تعداد بازدید : 17121

فروش کوپلینگ , COUPLING , FLENDER , FALK , GERAWAH

تهران
پیمان مقدم
021-33999193 , 09127981330
چت واتساپ
تصویر اول

کوپلینگ SRB تامین , توزیع , پخش , فروش
توزیع و پخش انواع کوپلینگ , جهت شفت یا شافت انکودر , شفت یا شافت تاکوژنراتور , موتورهای الکتریکی , القایی , در سایز های مختلف :
PART NUMBER , پارت نامبر
در مدل های فلزی – پلاستیکی – کلمپی – با کیفیت عالی – اصل کره – گیربکس – کوپلینگ اتصالات
کوپلینگ 6 به 6 – کوپلینگ 6 به 8 – کوپلینگ 8 به 8 – کوپلینگ 8 به 10 – کوپلینگ 10 به 10
COUPLING – FLEXIBLE COUPLING – SHAFT
کوپلینگ های انعطاف پذیر
کوپلینگ های انعطاف پذیر در انواع مختلف تجاری در دسترس هستند که هر یک برای شرایط کاری خاصی مناسب می باشند این نوع کوپلینگ ها می توانند عدم تقارن محوری شعاعی و زاویه ای را بین محور محرک و متحرک تحمل کنند.
کوپلینگهای انعطاف پذیر چهار وظیفه اصلی بر عهده دارند :
1- انتقال گشتاور و سرعت از محرک به متحرک
2- خنثی و مستهلک کردن ارتعاشات
3- جبران نامیزانیها
4- تاثیر بر فرکانس طبیعی سیستم
مقادیر ناهمراستایی مجاز کوپلینگها را باید از کاتالوگهای سرندگان بدست آورد ولی به طور کلی ناهمراستایی محوری مجاز در کوپلینگهای کوچک به in 005/0 و در کوپلینگهای بزرگ به in 03/0 محدود می باشد. حداکثر نامیزانی زاویه ای مجاز هم معمولاً در حدود در نظر گرفته می شود.
با توجه به طیف وسیعی از انواع کوپلینگ های انعطاف پذیر ، وجود یک دسته بندی جامع که بتواند تمام انواع را در برگیرد در دسترس نیست. لذا از دسته بندی انواع کوپلینگهای انعطاف پذیر صرف نظر می شود.
1-2 کوپلینگ توربوفلکس
این کوپلینگ از دو فلنچ و یک قطعه واسطه که اکثراً یک محور تو خالی می باشد تشکیل شده است. گشتاور چرخشی توسط واشر فنری منتقل می گردد و به کمک آن مقداری جابجایی محوری و زاویه ای میسر می شود. این نوع کوپلینگ توانایی تحمل نیروهای شعاعی زیاد ( مانند نیروهای اعمال شده به غلتکهای دستگاه نورد ) را دارا می باشد.
2-2 کوپلینگ شبکه ای
در این نوع کوپلینگ ، گشتاور از طریق یک فنر انعطاف پذیر به شیارهای فولادی روی کوپلینگ انتقال می یابدو بین دو نیمه کوپلینگ کمی فاصله وجود دارد که تا حدی نامیزانی محوری را جبران نموده و قابلیت تحمل بارهای ناگهانی سبک را بدلیل وجود فنریت پیچشی را بوجود می آورد. استفاده از محفظه و گریسکاری برای این کوپلینگ لازم است.
3-2 کوپلینگ های زنجیری
کوپلینگ زنجیری از دو چرخ زنجیر تشکیل شده است که توسط یک زنجیر دو ردیفه به یکدیگر متصل می گردند بدلیل وجود کمی لقی بین اجزاء رنجیر ، این نوع کوپلینگ مقادیر کم نامیزانی زاویه ای ، محوری و شعاعی را تحمل می کند. جهت طولانی شدن عمر کاری ، دندانه های چرخ زنجیرها سخت کاری می گردد.
کوپلینگ بایستی گریسکاری شده و درون یک محفظه بسته پر از گریس قرارداده شود.
4-2 کوپلینگ های چرخ دنده ای
