021-66903901 صافی آران
021-33921547 سریر صنعت سام ( علی طهرانی )
021-33119578 سریر صنعت سام ( علی طهرانی )
تعداد بازدید : 6415

پارچه فیلترپرس

تهران
حسین محبی
09121024555 , 021-48000405
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

چگونه پارچه فیلترپرس مناسب را انتخاب کنم؟
انتخاب پارچه فیلتر یکی از متغیرهای کلیدی در بهینه سازی هر برنامه فیلتراسیون مایع است. ما دوست داریم که پارچه فیلتر را به عنوان عنصر اصلی، برای عملیات فیلتر پرس در نظر بگیریم!
ملاحظات مهم در انتخاب پارچه فیلتر شامل مقاومت آن در برابر سهولت تخلیه کیک فیلتر، مقاومت در برابر حملات شیمیایی، خواص حرارتی، مقاومت در برابر سایش، حفظ ذرات و غیره است.
چه در حال راه‌اندازی یک فیلتر پرس جدید باشید و چه به دنبال بهینه‌سازی فیلتر پرس موجود باشید، فیلتر پرس صفا دانش جداسازی مایع/جامد را دارد که برای کاربرد خاص خود به آن نیاز دارید. با ما تماس بگیرید تا بتوانیم تخصص گسترده را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف فیلتراسیون مایعات، صرفه جویی در هزینه و افزایش راندمان عملیاتی به کار ببندیم. ما به موفقیت شما متعهد هستیم.
همه چیز با انتخاب پارچه فیلتر مناسب شروع می شود. می توانید به پارچه فیلتر پرس صفا اعتماد کنید و هیچ جایگزینی نپذیرید.
اصول و روش های انتخاب در انتخاب پارچه صافی باید موارد زیر را به طور جامع در نظر گرفت:
1)
پایداری فیزیکی و شیمیایی مواد پارچه فیلترپرس: مواد پارچه فیلتر مناسب باید با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی دوغاب انتخاب شود. خواص فیزیکی و شیمیایی که در انتخاب پارچه فیلتر باید در نظر گرفته شود شامل دمای استفاده، خواص کششی و تغییر شکل، پایداری شیمیایی، خاصیت حلالیت یا تورم، و مقاومت اسیدی و قلیایی است.
2)
خواص مکانیکی پارچه های فیلتر باید با توجه به نوع خواص کششی فیلتر، مقاومت در برابر سایش، ازدیاد طول، کشش و سایر خواص مکانیکی انتخاب شوند. مانند فیلتر خلاء نوع تسمه، پرس فیلتر نوع جعبه راه رفتن پارچه فیلتر، فیلتر خلاء درام تخلیه تسمه تاشو و سایر تجهیزات فیلتر نیاز دارند که پارچه فیلتر دارای خواص کششی خوبی باشد.
3)
دقت فیلتراسیون پارچه فیلتر انتخاب شده: باید دقت فیلتراسیون مشخص شده توسط فرآیند تولید را داشته باشد. شاخص هایی که دقت فیلتراسیون را منعکس می کنند شامل اندازه حباب، اندازه ذرات حداکثر انتقال و کدورت اولیه فیلتر (محتوای جامد مجاز فیلتر). دو شاخص برای اندازه حباب، یعنی حداکثر اندازه حباب و اندازه حباب جوش وجود دارد. به طور کلی، حداکثر اندازه حباب حدود 2 تا 4 برابر حداکثر ذرات انتقال است. فیلتر کردن مواد با غلظت بالا با الزامات فیلتراسیون سختگیرانه تراست. حداکثر اندازه ذرات نفوذ پارچه فیلتر انتخاب شده نباید خیلی متفاوت از اندازه ذرات باقیمانده در ماده باشد تا از اتصال کوتاه جلوگیری شود. با این حال، برای فیلتراسیون با دقت بالا یا فیلتراسیون دوغاب نازک بدون تشکیل کیک، حداکثر اندازه ذرات نفوذ پارچه فیلتر انتخابی نباید بزرگتر از اندازه ذرات باقی مانده در ماده باشد تا از دقت فیلتر اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، یکنواختی منافذ پارچه فیلتر نیز بسیار مهم است. می توان آن را با نسبت قطر حباب در حال جوش و حداکثر قطر حباب توصیف کرد. وقتی نسبت به 1 نزدیک شد، یکنواختی منافذ پارچه فیلتر خوب است.
4)
