تعداد بازدید : 2625

فروش انواع محصولات شوفاژ کار

تهران
جلال کهن بشیر
021-88495487 , 021-88495467 , 09361808796
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

به طور کلی انواع دیگ های آبگرم شوفاژ (چدنی یا فولادی) که در موتورخانه ساختمان‌ها نصب می شوند، دارای توانایی تامین آبگرم تجهیزات گرمایشی ساختمان مانند شوفاژ، فن کوئل و آبگرم مصرفی ساختمان و آبگرم استخر را با استفاده از انرژی حرارتی مشعل نصب شده در دیگ دارند.
با وجود اینکه فشار کار و راندمان جذب انرژی حرارتی در دیگ های شوفاژ چدنی کمتر از دیگ های فولادی است، اما استفاده از دیگ های شوفاژ چدنی به دلیل قابل تفکیک بودن پره های دیگ و حمل آسان تر آن، قیمت مناسب تر و سهولت تعویض قطعه معیوب احتمالی در طول مدت بهره برداری رایج گردیده است.
ویژگی ها و مزایای دیگ شوفاژ چدنی:
1.
قیمت مناسب
2.
مقاوم در برابر زنگ زدگی و فرسودگی
3.
حمل و نقل آسان به دلیل قابلیت جداسازی پره ها
4.
تامین آبگرم فراوان در سیستم های گرمایش مرکزی ساختمان (موتورخانه)
5.
افزایش و یا کاهش ظرفیت گرمایش دیگ با کم و زیاد نمودن تعداد پره های دیگ چدنی
6.
قابلیت تعویض پره ها و جایگزینی با پره نو در صورت سوراخ شدن هر یک از پره های دیگ چدنی
نحوه محاسبه قدرت دیگ شوفاژ چدنی مورد نیاز :
الف - برای محاسبه تقریبی قدرت دیگ شوفاژ چدنی مورد نیاز در شرایط آب و هوایی مانند تهران، ابتدا متراژ زیربنای مفید ساختمان را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب نمایید و سپس برای هر واحد مسکونی نیز عدد 6000 (کیلو کالری) بابت تامین آبگرم مصرفی را به آن اضافه نمائید. مثلا برای یک ساختمان با متراژ 2500 مترمربع زیربنای مفید و دارای 18 واحد آپارتمانی قدرت گرمایش دیگ مورد نیاز عبارتست از: کیلوکالری 358,000=(18×6000)+(100×2500) معمولاً پس از محاسبه فوق، تا 20 درصد به عنوان ضریب اطمینان به ظرفیت محاسبه شده دیگ آبگرم موتورخانه اضافه می گردد.
ب - برای محاسبه ظرفیت دیگ آبگرم چدنی شوفاژ مورد نیاز بر اساس تعداد واحدها، متراژ و نوع کاربری ساختمان، وجود و یا عدم وجود استخر آب گرم و ... می توانید با کارشناسان شرکت دماتجهیز مشورت نمائید.
در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز، اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده ده ها مدل از انواع دیگ های شوفاژ چدنی آبگرم، از برندهای معتبر با گارانتی اصلی، جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
توصیه های مهم انتخاب و نصب دیگ شوفاژ چدنی :
1.
با توجه به اهمیت دیگ و مشعل به عنوان قلب سیستم حرارت مرکزی ساختمان ها و لزوم در نظر گرفتن احتمال نواقص و خرابی در عملکرد آنها (در طولانی مدت) و همچنین امکان صرفه جویی هرچه بیشتر در مصرف سوخت، چنانچه تعداد واحدهای مسکونی ساختمان 8 واحد یا بیشتر و یا متراژ کل سطح زیر بنای مفید ساختمان بیش از 1000 متر مربع مساحت باشد، طبق استانداردهای تاسیساتی نصب دو دستگاه دیگ چدنی شوفاژ که هر یک قادر به تامین 60% از ظرفیت گرمایش مورد نیاز کل ساختمان را داشته باشند توصیه می گردد.
2.
در ساختمان های مهم خدمات عمومی مانند بیمارستان ها، هتل ها و ... صرف نظر از نوع دیگ انتخابی (چدنی شوفاژ یا آبگرم فولادی) برای سیستم گرمایش مرکزی، طبق توصیه استانداردهای بین المللی مهندسی لازم است 3 دیگ و هر یک با قدرت تأمین 75% از نیاز گرمایشی ساختمان نصب گردد که حتی در صورت خراب شدن و یا ایجاد هرگونه مشکل برای مشعل ها یا دیگ ها، یک دیگ هم به تنهایی قادر به تأمین بخش عمده ای از نیاز گرمایش و آبگرم ساختمان مهم مذکور باشد.
3.
همچنین با توجه به اهمیت موتورخانه ساختمان ها به عنوان مرکز تامین سرمایش و گرمایش و ایجاد رفاه حال ساکنین توصیه می گردد محل موتورخانه ساختمان طوری در نظر گرفته شود تا علاوه بر امکان رفت و آمد آسان، درب ورودی بزرگ جهت حمل تجهیزات مختلف، داشتن متراژ و مساحت مناسب، همچنین از نور کافی و تهویه مناسب هوا برخوردار باشد.
