تعداد بازدید : 31089

فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی

تهران
پارس الکترونیک دفتر مرکزی
021-22134014 , 021-22134016 , 09122788004
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3
تصویر 4
تصویر 5

گروه پارس الکترونیک دفتر مرکزی مجری دستگاه های دافع جانوران موذی و پرندگان درایران و خاورمیانه .
نماینده انحصاری دستگاههای دفع موش و پرنده و جانوران موذی از کمپانی pest repeller تایوان درایران.
ارائه دهنده محصولات التراسونیک , فرا صوت فراری دهنده حیوانات موذی , پرندگان مانند دستگاه فراری دستگاه دهنده کلاغ , دستگاه فراری دهنده کبوتر از سوله , دستگاه فراری دهنده گنجشک از باغ ها و مزارع کشاورزی , دستگاه فراری دهنده و دور کننده جوندگان مانند موش و رت .دستگاه های از بین برنده و دافع حشرات دستگاه دفع انواع سوسک , پشه , مگس , ساس , کک , کنه , مار , عقرب , گربه , سگ , گرگ و گراز می باشد.
دستگاه های دفع موش و دستگاه دفع ساس با گواهی رضایت مشتری ارائه می گردد . در صورت راضی نبودن از دستگاهها پول خود را پس بگیرید .
شرکت پارس الکترونیک (سعادت آباد) با بیش از20 سال تجربه تخصصی و با اختیار داشتن کارشناسان مجرب و خبره در خدمت هم وطنان گرامی می باشد .
دستگاه های فراصوت دافع موش و حشرات و دستگاههای التراسونیک فراری دادن پرندگان جهت انواع مصارف صنعتی ، کارخانجات ، فرودگاهها ، بیمارستانها ، نظامی ، کارخانجات مواد غذایی ، بیمارستانها ، منازل طراحی شده است .
پارس الکترونیک مفتخر به تجهیز صدها پروژه بزرگ صنعتی , تجاری , اداری , مسکونی , بهداشتی و غیره درایران و خارج از ایران می باشد که قابل ارائه مستندات مربوطه به مشتریان عزیز است.
از ویژگی های متمایز شرکت پارس الکترونیک:
نصب و خدمات پس از فروش و همچنین مشاوره رایگان کارشناسان مجرب می باشد .
لازم به ذکر است که اگر از مشاوره کارشناسان ما استفاده کردید و با توجه به نظر آنها دستگاه تهیه نمودید گواهی رضایت مشتری نیز دریافت خواهید کرد ینی اگر چنانچه از دستگاههای دفع موش و حشرات و دستگاههای فراری دهنده پرندگان راضی نبودید می توانید دستگاهها را عودت داده و پول خود را پس بگیرید .
ارائه دستگاههای دفع موش از انبار،دستگاه های دور کننده موش از سوله ،دستگاههای فراری دهنده موش از کلیه فضاهای کارخانجات صنعتی،دستگاه دفع کبوتر از سوله ،دستگاه دفع پرنده از انبار،دستگاه فراری دهنده انواع پرنده از زمین های کشاورزی و استخرهای پرورش ماهی،فراری دهنده مار و عقرب از انبار و از زمین کشاورزی , دستگاه دفع کننده وو از بین برنده ساس 100 درصد تضمینی .
ارائه دستگاهها فقط با ارائه گواهی نامه اصالت کالا
ارائه مشاوره تخصصی توسط کارشناسان باتجربه این مرکز امکان پذیر است لازم به ذکر است بازدید از مکان شما برای ارائه مشاوره بهتر و یا جا نمایی دستگاههای دفع کننده موش و دستگاه های فراری دهنده حشرات و دستگاههای فراری دهنده پرندگان امکان پذیر است .
پارس الکترونیک دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش دستگاههای فراصوت فراری دهنده موش و حشرات با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب ایمنی و بهداشت امکان ارائه مشاوره جهت بهسازی محیط شما را نیز دارد .
شرکت پارس الکترونیک در زمینه های بهداشت محیط و محیط زیست در ارتباط مستمر و مفید با جامعه دانشگاهی کشور می باشد از اینرو در کارنامه خود خدمات ارزنده بیشماری را دارد .
لازم به ذکر است دستگاههای التراسونیک ارائه شده توسط شرکت پارس الکترونیک در انواع مدل های مختلف موجود است ; دستگاه دور کننده موش و جوندگان در 10 مدل مختلف . دستگاه التراسونیک فراری دهنده سوسک در 10 مدل مختلف دستگاهی .دستگاه دفع سوسک، سوسک ریز، سوسک امریکایی ، سوسک آلمانی
دستگاه فراری دهنده انواع پرندگان
دستگاه دفع کننده کبوتر
دستگاه دور کننده یاکریم
دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوارا ز استخرهای پرورش ماهی
دستگاه فراری دهنده گربه
دستگاه دور کننده سگ
