تعداد بازدید : 17124

فروش کوپلینگ , COUPLING , FLENDER , FALK , GERAWAH

تهران
پیمان مقدم
021-33999193 , 09127981330
چت واتساپ
تصویر اول

کوپلینگ SRB تامین , توزیع , پخش , فروش
توزیع و پخش انواع کوپلینگ , جهت شفت یا شافت انکودر , شفت یا شافت تاکوژنراتور , موتورهای الکتریکی , القایی , در سایز های مختلف :
PART NUMBER , پارت نامبر
در مدل های فلزی – پلاستیکی – کلمپی – با کیفیت عالی – اصل کره – گیربکس – کوپلینگ اتصالات
کوپلینگ 6 به 6 – کوپلینگ 6 به 8 – کوپلینگ 8 به 8 – کوپلینگ 8 به 10 – کوپلینگ 10 به 10
COUPLING – FLEXIBLE COUPLING – SHAFT
کوپلینگ های انعطاف پذیر
کوپلینگ های انعطاف پذیر در انواع مختلف تجاری در دسترس هستند که هر یک برای شرایط کاری خاصی مناسب می باشند این نوع کوپلینگ ها می توانند عدم تقارن محوری شعاعی و زاویه ای را بین محور محرک و متحرک تحمل کنند.
کوپلینگهای انعطاف پذیر چهار وظیفه اصلی بر عهده دارند :
1- انتقال گشتاور و سرعت از محرک به متحرک
2- خنثی و مستهلک کردن ارتعاشات
3- جبران نامیزانیها
4- تاثیر بر فرکانس طبیعی سیستم
مقادیر ناهمراستایی مجاز کوپلینگها را باید از کاتالوگهای سرندگان بدست آورد ولی به طور کلی ناهمراستایی محوری مجاز در کوپلینگهای کوچک به in 005/0 و در کوپلینگهای بزرگ به in 03/0 محدود می باشد. حداکثر نامیزانی زاویه ای مجاز هم معمولاً در حدود در نظر گرفته می شود.
با توجه به طیف وسیعی از انواع کوپلینگ های انعطاف پذیر ، وجود یک دسته بندی جامع که بتواند تمام انواع را در برگیرد در دسترس نیست. لذا از دسته بندی انواع کوپلینگهای انعطاف پذیر صرف نظر می شود.
1-2 کوپلینگ توربوفلکس
این کوپلینگ از دو فلنچ و یک قطعه واسطه که اکثراً یک محور تو خالی می باشد تشکیل شده است. گشتاور چرخشی توسط واشر فنری منتقل می گردد و به کمک آن مقداری جابجایی محوری و زاویه ای میسر می شود. این نوع کوپلینگ توانایی تحمل نیروهای شعاعی زیاد ( مانند نیروهای اعمال شده به غلتکهای دستگاه نورد ) را دارا می باشد.
2-2 کوپلینگ شبکه ای
در این نوع کوپلینگ ، گشتاور از طریق یک فنر انعطاف پذیر به شیارهای فولادی روی کوپلینگ انتقال می یابدو بین دو نیمه کوپلینگ کمی فاصله وجود دارد که تا حدی نامیزانی محوری را جبران نموده و قابلیت تحمل بارهای ناگهانی سبک را بدلیل وجود فنریت پیچشی را بوجود می آورد. استفاده از محفظه و گریسکاری برای این کوپلینگ لازم است.
3-2 کوپلینگ های زنجیری
کوپلینگ زنجیری از دو چرخ زنجیر تشکیل شده است که توسط یک زنجیر دو ردیفه به یکدیگر متصل می گردند بدلیل وجود کمی لقی بین اجزاء رنجیر ، این نوع کوپلینگ مقادیر کم نامیزانی زاویه ای ، محوری و شعاعی را تحمل می کند. جهت طولانی شدن عمر کاری ، دندانه های چرخ زنجیرها سخت کاری می گردد.
کوپلینگ بایستی گریسکاری شده و درون یک محفظه بسته پر از گریس قرارداده شود.
4-2 کوپلینگ های چرخ دنده ای