کوپلینگ چرخ دنده ای از دو توپی متصل به چرخ دنده تشکیل شده که یک بوش هزار خاری آنها را به یکدیگر متصل می کند. بدلیل وجود لقی بین دنده ها و همچنین خاصیت عملکرد کشویی امکان جذب نامیزانی های دورانی ، زاویه ای و محوری و محوری را دارا می باشد. قابلیت انتقال توانهای زیاد در مقایسه با سایر انواع کوپلینگ ( به نسبت ابعاد و وزن ) از مشخصات کوپلینگ چرخ دنده ای است. مقدار نامیزانی مجاز و ظرفیت انتقال بار به شکل و لقی و زاویه فشار دنده ها بستگی دارد.
5-2 کوپلینگ فکی
کوپلینگ فکی یکی از متداولترین انواع کوپلینگهای انعطاف پذیر است که با استفاده از یک ضربه گیر الاستومری از انتقال ارتعاش و ضربه جلوگیری نموده و نامیزانیهای محور را جذب می نماید. این نوع کوپلینگ علیرغم حجم و ابعاد کم قابلیت انتقال توانهای بالا را دارا بوده و در طرحهای متنوع جهت کاربردهای عادی و اختصاصی استفاده می شود. مقدار سختی عضو الاستومری ، دمای کاری ، مقاومت شیمیایی و صلبیت پیچشی آن بسته به شرایط عملکرد تعیین می گردد.
معمولاً درجه حرارت کاری این نوع کوپلینگ در محدوده 40- تا 120 درجه سانتیگراد می باشد. توپی های کوپلینگهای فکی معمولاً از فولاد یا چدن ساخته می شوند.
6-2 کوپلینگ hrc
اصلی ترین ویژگی این نوع کوپلینگ قابلیت انعطاف زیاد در جهت دورانی و جلوگیری از انتقال ضربه و ارتعاش می باشد.
7-2 آکاردئونی
قابلیت تحمل نامیزانیهای زاویه ای و محوری و جذب ارتعاشات پیچشی مهمترین ویژگی این کوپلینگ است.
8-2 پارافلکس ( چرخی )
این نوع کوپلینگ ضمن تحمل ناهمراستایی محوری و زاویه ای قابلیت جذب ارتعاشات پیچشی را نیز دارا می باشد.
9-2 کوپلینگ متغیر زاویه ای ( یونیورسال)
کوپلینگهای انعطاف پذیر بسته به طرح و ساختمان داخلی می توانند ناهمراستایی زاویه ای را تا حدود 3 درجه و ناهمراستایی محوری را تا تحمل کنند. ولی در برخی از کاربردها لازم است که دو محور ناهمراستایی بیشتری داشته باشند. در این گونه کاربردها از چهارشاخه یا اتصال یونیورسال استفاده می شود. مفصلهای یونیورسال در سرعتهای بسیار پائین امکان کار تحت زاویه را نیز دارا هستند. ولی حداکثر زاویه قابل توصیه جهت سرعتهای بیشتر از rpm10 ، می باشد. در سرعتهای بالاتر از rpm600 این زاویه به حداکثر محدود می گردد.
محاسن کوپلینگهای با رابط پلی اورتان ساخت ماشین سازی ایرانمهر نسبت به کوپلینگهای موجود دربازار از جمله طرح فلندر– لقمه ای H شکل، جهت اطلاع و جایگزینی این نوع کوپلینگ در صنایع
در کوپلینگهای با رابط پلی اورتان، رابط در حین کار دیده می شود و در صورت آسیب دیدن رابط و نیاز به تعویض، پیش از آسیب رسیدن به قسمت چدنی کوپلینگ، اپراتور رابط را تعویض می کند، اما در کوپلینگهای طرح فلندر ( لقمه ای H شکل)، رابط لاستیکی در معرض دید نیست و معمولاً خراب شدن لاستیک با شکستن قسمت چدنی همراه است.
تمام سطوح قسمت چدنی کوپلینگ ساخت شرکت ایرانمهر براده برداری می شود تا رابط کاملا کیپ و بدون لقی درون چدنی قرار گیرد تا هنگام شروع و پایان کار موتور یا پمپ، خود کوپلینگ باعث ایجاد شک و ضربه به سیستم نشود ، اما سایر کوپلینگهای موجود در بازار دارای لقی بین رابط و چدنی کوپلینگ هستند.
تراش خوردن کامل سطوح کوپلینگ با رابط پلی اورتان باعث دور شدن کوپلینگ شده و عمر کوپلینگ را به مراتب بالا می برد اما قسمتهای داخلی سایر کوپلینگهای موجود در بازار بعد از ریخته گری تراش نمی خورد.