دستگاه دفع سگ پرتابل
دستگاه دور کننده سگ ثابت
دستگاه فراری دهنده انواع پرندگان از مزارع
کشاورزی
دستگاه فراری دهنده گرگ , گراز و خرس
دستگاه فراری دهنده حشرات موذی
کلیه دستگاههای التراسونیک ارائه شده بر روی انسان هیچ گونه تاثیری بدی نداشته و سازگار با محیط زیست می باشد.دستگاههای فرا صوت بر عکس دستگاههای الکترو مغناطیس که متاسفانه امروز به جای دستگاه فراصوت و یا التراصونیک توسط برخی افراد سود جو ارائه می گردد بر روی کسانی که از سمعک استفاده می نمایند و یا کسانی که باتری قلب دارند هیچ تاثیری ندارد .
لطفا و باز هم لطفا در هنگام خرید به اصالت کالا دقت کنید چرا که یک سهل انگاری کوچک می تواند ضرر های زیادی به شما برساند.
لازم به توضیح است که هر موجودی یک دامنه شنوایی مخصوص به خود دارد مثلا موش توانایی این را دارد که دامنه بسیار گسترده تری از انسان بشنود و همینطور پرندگان دارای توانایی شنیداری بسیار گسترده تری از انسان هستند از این رو دستگاههای التراسونیک و فراصوت ارائه شده توسط پارس الکترونیک دستگاهی ارائه می دهد که مجهز به بلند گوی التراسونی باشند که صداهایی را تولید کند که انسان توانایی شنیدن ان صدا را نداشته باشد در نتیجه صدای تولید شده هیچ گونه آسیبی به انسان نمی رساند و در محدوده ی شنیداری موش و حشرات موذی می باشد و هیچ گونه آسیبی به انسان و حیوانات خانگی مانند سگ های خانگی و گربه و یا پرندگان زینتی نمی رساند .
از آنجایی که محدوده شنیداری پرندگان به انسان نزدیک است دستگاههای دور کننده پرندگان نیز در چند مدل مختلف ارائه می گردد که میکسی از دستگاههای سونیک و التراسونیک می باشد .
با توجه به نیاز کاربران کارشناسان ما دستگاه تخصصی دور کننده پرنده مورد نظر را پیشنهاد می دهند . بطور مثال دستگاهی که برای دور کردن کبوتر از تراس و حیات منزل استفاده می شود برای سوله مواد غذایی و یا انبار کارخانه و یا زمین های کشاورزی کاربرد ندارد در عوض دستگاههای بسیار تخصصی برای دور کردن کبوتر و دور کننده کلاغ از زمین کشاورزی و باغ ها و یا سوله ها و انبار ها موجود است که بسیار کاربردی می باشد .
باید توجه داشته باشیم که سموم شیمیایی باعث کشته شدن حیوان شده و جدا از اینکه سبب بوی بد و تعفن می گردند در ضمن اینکه موش ها بسیار موجودات باهوشی هستند و پس از استفاده از سم یا به ان ادت می کنند و یا دیگر ان را استفاده نمی کنند . خود سم که یک ماده شیمیایی است برای انسان و محیط زیست بسیار خطر ناک می باشد . و اما استفاده از دستگاههای فراری دادن موش و دیگر حیوانات موذی و یا دستگاه دور کننده پرندگان با روشی نوین و علمی نه تنها باعث کشته شدن نمی شود بلکه باعث فراری دادن و دور شدن این حیوانات از محل کار و زندگی شما می گردد .
امروز در جوامع پیشرفته از سموم خطرناک شیمیایی استفاده نمی شود بلکه با استفاده از فن اوری های نوین محیط خود را مجهز می نمایند .
دستگاههای الکترونیکی دور کننده موش و حشرات در دو مدل برقی و باطری قابل ارائه می باشد . مصرف برق این دستگاهها بسیار بسیار کم می باشد .
کاربرد دستگاههای دفع کننده موش و دور کننده موش در مکانهایی چون منازل و رستورانها , مهد کودک ها و بیمارستانها , انبار ها و سوله ها , کارخانجات و محیط های تولیدی , زمین های کشاورزی و باغ ها , سوپر مارکت ها و انبار های مواد غذایی و پتروشیمی ها می باشد .
کاربرد دستگاه فراری دهنده کبوتر در تراس و حیات منازل , زمین کشاورزی و باغ , انبار ها و سوله ها و همچنین فرودگاهها و پتروشیمی ها می باشد .
لازم به ذکر است امواج صوتی تولید شده توسط دستگاههای فراری دهنده موش و یا دستگاه دافع کبوتر و تمامی دستگاههای فراصوت ارائه شده توسط پارس الکترونیک دارای سویچ تغییر فرکانس صوتی هستند در نتیجه هیچ گاه حیوان به این صدا ها عادت نمی کند بلکه محیط را ترک می کند .
لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات فنی بیشتر از تماس با ما دریغ نفرمایید.
پست الکترونیکی : parsec4014@gmail.com