کوپلینگ چرخ دنده ای از دو توپی متصل به چرخ دنده تشکیل شده که یک بوش هزار خاری آنها را به یکدیگر متصل می کند. بدلیل وجود لقی بین دنده ها و همچنین خاصیت عملکرد کشویی امکان جذب نامیزانی های دورانی ، زاویه ای و محوری و محوری را دارا می باشد. قابلیت انتقال توانهای زیاد در مقایسه با سایر انواع کوپلینگ ( به نسبت ابعاد و وزن ) از مشخصات کوپلینگ چرخ دنده ای است. مقدار نامیزانی مجاز و ظرفیت انتقال بار به شکل و لقی و زاویه فشار دنده ها بستگی دارد.
5-2 کوپلینگ فکی
کوپلینگ فکی یکی از متداولترین انواع کوپلینگهای انعطاف پذیر است که با استفاده از یک ضربه گیر الاستومری از انتقال ارتعاش و ضربه جلوگیری نموده و نامیزانیهای محور را جذب می نماید. این نوع کوپلینگ علیرغم حجم و ابعاد کم قابلیت انتقال توانهای بالا را دارا بوده و در طرحهای متنوع جهت کاربردهای عادی و اختصاصی استفاده می شود. مقدار سختی عضو الاستومری ، دمای کاری ، مقاومت شیمیایی و صلبیت پیچشی آن بسته به شرایط عملکرد تعیین می گردد.
معمولاً درجه حرارت کاری این نوع کوپلینگ در محدوده 40- تا 120 درجه سانتیگراد می باشد. توپی های کوپلینگهای فکی معمولاً از فولاد یا چدن ساخته می شوند.
6-2 کوپلینگ hrc
اصلی ترین ویژگی این نوع کوپلینگ قابلیت انعطاف زیاد در جهت دورانی و جلوگیری از انتقال ضربه و ارتعاش می باشد.
7-2 آکاردئونی
قابلیت تحمل نامیزانیهای زاویه ای و محوری و جذب ارتعاشات پیچشی مهمترین ویژگی این کوپلینگ است.
8-2 پارافلکس ( چرخی )
این نوع کوپلینگ ضمن تحمل ناهمراستایی محوری و زاویه ای قابلیت جذب ارتعاشات پیچشی را نیز دارا می باشد.
9-2 کوپلینگ متغیر زاویه ای ( یونیورسال)
کوپلینگهای انعطاف پذیر بسته به طرح و ساختمان داخلی می توانند ناهمراستایی زاویه ای را تا حدود 3 درجه و ناهمراستایی محوری را تا تحمل کنند. ولی در برخی از کاربردها لازم است که دو محور ناهمراستایی بیشتری داشته باشند. در این گونه کاربردها از چهارشاخه یا اتصال یونیورسال استفاده می شود. مفصلهای یونیورسال در سرعتهای بسیار پائین امکان کار تحت زاویه را نیز دارا هستند. ولی حداکثر زاویه قابل توصیه جهت سرعتهای بیشتر از rpm10 ، می باشد. در سرعتهای بالاتر از rpm600 این زاویه به حداکثر محدود می گردد.
محاسن کوپلینگهای با رابط پلی اورتان ساخت ماشین سازی ایرانمهر نسبت به کوپلینگهای موجود دربازار از جمله طرح فلندر– لقمه ای H شکل، جهت اطلاع و جایگزینی این نوع کوپلینگ در صنایع
در کوپلینگهای با رابط پلی اورتان، رابط در حین کار دیده می شود و در صورت آسیب دیدن رابط و نیاز به تعویض، پیش از آسیب رسیدن به قسمت چدنی کوپلینگ، اپراتور رابط را تعویض می کند، اما در کوپلینگهای طرح فلندر ( لقمه ای H شکل)، رابط لاستیکی در معرض دید نیست و معمولاً خراب شدن لاستیک با شکستن قسمت چدنی همراه است.
تمام سطوح قسمت چدنی کوپلینگ ساخت شرکت ایرانمهر براده برداری می شود تا رابط کاملا کیپ و بدون لقی درون چدنی قرار گیرد تا هنگام شروع و پایان کار موتور یا پمپ، خود کوپلینگ باعث ایجاد شک و ضربه به سیستم نشود ، اما سایر کوپلینگهای موجود در بازار دارای لقی بین رابط و چدنی کوپلینگ هستند.
تراش خوردن کامل سطوح کوپلینگ با رابط پلی اورتان باعث دور شدن کوپلینگ شده و عمر کوپلینگ را به مراتب بالا می برد اما قسمتهای داخلی سایر کوپلینگهای موجود در بازار بعد از ریخته گری تراش نمی خورد.