توان کوپلینگ با رابط پلی اورتان از سایر کوپلینگهای موجود در بازار بیشتر بوده و معمولاً با توجه به مشخصات موتور و با استفاده از جدول انتخاب کوپلینگ، از سایزهای کوچکتر نسبت به سایر کوپلینگهای موجود استفاده می شود.
به خاطر وجود زاویه ای خاص بر روی پره های رابط پلی اورتان ، در هنگام وجود شوک های آنی پره ها صاف می شوند، شوک جذب شده و پره به حالت قبلی خود باز می گردد، اما در کوپلینگ های دیگر به دلیل عدم وجود این زاویه ها در هنگام شوک ، قسمت های چدنی با هم برخورد می کنند که باعث ایجاد صدا و احتمالاً شکستن کوپلینگ می شود.
وجود استوانه های روی رابط پلی اورتان باعث می شود که همیشه فاصله بین دو قسمت چدنی کوپلینگ حفظ شده، درجه آزادی و زاویه پذیری دو محور بیشتر شود اما سایر کوپلینگهای موجود در بازار بخاطر نداشتن این استوانه ها این قابلیت را ندارند.
در صورتی که مشخصات موتور مربوط به یک سایز شود ولی شافت موتور یا پمپ مربوط به یک سایز بالاتر از سایز انتخابی باشد می توان با ساخت کوپلینگ مخصوص (پشت کلفت) این نیاز را برطرف کرد اما کوپلینگ های دیگر این قابلیت را ندارد.
به عنوان مثال مشخصات موتور شما مناسب کوپلینگ سایز 65 است که برای شافت تا قطر 28 مناسب است اما اگر قطر شافت مورد نظر تا قطر 38 که مناسب کوپلینگ سایز 80 است باشد می توان از کوپلینگ سایز 65 پشت کلفت استفاده کرد.
تخصصی ترین مرکز ساخت کوپلینگ در ایران..
خدمات ساخت و تولید قطعات صنعتی و چرخ دنده ها
انجام خدمات ساخت و تولید قطعات پلیمری و فلزی و
چرخ دنده و دنده تایم در کمترین زمان و مناسبترین قیمت
از مرغوبترین پلیمرهای تخصصی و فلزات خاص
طراحی وساخت انواع قطعات از مواد :
سیلیکون , وایتون , لاستیک ,
پلاستیکهای صنعتی-
فیبرهای صنعتی(نخدار –استخوانی)-فایبرگلاس-
پلی اتیلن-پلی پروپیلت-پلی کربنات-پلی یورتان-
پلی آمیدها – پلی استال-پلاکسی گلاس – pvc
تفلون های نسوز (PTFE) –تفلون گرافیت – تفلون کربن-
ذغالهای صنعتی (گرافیت)-انواع میکانیکال سیل-
در ضمن مواد ذکر شده به صورت شمش ها
نیز موجود می باشد.-(ورق – لوله –میلگرد-شیلنگ).
ساخت انواع کوپلینگ از پلیمرهای بسیار مقاوم .
ساخت قطعات سیلیکونی بصورت قالب در یک روز.
(قالب سازی + طراحی + ارائه نمونه فقط در یک روز)
تخصصی ترین مرکز طراحی و ساخت قطعات دستگاه های
رنگ – شن پاش – رنگپاش پودری – الکترواستاتیک برای
احتراما به استحضار می رساند فروشگاه پیمان الکتریک با کادری مجرب در زمینه اتوماسیون ، الکترونیک صنعتی و برق صنعتی مفتخر است تا شما را در زمینه قطعات فوق یاری دهد.
در صورت نیاز به کاتالوگ اطلاعات فنی ، لطفا مراتب را به این فروشگاه اعلام نمائید تا در اسرع وقت نسبت به درخواست آن مقام محترم اقدامات لازم صورت پذیرد. پیشاپیش از حسن همکاری شما کمال تشکر را می نمائیم.
کوپلینگ هالوپیم
کوپلینگ دنده ای
کوپلینگ لقمه ای تیپ Aو H
کوپلینگ لقمه ای تیپ B
زنجیر انتقال نیرو
زنجیر کانوایر
دنده زنجیر
محصولات
کوپلینگ هشت پر
پولی تسمه V
پولی تسمه V
کوپلینگ هالوپیم

