09120819604 پوکا سازه
09176036089 نوین فولاد جنوب
09130399014 بازسازا
تعداد بازدید : 1072

وال پست منقطع یا وادار

تهران
امیر هاشمی
09129009397 , 021-33950646 , 021-33950647
چت واتساپ
تصویر اول

مهار لرزه‌ای دیوارهای یک سازه، یک فاکتور مهم در تأمین ایمنی ساختمان است که در علم مهندسی ساخت‌وساز، به‌شدت موردتوجه قرار می‌گیرد. اهمیت تأمین استحکام و ایمنی سازه‌ها و مهار آن‌ها در برابر لرزه‌های مختلف، آن‌چنان حائز اهمیت است که قوانین و ضوابط اجرایی متعددی برای این منظور، تعریف‌شده است.

وال پست یا وادار، یک روش بهینه‌سازی شده برای تأمین استحکام دیوارها و کاهش شدت تخریب آن‌ها در هنگام زلزله است. این نوع نگه‌دارنده، سال‌ها است که در مراحل سفت‌کاری سازه، مورداستفاده قرار می‌گیرد و به شکل قابل‌ملاحظه‌ای، نیروهای واردشده به دیوار را مهار می‌کند.

این روزها، در ساختار وال پست‌ها نیز تغییراتی اعمال‌شده و شکل بهینه‌شده آن‌ها، به‌عنوان وال مش مورداستفاده قرار می‌گیرد. با ما همراه باشید تا این نگه‌دارنده‌ را معرفی کرده و چگونگی اجرای آن را موردبررسی قرار دهیم.

هدفی که در استفاده از وادارها در سازه‌های مختلف دنبال می‌شود، در تعریف این تجهیزات، مشخص می‌گردد. این نگه‌دارنده‌ها، کلاف‌هایی هستند که به شکل عمودی یا افقی ساخته‌شده و استفاده از آن‌ها، مقاومت سازه در برابر عوامل طبیعی را افزایش می‌دهد.

اجرای این کلاف‌ها در هر ساختمان، تنش‌های حاصل از زمین‌لرزه و طوفان را به فریم‌های سازه انتقال می‌دهد و به‌این‌ترتیب، ایمنی دیوار در برابر ریزش، افزایش می‌یابد. استفاده از این مواد، در مواقعی ایده آل به نظر می‌رسد که طول دهانه دیوار، بزرگ بوده و به تیر کف یا تیر سقف، متصل باشد.

وادارها، از قوطی و نبشی تولید می‌شوند و طول‌های مشخصی دارند. عملکرد این مواد غیر سازه‌ای، این‌گونه است که مهار دیوار، به‌وسیله اسکلت سازه انجام می‌شود. در اجرای این نگه‌دارنده‌ها، معمولاً از wall studs یا گلمیخ، برای کاهش شدت تخریب سازه و نصب آسان استفاده می‌شود.

با توجه به هدفی که در اجرای این وادارها موردتوجه قرار می‌گیرد، عدم استفاده از آن‌ها یا اجرای نادرست این نگه‌دارنده‌ها، می‌تواند خسارات جانی و مالی را در هنگام وقوع زلزله یا طوفان، افزایش دهد.
برخی از پیمانکاران و صاحبان پروژه‌های ساخت‌وساز، به دلیل هزینه بالای اجرای کار یا کاهش سرعت اجرای پروژه، نصب و اجرای این نگه‌دارنده‌ها را نادیده می‌گیرند. اگرچه برخی از مهندسین ادعا دارند که وادارهای فلزی به‌عنوان نگه‌دارنده‌های قدیمی، منسوخ‌شده‌اند، اما استفاده از آن‌ها، یک امر ضروری برای ساختمان‌های مختلف به شمار می‌رود.

