تعداد بازدید : 3093

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

اصفهان
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

تجهیزات انتقال مواد , کانوایر
نوار نقاله غلتکی (Roller Conveyor)
جهت انتقال مواد نسبتاً صاف و سنگین و بزرگ در مسافتهای کوتاه در هر نوع شرایط دمای روش بهتر استفاده از نوار نقاله غلتکی می باشد. در این روش امکان سر دادن دستی قطعات بر روی میز غلتکی مهیاست یا اینکه غلتکها متحرک باشند و با چرخش خود اجسام را منتقل کنند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال از مهمترین عوامل در راستای طراحی المانهایی این نوع کانوایر نظیر شاسی، سیستم محرک، قطر و ابعاد غلتک و… می باشد.
نوار نقاله غلتکی
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و بالاترین کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی، پرسی، هوزینگی و انواع غلتک، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
ساخت , نصب و راه اندازی تجهیزات انتقال مواد شامل انواع نوار نقاله و کانوایر های صنعتی شامل انواع نوار نقاله تسمه ای , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله سبدی (الواتور elevator) , نوار نقاله اسلت و میز رولیک جهت استفاده در صنایع مختلف نظیر صنایع فولاد , سیمان , کاشی , مواد غذایی و همچنین موارد مربوط به بارگیری و تخلیه به شرح زیر را دارد
- قابلیت تنظیم ارتفاع بصورت هیدرولیکی وجرثقیل های PA
- قابلیت شمارش کیسه ها بصورت کاملا دیجیتالی
- قابلیت حرکت دستگاه به توسط چرخ های چدنی
- شاسی از پروفیل صنعتی و ورق چهارمیلی
- الکترو موتورموتوژن یا اروپایی
- گیربکس MVF
- تابلو برق باتجهیزات کامل ومحافظ الکترو موتور
- طول نوارنقاله (طبق سفارش مشتری)
- گارانتی 12ماهه وخدمات پس ازفروش 5ساله
- دارای پلن ممکن بهتری برای انتقال و جا به جایی اجسام و مواد در سیستم های اتوماسیون
فرایند سیستم انتقال مواد , شرایط و عوامل دیگری نظیر محیط نصب , سرعت انتقال , بازدهی انتقال و . . .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
نوار نقاله لاستیکی
نوار نقاله لاستیکی برای انتقال مواد فله و بسته بندی استفاده می شود. سطح انتقال دهنده در نوار نقاله لاستیکی لاستیک رول شده ای است که با توجه به ظرفیت انتقال در عرض های مختلف (50 تا 120 سانتی متر) به صورت صاف و یا آج دار مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی در طول های بلند به صورت ثابت و در طول های کوتاه به صورت پرتایل ساخته می شود. هم چنین دارای یک غلطک نقاله ابتدایی (درام متحرک) و یک غلطک نقاله (درام محرک نقاله) می باشند که وظیفه به حرکت در آوردن این نوار نقاله را دارند. درام های نوار نقاله لاستیکی در طیف های مختلفی، به منظور استفاده در شرایط متفاوت قابلیت طراحی و ساخت هستند.
نوار نقاله لاستیکی در صنایع مختلف و معادن و همین طور در خاکبرداریهای ساختمانی با عمق زیاد استفاده می شود.
شرکت شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع نوار نقاله لاستیکی با توجه به نیاز، شرایط محیطی و صنعت شما.
نوار نقاله لاستیکی
تسمه در نوار نقاله لاستیکی از ترکیباتی از کائوچوی طبیعی و رابر ساخته می شود و در انواع گوناگون از نظر کشش و مقاومت جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. تسمه در این نوار نقاله برای مصارف غذایی که به جهت نداشتن رنگ و بو و طعم در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.
نوار نقاله لاستیکی جابجایی انواع کلوخ های معدنی فلزی، پوکه زغال سنگ، کلوخ معدنی مس و سنگ آهک یا خرده شیشه و انواع بار فله برنده و دارای سایش بالا را با تسمه های ضد سایش و مقاوم در برابر بریدگی و دارای ضریب کششی بالا انجام می دهد. تسمه های با آج نیز برای جابجایی انواع مواد فله و بسته بندی در شیب هایی با زوایای مختلف به کار می روند.
نوار نقاله
نوار نقاله یکی از سیستم های انتقال مواد است. هم چنین در جابه جایی مواد سنگین و پیوسته بسیار موثر است. سیستم های آن اجازه می دهد حمل و نقل سریع و کارآمد برای طیف گسترده ای از مواد انجام گیرد.
نوار نقاله با دوام و قابل اعتماد است. قطعات مورد نیاز در آن می تواند بصورت خودکار یا نیمه خودکار ساخته شود.
نوار نقاله از شایع ترین سیستم های جابه جایی مواد با طراحی متنوع ترین و کم هزینه است. محصول به طور مستقیم بر روی آن قرار می گیرند و به شکل منظم و نامنظم، بزرگ یا کوچک، سبک و سنگین ، با موفقیت منتقل شود. نوار نقاله حمل و نقل محصول در یک خط مستقیم و یا از طریق تغییر در ارتفاع و یا جهت می توان مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک )طراح و سازنده انواع سیستم های نوار نقاله
تولید و طراحی سیستم انتقال برتر - کانوایر
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با استفاده از دانش روز و تجربه چندین ساله ی کارشناسان فنی خود با استفاده از طراحی و ارائه ی نقشه های مختلف با توجه به نیاز مشتریان خود همواره سعی بر این دارد که خدمات خود را ارائه نماید , و با رعایت استانداردهای جهانی همواره پیشور و پیشگام در این حوزه قدم بر دارد .