توان کوپلینگ با رابط پلی اورتان از سایر کوپلینگهای موجود در بازار بیشتر بوده و معمولاً با توجه به مشخصات موتور و با استفاده از جدول انتخاب کوپلینگ، از سایزهای کوچکتر نسبت به سایر کوپلینگهای موجود استفاده می شود.
به خاطر وجود زاویه ای خاص بر روی پره های رابط پلی اورتان ، در هنگام وجود شوک های آنی پره ها صاف می شوند، شوک جذب شده و پره به حالت قبلی خود باز می گردد، اما در کوپلینگ های دیگر به دلیل عدم وجود این زاویه ها در هنگام شوک ، قسمت های چدنی با هم برخورد می کنند که باعث ایجاد صدا و احتمالاً شکستن کوپلینگ می شود.
وجود استوانه های روی رابط پلی اورتان باعث می شود که همیشه فاصله بین دو قسمت چدنی کوپلینگ حفظ شده، درجه آزادی و زاویه پذیری دو محور بیشتر شود اما سایر کوپلینگهای موجود در بازار بخاطر نداشتن این استوانه ها این قابلیت را ندارند.
در صورتی که مشخصات موتور مربوط به یک سایز شود ولی شافت موتور یا پمپ مربوط به یک سایز بالاتر از سایز انتخابی باشد می توان با ساخت کوپلینگ مخصوص (پشت کلفت) این نیاز را برطرف کرد اما کوپلینگ های دیگر این قابلیت را ندارد.
به عنوان مثال مشخصات موتور شما مناسب کوپلینگ سایز 65 است که برای شافت تا قطر 28 مناسب است اما اگر قطر شافت مورد نظر تا قطر 38 که مناسب کوپلینگ سایز 80 است باشد می توان از کوپلینگ سایز 65 پشت کلفت استفاده کرد.
تخصصی ترین مرکز ساخت کوپلینگ در ایران..
خدمات ساخت و تولید قطعات صنعتی و چرخ دنده ها
انجام خدمات ساخت و تولید قطعات پلیمری و فلزی و
چرخ دنده و دنده تایم در کمترین زمان و مناسبترین قیمت
از مرغوبترین پلیمرهای تخصصی و فلزات خاص
طراحی وساخت انواع قطعات از مواد :
سیلیکون , وایتون , لاستیک ,
پلاستیکهای صنعتی-
فیبرهای صنعتی(نخدار –استخوانی)-فایبرگلاس-
پلی اتیلن-پلی پروپیلت-پلی کربنات-پلی یورتان-
پلی آمیدها – پلی استال-پلاکسی گلاس – pvc
تفلون های نسوز (PTFE) –تفلون گرافیت – تفلون کربن-
ذغالهای صنعتی (گرافیت)-انواع میکانیکال سیل-
در ضمن مواد ذکر شده به صورت شمش ها
نیز موجود می باشد.-(ورق – لوله –میلگرد-شیلنگ).
ساخت انواع کوپلینگ از پلیمرهای بسیار مقاوم .
ساخت قطعات سیلیکونی بصورت قالب در یک روز.
(قالب سازی + طراحی + ارائه نمونه فقط در یک روز)
تخصصی ترین مرکز طراحی و ساخت قطعات دستگاه های
رنگ – شن پاش – رنگپاش پودری – الکترواستاتیک برای
احتراما به استحضار می رساند فروشگاه پیمان الکتریک با کادری مجرب در زمینه اتوماسیون ، الکترونیک صنعتی و برق صنعتی مفتخر است تا شما را در زمینه قطعات فوق یاری دهد.
در صورت نیاز به کاتالوگ اطلاعات فنی ، لطفا مراتب را به این فروشگاه اعلام نمائید تا در اسرع وقت نسبت به درخواست آن مقام محترم اقدامات لازم صورت پذیرد. پیشاپیش از حسن همکاری شما کمال تشکر را می نمائیم.
کوپلینگ هالوپیم
کوپلینگ دنده ای
کوپلینگ لقمه ای تیپ Aو H
کوپلینگ لقمه ای تیپ B
زنجیر انتقال نیرو
زنجیر کانوایر
دنده زنجیر
محصولات
کوپلینگ هشت پر
پولی تسمه V
پولی تسمه V
کوپلینگ هالوپیم

