051-36237994 چترا پلاست
051-91009151 شرکت کیمیابر مشهد
09123049443 مسعود
تعداد بازدید : 3332

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

اصفهان
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر
نوار نقاله غلتکی (Roller Conveyor)
جهت انتقال مواد نسبتاً صاف و سنگین و بزرگ در مسافتهای کوتاه در هر نوع شرایط دمای روش بهتر استفاده از نوار نقاله غلتکی می باشد. در این روش امکان سر دادن دستی قطعات بر روی میز غلتکی مهیاست یا اینکه غلتکها متحرک باشند و با چرخش خود اجسام را منتقل کنند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال از مهمترین عوامل در راستای طراحی المانهایی این نوع کانوایر نظیر شاسی، سیستم محرک، قطر و ابعاد غلتک و… می باشد.
نوار نقاله غلتکی
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و بالاترین کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی، پرسی، هوزینگی و انواع غلتک، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
ساخت , نصب و راه اندازی تجهیزات انتقال مواد شامل انواع نوار نقاله و کانوایر های صنعتی شامل انواع نوار نقاله تسمه ای , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله سبدی (الواتور elevator) , نوار نقاله اسلت و میز رولیک جهت استفاده در صنایع مختلف نظیر صنایع فولاد , سیمان , کاشی , مواد غذایی و همچنین موارد مربوط به بارگیری و تخلیه به شرح زیر را دارد
- قابلیت تنظیم ارتفاع بصورت هیدرولیکی وجرثقیل های PA
- قابلیت شمارش کیسه ها بصورت کاملا دیجیتالی
- قابلیت حرکت دستگاه به توسط چرخ های چدنی
- شاسی از پروفیل صنعتی و ورق چهارمیلی
- الکترو موتورموتوژن یا اروپایی
- گیربکس MVF
- تابلو برق باتجهیزات کامل ومحافظ الکترو موتور
- طول نوارنقاله (طبق سفارش مشتری)
- گارانتی 12ماهه وخدمات پس ازفروش 5ساله
- دارای پلن ممکن بهتری برای انتقال و جا به جایی اجسام و مواد در سیستم های اتوماسیون
فرایند سیستم انتقال مواد , شرایط و عوامل دیگری نظیر محیط نصب , سرعت انتقال , بازدهی انتقال و . . .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
نوار نقاله لاستیکی
نوار نقاله لاستیکی برای انتقال مواد فله و بسته بندی استفاده می شود. سطح انتقال دهنده در نوار نقاله لاستیکی لاستیک رول شده ای است که با توجه به ظرفیت انتقال در عرض های مختلف (50 تا 120 سانتی متر) به صورت صاف و یا آج دار مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی در طول های بلند به صورت ثابت و در طول های کوتاه به صورت پرتایل ساخته می شود. هم چنین دارای یک غلطک نقاله ابتدایی (درام متحرک) و یک غلطک نقاله (درام محرک نقاله) می باشند که وظیفه به حرکت در آوردن این نوار نقاله را دارند. درام های نوار نقاله لاستیکی در طیف های مختلفی، به منظور استفاده در شرایط متفاوت قابلیت طراحی و ساخت هستند.
نوار نقاله لاستیکی در صنایع مختلف و معادن و همین طور در خاکبرداریهای ساختمانی با عمق زیاد استفاده می شود.
شرکت شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع نوار نقاله لاستیکی با توجه به نیاز، شرایط محیطی و صنعت شما.
نوار نقاله لاستیکی
تسمه در نوار نقاله لاستیکی از ترکیباتی از کائوچوی طبیعی و رابر ساخته می شود و در انواع گوناگون از نظر کشش و مقاومت جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه در این نوار نقاله برای مصارف غذایی که به جهت نداشتن رنگ و بو و طعم در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی جابجایی انواع کلوخ های معدنی فلزی، پوکه زغال سنگ، کلوخ معدنی مس و سنگ آهک یا خرده شیشه و انواع بار فله برنده و دارای سایش بالا را با تسمه های ضد سایش و مقاوم در برابر بریدگی و دارای ضریب کششی بالا انجام می دهد. تسمه های با آج نیز برای جابجایی انواع مواد فله و بسته بندی در شیب هایی با زوایای مختلف به کار می روند.
نوار نقاله
نوار نقاله یکی از سیستم های انتقال مواد است. هم چنین در جابه جایی مواد سنگین و پیوسته بسیار موثر است. سیستم های آن اجازه می دهد حمل و نقل سریع و کارآمد برای طیف گسترده ای از مواد انجام گیرد.
نوار نقاله با دوام و قابل اعتماد است. قطعات مورد نیاز در آن می تواند بصورت خودکار یا نیمه خودکار ساخته شود.
نوار نقاله از شایع ترین سیستم های جابه جایی مواد با طراحی متنوع ترین و کم هزینه است. محصول به طور مستقیم بر روی آن قرار می گیرند و به شکل منظم و نامنظم، بزرگ یا کوچک، سبک و سنگین ، با موفقیت منتقل شود. نوار نقاله حمل و نقل محصول در یک خط مستقیم و یا از طریق تغییر در ارتفاع و یا جهت می توان مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع سیستم های نوار نقاله
تولید و طراحی سیستم انتقال برتر - کانوایر