4.
با توجه به اینکه نصب کلیه تجهیزات اصلی موتورخانه و از جمله دیگ حرارت مرکزی روی فونداسیون بتنی از قبل اجرا شده با ابعاد مناسب طبق پلان جانمایی و دقیقا در محل قرار گرفتن تجهیزات انجام می پذیرد، لذا قبل از نصب تجهیزات اصلی موتورخانه از جمله دیگ شوفاژ چدنی نسبت به تعبیه فونداسیون بتنی مورد نیاز، طبق ابعاد و استانداردهای مربوطه، اقدام نمایید.
5.
پس از نصب و آب بندی دیگ شوفاژ چدنی در موتورخانه، نصب روپوش دیگ علاوه بر تکمیل و زیباسازی، به دلیل لایه های پشم شیشه یا پشم سنگ نصب شده در داخل روپوش دیگ باعث جلوگیری از اتلاف حرارتی دیگ در موتورخانه و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد دمای هوای موتورخانه می گردد.
6.
نصب ترمومتر مانومتر جهت نمایش دمای آب گرم موجود در دیگ و همچنین فشار سیستم گرمایش ساختمان روی هر دیگ چدنی شوفاز موتور خانه الزامی است.
7.
همچنین نصب ترموستات مستغرق (آگوستات مستغرق) با دامنه دمایی 30 تا 90 درجه سانتی گراد (و یا 30 تا 110 درجه سانتی گراد) جهت تنظیم دمای دیگ و فرمان off-on به رله مشعل روی هر دیگ شوفاژ چدنی الزامی است.
8.
هنگام سفارش خرید دیگ چدنی شوفاژ موتورخانه خود می توانید آگوستات مستغرق (IMIT یا HoneyWell یا ...) و همچنین ترمومتر مانومتر (فیمت یا ...) مورد نیاز دیگ را هم به کارشناس تاسیسات 26 سفارش دهید.
9.
معمولا از دیگ های آب گرم چدنی (پره ای) شوفاژ در موتورخانه آپارتمان ها، ویلاها و ساختمان هایی استفاده می شود که اولا دارای موتورخانه کوچکتری می باشند و ثانیا امکان عبور دیگ فولادی بزرگ و یکپارچه در آنها به راحتی میسر نباشد.
حداقل تجهیزات موردنیاز یک موتورخانه ساده:
1. دیگ حرارت مرکزی موتورخانه (دیگ چدنی یا دیگ فولادی؟)
2. آگوستات مستغرق دیگ
3. ترمومتر مانومتر (نصب روی دیگ)
4. مشعل (نوع سوخت؟)
5. شلنگ و فیلتر گاز مشعل با سایز صحیح (یا نازل و فیلتر گازوئیل برای مشعل گازوئیل سوز)
6. منبع آبگرم (کویلی یا دوجداره؟)
7. شیراطمینان دما و فشار 1 (نصب روی منبع آبگرم)
8. پمپ سیرکولاتور خطی ( معمولا 2 اینچ HV یا 2 اینچ AA یا 2 اینچ A6 یا 2 اینچ A7 یا ... براساس متراژ زیربنا)
9. آگوستات جداری (فرمان عملکرد به پمپ سیرکولاتور)
10. پمپ برگشت آبگرم (معمولا پمپ خطی 1 )
11. فلنج یک اینچ پمپ برگشت آبگرم
12.منبع انبساط (گالوانیزه یا آلومینیومی؟)
13.فلوتر منبع انبساط ( با توپی فلزی یا پلاستیکی؟)
14.تابلو برق موتورخانه (حداقل 5 کیلده)
مهمترین عواملی که باعث افزایش طول عمر دیگ شوفاژ چدنی می گردد عبارتند از :
1.
انتخاب ظرفیت مناسب دیگ حرارت مرکزی ساختمان به نحوی که حتی در سردترین ایام سال، جهت تامین گرمایش و آب گرم ساختمان، دیگ حرارت مرکزی ملزم به کارکرد مداوم و بدون وقفه نباشد.
2.
انتخاب صحیح مشعل با ظرفیت محاسبه شده گرمایش (حداکثر 20% بیشتر از ظرفیت دیگ)
3.
استفاده از سختی گیر رزینی مناسب با حجم آب در گردش سیستم گرمایشی و یا نصب رسوب زدا روی لوله های موتورخانه در سایز و تعداد کافی
4.
تنظیم بودن شعله مشعل (آبی سوز بودن و جریان طولی مستقیم شعله مشعل در دیگ)
5.
در صورت استفاده از مشعل گازوئیل سوز، نوع و زاویه پاشش گازوئیل از نازل مشعل، بر اساس قطر و طول محفظه احتراق دیگ و بنا به پیشنهاد کارخانه سازنده دیگ تعیین می شود
6.
طول مناسب محفظه احتراق دیگ و عدم برخورد دائمی شعله به پره های عقب یا میانی دیگ شوفاژ چدنی
7.
ضخامت یکسان و پیوسته بدنه ریخته گری شده دیگ شوفاژ چدنی
8.
آب بندی مناسب پره های دیگ چدنی شوفاژ در هنگام نصب و عدم وجود فشار آب زیاد (تعداد طبقات خیلی زیاد ) روی گردش آب درون دیگ
گارانتی و خدمات بعد از فروش :
تمامی دیگ های چدنی شرکت صنعتی شوفاژکار با ده سال گارانتی و خدمات بعد از فروش عرضه شده است. همچنین دیگ های شوفاژ چدنی شرکت لوله و ماشین سازی نیز، دارای 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند.