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 اردیبهشت 1403
نام :
پارس الکترونیک دفتر مرکزی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
سعادت آباد
تـلـفــن :
021-22134014 , 021-22134016 , 09122788004
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: پارس الکترونیک دفتر مرکزی
فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی

تازه های گروه صنعت > سایر صنایعصفحه  4 از 253

المان خلیج فارس.قیمت المان خلیج فارس

المان خلیج فارس.قیمت المان خلیج فارس
17 ساعت پیش
ساخت المان خلیج فارس با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در همه ابعاد و طرح های مختلف جوشکاری co2 و رنگ کوره ای الکترو استاتیک با توجه به آب و هوا شرجی برخی مناطق گالوانیزه کردن سفارشات شما پذیرفته می‌شود. تحویل فوری و ارسال به تمام نقاط...
09197363148
تهران , حسینی

المان گوی نوری

المان گوی نوری
17 ساعت پیش
ساخت المان گوی نوری با بهترین متریال همراه با نور پردازی در رنگ ها و ابعاد مختلف ساخت المان روستا ساخت المان شهری مخصوص تمام مکان ها تحویل فوری و ارسال به تمام نقاط کشور برای اطلاع از قیمت لطفا تماس...
09197363148
تهران , حسینی

فروش تخته چند لایی روسی و تخته قالبندی

فروش تخته چند لایی روسی و تخته قالبندی
17 ساعت پیش
آیکون ویژهفروش کلی و جزئی تخته چندلایی روسی ضدآب و ضدآبجوش در ابعاد 122×244 و 152×152 در ضخامت های مختلف و انواع تخته چندلایی روکش دار دو رو لاکی و روکش دار f/W مخصوص کف تریلی در ضخامت های 28 و 30 میل ( فروش تخته چندلایی روسی و تخته قالبندی...
09121717837
تهران , دایان تجارت