از این رو لازم دانستیم شما را با انواع سیستم انتقال مواد و کاربرد هر یک از آن ها آشنا کنیم .
انواع سیستم انتقال
بطور کلی به منظور انتقال مواد از یک نقطه به نقطه دیگری از کانوایرها استفاده می شود. کانوایرها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع موادی که می بایست انتقال دهند به دسته های
نوار نقاله تسمه ای
نوار نقاله سبدی
تقسیم بندی می شوند.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
شرکت صنایع پلیمری اصفهان لاستیک
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) با بیش از سه دهه تجربه در خصوص طراحی ، ساخت و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات و اجرای پروژه های صنعتی بخصوص صنایع نورد و فولاد، سیمان ، آلومینیوم ، مس و معادن مختلف ، براساس آخرین تکنولوژی و متدهای روز دنیا آماده ارائه خدمات و محصولات خود به تولید کنندگان و صنعتگران عزیز کشورمان می باشد.
نوار نقاله تسمه ی
نوار نقاله تسمه ای یکی از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) است .
نوار نقاله تسمه ای ( Belt conveyor ) :
یکی از تجهیزات انتقال مواد ، بلت کانوایرها هستند که در صنایع مختلفی از جمله صنایع بسته بندی ، سیمان ، کاشی مواد غذایی و دارویی و همچنین جهت بارگیری و تخلیه به صورت ثابت و متحرک استفاده گسترده ای دارند.
بطور کلی به منظور انتقال مواد در این روش از یک تسمه لاستیکی استفاده می شود که در دو سر نوار نقاله توسط دو غلتک محرک و متحرک عملیات انتقال را انجام می دهد.
یکی از مهمترین خصوصیات این نوع کانوایرها برخورداری از عرضهای مختلف و انتقال مواد در مسیر های مستقیم یا شیبدار است. بر اساس نوع موادی که این دسته از کانوایرها جابجا می کنند تسمه آنها می تواند ساده یا آجدار باشد.
تجهیزات انتقال مواد
به منظور انتقال مواد بسته بندی شده یا قطعات سلب معمولاً از کانوایرهایی با تسمه مسطح استفاده می شود و در مواردی به منظور انتقال مواد فله نظیر گیچ ، ماسه ، سیمان ، آهک ، گندم و… از تیپهای U یا V شکل استفاده می شود که در آنها دو یا سه رولیک بصورت مایل ( بر اساس عرض نوار) در زیر تسمه تعبیه می شوند و عملیات انتقال مواد را انجام می دهند.
تجهیزات انتقال مواد
نوع و حجم مواد انتقالی و سرعت جابجایی از عوامل در طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها نظیر شاسی، عرض و طول ، سیستم محرک و … است.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله سبدی ( Bucket Elevator )
نوار نقاله سبدی یکی دیگر از تجهیزات سیستم انتقال مواد ( کانوایر ) می باشد .
از این نوار نقاله به منظور انتقال مواد فله بصورت عمودی یا شیبدار ستفاده می شود. در این روش سبدها بر روی تسمه یا زنجیر سوار شده اند و بواسطه غلتک یا چرخ زنجیرهایی که در دو سر نوار تعبیه شده و معمولاً یکی از آنها محرک و دیگری متحرک است عملیات انقال مواد را انجام می دهند.
نوع و حجم مواد و سرعت انتقال آن از عوامل در راستای طراحی المانهای مختلف این دسته از کانوایرها می باشد.
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) این افتخار دارد که بر اساس آخرین متدهای طراحی و با کیفیت در ساخت قطعات و مونتاژ مجموعه ، نسبت به ساخت و ارائه انواع تجهیزات انتقال مواد , بالاخص نوار نقاله سبدی و قطعات یدکی آنها نظیر انواع رولیکهای تعویضی ، پرسی ، هوزینگی و انواع غلتک ، با مشخصات مختلف اقدام نموده و به صنایع و معادن مختلف ، ارائه دهنده محصولات خود باشد.
نوار نقاله
نوار نقاله در صنایع حمل و نقل و بسته بندی بسیار محبوب است.
امروزه در هر پروژه ی صنعتی، به حداقل رساندن مصرف انرژی (عمدتآ برق) جنبه بسیار پر اهمیتی به حساب می آید این مهم در مورد نوار نقاله روش های مختلفی برای جلوگیری از اتلاف انرژی در نوار نقاله وجود دارد.
موارد زیر از عوامل تولید کننده مقاومت در موتور (افزاینده ی اتلاف انرژی) می باشند:
•مقاومت غلتک ها و روان نبودن آن ها
•تراز نبودن سیستم
•جنس و نوع لاستیک
انعطاف ناپذیر بودن تسمه نقاله و اتصال نامناسب آن ها با غلتک ها
ضمنا شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک ) آمادگی ارائه ی لوازم یدکی مورد مصرف در تجهیزات انتقال مواد شامل انواع رولیک و غلتک , انواع رولیک های تعویضی و غیر تعویضی , لاستیک دار , هوزینگی و همچنین تامین انواع لوازم یدکی نوار نقاله شامل تسمه نقاله , یاتاقان , گیربکس , الکتروگیربکس , زنجیر , فولی و ... را دارد .
شرکت اصفهان راهبر برنا (اصفهان لاستیک)
تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی مهندسی
نوار نقاله , نوار نقاله سبدی , نوار نقاله زنجیری , نوار نقاله اسلت , تسمه نقاله , گیربکس , الکتروگیربکس , رولیک های تعویضی , یاتاقان , زنجیر , فولی , میز رولیک , کانوایر