پیشنهاد تاسیسات 26 به شما این است که برای بهره گیری از عملکرد درست دیگ های حرارتی خود از هر برندی (چدنی یا فولادی) که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد، آن ها را با دیگ های شوفاژکار جایگزین نمایید. در طرح سبز) شما می توانید ضمن بهره مند شدن از تخفیفات ، از خدمات دیگری نیز استفاده نمایید.
پر فروش ترین ها

دیگ چدنی شوفاژکار مدل استار 20-1300

دیگ چدنی سوپر 300 شوفاژکار 5 پره

دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران(MI3)مدلM90-8

دیگ چدنی توربو 8 پره شوفاژکار

دیگ چدنی لوله و ماشین سازی ایران (MI3) مدل S-11

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر 10-400

دیگ چدنی شوفاژکار سولار 10-300

دیگ چدنی لوله وماشین سازی ایران(MI3)مدلL90-10

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر هیت 20-1300

دیگ چدنی شوفاژکار مدل استار 20-1300

دیگ چدنی سوپر 300 شوفاژکار 5 پره

دیگ چدنی توربو 12 پره شوفاژکار

دیگ چدنی سوپر 300 شوفاژکار 6 پره

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر 8-400

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر 10-400

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سوپر 7-400

دیگ چدنی شوفاژکار سولار 7-300

دیگ چدنی توربو 8 پره شوفاژکار

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : پنج شنبه 17 اسفند 1402
نام :
جلال کهن بشیر
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
خیابان طالقانی خیابان بهار شمالی پاساژ مرجان طبقه زیر همکف واحد 32
تـلـفــن :
021-88495487 , 021-88495467 , 09361808796
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: جلال کهن بشیر
فروش انواع محصولات شوفاژ کار

تازه های گروه صنعت > سایر صنایعصفحه  7 از 252

فروشگاه فیلتر هوا پارس فک

فروشگاه فیلتر هوا پارس فک
1 روز پیش
فروش انواع فیلتر هوا و روغن و کابین و فیلتر سوخت خودروهای سبک و سنگین و راه سازی و پالایشگاهی فروش انواع روغن موتور ها و واسکازین و روان کننده ها در تمامی برند های معتبر در شهر های استان فارس و استان یزد و استان کرمان فروش انواع مواد اولیه...
09172162474
شیراز , سیدحسین چاوشی

پوشال کاغذ و کاغذ کرافت

پوشال کاغذ و کاغذ کرافت
1 روز پیش
مرکز تولید و پخش انواع پوشال کاغذ مورد نیاز در هر تناژ و ارسال به تمام نقاط و پخش انواع کاغذ کرافت روسی هندی ایرانی .. پوشال میوه،پوشال صادراتی،پوشال سیب،پوشال انار،پوشال سیب،پوشال بسته بندی انواع کاغذ بسته بندی محصولات ( بازرگانی پوشال کاغذ و...
09143143439
تبریز , علی

