماها و اندازه آنها، ردیف کردن نماها، صحنهها و سکانسها پشت سر هم، مخلوط کردن تمام صداها و تعیین میزان بلندی آنها ، همگاه کردن صدای نهایی با تصویر مونتاژ و استفاده از ابزار آموزش تدوین...
09227527717 , 026-32228839
کرج , آموزشگاه سینمایی اندیشه نو

آموزشگاه موسیقی هنر اول ، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد

آموزشگاه موسیقی هنر اول ، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد
18 روز پیش
سازهای غربی و ایرانی ، آواز کلاسیک غربی و ایرانی ، تست صدا ، آواز پاپ ، سلفژ ، آهنگسازی ، کنکور هنر ، موسیقی کودک ، دوره های تربیت مربی موسیقی کودک ، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد،با اساتید مجرب و دانش آموخته رشته موسیقی،کیفیت آموزش موسیقی را تجربه...
021-65524868 , 09121671996
شهریار،اندیشه , امیر کارخانه

دوره آموزش اتوکد (AutoCAD)

دوره آموزش اتوکد (AutoCAD)
18 روز پیش
اتوکد به عنوان یک نرم افزار پایه جز پر کاربردترین برنامه های مهندسی برای نقشه کشی و طراحی در یادگیری اکثر نرم افزارهای طراحی کارآمد است و این نرم افزار به مهندسین معماری و عمران این امکان را می دهد تا در کمترین زمان طرح های انتزاعی خود را پیاده سازی کنند و در...
051-38331540 , 09359442482
مشهد , سنجش پارسیان

آموزش نصب دوربین مدار بسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته
18 روز پیش
آموزش نصب دوربین مداربسته ============================ ا مدرک فنی و حرفه ای =========================== آمــوزش نصب دوربین آی پی | اموزش تعمیر دوربین مداربسته | آموزشگاه سخت افزار | آموزش نصب دوربین دید در شب | آموزش نصب دوربینهای...
021-88909606
تهران , آموزشگاه

کلاس نقاشی برای کودکان

کلاس نقاشی برای کودکان
18 روز پیش
خلاقیت و هوش کودکان خود را از طریق نقاشی افزایش دهید : خودشناسی و شناخت دنیای پیرامون از طریق نقاشی افزایش اعتماد به نفس ، افزایش مهارتهای حرکتی ، تقویت قدرت تحلیل افزایش قدرت ابراز عقاید و احساسات تسهیل ارتباطات و تغییر الگوهای...
09015636689 , 026-34422558
کرج , عاطفه خلیفه

آموزش ویترای (نقاشی روی شیشه) در کرج

آموزش ویترای (نقاشی روی شیشه) در کرج
18 روز پیش
آموزشگاه هنرهای تجسمی آسو با مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می کند : دوره های آموزشی حرفه ای ویترای ( نقاشی بر روی شیشه ، سرامیک و تمامی سطوح و ظروف صاف و صیقلی ) با تکنیک های مختلف ( آموزش ویترای (نقاشی روی شیشه) در کرج...
09015636689 , 026-34422558
کرج , عاطفه خلیفه

کلوپ طراحی در آموزشگاه هنری آسو

کلوپ طراحی در آموزشگاه هنری آسو
18 روز پیش
آموزشگاه هنری آسو برگزار میکند : کلوپ آزاد طراحی همراه با مدل حرفه ای شنبه ها 16 الی 19 ( کلوپ طراحی در آموزشگاه هنری آسو...
09015636689 , 026-34422558
کرج , عاطفه خلیفه

آموزش نرم افزار تری دی مکس (3DMax)

آموزش نرم افزار تری دی مکس (3DMax)
19 روز پیش
نرم افزار 3Ds MAX یکی از محصولات شرکت اتودسک است که در گذشته نام تجاری آن 3D Studio و 3D Studio Max بوده است. نرم افزار تری دی مکس یکی از قویترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی است. در پایان دوره آموزش نرم افزار تری دی مکس می توانید طرح ها و...
051-38331540 , 09359442482
مشهد , سنجش پارسیان

دوره متره و برآورد و صورت وضعیت نویسی

دوره متره و برآورد و صورت وضعیت نویسی
19 روز پیش
دوره جامع آموزشی متره برآورد و صورت وضعیت نویسی یکی از دوره های کاربردی دپارتمان مهندسی عمران است. به محاسبه مقدار مصالح مورد نیاز یا مصرف شده برای یک پروژه عمرانی متره و برآورد گفته می شود. این محاسبات عموما در جدول هایی که به آنها صورت وضعیت گفته می شود...
051-38331540 , 09359442482
مشهد , سنجش پارسیان