از مزایای استفاده از وادار، می‌توان به افزایش مقاومت ساختمان، جلوگیری از ریزش دیوارها در هنگام زلزله، افزایش استحکام و پایداری ساختمان، بهبود عملکرد ساختمان در برابر بارهای ناشی از نیروی باد و طوفان و کاهش خسارات جانی و مالی در هنگام وقوع زلزله، اشاره کرد.

لازم است بدانید که اجرای این نگه‌دارنده‌ها در ساختمان، فضای موجود را کاهش می‌دهد و با توجه به اینکه وال پست‌ها با استفاده از مواد فولادی تولید می‌شوند، افزایش هزینه‌های جاری در ساخت پروژه، به‌عنوان یک فاکتور مهم، به معایب این تجهیزات اضافه می‌شود. اما تمامی این فاکتورها، قابل‌چشم‌پوشی هستند و می‌توان با اجرای مهندسی‌شده آن‌ها، معایب وادارها را به حداقل رساند
وادارها بر اساس محل اجرا، به دو نوع وادار میانی و وادار انتهایی یا کناری، تقسیم‌بندی می‌شوند. در گذشته، وادارها به کمک نبشی اجرا می‌شدند، اما این روزها، بیشتر به کمک پروفیل‌های ناودانی و به‌صورت منقطع، ساخته می‌شوند. به این صورت که، لبه‌های بال ناودانی منقطع وادار، پانچ می‌شود و به‌این‌ترتیب، امکان اجرای وال پست منقطع، بدون نیاز به گیره و قلاب، فراهم می‌گردد. درواقع، می‌توان وال پست منقطع را به کمک میلگرد بستر، اجرا کرد. میلگرد بستر، در کاهش خرابی‌های ناشی از زلزله، کاربرد بسیار مهمی دارد. اجرای وادارهای منقطع، کاهش 30 درصدی هزینه‌ها را برای شما به همراه دارد. اجرای این وادار نسبت به روش سنتی، سرعت بیشتری دارد.

رعایت اصول ایمنی در صنعت ساخت‌و‌ساز یک امر ضروری و غیر قابل انکار است. آنچه در مهندسی سازه جهت تامین فاکتورهای ایمنی هر پروژه ساخت‌و‌ساز مورد توجه قرار می‌گیرد، نحوه افزایش مقاومت و استحکام سازه در برابر زلزله، باد و … است. وال پست منقطع یا وادار منقطع، کلافی است که استفاده از آن در راستای ساخت سازه‌های مستحکم و ایمن در برابر زلزله و طوفان بهینه‌سازی شده است. استفاده از این سازه باعث تقسیم فشار به قسمت‌های مختلف دیوار شده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. در نتیجه آسیب‌های وارده در اثر زلزله به دیوار کاهش یافته و خسارات جانی کمتری به بار می‌آید.

کاربرد اصلی وال پست منقطع در ساخت میانقاب‌های سازه‌ای و غیر سازه‌ای تعریف شده است. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی وال پست و متریال‌های ساخت آن، چگونگی اجرا و الزامات قانونی در پیاده‌سازی این متریال را مورد بررسی قرار دهیم.
در تعریف وال پست که با عنوان وادار یا ناودانی منقطع نیز شناخته می‌شود، می‌توان گفت نوعی نگهدارنده و محافظ دیوار است که با استفاده از پروفیل‌های فولادی ساخته می‌شود. این محصول باعث اتصال بین قاب‌های سازه‌ای و غیر سازه‌ای و تیغه‌ها به اسکلت ساختمان می‌شود. درگیری دیوارهای سازه‌ای و غیر سازه‌ای با اسکلت ساختمان در نهایت منجر به افزایش مقاومت سازه شده و طول عمر ساختمان نیز افزایش می‌یابد. وال پست منقطع خود نوعی وال پست جدید است که اجرای آن نسبت به سایر روش‌های مقاوم‌سازی ساختمان، آسان‌تر و مقرون به‌صرفه‌تر است. این محصول در مواقع بروز حادثه مانند زلزله، نیروهای وارد شده به دیوار را به فریم ساختمان انتقال داده و از تخریب گسترده دیوار جلوگیری می‌کند.