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : شنبه 28 بهمن 1402
نام :
گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
اســتان :
اصفهان
شــهــر :
اصفهان
آدرس :
مسیریابی
تـلـفــن :
09133103752 , 031-36639719 , 031-32641925
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: گروه صنعتی صنایع پلیمری اصفهان لاستیک , مسعود شمس
تجهیزات انتقال مواد , کانوایر نوار نقاله غلتکی

تازه های گروه

آگهی های ویژه صنعت » پلاستیک و پلیمری

توزیع مواد اولیه پلیمری
09028339523 , 021-55150361
گروه تولیدی و صنعتی پیشتاز
09127110682 , 09357759626
پاکت کامپوزیت کاغذی

پاکت کامپوزیت کاغذی

شرکت زرین کیسه نام آور
025-33343611 , 025-33342617
فروش EVA اتیلن وینیل استات

فروش EVA اتیلن وینیل استات

حامد جانقربانی
09135583914 , 031-35558208
خدمات تزریق پلاستیک جهان پلاست البرز
09123996075 , 09121449220
فروش مواد مهندسی ( پلی استال ، پلی آمید ، پلی کربنات )
021-40440863 , 021-40440864
فروش مواد اولیه صنعت پلاستیک
021-44655652 , 021-44655651
تولید نوار تیپ ابگین

تولید نوار تیپ ابگین

محسن جعفرزاده
09131150922

آگهی های ویژه صنعت

فروش مواد مهندسی ( پلی استال ، پلی آمید ، پلی کربنات )
021-40440863 , 021-40440864
فروش انواع آهن ربا مگنت

فروش انواع آهن ربا مگنت

فروشگاه تهران مگنت
09122024280 , 021-66728394
فلز کالا ارائه انواع ورق استنلس استیل
021-22011620