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : یك شنبه 8 بهمن 1402
نام :
پیمان مقدم
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
لاله زار جنوبی , کوچه بوشهری , مجتمع تجاری تهران الکتریک , طبقه اول واحد 203
مسیریابی
تـلـفــن :
021-33999193 , 09127981330
وب سایت :
چت واتساپ

تازه های گروه صنعت > خدمات صنعتیصفحه  1 از 313

طراحی و تولید ، مشاوره تعمیر انواع سردخانه و یخچال صنعتی

طراحی و تولید ، مشاوره تعمیر انواع سردخانه و یخچال صنعتی
کمتر از 20 دقیقه پیش
شرکت مجاز برودتی سرماوش سازنده انواع تونل انجماد و یخچال فریزرهای صنعتی و ویترینی یخچال صنعتی قطعات اورجینال و قیمت شرکتی شبانه روزی در کل کشور تعمیرات و باز سازی...
09121721849 , 021-88282974
تهران , علی معتمدی

طرح توجیهی تجاری کارگاه خیاطی طراحی دوخت مانتو شلوار دامن بلوز پیراهن

طرح توجیهی تجاری کارگاه خیاطی طراحی دوخت مانتو شلوار دامن بلوز پیراهن
کمتر از 1 ساعت پیش
طرح توجیهی تعاونی کارگاه خیاطی مانتو و شلوار، بارانی، پالتو، کاپشن، انواع بلوز و دامن طراحی و تولید دوخت مانتو شلوار چادر مقنعه لباس مجلسی و لباس...
09354300400
تهران , مهندس تـألّـهی

دریافت نمونه طرح توجیهی

دریافت نمونه طرح توجیهی
کمتر از 1 ساعت پیش
لیست سومین قسمت از پکیج مشاوره راهنمای سرمایه گذاری نیمه دوم سال90: 81- طرح توجیهی کنسرو ماهیان خاویاری بلوگا و آسترا طلایی 82- طرح توجیهی فیبر و ژل پلیمری قابل جذب در بافت...
09354300400
تهران , مهندس تـألّـهی

کارآفرینی طرح توجیهی کارگاه پنیر UF سفید اولترافیلتراسیون فتا ماست چکیده شیر خامه پاستوریزه لبنیات

کارآفرینی طرح توجیهی کارگاه پنیر UF سفید اولترافیلتراسیون فتا ماست چکیده شیر خامه پاستوریزه لبنیات
کمتر از 1 ساعت پیش
دریافت نمونه طرح توجیهی کارآفرینی جهت فرا گرفتن یک حرفه و کسب و کار و دریافت تسهیلات خود اشتغالی برای برای برون رفت از وضعیت بیکاری ضروری است. برای افراد موفق هیچ راهی بن بست نیست، یا راهی خواهد...
09354300400
تهران , مهندس تـألّـهی