میزان فیلتراسیون اولیه مقاومت نفوذپذیری هوا، مقاومت در برابر نفوذپذیری و فشار پارچه فیلتر و میزان فیلتراسیون اولیه فیلتر خلاء همگی به طور غیر مستقیم یا مستقیم میزان فیلتراسیون اولیه پارچه فیلتر را نشان می دهند. رابطه متناظر بین سه شاخص فوق، به طور کلی، پارچه فیلتر با مقاومت تهویه بزرگ، مقاومت نفوذپذیری نیز بزرگ است، نرخ فیلتر اولیه پارچه فیلتر با مقاومت بزرگ کوچک است و بالعکس. برای تجهیزات فیلتراسیون جداسازی مایع از جامد، پارچه فیلتر باید بر اساس نفوذپذیری آب یا میزان فیلتراسیون اولیه انتخاب شود. به طور کلی، پارچه فیلتر با عملکرد ماندگاری خوب مقاومت زیادی داردو پارچه فیلتر با عملکرد ماندگاری ضعیف مقاومت کمی دارد. جداسازی ذرات ریز و مواد با غلظت پایین عموماً پارچه های فیلتری با عملکرد نگهداری خوب را انتخاب می کند تا دقت جداسازی مشخص شده در تولید را برآورده کند. برای جداسازی ذرات بزرگ و مواد با غلظت بالا، معمولاً پارچه های فیلتری با عملکرد نگهداری کمی پایین تر و مقاومت کم انتخاب می شوند
5)
عملکرد پوست کیک: بین کیک فیلتر و پارچه فیلتر چسبندگی وجود دارد و هر چه نیروی چسبندگی کمتر باشد تخلیه کیک آسانتر می شود. چسبندگی بین پارچه صافی و کیک صافی به جنس پارچه صافی، طول الیاف و بافت بستگی دارد. به طور کلی، پارچه فیلتر فیبر مونوفیلامنت عملکرد بهتری نسبت به کیک تخلیه الیاف چند رشته ای بلند و پارچه فیلتر فیبر کوتاه دارد. پارچه فیلتر ساده بافته شده بدترین عملکرد تخلیه را دارد و پارچه فیلتری ساتن مانند بهترین عملکرد تخلیه را دارد.
6)
راندمان بازسازی: با طولانی شدن زمان استفاده از پارچه فیلتر، برخی از منافذ توسط ذرات جامد مسدود می شوند، به طوری که مقاومت فیلتراسیون افزایش یافته و سرعت فیلتراسیون کاهش مییابد. بنابراین، بازسازی لازم است. عملکرد بازسازی پارچه فیلتر به جنس پارچه فیلتر، طول الیاف و بافت مربوط می شود. به طور کلی، پارچه های فیلتر مونوفیلامنت بهترین عملکرد بازسازی را دارند، پارچه های فیلتر رشته ای دوم و پارچه های فیلتر فیبر کوتاه بدترین عملکرد را دارند. ساختار متراکم پارچه های صافی با بافت ساده و بوم قابلیت تکرارپذیری ضعیفی دارند و پارچه های صافی جناغی و ساتن مانند قابلیت تکرارپذیری خوبی دارند .در واقع، پارچه فیلتر بازسازی شده دارای یک دوره دوره پایدار عملکرد بازیابی است. بنابراین نرخ فیلتراسیون که به طور معمول در تجهیزات تولید نشان داده می شود، نرخ انتقال زمانی است که پارچه فیلتر وارد دوره پایدار عملکرد بازیابی می شود. بنابراین، با دقت در فیلتراسیون مشخص شده در تولید، هنگام انتخاب پارچه فیلتر، پارچه فیلتر با عملکرد بازسازی خوب نیز باید در نظر گرفته شود.
7)
نمونه تست پارچه های فیلتر که به طور آزمایشی با روش های فوق تعیین می شوند، اغلب دارای انواع مختلفی هستند. بهترین پارچه فیلتر را می توان از طریق آزمایش نمونه انتخاب کرد. آزمایش نمونه می تواند میزان فیلتر پارچه فیلتر، قدرت فیلتر، میزان رطوبت کیک فیلتر، عملکرد کیک تخلیه و سایر داده ها را تعیین کند. از طریق مقایسه و تجزیه و تحلیل داده ها می توان بهترین پارچه فیلتر را انتخاب کرد. آزمایش‌های نمونه معمولاً از دستگاه قیف فیلتر خلاء یا دستگاه فیلتر فشار استفاده می‌کنند.
8)
تست شبیه سازی پس از انتخاب پارچه فیلتر، می توان یک آزمایش شبیه سازی به منظور بررسی قابلیت اطمینان آن انجام داد. انجام آزمایش شبیه سازی با استفاده از همان فیلتر کوچک یا دستگاه آزمایش با فرآیند فیلتراسیون مشابه برای تأیید داده های اندازه گیری به دست آمده از آزمایش نمونه اختیاری است. پارچه فیلتر مورد استفاده در آزمایش شبیه سازی عموماً برای تولید عملکرد خوب استفاده می شود.