حال آنکه استفاده از بست رادیکالی در اجرای این محصول ایمنی ایجاد شده با وال پست را دوچندان می‌کند. در نهایت می‌توان گفت وادار منقطع تجهیزی است که از دیوار‌ها در برابر نیروهای عمود بر صفحه، نیروهای خمشی و کمانشی که در اثر لرزش سازه به‌وجود می‌آیند، محافظت می‌کند. توجه داشته باشید که وال پست‌ها بارهای لرزه‌ای ناشی از زلزله را تحمل نمی‌کنند. به عبارتی این تجهیزات مانع ترک خوردن دیوار نمی‌شوند، بلکه شدت تخریب دیوار را کاهش داده و ایمنی ساختمان را افزایش می‌دهند.
وال پست‌ها به‌عنوان یک روش مهندسی در مهار لرزه‌ای سازه‌ها و دیوارهای غیر سازه‌ای شناخته می‌شوند. این تجهیزات در ساختمان‌ها و دیوارهای مرتفع با هدف جلوگیری از کاهش خطرات زلزله و طوفان و افزایش ایمنی سازه در برابر عوامل مخرب محیطی به‌کار می‌روند. وال پست‌ها علاوه‌بر جلوگیری از تخریب و کاهش خسارات زلزله، باعث بهبود استحکام کلی سازه و جلوگیری از تغییر شکل‌های ناخواسته در مواردی از جمله نشست ساختمان، نقش موثری دارند. پیشرفت تکنولوژی در حوزه ساخت‌و‌ساز، سبب شده که استفاده از وال پست‌ها بهینه‌تر و کارآمدتر از کاربری تعریف شده برای آن‌ها باشد.

این تجهیزات در تامین جنبه‌های زیبایی در دیزاین داخلی و خارجی ساختمان نیز موثر هستند. حتما می‌دانید که ایران مناطق زلزله خیز بسیاری دارد. حتی اگر از مقاوم‌ترین المان‌ها و مصالح در اجرای پروژه‌های ساختمانی استفاده کنید، باز هم از خطر زلزله و عواقب آن مصون نخواهید بود. این در حالی است که نصب این سیستم مهار لرزه‌ای در دیوارهای غیرسازه‌ای می‌تواند خطرات جانی جدی را از شما دور کند. وال پست‌ها با کمک ناودانی اجرا شده و در کاهش ریسک فرو ریختن دیوارها نقش بسیار حیاتی دارند. طبق آیین‌نامه 2800 دررابطه‌با ایمنی ساختمان‌ها، اجرای وال پست به‌عنوان بهترین روش مهار لرزه‌ای دیوارها یک امر ضروری در اجرای تمام پروژه‌های ساخت‌و‌ساز است.
وال پست یک عضو سازه‌ای در ساختمان نیست، بلکه مجموعه‌ای است که با هدف جلوگیری از تغییر شکل خارج از صفحه دیوارهای غیر سازه‌ای یا به عبارتی مهار دیوارهای غیر سازه‌ای استفاده می‌شود. از اجزای آن می‌توان وادار میانی یا عمودی، وادار افقی، وادار انتهایی، میلگرد بستر و سایر اتصالات را نام برد. اتصال وال پست‌های منقطع در سازه‌ها به دو روش عمودی و افقی انجام می‌شود. اگر طول دیوار بیشتر از 4 متر یا بیشتر از 40 برابر ضخامت دیوار باشد، باید از وادار عمودی یا وادار میانی برای جلوگیری از بارهای خمشی و اضافه کردن تکیه‌گاه استفاده شود. در این روش ورق‌های فولادی به‌صورت عمودی در سازه اجرا می‌شوند؛ اما اگر ارتفاع دیوار بیشتر از سه و نیم متر باشد یا طول آن بیشتر از 30 برابر ضخامت دیوار باشد، امکان استفاده از وادار افقی نیز وجود دارد. در این روش وادار به‌صورت افقی میان دو دیوار قرار می‌گیرد. هدف از اجرای وادار افقی جداسازی بالاترین نقطه دیوار از سقف است.