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با استفاده از دانش روز و تجربه چندین ساله ی کارشناسان فنی خود با استفاده از طراحی و ارائه ی نقشه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان خود همواره سعی بر این دارد که خدمات خود را ارائه نماید , و با رعایت استانداردهای جهانی همواره پیشور و پیشگام در این حوزه قدم بر دارد .
از این رو لازم دانستیم شما را با انواع سیستم انتقال مواد و کاربرد هر یک از آن ها آشنا کنیم .
انواع سیستم انتقال
بطور کلی به منظور انتقال مواد از یک نقطه به نقطه دیگری از کانوایرها استفاده می شود. کانوایرها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع موادی که می بایست انتقال دهند به دسته های
نوار نقاله تسمه ای
نوار نقاله سبدی
تقسیم بندی می شوند.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با بیش از سه دهه تجربه در خصوص طراحی ، ساخت و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات و اجرای پروژه های صنعتی بخصوص صنایع نورد و فولاد، سیمان ، آلومینیوم ، مس و معادن مختلف ، براساس آخرین تکنولوژی و متدهای روز دنیا آماده ارائه خدمات و محصولات خود به تولید کنندگان و صنعتگران عزیز کشورمان می باشد.
نوار نقاله تسمه ی
نوار نقاله تسمه ای یکی از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) است .
نوار نقاله تسمه ای ( Belt conveyor ) :
یکی از تجهیزات انتقال مواد ، بلت کانوایرها هستند که در صنایع مختلفی از جمله صنایع بسته بندی ، سیمان ، کاشی مواد غذایی و دارویی و همچنین جهت بارگیری و تخلیه به صورت ثابت و متحرک استفاده گسترده ای دارند.
بطور کلی به منظور انتقال مواد در این روش از یک تسمه لاستیکی استفاده می شود که در دو سر نوار نقاله توسط دو غلتک محرک و متحرک عملیات انتقال را انجام می دهد.
یکی از مهمترین خصوصیات این نوع کانوایرها برخورداری از عرضهای مختلف و انتقال مواد در مسیر های مستقیم یا شیبدار است. بر اساس نوع موادی که این دسته از کانوایرها جابجا می کنند تسمه آنها می تواند ساده یا آجدار باشد.
تجهیزات انتقال مواد
به منظور انتقال مواد بسته بندی شده یا قطعات سلب معمولاً از کانوایرهایی با تسمه مسطح استفاده می شود و در مواردی به منظور انتقال مواد فله نظیر گیچ ، ماسه ، سیمان ، آهک ، گندم و… از تیپهای U یا V شکل استفاده می شود که در آنها دو یا سه رولیک بصورت مایل ( بر اساس عرض نوار) در زیر تسمه تعبیه می شوند و عملیات انتقال مواد را انجام می دهند.
تجهیزات انتقال مواد
نوع و حجم مواد انتقالی و سرعت جابجایی از عوامل در طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها نظیر شاسی، عرض و طول ، سیستم محرک و … است.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله سبدی ( Bucket Elevator )
نوار نقاله سبدی یکی دیگر از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) می باشد .
از این نوار نقاله به منظور انتقال مواد فله بصورت عمودی یا شیبدار ستفاده می شود. در این روش سبدها بر روی تسمه یا زنجیر سوار شده اند و بواسطه غلتک یا چرخ زنجیرهایی که در دو سر نوار تعبیه شده و معمولاً یکی از آنها محرک و دیگری متحرک است عملیات انقال مواد را انجام می دهند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال آن از عوامل در راستای طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها می باشد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و با کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد , بالاخص نوار نقاله سبدی و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله
نوار نقاله در صنایع حمل و نقل و بسته بندی بسیار محبوب است.
امروزه در هر پروژه ی صنعتی، به حداقل رساندن مصرف انرژی (عمدتآ برق) جنبه بسیار پر اهمیتی به حساب می آید این مهم در مورد نوار نقاله روش های مختلفی برای جلوگیری از اتلاف انرژی در نوار نقاله وجود دارد.
موارد زیر از عوامل تولید کننده مقاومت در موتور (افزاینده ی اتلاف انرژی) می باشند:
•مقاومت غلتک ها و روان نبودن آن ها
•تراز نبودن سیستم
•جنس و نوع لاستیک
انعطاف ناپذیر بودن تسمه نقاله و اتصال نامناسب آن ها با غلتک ها
ضمنا شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) آمادگی ارائه ی لوازم یدکی مورد مصرف در تجهیزات انتقال مواد شامل انواع رولیک و غلتک , انواع رولیک های تعویضی و غیر تعویضی , لاستیک دار , هوزینگی و همچنین تامین انواع لوازم یدکی نوار نقاله شامل تسمه نقاله , یاتاقان , گیربکس , الکتروگیربکس , زنجیر , فولی و ... را دارد .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
نوار نقاله , نوار نقاله سبدی , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله اسلت , تسمه نقاله , گیربکس , الکتروگیربکس , رولیک های تعویضی , یاتاقان , زنجیر , فولی , میز رولیک , کانوایر