برای انتخاب بهترین پارچه فیلتر برای کاربرد شما باید چندین فاکتور را در نظر گرفت که همگی بر زمان چرخه و عمر پارچه تأثیر دارند:
1.
مواد الیاف نخ
2.
نوع رشته نخ
3.
الگوهای بافتنی
4.
وزن
5.
نفوذپذیری
6.
ضمیمه پارچه
7.
آب بندی لبه لاتکس
8.
مواد پارچه فیلتر
فیلتر پرس صفا طیف گسترده ای از پارچه ها را برای مطابقت با نیازهای عملیاتی خاص شما ارائه می دهد. این موارد شامل موارد زیر است:
پارچه فیلترپرس کتان
پارچه فیلترپرس پلی استر
پارچه فیلترپرس پلی پروپیلن pp
پارچه فیلترپرس نایلون
طرح های نخ پارچه فیلتر:
طرح های مختلف نخ ویژگی های پارچه فیلتر متفاوتی را ارائه می دهد. طرح های متداول نخ برای انتخاب عبارتند از:

چند رشته ای

تک رشته ها

نخ ریسی
الگوهای بافت پارچه فیلتر:
الگوهای بافت مختلف بر همه چیز تأثیر می گذارد، از ویژگی های آزاد شدن کیک گرفته تا مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر محیط های اسیدی و قلیایی، حفظ ذرات وغیره ...
الگوهای بافت برای انتخاب عبارتند از:
1.
بافت ساده
2.
سبد بافی
3.
بافت آکسفورد
4.
بافت ساتن
5.
بافت تویل
6.
لنو بافت
سازگاری با صفحه فیلتر:
فیلتر پرس صفا‍ پارچه فیلتر باکیفیت را برای تقریباً همه فیلتر پرس ها و تقریباً همه انواع صفحه فیلتر به شما ارائه می دهد، از جمله:
1.
صفحه فیلتر پرس چمبر
2.
صفحه فیلترپرس ممبران
3.
صفحه فیلترپرس قاب و صفحه
ویژگی پارچه های فیلترپرس صفا:
1)
پارچه فیلتر پلی پروپیلن
پارچه فیلتر الیاف پلی پروپیلن بلند دارای سطح صاف و نفوذپذیری هوا خوب است؛ پارچه فیلتر الیاف پلی پروپیلن کوتاه دارای سطح پشمی است و اثر فیلتراسیون پودر و فیلتراسیون فشار بهتر از فیبر بلند است.
مزایا: پارچه فیلتر پلی پروپیلن دارای مقاومت اسیدی خوب، مقاومت قلیایی، مقاومت در برابر سایش، رسانایی خوب، بازیابی کمی بهتر از پلی استر است.
معایب: مقاومت ضعیف در برابر خوردگی.
کاربرد: شیمیایی، سرامیک، دارویی، ذوب، تولید، به عنوان پارچه فیلت
2)
پارچه فیلتر نایلونی
بر اساس آزمایش، مقاومت سایشی الیاف نایلون 10 برابر الیاف پنبه و 50 برابر ویسکوز است که در بسیاری از انواع الیاف رتبه اول را دارد. بنابراین، پارچه فیلتر نایلونی یک پارچه فیلتر مقاوم در برابر سایش بالا است.
مزایا: پارچه فیلتر نایلونی در برابر قلیایی قوی، اسید ضعیف و سایش مقاوم است.
معایب: پارچه فیلتر نایلونی مقاوم در برابر نور، تغییر رنگ آسان و شکننده نیست، بنابراین برای قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید مناسب نیست.
کاربرد: لاستیک، سرامیک، داروسازی، مواد غذایی، متالورژی و غیره.
3)
پارچه فیلتر پلی استر
پارچه فیلتر پلی استر در برابر دمای بالا مقاوم است، از مزایای ویژه پارچه فیلتر نمدی معمولی برخوردار است و مقاومت در برابر سایش بسیار خوبی دارد. کارایی بالایی دارد و به پرمصرف ترین پارچه فیلتر در مواد فیلتر نمدی تبدیل می شود.
مزایا: مقاومت در برابر اسید، مقاومت قلیایی ضعیف، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خوردگی، بازیابی خوب
معایب: لایه برداری ضعیف و نفوذپذیری هوا
کاربرد: دارویی، شکر،مواد غذایی،شیمیایی، متالورژی، فیلتر پرس صنعتی، سانتریفیوژ و غیره.
4)
پارچه فیلتر پرس پنبه ای مقاومت خوبی در برابر دما دارد و در محیط های غیر ساینده بهترین عملکرد را دارد. با این حال، به اندازه مواد دیگر مانند نایلون یا پلی استر بادوام نیست و ممکن است بهترین گزینه در کاربردهای سخت مانند محیط های ساینده نباشد.پارچه فیلترپرس پنبه ای کمترین دوام را در بین سه نوع الیاف دیگر دارد، اما مقاومت سایشی مناسبی دارد و نسبتاً ارزان است. پارچه فیلتر پرس پنبه ای برای کاربردهایی با حداقل فشار مناسب است، زیرا به اندازه دو الیاف دیگر در برابر سایش مقاوم نیست. همچنین به اندازه پلی استر و نایلون در برابر مواد شیمیایی مقاوم نیست، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای کاربردهای شیمیایی خشن نباشد.