تولید و توزیع قلم برقی

تولید و توزیع قلم برقی
کمتر از 1 ساعت پیش
تولید انواع قلم چکش برقی در سایزهای مختلف با بهترین جنس و کمترین قیمت قلم ها تولید داخلی میباشد و با مرغوبترین مواد ساخته میشود. ( تولید و توزیع قلم برقی...
09123383608
تهران , محمدپور

تولید و ساخت شفت های پنوماتیک بادی ، ایرشفت

تولید و ساخت شفت های پنوماتیک بادی ، ایرشفت
کمتر از 2 ساعت پیش
ساخت و تولید شفت های پنوماتیک بادی فولادی و آلومینیومی در سایزهای مختلف از 2اینچ تا 12اینچ به سفارش و نقشه دلخواه مشتری تعمیر و تامین قطعات مصرفی در کمترین زمان سفارش از شما انجام کار...
09134180442 , 09134180443
اصفهان , داود طاهری

فروش سلکتور بیل مکانیکی ، پیستون موتور کرانویل

فروش سلکتور بیل مکانیکی ، پیستون موتور کرانویل
کمتر از 2 ساعت پیش
فروش و تامین قطعات ماشین آلات راهسازی و لوازم پمپ ، پمپ هیدرولیک ماشین آلات راهسازی ، کاوازاکی ، روتور انگشتی پمپ هیدولیک کاوازاکی ، سواچ ساپورت پمپ هیدرولیک کاوازاکی ، انگشتی پمپ هیدرولیک کاوازاکی ،...
09126646002 , 021-44592310
تهران , راه یدک

فروش و طراحی تجهیزات فلزی و ثابت , مخازن ذخیره , مخزن استیل , تانک اسید , تانک همزنی و رابرکاری آن

فروش و طراحی تجهیزات فلزی و ثابت , مخازن ذخیره , مخزن استیل , تانک اسید , تانک همزنی و رابرکاری آن
کمتر از 2 ساعت پیش
باستحضار میرساند شرکت مهندسی طاشکو به همت جمعی از متخصصین و مهندسین دانشگاههای معتبر با هدف ارتقای فنی و تخصصی صنعت کشور عزیزمان، آمادگی خود را جهت انجام خدمات فنی و تخصصی آن شرکت محترم اعلام میدارد....
09128429450 , 09128449759
تهران , شرکت طاشکو

خدمات طراحی پرینت تعمیر فروش و ساخت پرینتر سه بعدی

خدمات طراحی پرینت تعمیر فروش و ساخت پرینتر سه بعدی
کمتر از 2 ساعت پیش
آیکون ویژهدقت در هر بُعد با ROYAL3D! تحول در صنعت چاپ سه‌ بعدی با ما تجربه کنید. با استفاده از پرینترهای سه بعدی ما که تا ابعاد 42x42 سانتی متر پشتیبانی می‌ کنند تولید قطعات یدکی مدلهای دقیق برای...
09137817673 , 09919807982
اصفهان , محمد مداحیان

آسفالتکاری و پخش تراشه آسفالت

آسفالتکاری و پخش تراشه آسفالت
کمتر از 2 ساعت پیش
اجرای آسفالتکاری ب صورت دستی و مکانیزه در تمام نقاط تهران و کرج فروش و اجرای تراشه اسفالت برای محوطه ها کوچه باغ ها و حیاط شرکت ها اجاره غلطک یک تنی با بیست تن ویبره اجاره غلطک دوتنی...
09908874038 , 09367489313
تهران , سید مهدی بایرامی