واشر صنعتی در اصفهان

واشر صنعتی در اصفهان
17 ساعت پیش
فروش انواع واشر آلات در اصفهان . واشر های نسوز و سیم دار . دونیت . واشر لاستیکی . تکسون و غیره ( واشر صنعتی در اصفهان...
09131157930 , 031-37655067
اصفهان , احمد نخودیان

شیلنگ فشار قوی در اصفهان

شیلنگ فشار قوی در اصفهان
17 ساعت پیش
فروش انواع شیلنگ فشار قوی و اتصالات در اصفهان فروش انواع شلنگ های فشار قوی هیدرولیک از جمله شماره ی یک چهارم تا دو اینچ از برند های المانی و اتریشی و...
09131157930
اصفهان , احمد نخودیان

لوله های آهنی در اصفهان

لوله های آهنی در اصفهان
17 ساعت پیش
فروش انواع لوله های آهنی در اصفهان انواع لوله ها از جمله اهنی لوله های فشار قوی هیدرولیک کاربرد در دستگاه های هیدرولیک و...
09131157930
اصفهان , احمد نخودیان

کابینت کمد دیواری اشکاف دکور مغازه سرویس چوب در مشهد

کابینت کمد دیواری اشکاف دکور مغازه سرویس چوب در مشهد
17 ساعت پیش
آیکون ویژهطراحی واجرای انواع کابینت : ام دی اف ، هایگلس ، ملامینه ، روکش چوب، کلاسیک ، نئو کلاسیک و... انواع کمد دیواری و اشکاف و دکور کلیه اماکن تجاری مغازه ها و بانک و موسسه ها ، در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و با ضمانت نامه کتبی با مکان...
09150654794
مشهد , کالای چوب لوتوس

دستگاه حلاجی و پر کننده الیاف فول استیل

دستگاه حلاجی و پر کننده الیاف فول استیل
18 ساعت پیش
نسل دوم دستگاه پر کننده و حلاجی الیاف دارای مکنده بسیار قوی برای پر کردن مخزن قابلیت پر کردن قسمت های مختلف کاپشن،عروسک،کوسن و مبل،پشتی و... دارای سه هلدر در سایز های مختلف برای پر کردن قسمت های دشوار (سر و دست و پا برای عروسک) امکان پر کردن...
09133007307 , 09357644691
اصفهان , علی تگین

فروش سنگ مصنوعی ، بتن اکسپوز در رشت

فروش سنگ مصنوعی ، بتن اکسپوز در رشت
19 ساعت پیش
کارن دکور مرکز تنها مرکز تخصصی فروش سنگ مصنوعی در رشت انواع سنگهای مصنوعی دکوراتیو و نما، پنل های بتن اکسپوز در ابعاد و سایزهای متفاوت، آجر دکوراتیو و نما ( فروش سنگ مصنوعی ، بتن اکسپوز ، آجر و موزائیک پلیمری در رشت...
09111497002
رشت , فروشگاه کارن دکور رشت

فروش بشکه

فروش بشکه
19 ساعت پیش
فروش بشکه تسمه فلزی ارسال مستقیم از کارخانه تهران کارخانه تولید کننده انواع بشکه در سایزهای 140 لیتری 120 لیتری 60 لیتری 40 ...
09166186974
تهران , مجید مختاربند

خرید و فروش پالت و تخته

خرید و فروش پالت و تخته
19 ساعت پیش
آیکون ویژهخرید و فروش پالت چوبی تخته پالت ها وسیله ای هستند برای تسهیل در امر ذخیره سازی و نگهداری اقلامی که توسط لیفتراک جابجا می گردد و بیشترین کاربرد آنها در نگهداری و جابجایی مواد است. این محصول با امکانات ، قابلیت ها ، ابعاد و تحمل های متنوع قابل عرضه می...
09362525659
تهران , محسن رمضانی