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
نام :
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
اســتان :
اصفهان
شــهــر :
اصفهان
آدرس :
مسیریابی
تـلـفــن :
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

تازه های گروه صنعت > پلاستیک و پلیمریصفحه  20 از 282

خدمات تزریق پلاستیک

خدمات تزریق پلاستیک
14 ساعت پیش
تولیدی بی تا پلاستیک با تجربه بیش از نیم قرن در طراحی ، ساخت و تولید قالب و قطعات پلاستیک ، توانایی تولید کلیه ظروف و قطعات وکیوم ، وکیوم فرمینگ ، بادی ، تزریقی و روتیشن را با دستگاه های تمام اتوماتیک و در تیراژهای بالا و با قیمت های مناسب دارد. خدمات...
09122362942
تهران , تولیدی بی تا پلاستیک

توپ پلاستیکی شناور

توپ پلاستیکی شناور
14 ساعت پیش
توپهای پلاستیکی (توپ پلاستیکی شناور) جهت استفاده در سطح مایع مخازن آبکاری و محلول های شیمیایی مورد استفاده قرار می‎گیرند، و علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، تا 30 درصد از تبخیر سطوح مایع و متصاعد شدن گازهای شیمیایی جلوگیری میکنند. این توپ ها در اندازه...
09122362942
تهران , تولیدی بی تا پلاستیک

ورق پلی کربنات دوجداره uv دار در طرح و رنگهای متفاوت

ورق پلی کربنات دوجداره uv دار در طرح و رنگهای متفاوت
14 ساعت پیش
ورق پلی کربنات دوجداره 4 میل به عرض 2.10در طول 6متر ورق پلی کربنات دو جداره 6میل ورق پلی کربنات دوجداره 8 میل ورق پلی کربنات تا 16 میل در رنگهای متفاوت موجود می باشد . ورق پلی کربنات دو جداره یکی از انواع ورق های پلی کربنات است که بیشترین...
09126270474 , 09196213379
پامنار , صدف