پرینت سه بعدی اصفهان پرینت 3 بعدی

پرینت سه بعدی اصفهان پرینت 3 بعدی
کمتر از 2 ساعت پیش
پرینت سه بعدی انواع قطعات صنعتی و غیر صنعتی قطعات پزشکی قطعات تزینی پیش نمونه قالب پلاستیک تندیس چهره انسان برای هدیه به عزیزان خود کاور موبایل با طرح دلخواه شما ساخت...
09133663038 , 031-33872311
اصفهان , پیشرو تک برنا

خدمات اسکن سه بعدی دیجیت اصفهان

خدمات اسکن سه بعدی دیجیت اصفهان
کمتر از 2 ساعت پیش
اسکن سه بعدی قطعات صنعتی و غیر صنعتی با دقت 0.01 میلیمتر جهت ساخت انواع قطعات صنعتی , قالبسازی , مجسمه سازی , قطعات نفت و گاز , صنایع چوب و مبل سازی , منبت کاری-مهندسی معکوس انواع قطعات و...
09133663038 , 031-33872311
اصفهان , پیشرو تک برنا

مدلسازی ریخته گری اصفهان

مدلسازی ریخته گری اصفهان
کمتر از 2 ساعت پیش
مدلسازی ریخته گری اصفهان طراحی و ساخت مدل ریخته گری قالب ریژه مدل ایمپلر مدل پروانه مدل پوسته گربکس مدل چوبی مدل یونولیت مدل الومینیوم با دستگاه...
09133663038
تهران , پیشرو تک برنا

خدمات فرز cnc

خدمات فرز cnc
کمتر از 3 ساعت پیش
ساخت و ماشین کاری انواع قطعات و قالب های صنعتی سنبه ماتریس و قالب پلاستیک خدمات سی ان سی و قطعه زنی و قطعه سازی ( خدمات فرز cnc...
09127632563 , 09032627199
تهران , حسین جعفرآبادی

خدمات مونتاژبردهای الکترونیکی smd-dipدورو وتک رو

خدمات مونتاژبردهای الکترونیکی  smd-dipدورو وتک رو
کمتر از 3 ساعت پیش
آیکون ویژهخدمات مونتاژ بردهای الکترونیکی دورو و تک رو با کیفیت و دقت بالا بااستفاده ازدستگاه های تمام اتومات قیمت مناسب ،تحویل در کوتاه ترین زمان حمل ونقل به صورت رایگان(درمحدوده البرز...
09305864190
مهستان , گروه مهندسی دیتک
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه صنعت » خدمات صنعتی

فروش پودر چوب

فروش پودر چوب

پوشال آیدین
09128790789 , 09121510905
برش فلزات ، CNC لیزر فلزات

برش فلزات ، CNC لیزر فلزات

مهرداد شاهدی پور
09124765591 , 021-55509134
فروش پیچ و مهره استیل ، پیچ های فولادی و برنجی
021-66691760 , 09126755271
تولید انواع آنکر بولت صنعتی و ساختمانی
021-66143850 , 09127690399
فروش انواع روغن و گریس و واسکازین های صنعتی
09120233785
فروش انواع فروسیلیس شرکت دکاموند سیلیس آسیا

فروش انواع فروسیلیس شرکت دکاموند سیلیس آسیا

شرکت تولیدی و بازرگانی دکاموند سیلیس آسیا
09199665279
فروش خاک اره برای زغال سنگ
09128790789 , 09121510905
طراح و سازنده کیوسک و جعبه های فلزی

طراح و سازنده کیوسک و جعبه های فلزی

شرکت پردازشگران سازه های فلز تیام
09124547006 , 021-77745770
فروش پایه پالت فلزی

فروش پایه پالت فلزی

گروه صنعتی محمدی
09123519622 , 09194527916

آگهی های ویژه صنعت

تولید و فروش انواع زغال
09128300985
شیر برقی و دستی هیدرولیک

شیر برقی و دستی هیدرولیک

شرکت آراز فخر آذر
021-66810731
پاکت کامپوزیت کاغذی

پاکت کامپوزیت کاغذی

شرکت زرین کیسه نام آور
025-33343611 , 025-33342617