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 15 آبان 1402
نام :
حسین محبی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
انتهای همت غرب برج رزمال
تـلـفــن :
09121024555 , 021-48000405
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: حسین محبی
پارچه فیلترپرس

تازه های گروه صنعت > الکترونیک و برق صنعتیصفحه  48 از 624

فروش لوله شلاقی

فروش لوله شلاقی
2 روز پیش
انواع لوله فلکسی (لوله خرطومی فلزی و خرطومی غیر فلزی) لوله خرطومی فلزی روکش دار (FC1P & MC1P) : شکل رایج تر از لوله فلکسی که در نصب دوربین مداربسته بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این لوله برای محافظت سیم و کابل در محیط های مرطوب یا محیطهای باز...
021-88343351 , 021-88343349
تهران , فناوری برق تیوان

سینی مش

سینی مش
2 روز پیش
سینی مش (سبد کابل) نسل نوین سینی کابل - بهینه ترین جایگزین سینی کابل سنتی در پروژه های صنعتی، عمرانی، ساختمانی، تونل ها، مرکز داده، صنایع غذایی، پتروشیمی و... است. مزایای سینی مش نسبت به سبد کابل: -قیمت مناسب سینی مش نسبت به سینی کابل...
021-88836778 , 021-91015070
تهران , فناوری برق تیوان

بست سیم دووجهی (تیپ WDC)

بست سیم دووجهی (تیپ WDC)
2 روز پیش
بست سیم دو وجهی با قابلیت نصب با انواع تفنگ میخکوب و پیچ پلاگ و پیچ و رولپلاگ سایز 6 جهت نصب کابل های برق و دیتا روی فلز ، بتن در صورت عدم نیاز به لوله گذاری بدون هالوژن و مطابق با الزامات ROHS جنس: پلی آمید طول: 24 سانتی...
021-88836778 , 021-88343351
تهران , فناوری برق تیوان

تعمیر انواع برد و درایوهای صنعتی

تعمیر انواع برد و درایوهای صنعتی
2 روز پیش
تعمیر انواع داریو تعمیر انواع پنل های HMI , op panel ، تعمیر انواع سافت استارت با برندهای مختلف تعمیر انواع یو پی اس و باطری شارژر تست و پروگرام انواع آیسی و تعمیر دهها دستگاه و کارتهای مختلف ساخت انواع برد الکترونیکی به روش...
09127613608
تهران , رهجو الکترونیک نوژن