آموزش تخصصی دکوراسیون و طراحی داخلی

آموزش تخصصی دکوراسیون و طراحی داخلی
19 روز پیش
آموزشگاه سنجش پارسیان برگزار کننده دوره های تخصصی عمران و معماری زیر نظر اساتید مجرب با ارائه مدرک بین المللی و قابل ترجمه رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور سر فصل دوره دکوراسیون و طراحی داخلی: بیان مبانی اولیه معماری و ضوابط مقررات ملی ساختمان در...
051-38331540 , 09359442482
مشهد , سنجش پارسیان

دوره های تخصصی آموزش انواع باکس موبایل

دوره های تخصصی آموزش انواع باکس موبایل
19 روز پیش
دوره های تخصصی آموزش انواع باکس حرفه ای ترین مرکز آموزش عملی کار با باکس های جدید موجود در بازار شامل: - آموزش باکس BB5 BOX آموزش UNLOCK به همراه تست پوینتها - آموزش باکس CRUISER آموزش نرم افزار جدید کروزر برای رفع روشن نشدن گوشیهای...
021-88957923
تهران , سحر وظیفه دان

آموزش سرویس نگهداری خودرو

آموزش سرویس نگهداری خودرو
19 روز پیش
آموزش سرویس و نگهداری خودرو آموزش فنی آپاراتی آموزش بالانس آموزش عملی تعویض روغنی آموزش سیستم سوخت رسانی انژکتوری آموزش عملی پنچرگیری آموزش کار با دستگاه لاستیک درار آموزش دستگاه دیاگ آموزش سیستم کولر خودرو آموزش...
09106644934 , 021-66977100
تهران , محمدرضا صالحی

کلاس های فیلمنامه نویسی

کلاس های فیلمنامه نویسی
19 روز پیش
کلاس های فیلمنامه نویسی استعداد و داشتن ذهن خلاق یکی از فاکتورهای مهم در نوشتن است . اگر علاقمند به نوشتن هستید و تاکنون متن هایی هم در این حوزه نوشته اید الان وقت شروع است ! برگزاری دوره های فیلمنامه نویسی در آموزشگاه اندیشه نو دوره هایی...
09227527717 , 026-32228839
کرج , آموزشگاه سینمایی اندیشه نو

آموزش دوبلوری در کرج

آموزش دوبلوری در کرج
19 روز پیش
آموزش دوبلری در کرج کلاس های آموزش صداپیشگی شامل دوره های فن بیان ،دوبله و گویندگی با بهترین و مجرب ترین کادر آموزشی در کرج همراه با ارائه مدرک در پایان دوره معرفی هنرجویان با استعداد به بازار کار سرفصل ها توسعه و بهبود صدا...
09227527717 , 026-32228839
کرج , آموزشگاه سینمایی اندیشه نو

فن بیان و سخنوری در 12 جلسه

فن بیان و سخنوری در 12 جلسه
19 روز پیش
برگزاری دوره ی جدید فن بیان و سخنوری کلاس های فن بیان برای افزایش مهارت های گفتاری آشنایی با انواع لحن ها از بین بردن استرس هنگام صحبت کردن مهارت نه گفتن افزایش اعتماد به نفس تکنیک جذب مخاطب تمرین های ورزشی اندام های...
09227527717 , 026-32228839
کرج , آموزشگاه سینمایی اندیشه نو
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه آموزش » آموزشگاه ها

09037972288 , 05137602850
موسسات زبان نصیر

موسسات زبان نصیر

زبان نصیر
09033576822 , 026-33421733
آموزشگاه CNC

آموزشگاه CNC

آموزشگاه فنی حرفه ای پارت الماسه
09358040612 , 021-56905209
تور لیدری

تور لیدری

مریم قیامی
09133073466
اخذ دیپلم فنی حرفه ای

اخذ دیپلم فنی حرفه ای

نگین آفاق ایرانیان
09195076216 , 021-88775602

آگهی های ویژه آموزش

کنکور ارشد روانشناسی , کلاس کنکور دکتری روانشناسی
09037972288 , 05137602850

آموزش ریمپ ECU خودرو

ازمون خودرو
09121414855 , 021-48416
آموزش رانندگی حرفه ای

آموزش رانندگی حرفه ای

رضا جوراب بافان
09122138699