خرید و فروش مواد گرانول پ پ و مواد اکسدوری گونی

خرید و فروش مواد گرانول پ پ و مواد اکسدوری گونی
14 ساعت پیش
مواد گرانول پ پ کامل رو آبی کیفیت عالی داده میشه و مواد اکسدوری کامل گونی بدون مکت و با کیفیت تحویل داده میشه ( خرید و فروش مواد گرانول پ پ و مواد اکسدوری گونی...
09126503746
شهرری , مهدی

طاقه زباله

طاقه زباله
14 ساعت پیش
فروش کیسه زباله رولی. به صورت رول شده یا طاقه. درجه 1 و 2 موجود میباشد. دارای رنگ بندی ،سایز...
09126620867
کرج , شجاعی

فروش دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف

فروش دستگاه دوخت دستکش یکبار مصرف
15 ساعت پیش
فروش دستگاه دوخت دستکشی فروش انواع دستگاه های دوخت دستکش یکبار مصرف تبدیل دستگاه های دوخت نایلکسی به دستکشی لطفا جهت دریافت اطلاعات تکمیلی از طریق شماره پیگیری...
09121211006 , 09127752018
شهرری , رضا منظریان

فروشنده مواد گرانولی ای بی اس (ABS) و فروش هایمپک

فروشنده مواد گرانولی ای بی اس (ABS) و فروش هایمپک
15 ساعت پیش
آیکون ویژهفروش هایمپک و مواد گرانول ، ضایعات هایمپک فروش پلی آمید خریدار گرانول هایمپک فروش مواد ای بی اس عرضه مستقیم گرانول ABS ای بی اس و گرانول هایمپک (پلی استایرن) عرضه انواع ای بی اس گرانولی برای تزریق انواع قطعات خودرو وسایل آشپزخانه،...
09121861546
تهران , عباس اکبری

تولید کیسه زباله عفونی بیمارستانی

تولید کیسه زباله عفونی بیمارستانی
15 ساعت پیش
نگار پلاست اصفهان -تولید کننده کیسه های زباله عفونی بیمارستانی -در رنگ ها و سایز های مختلف(زرد،مشکی،سبز،آبی،شیری) -تولید تا عرض 120 سانتی متر -چاپ عفونی بر روی کیسه زباله -تولید در کیفیت های مختلف -تولید نایلون دسته رکابی درجه دو...
09131254946
اصفهان , ارمغان نگار سپاهان ( نگار پلاست )

تولید و چاپ سلفون ایرانی و ترسبافون opp

تولید و چاپ سلفون ایرانی و ترسبافون opp
15 ساعت پیش
نگار پلاست اصفهان - تولید و چاپ انواع سلفون های بسته بندی ایرانی و خارجی ترسبافون opp وcpp ومتالایز جهت بسته بندی انواع محصولات غذایی .صنعتی .نانی وفروشگاهی بصورت تک لایه دولایه وسه لایه لمینتی بصورت رول جهت دستگاههای پیلوپت وهمچنین پاکت کردن بصورت ته...
09131254946 , 09918684946
اصفهان , ارمغان نگار سپاهان ( نگار پلاست )

تولیدوچاپ نایلون بسته بندی زغال

تولیدوچاپ نایلون بسته بندی زغال
15 ساعت پیش
تولید وچاپ انواع نایلون .نایلکس. پاکت متالایز همراه با چاپ ازیک رنگ تا ۶رنگ درهمه ابعاد ووزن های یک کیلوگرم تا ۱۰کیلوگرم با کیفیت بهترین متریال مواد نو پتروشیمی ومواد یک ونیم جهت بسته بندی انواع زغال های قلیونی وکبابی وفروشگاهی وصنعتی در۲۰ رنگ متنوع...
09131254946 , 031-33374024
اصفهان , ارمغان نگار سپاهان ( نگار پلاست )45000 تومان