این تجهیزات بر اساس جنس و اندازه به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند و انتخاب نوع مناسب آن برای هر ساختمان جهت مهار لرزه‌ای به مشخصات سازه و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. در حالت کلی انواع وادار منقطع بر اساس متریال ساخت به دو دسته وادار منقطع ورق سیاه و وادار منقطع گالوانیزه، از نظر شکل و ظاهر به دو نوع عمودی و افقی، از لحاظ نحوه اجرا به دو نوع قائم در دهانه بزرگ و وال پست‌های روی تیر تقسیم می‌شوند. در یک دسته‌بندی دیگر می‌توان انواع وال پست‌های منقطع را به وال پست کناری، وادار سقفی، وادار ستونی و وادار تیرکی دسته‌‌بندی کرد. انواع وال پست آماده در مدل‌های 10 ، 15 و 20 سانتی‌متری مطابق با آیین‌نامه‌های اجرایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این وال پست‌ها برای اتصال بین تیغه‌ها و میانقاب‌ها کاربرد دارند و باتوجه به نیاز هر سازه انتخاب می‌شوند. در ادامه هر یک را به اختصار معرفی می‌کنیم.

در وال پست منقطع ورق سیاه همانطور که مشخص است، از ورق فولاد سیاه بدون پوشش گالوانیزه برای اجرای وادار استفاده شده و کاربرد آن بیشتر در سازه‌های داخلی که تماس مستقیم با عوامل خارجی ندارند، دیده می‌شود.

در وادار منقطع گالوانیزه از ورق‌های فولادی با پوشش گالوانیزه استفاده می‌شود. این پوشش مقاومت ورق‌های فولادی را در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی افزایش می‌دهد. به همین خاطر از این وال پست در سازه‌های خارجی که در تماس مستقیم با عوامل جوی مختلف هستند، استفاده می‌شود.

وادار کناری نوعی وال پست آماده است که بعد از آماده‌سازی به ستون‌های سازه متصل می‌شود. نحوه نصب این گونه از وادارها به این صورت است که باید از پایه ستون نیم متر فاصله داشته باشند. سایر قطعات آن نیز باید به ترتیب با فاصله 20 تا 30 سانتی‌متری از یکدیگر در سازه نصب شوند. اجرا و نصب این نوع از وادارها در ساختمان‌هایی که ستون بتنی دارند، با استفاده از دو رول انجام می‌گیرد. در حالی که نصب این وادارها در سازه‌های دارای ستون فلزی با پرچ یا جوش انجام می‌شود. بعد از اجرای وادار کناری نیز ورق‌های آلاستیک داخل آن قرار می‌گیرد.

وادار سقفی نوع دیگری از وال پست منقطع است که به تیرها متصل می‌شود. فاصله نصب این نوع وادار باید نسبت به ابتدای تیر حدود 50 سانتی‌متر باشد. نصب این وادارها در سازه‌هایی که ستون فلزی دارند، با استفاده از پرچ و جوش انجام می‌شود؛ اما نصب آن‌ها در ستون‌های بتنی با استفاده از دو عدد رول بولت صورت می‌گیرد.
وادار میانی در ساختمان‌هایی استفاده می‌شود که طول دیوار بیشتر از 4 متر است. در نصب این سیستم نگهدارنده ابتدا بست‌های وال پست آماده میانی با استفاده از رول بولت‌ها در کف و زیر تیر یا سقف متصل می‌شوند، سپس وادارهای میانی درون آن قرار می‌گیرند . آنچه در نصب این نوع از وادارها مورد توجه قرار می‌گیرد، این است که اتصال آن‌ها به کف سازه کاملا گیراست؛ اما در اتصال به سقف، حالت کشویی و آزادانه دارند.
وال پست آماده دو نوع نبش لوبیایی و سوراخ‌دار دارد. نبش لوبیایی وال پست برای اتصال به سقف استفاده می‌شود و نوع سوراخدار آن برای تعبیه رول بلت به کف کاربرد دارد.