مه پاش رستوران کافی شاپ - مهپاش ساز خانگی سالن قارچ

مه پاش رستوران کافی شاپ - مهپاش ساز خانگی سالن قارچ
23 ساعت پیش
پارس صنعت مه پاش صنعتی مه پاش رستوران مه پاش کافی شاپ مه پاش گاوداری و مرغداری انواع نازل های مه پاش فشار قوی و کم فشار نازل پرفشار مه پاش شیلنگ مه پاش پمپ مه پاش صنعتی، رستورانی و خانگی تولید کننده تابلو برق...
09935706747 , 09900176708
تهران , همایون محمدی

تولید کننده و مجری رنگهای ترافیکی ، رنگ روغنی و جدولی ، خط کشی پارکینگ و خط کشی خیابان

تولید کننده و مجری رنگهای ترافیکی ، رنگ روغنی و جدولی  ، خط کشی پارکینگ و خط کشی خیابان
1 روز پیش
تولید کننده و مجری رنگ ترافیکی ، روغنی ، جدولی و کفپوشهای اپوکسی ، خط کشی پارکینگ برای کسب اطلاع از قیمت ها و سایر خدمات , با ما تماس بگیرید. ( تولید کننده و مجری رنگهای ترافیکی ، رنگ روغنی و جدولی ، خط کشی پارکینگ و خط کشی خیابان...
021-46884973 , 09123409912
تهران , شرکت آذین مسیر البرز

خدمات لیزر و برش فلزات در شهرکرد و کلیه نقاط کشور

خدمات لیزر و برش فلزات در شهرکرد و کلیه نقاط کشور
1 روز پیش
لیزر و برش فلزات از ضخامت 0.5 تا 20 میلیمتر طراحی کلیه سازه های تبلیغاتی و ساخت المانهای شهری ( برش لیزر فلزات CNC شرکت نوین برش ایرانیان...
09131815902 , 038-33398595
شهرکرد , مصطفی رحمانی شهرکی

خرید و فروش انواع چوب های خارجی و ایرانی

خرید و فروش انواع چوب های خارجی و ایرانی
1 روز پیش
چوب راش وتوسکا چوب های ایرانی چوب چنار چوب توسکا چوب گردو چوب کاج چوب ممرز چوب بلوط چوب افرا چوب راش برش خورده آماده بارگیری ارسال به سراسر کشور جهت استعلام قیمت و سفارش تماس حاصل فرمایید ( فروش...
09120330866 , 09392626058
تهران , صابر
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه صنعت » سایر صنایع

فروش دستگاه اسپرسو جیمبالی ،m24، سه گروپ

فروش دستگاه اسپرسو جیمبالی ،m24، سه گروپ

امیر کیان جواهری , استیلا
09124541474 , 021-6658175
فروش دور کننده , سوسک و سایر حیوانات و حشرات موذی
021-22134014 , 021-22134016
فلکسی تانک - ایزو تانک  - فلکسی تانک قیر
09121504266 , 09198585505
خرید و فروش پالت و تخته
09362525659
فروش پوشال آیدین

فروش پوشال آیدین

پوشال آیدین
09121510905 , 09128790789
تولید و فروش انواع زغال
09128300985
فروش لوله سیلندری و میل کروم

فروش لوله سیلندری و میل کروم

فولاد یگانه تهران
09124496503 , 021-66242435
فلاکس ( تنه کار ) جوشکاری بریزینگ
021-88750961
فلوکولانت چینی

فلوکولانت چینی

خانم روشنایی
09922310028
فروش دستگاه بستنی ساز قیفی
09122349715 , 09202520067
پتاسیم امیل گزانتات (pax) چینی
09922310028

آگهی های ویژه صنعت

تولید گونی پلاستیکی ، پاکت کامپوزیت ، توری راشل
09122307057 , 021-33510812
بورس ورق ایرانیت و گالوانیزه و پرچین پارس تایل
09206886934 , 09104741741
نمایندگی فروش فروسیلیس محصول کارخانه ازنا
021-44454263 , 021-44454268