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : یك شنبه 8 بهمن 1402
نام :
پیمان مقدم
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
لاله زار جنوبی , کوچه بوشهری , مجتمع تجاری تهران الکتریک , طبقه اول واحد 203
مسیریابی
تـلـفــن :
021-33999193 , 09127981330
وب سایت :
چت واتساپ

تازه های گروه صنعت > خدمات صنعتیصفحه  66 از 313

مشاوره و ایده پردازی در تولید و ساخت طرح یا اختراع

مشاوره و ایده پردازی در تولید و ساخت طرح یا اختراع
24 روز پیش
اگر هرگونه فکر تازه یا ایده ای جهت ساخت محصول تجاری یا اختراع جدید در ذهن خود دارید گروه ایده پردازان وحدت با تکیه بر دانش و تجربه ی 20 ساله ی خود و با حفظ اصل رازداری برای مشتریان آمادی گفتگو مشاوره و راهنمایی جهت به ثمر رساندن ایده های جذاب و ارزشمند شما...
09133017976
اصفهان , علیرضا

پرینت 3بعدی و مدلسازی دقیق

پرینت 3بعدی و مدلسازی دقیق
24 روز پیش
طراحی با نرم افزار و انجام کلیه خدمات پرینت 3بعدی و تهیه مدل های ریختگری و پیش نمونه محصول با به روزترین دستگاه های پرینت 3بعدی FDM و SLA با کمترین قیمت. دریافت و ارسال سفارش به کلیه نقاط کشور و...
09133017976
اصفهان , علیرضا

نقشه کشی صنعتی اصفهان

نقشه کشی صنعتی  اصفهان
24 روز پیش
گروه طراحی و ساخت ایده پردازان وحدت با بیش از بیست سال تجربه در طراحی و ساخت انواع قطعات صنعتی، ماشین الات صنعتی ، مهندسی معکوس، با بهره گیری از مهندسین مجرب، خوش فکر و جوان مفتخر است تا در خدمت شما صنعتگران ،کارافریان ،افراد خلاق باشد. رضایتمندی و تجربه...
09133017976
اصفهان , علیرضا

جوشکاری آرگون ، برق ، CO2

جوشکاری آرگون ، برق ، CO2
24 روز پیش
جوشکاری قطعات با جوش آرگون، برق و CO2 با کیفیت بالا و تحویل در اسرع وقت قیمت توافقی! ( جوشکاری آرگون ، برق ، CO2...
09121982388 , 021-91011982
شهر ری , حسین ظریفکار

دستگاه شوتینگ فیبر نوری

دستگاه شوتینگ فیبر نوری
24 روز پیش
آیکون ویژهتولید کننده دستگاه شوتینگ و کمپرسورهای باد ، اکسترودر ، میکرو داکت های 7 کاناله شوت کردن کابل با سرعت 75 متر بر دقیقه به شکل راحت و نیروی انسانی کم 1 سال گارانتی خدمات پس از فروش تجهیزات فیبر نوری و انواع کانکتور...
09122486221
تهران , مرجان قربانی

خدمات اسکن سه بعدی

خدمات اسکن سه بعدی
24 روز پیش
گروه فنی مهندسی بعد سوم با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و کادر مهندسی مجرب آماده ارائه خدمات در زمینه ابعادبرداری از قطعات صنعتی و غیر صنعتی مشتریان محترم میباشد.این مجموعه با بهره گیری از دستگاه اسکنر سه بعدی و امکانات فتوگرامتری ، امکان دیجیتایزینگ قطعات...
09133076489 , 031-31316131
اصفهان , زاغیان

نقشه کشی صنعتی و مهندسی معکوس

نقشه کشی صنعتی و مهندسی معکوس
24 روز پیش
گروه فنی مهندسی بعد سوم با بهره گیری از مهندسین مجرب توانسته است خدمات قابل قبولی در راستای نقشه کشی قطعات و مجموعه های پبیچیده صنعتی ارائه نماید. تخصص اصلی بعد سوم، مهندسی معکوس و ایجاد نقشه های سه بعدی و دوبعدی صنعتی از مجموعه های صنعتی فاقد مدارک فنی...
09133076489 , 031-31316131
اصفهان , زاغیان

درب تک لنگه کلین رومی

درب تک لنگه کلین رومی
24 روز پیش
این سیستم درب به طور گسترده ای در بیمارستان ها، مراکز پزشکی، اتاق های تمیز(Clean room) و کارخانه ها استفاده می شود، با توجه به این ساختار یک مهر و موم برس در پایین درب اضافه می شود که به منظور جلوگیزی از گرد و غبار طراحی شده برای تجهیز درب می توان از سیستم...
09108117569
تهران , گروه رایمون

فروش گلوله سرامیکی پرسی

فروش گلوله سرامیکی پرسی
24 روز پیش
سایزهای 50 - 60- 70 پرسی موجود است. سایزهای اعلام شده، سایز قطر گلوله میباشد. همراه با ارسال نمونه. جهت استعلام قیمت تماس...
09032901454
میبد , شاکر

خدمات برش لیزر فلزات

خدمات برش لیزر فلزات
24 روز پیش
خدمات برش لیزری فلزات در فولاد حامیران انجام می شود. نوع گاز مصرفی در فرآیند دستگاه های دستگاه برش لیزر فلزات سی ان سی متفاوت بوده و بنابر درخواست مشتری، نوع فلزات و آلیاژ های مورد استفاده تعیین می گردد، در این بین گاز نیتروژن و اکسیژن کیفیت و دقت بالاتری...
09129566576 , 021-63511
تهران , حامیران