نوع دیگری از این نگهدارنده تحت عنوان وال پست ترکیبی وجود دارد که از ترکیب وادارهای افقی و عمودی ایجاد می‌شود. ممکن است مهندسین ناظر در برخی از پروژه‌های ساختمانی اینگونه تشخیص دهند که استفاده از وال پست ترکیبی می‌تواند یکپارچگی و در نتیجه ایمنی بیشتری ایجاد کند.
نحوه اجرای وال پست در بلوک‌ها و اسکلت‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. از روش‌های اجرای وادار می‌توان به اجرای وال پست با استفاده از انکر بولت و نبش کشی، اتصال با ستون‌های ساختمانی با استفاده از میلگرد، مهار کردن دیوار به دیوار برشی به واسطه رد کردن میلگرد از سوراخ قاب‌ها اشاره کرد. ناودانی‌های منقطع بر اساس نحوه اجرا، ظاهر و کاربرد متفاوتی دارند. به همین خاطر هنگام خرید وادار باید از نحوه اجرای آن به صورت عمودی یا افقی اطلاع داشته باشید. در غیر این صورت در انتخاب اتصالات آن عملکرد درستی نخواهید داشت. در ادامه نحوه اجرای وادار منقطع در ساختمان‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

قـیـمـت : 40000
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 اردیبهشت 1403
نام :
امیر هاشمی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
لاله زار جنوبی کوچه باربد پاساژ سرای لاله زار ضلع غربی پ 28
تـلـفــن :
09129009397 , 021-33950646 , 021-33950647
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: امیر هاشمی
وال پست منقطع یا وادار

تازه های گروه صنعت > تجهیزات و مصالح ساختمانیصفحه  1 از 486

فروش ایرانیت سیمانی فروش لوله سیمانی آزبستی،دودکش آزبست

فروش ایرانیت سیمانی فروش لوله سیمانی آزبستی،دودکش آزبست
لحظاتی پیش
فروش ایرانیت سیمانی ، فروش انواع لوله های سیمانی گرد و کتابی( کانال) در ابعاد و سایزهای مختلف . جهت مصارف دودکش بخاری پگیج آبگرمکن هواکش و پل برای انتقال آب.کانال های سیمانی آزبستی در ابعاد مختلف ....
09125508267 , 09394313730
تهران , مرتضی محتشم

لوله آزبستی و کلاهک

لوله آزبستی و کلاهک
کمتر از نیم ساعت پیش
کارخانه فایبرسمنت تولید لوله های سیمانی و ایرانیتی و کانالهای شومینه کلاهک زانو واتصالات و ورق ایرانیت فایبر سمنت...
09111513328
ساری , وحید کوهی

فروش عمده انواع کرپی پروفیل با پیچ و واشر آب بندی

فروش عمده انواع کرپی پروفیل با پیچ و واشر آب بندی
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهشرکت ایرانیت کوهی فروش انواع کرپی پروفیل , قلاب فلزی , پیچ و بست و واشر آببندی جهت نصب ورق ایرانیت سیمانی , حلب رنگی و سایر پوششها ... فروش ورق آردواز و ایرانیت صاف فروش انوای قلاب...
09111513328 , 011-33732414
ساری , وحید کوهی