تولید انواع پوشال کاغذ و پخش کاغذ کرافت

تولید انواع پوشال کاغذ و پخش کاغذ کرافت
1 روز پیش
قابل توجه باغداران , سردخانه ها , اتحادیه باغداران ومیادین میوه وتره بار.ارایه انواع پوشال کاغذوکاغذ کرافت در هر تناژدر سراسر ایران.. پوشال میوه ،پوشال سیب، پوشال صادراتی،پوشال بسته بندی و انواع کاغذ گراف و کاغذ بسته بندی محصولات... ( توزیع و فروش...
09143143439
ارومیه , علی

تولید انواع پوشال میوه و پخش کاغذ

تولید انواع پوشال میوه و پخش کاغذ
1 روز پیش
قابل توجه سردخانه ها باغداران ومیادین میوه و تره بار انواع کاغذ کرافت وپوشال کاغذ شما را تامین میکنیم پوشال صادراتی پوشال رشته ای پوشال صادراتی پوشال سیب ( فروش انواع کاغذ کرافت و پوشال کاغذ پرس شده در هر تناژ...
09143143439
اردبیل , علی

پوشال کولر و گلخانه و مرغداری مستقیم از کارخانه

پوشال کولر و گلخانه و مرغداری مستقیم از کارخانه
1 روز پیش
پوشال گل تک تولید پوشال کولر با استفاده از ماشین آلات آلمانی پوشال سنگین و پرحجم و با کیفیت ترین دوخت تولید پوشال متری و ابعادی طبق درخواست مشتریان رشته های پوشال نرم با آبگیری بسیار بالا مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ( پوشال...
09191241156 , 09036467567
تهران , امیرحسین

کیسه قیر باکس فلزی قیر جامبوبگ قیر بیتوبگ

کیسه قیر باکس فلزی قیر جامبوبگ قیر بیتوبگ
1 روز پیش
شرکت پلاست البرز قزوین تولیدکننده کیسه جامبوبگ مخصوص قیر (بهمراه نایلون دولایه قیر ) سازنده باکس فلزی قیر قزوین_ شهرصنعتی لیا جدید _خیابان استاندارد یکم ( شرکت پلاست البرز قزوین ) حمیدرضا...
09128836434 , 028-33454947
قزوین , حمیدرضا چگینی۳۲۰،۰۰۰ تومان

باکس فلزی کیسه قیر باکس فلزی قیر جامبوبگ قیر

باکس فلزی  کیسه قیر باکس فلزی قیر جامبوبگ قیر
1 روز پیش
شرکت مهندسی مکعب فولاد قزوین طراحی و ساخت باکس های فلزی قیر تولیدکننده جامبوبگ مخصوص قیر( بیتوبگ) قزوین_ شهرصنعتی لیا_خیابان استاندارد یکم (شرکت مهندسی مکعب فولاد قزوین) حمیدرضا...
028-33454947 , 09127844353
قزوین , حمیدرضا چگینی

خرید چوب درخت در کرمانشاه

خرید چوب درخت در کرمانشاه
1 روز پیش
خرید انواع چوب درخت در کرمانشاه برای اطلاع از قیمت چوب درخت چنار و قیمت درخت چنار قیمت چوب گردو قیمت درخت گردو قیمت چوب صنوبر قیمت درخت صنوبر قیمت چوب بید قیمت درخت بید قیمت چوب میوه قیمت درخت میوه قیمت چوب زردآلو قیمت درخت زردآلو...
09107976705
کرمانشاه , امین

شیلنگ کارواش

شیلنگ کارواش
1 روز پیش
شیلنگ کارواش شیلنگ کارواش صنعتی ده متری فشار 280 بار دو سر مهره دنباله 3/8 و یا...
09121720671 , 021-33929105
تهران , علی سلیمیان

تولید تخته چند لایی , سه لایی , پلی وود

تولید تخته چند لایی ,  سه لایی ,  پلی وود
1 روز پیش
تخته سه لا و تخته چند لایی آذران پلی وود آذران تولید کننده برتر انواع تخته چند لایی ضد آب صادراتی و معمولی در ابعاد : 244×122 220×120 220×105 و با ضخامت های 3 میلی تا 30 میلی شرکت آذران صنعت آماده عقد قرارداد رسمی...
09144317411 , 041-34775748
تبریز , شرکت آذران صنعت کاوه