چاپ و تولید نایلون نایلکس

چاپ و تولید نایلون نایلکس
15 ساعت پیش
آیکون ویژهنگار پلاست اصفهان چاپ و تولید انواع نایلون و نایلکس تبلیغاتی در سایز ها و رنگ های مختلف انجام چاپ کلیشه ای تا چهار رنگ تولید نایلون و نایلکس به صورت تک لا ، دو لا ، چهار لا ، کف کاست ، بغل کاست سه طرف کاست ، بغل دوخت ، دسته موزی ، دسته بندی ،...
09131254946
اصفهان , ارمغان نگار سپاهان ( نگار پلاست )

دستگاه گرانول و خط شستشوی پلاستیک

دستگاه گرانول و خط شستشوی پلاستیک
17 ساعت پیش
گروه صنعتی آساپلیمر طراحی ، ساخت و فروش دستگاههای گرانول و خطوط شستشو و بازیافت پلاستیک شامل : دستگاه گرانول رشته ای یک مرحله ای دستگاه گرانول رشته ای دومرحله ای دستگاه گرانول هواخنک دستگاه گرانول PET فورس فیدر واتر...
09131149354
اصفهان , آسا پلیمر

دستگاه تولید نایلون و نایلکس

دستگاه تولید نایلون و نایلکس
17 ساعت پیش
گروه صنعتی و بازرگانی آسا پلیمر سازنده و فروشنده دستگاههای خط تولید نایلون , نایلکس ودستکش یک بار مصرف , نایلون کشاورزی و گلخانه , نایلون شیرینگ , نایلون و نایلکس چاپی و تبلیغاتی , کیسه فریزر , سفره و ... شامل : 1- دستگاه تولید نایلکس 2-...
09131149354
اصفهان , آسا پلیمر

نایلون کشاورزی

نایلون کشاورزی
17 ساعت پیش
تولید و فروش پلاستیک مالچ ( بستر کشت ) و نایلون روسیمی ( تونلی ) با رنگ های شفاف ، شیری ، زرد ، سبز ، مشکی و ... با ضخامت 10تا 50 میکرون ( 01 تا 05 ) با عرض 60 تا 240 سانتی متر مناسب برای استفاده در کاشت : گوجه...
09131149354
اصفهان , آسا پلیمر

نایلون

نایلون
17 ساعت پیش
تولید انواع نایلون های : کشاورزی و گلخانه ای چاپی و تبلیغاتی شیرینگ و بسته بندی صنعتی و ساختمانی نایلکس های فروشگاهی با ابعاد ، ضخامت و رنگ سفارشی ارسال سفارشات به سراسر کشور ( تولید نایلون...
09131149354
اصفهان , آسا پلیمر
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

آگهی های ویژه صنعت » پلاستیک و پلیمری

پاکت کامپوزیت کاغذی

پاکت کامپوزیت کاغذی

شرکت زرین کیسه نام آور
025-33343611 , 025-33342617
تولید قطعات لاستیکی و پلیمری و تفلونی
09128888142 , 021-77850439
فروش گرانول پ پ (PP)

فروش گرانول پ پ (PP)

الوند پلیمر صاف
041-43336582
فروش مواد مهندسی ( پلی استال ، پلی آمید ، پلی کربنات )
021-40440863 , 021-40440864
تولیدکننده و فروش نایلون ، نایلکس ، کیسه زباله
051-91009151 , 09100075707
فروش مواد اولیه صنعت پلاستیک
021-44655652 , 021-44655651
توزیع مواد اولیه پلیمری
09028339523 , 021-55150361
گروه تولیدی و صنعتی پیشتاز
09127110682 , 09357759626
پمپ اسپری رقیق پاش دهانه 24 و 28 در رنگ بندی مختلف
021-45263 , 09121854617
فروش انواع مواد اولیه پلاستیک
021-88756693 , 09127696005

آگهی های ویژه صنعت

کارتن سازی کتابدار
09127593716 , 09198725122
سازنده انواع مخازن استیل
021-65610164
قیمت تراش 2 متر - تراش دومتر - فروش دستگاه تراش
021-38467000 , 09018736747