دفتر فنی مهندسی TORK

دفتر فنی مهندسی TORK
24 روز پیش
دفتر فنی مهندسی TORK فعالیت خود را در سال 1380 در زمینه هیدرولیک ، پنوماتیک و ابزار دقیق شروع کرده و امروزه یکی از شاخص ترین تامین کنندگان قطعات صنعتی در پاسخگویی به درخواست های صنعتی کشور گسترش داده ومفتخر به : کلیه محصولات مارک TORK ترکیه در...
021-33946196 , 09129628012
تهران , پورسروری

اجرای لوله کشی گاز صنایع فشارقوی

اجرای لوله کشی گاز صنایع فشارقوی
24 روز پیش
اجرای لوله کشی گاز صنایع و کارخانجات و...شبکه های فشار قوی داخلی با تایید شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی با 30 سال سابقه با کمترین قیمت بهترین...
09131689585 , 09135529585
اصفهان , ولی اله کریم زاده100000

خدمات رنگ کوره ای الکترواستاتیک پودری جاوید

خدمات رنگ کوره ای الکترواستاتیک پودری جاوید
24 روز پیش
خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک قیمت مناسب و کیفیت عالی در بازار آهن شادآباد کارگاه مجهز به دو کوره و یکی از بزرگترین کوره های منطقه ی شادآباد به ارتفاع 4 متر و طول 6 متر . قبول سفارشات رنگ آمیزی کلیه قطعات فلزی اعم از سایز بزرگ و کوچک در هر...
09128455480
تهران , رسول جاوید

خدمات برش لیزر فلزات مالک - برش لیزر در اصفهان

خدمات برش لیزر فلزات مالک - برش لیزر در اصفهان
24 روز پیش
انجام خدمات برش لیزر فلزات لیزر فایبر برش بسیار تمیز و کیفیت بالا طراحی رایگان برش ورق آهن ، استیل ، آلومینیوم ، گالوانیزه برش لیزر فلزات فایبر مالک کیفیت و دقت برش بالا قیمت استثنایی نقشه کشی رایگان انواع ورق موجود...
09132677939
اصفهان , مالک لیزر

خدمات ریخته گری شرکت جَمکو (JAMCO) چدن فولاد استیل

خدمات ریخته گری شرکت جَمکو (JAMCO) چدن فولاد استیل
24 روز پیش
پذیرش تمام قطعات با تمامی متریال ها چدن های خاکستری نشکن (داکتیل) GGG40 ggg50 gg25 ضد سایش فولادهای تراش خور و ضد سایش با تمام متریال ها ریخته گری چدن ریخته گری فولاد ریخته گری چدن نشکن ریخته گری چدن معمولی ریخته گری چدن...
09127147549 , 021-33289253
تهران , جمال علی مددی
61 62 63 64 65 66 67 68 69 70

آگهی های ویژه صنعت » خدمات صنعتی

فروش انواع فروسیلیس شرکت دکاموند سیلیس آسیا

فروش انواع فروسیلیس شرکت دکاموند سیلیس آسیا

شرکت تولیدی و بازرگانی دکاموند سیلیس آسیا
09199665279
تولید انواع آنکر بولت صنعتی و ساختمانی
021-66143850 , 09127690399
فروش پودر چوب

فروش پودر چوب

پوشال آیدین
09128790789 , 09121510905
برش فلزات ، CNC لیزر فلزات

برش فلزات ، CNC لیزر فلزات

مهرداد شاهدی پور
09124765591 , 021-55509134
طراح و سازنده کیوسک و جعبه های فلزی

طراح و سازنده کیوسک و جعبه های فلزی

شرکت پردازشگران سازه های فلز تیام
09124547006 , 021-77745770
خدمات برش لیزر 6 متری
09123816119 , 09199863956
رکتیفایر آبکاری ونوس

رکتیفایر آبکاری ونوس

شرکت بهینه نیرو ونوس
09139134255
فروش انواع روغن و گریس و واسکازین های صنعتی
09120233785
فروش خاک اره برای زغال سنگ
09128790789 , 09121510905

آگهی های ویژه صنعت

فروش لوله ، اتصالات و شیرآلات استنلس استیل

فروش لوله ، اتصالات و شیرآلات استنلس استیل

تولیدی و بازرگانی استیل پاسارگاد
09120937180
روغن هیدرولیک

روغن هیدرولیک

ناصر معافی
09121991389 , 021-66623508
تولید قطعات لاستیکی و پلیمری
09128888142 , 021-77850439