طراحی، مشاوره و نظارت واحدهای تولید روانکار

طراحی، مشاوره و نظارت واحدهای تولید روانکار
1 روز پیش
ارائه طراحی ، مشاوره ، نظارت بر اجرا و راه اندازی واحدهای تولید روغن های پایه سبک و سنگین، تصفیه روغن و واحدهای بلندینگ جهت ساخت محصولات متنوع خودوریی و صنعتی با کادر مجرب و متخصص با سابقه بیش از 15 سال در این زمینه ( طراحی، مشاوره و نظارت واحدهای...
09123932571
تهران , گیتی فرآیند پارس

تولید و فروش فولی و فلکه و انواع قطعات کولر های آبی

تولید و فروش فولی و فلکه و انواع قطعات کولر های آبی
1 روز پیش
تولید و فروش انواع فولی و فلکه , پوشال , شناور , تشتک , درب و ستون , حلزون و پروانه وکلیه قطعات پلاستیکی کولرهای آبی با بهترین کیفیت و مواد اولیه ارسال به تمام نقاط ایران برای سفارش با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید. ( تولید و فروش فولی و...
025-33444034 , 09121365697
قم , شرکت تعاونی بینظیر سرما

ساخت و ریخته گری قطعات استیل و آلیاژهای خاص

ساخت و ریخته گری قطعات استیل و آلیاژهای خاص
1 روز پیش
طراحی مهندسی مشاوره و ساخت قطعات و تجهیزات صنعتی ، ریخته گری و مدل سازی قطعات استیل و فولاد و چدن به صورت تخصصی، ساخت قطعات سوپر آلیاژ، ساخت انواع فنر، فروش مقاطع سوپرآلیاژ، ریخته گری سوپر آلیاژها ریخته گری تخصصی استیل و فولاد و ریخته گری آلیاژهای خاص...
09138214438
اصفهان , فراز آلیاژ

فروش فروسیلیس ۶۰-۱۰ ،۱۰-۳ و ۳-۰

فروش فروسیلیس ۶۰-۱۰ ،۱۰-۳ و ۳-۰
1 روز پیش
خرید و فروش فرو سیلیس در سایز بندی مختلف و انالیز صادراتی و تامین درخواست مواد اولیه ریخته گری ،سیلیکو منگنز ، سایر فرو آلیاژهای تولید داخل و خارجی -پودر میکرو سیلیکا بمیزان تناژ نامحدودبصورت رسمی و غیر رسمی ( فروش فروسیلیس 60-10 ،10-3و3-0...
09126445217 , 021-83211356
تهران , اسحق ابراهیمی

فروش و پخش ست کامل فرز چوب cnc اور over فرز خراطی

فروش و پخش ست کامل فرز چوب cnc اور over فرز خراطی
1 روز پیش
ست کامل over فرز چوب CNC چوب cnc خراطی اورفرز چوب در کارهای چوب‌کاری و تراشکاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای ایجاد جزئیات دقیق و طرح‌های خاص روی قطعات چوبی، مثل تراشکاری‌های دستگاه‌ها، تخته‌ های خراشی، درب‌ها، پنجره‌ها، سطوح منحنی و......
09125359936 , 021-66754479
تهران , علی جلالی5,000,000 تومان
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

آگهی های ویژه صنعت » سایر صنایع

فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی
021-22134014 , 021-22134016
فروش لوله سیلندری و میل کروم

فروش لوله سیلندری و میل کروم

فولاد یگانه تهران
09124496503 , 021-66242435
کیسه های جامبوبگ و گونی پلی پروپیلن
09367125465 , 09120706730
فروش پوشال آیدین

فروش پوشال آیدین

پوشال آیدین
09121510905 , 09128790789
فروش سبد مرغ زنده , سبد مرغی
09120356609
تولید و فروش انواع زغال
09128300985
فلاکس ( تنه کار ) جوشکاری بریزینگ
021-88750961
فلوکولانت چینی

فلوکولانت چینی

خانم روشنایی
09922310028
پتاسیم امیل گزانتات (pax) چینی
09922310028
فروش دستگاه بستنی ساز قیفی
09122349715 , 09202520067

آگهی های ویژه صنعت

برش لیزر و خمکاری فلزات به همراه طراحی
021-55260960 , 09122260484
آب شیرین کن صنعتی کشاورزی تصفیه آب صنعتی و کشاورزی
09133246054 , 031-34528926
فروش فلکسی تانک یا مخزن ها تاشو
09120910720 , 09102759160