مرکز ورق پلی کربنات ، پلی کربنات تخت ، شیشه نشکن

مرکز ورق پلی کربنات ، پلی کربنات تخت ، شیشه نشکن
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهشرکت ایرانیت فروش پلی کربنات کوهی مرکز فروش انواع ورق پلی کربنات دوجداره و پلی کربنات رنگی تخت در رنگها و ضخامت مختلف جهت مصارف پوششی صنعتی و ساختمانی. پوشش استخر , پوشش پل عابر , پوشش پارکینگ ,...
09111513328
ساری , وحید کوهی

فروش فایبرسمنت طرح چوب ، ورق سیمانی

فروش فایبرسمنت طرح چوب ، ورق سیمانی
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهشرکت ایرانیت کوهی مرکز فروش ورق فایبر سمنت طرح چوب در ضخامت مختلف فروش فایبر سمنت تخت و سمنت بورد فروش ورق ایرانیت صاف فروش ورق آردواز فروش انواع ورقهای پوششی سوله و...
09111513328 , 011-33732414
ساری , وحید کوهی

خرید و فروش ماشین آلات ساختمانی

خرید و فروش ماشین آلات ساختمانی
کمتر از نیم ساعت پیش
خرید و فروش و تعمیرات انواع بلوک زن و میکسر ناریساز و جدول زن و بالابر و میکسر و غلطک و دیزل ژنراتور و دامپر و بچینگ و پمپ بتن با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت تولید انواع دستگاه بلوک زن و میکسر...
09201889828 , 09382147669
تهران , علیرضا سیدی

تولید تخصصی بلوک زن و جدول زن نیمه اتومات وتمام اتومات

تولید تخصصی بلوک زن و جدول زن نیمه اتومات وتمام اتومات
کمتر از نیم ساعت پیش
تولید تخصصی بلوک زن نیمه اتومات و تمام اتومات طرح کادونا و طرح زنیت با متریال فوق العاده پیشرفته و کارایی بسیار بالا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش تولید تخصصی بلوک زن دستی تک موتوره و دو...
09201889828 , 09382147669
تهران , علیرضا سیدی

توری مرغی-توری گالوانیزه

توری مرغی-توری گالوانیزه
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهشرکت ایرانیت کوهی با داشتن سالها سابقه در فروش توری گالوانیزه وپشم شیشه و توری مرغی جهت پوشس شیروانی آماده ارایه محصولات زیر به صورت خرده و عمده با قیمت رقابتی به همکاران و مصرف کنندگان می...
09111513328 , 01133733108
ساری , وحید کوهی

ایرانیت فایبرگلاس ، طلق ، کارتن پلاست ،پلی کربنات

ایرانیت فایبرگلاس ، طلق ، کارتن پلاست ،پلی کربنات
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهشرکت ایرانیت کوهی مرکز فروش ورق ایرانیت سیمانی , ایرانیت فایبر گلاس , ورق عایق کارتن پلاست ,قیمت توری مرغی , پلی کربنات دوجداره , توری پلاستیکی ، طلق , پلکسی ایرانیت پلاستیکی , پشم شیشه , لوله سیمانی...
09111513328 , 011-33732414
ساری , وحید کوهی

فروش ورق فایبر گلاس , سایه روشن , ایرانیت پلاستیکی

فروش ورق فایبر گلاس , سایه روشن , ایرانیت پلاستیکی
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهشرکت ایرانیت کوهی مرکز فروش ورقهای پوششی فایبرگلاس جهت نورگیر سالنهای سوله , گلخانه , پارکینگ و مکانهایی که پوشش همراه با نور نیاز داشته باشند درطول , عرض , ضخامت و موجهای سینوسی , ذوزنقه ای (...
09111513328
ساری , وحید کوهی

فروش لوله سیمانی دودکش ,کانال سیمانی دودکش,لوله

فروش لوله سیمانی دودکش ,کانال سیمانی دودکش,لوله
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهتولید لوله سیمانی بوشندار , کانال سیمانی دودکش , لوله آزبست فشارقوی , لوله سیمانی کونیک دار , لوله سیمانی دودکش , لوله بخاری سیمانی , لوله آزبست محافظ رایزر تولید لوله سیمانی بوشندار و کانال...
09111513328 , 011-33732414
ساری , وحید کوهی

مرکز فروش و پخش آیفون تصویری

مرکز فروش و پخش آیفون تصویری
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهمرکز پخش سیستم های حفاظتی و امنیتی در کرج و غرب استان البرز سوزوکی ، تکنما ، سیماران ، اف اف ( مرکز فروش و پخش آیفون تصویری ) فروش به صورت تک و عمده و آیفون تصویری سوزوکی بدون حافظه : -...
09101814471 , 026-32541507
کرج , صنایع الکترونیک سها1,187,000 تومان

فروش کلید روشنایی لمسی هوشمند

فروش کلید روشنایی لمسی هوشمند
کمتر از نیم ساعت پیش
آیکون ویژهکلید روشنایی لمسی بدون نیاز به سیم کشی شبکه بدون نیاز به کنترلر تابلویی مرکزی جایگزین کلید سنتی ( بدون نیاز به تخریب ) قابلیت نصب بدون تغییر در سیم کشی سنتی زندگیتو هوشمند کن...
026-32541506 , 09105678943
کرج , صنایع الکترونیک سها

فروش انواع چسب پانچ آلومینیوم

فروش انواع چسب پانچ آلومینیوم
کمتر از 1 ساعت پیش
انواع چسب پانچ آلومینیوم مخصوص پروفیل های آلومینیومی با قدرت و استحکام بسیار بالا موجود است. این چسب های مونتاژ به صورت تک جزئی و دوجزئی بوده که بسته به محل مصرف و نوع سلیقه ی تیم اجرایی بکار...
09193366123
تهران , چسب یار

فروش چسب سیلیکون خنثی سوسیسی ABC950

فروش چسب سیلیکون خنثی سوسیسی  ABC950
کمتر از 1 ساعت پیش
چسب سیلیکون خنثی سوسیسی 950 ABC مناسب ترین چسب و درزگیر سیلیکونی برای آب بندی نما و آب بندی کرتین وال ها می باشد. این چسب از سیلیکون خنثی بوده و از شرکت های چسب سیکا سوئیس می باشد که بصورت چسب...
09193366123
تهران , چسب یار
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه صنعت » تجهیزات و مصالح ساختمانی

مصالح ساختمانی در غرب تهران و کرج
09121450018
کارخانه گونای وین عبدلی (upvc)
09129681827 , 081-28681827
خرید و تعویض پنجره دوجداره در تهران
09120591647 , 021-28425718
قالب فلزی بتن بنیامین علیخانی
09130991309 , 09140491404
نمایندگی فروش پودر میکروسیلیکا ازنا (silicafume)
09391881946 , 021-44454268
ورق شیروانی یو پی وی سی , قیمت ورق سقفی
09115495291 , 09120465839
تولید و اجرای کلیه درب و پنجره های آلومینیوم و upvc
09131130967 , 09128480946
تولید و پخش انواع پوکه سبک ساختمانی

تولید و پخش انواع پوکه سبک ساختمانی

گروه تولیدی رادمان سازه
09139421970
لوله پی وی سی سه ستاره نسوز سمنان ، لوله گالوانیزه
021-55178040 , 021-55178050
تولید درب و پنجره upvc در کرج
026-32746871 , 09120593196
تولید و پخش پوکه صنعتی سیلیس فوق سبک و ارزان
09139421970

آگهی های ویژه صنعت

ابزار و پیچ و مهره رازی پور
09123963406 , 021-66759706
شرکت سدید فولاد ایلیا

شرکت سدید فولاد ایلیا

شرکت سدید فولاد ایلیا
09122302427 , 09131192427
فروش قطعات دیزل پرکینز در ایران
021-22035908 , 021-22035909
فروش سوپر آلیاژ ها ( اینکونل ، هستلوی ) و تیتانیوم
09124858006 , 09123102571