فروش شارژر باتری اتوماتیک 60 آمپر

فروش شارژر باتری اتوماتیک 60 آمپر
2 روز پیش
شارژر 60 آمپر تمام اتوماتیک (60 آمپر واقعی) شارژر 60 آمپر اتوماتیک محصول دیگری از گروه صنعتی تحقیق و توسعه الکترونیک می باشد و برای شارژ انواع باتری های 24 ولت 400 الی 600 آمپرساعت مانند لیفتراک،تجهیزات برقی انباری (پالت تراک برقی.استاکر برقی. یدک کش...
09334665437
تهران , تحقیق و توسعه الکترونیک(تتاالکترونیک)

فروش فیوز روغنی مدل 3042721

فروش فیوز روغنی مدل 3042721
2 روز پیش
فیوز سیبا مدل 3042721 یا به عبارت دیگه فیوز فشارقوی HVFuseLink مدل 3042721.100 دارای رنج جریان 100 آمپر می باشد این نوع فیوز دارای کاربرد بسیار زیادی در خط فشارقوی دارد. قدرت قطع فیوز روغنی سیبا 100آمپر 63 کیلو آمپر می باشد و ولتاژ 10 تا 24 کیلوولت می...
09190764376 , 021-77511770
تهران , پاور اوکسین

فروش شارژر باطری ماشین 12 ولت 20 آمپر

فروش شارژر باطری ماشین 12 ولت 20 آمپر
2 روز پیش
شارژر اتوماتیک باطری 12 ولت 20 آمپر: -مجهز به تکنولوژی سوئیچینگ -دارای فن اتوماتیک -دارای ولوم کنترل جریان -مجهز به برد محافظ اتصال معکوس -قابلیت قطع عملیات شارژ بعد از اتمام شارژ باطری -دارای مدار محدودکننده جریان -دارای...
09334665437
تهران , تحقیق و توسعه الکترونیک(تتاالکترونیک)

منبع تغذیه سوئیچینگ 50 ولت

منبع تغذیه سوئیچینگ 50 ولت
2 روز پیش
در کارهای آزمایشگاهی و مهندسی برق و الکترونیک همیشه نیاز به وجود منابع تغذیه احساس می شود تا مهندسین بتوانند توسط آن تغذیه مدارات الکتریکی و الکترونیکی را تامین و با تغییر پارامتر های منابع تغذیه مدارات خود را تست نمایند . منابع تغذیه مورد نیاز در چنین محیط...
09334665437
تهران , تحقیق و توسعه الکترونیک(تتاالکترونیک)

فروش شارژر باتری اتوماتیک 12 ولت 10 آمپر ، شارژر ماشین

فروش شارژر باتری اتوماتیک 12 ولت 10 آمپر ، شارژر ماشین
2 روز پیش
شارژر باتری خودرویی 12ولت 10 آمپر دارای کنترل جریان فروش انواع شارژر خودرویی و صنعتی در ولتاژ12 ولت و آمپراژ 5 الی40 آمپر :با قیمتهای متنوع 240 هزار الی 860 هزار تومان در ولتاژ24 ولت و آمپراژ 5 الی40 آمپر :با قیمتهای متنوع 380 هزار الی یک...
09334665437
تهران , تحقیق و توسعه الکترونیک(تتاالکترونیک)

آی سی AT89C52 ، آی سی AT89C51 ، P87C52 ، آی سیD8749H

آی سی AT89C52 ،  آی سی AT89C51 ، P87C52 ، آی سیD8749H
2 روز پیش
آی سی میکروکنترلر ، AT89C52-20PC 40DIP ATMEL آی سی ، IC EPROM UV 256K 27C256-20FA DIP28 CW SIGNETICS آی سی AT89C51 ، میکروکنترلر ، Microcontroller آی سی P87C52 ، میکروکنترلر، IC MICRO CONTROLLER 8-BIT 40-PIN...
041-35560535 , 09028797193
آذربایجان شرقی , فناوران صنعت قلب تبریز

لامپ سرجیوه

لامپ سرجیوه
2 روز پیش
لامپ سر جیوه آیینه ای | GERMANY 585 E 24 V 25W لامپ سر جیوه یکی از ابتدایی ترین و مهمترین وسایلی که در اتاق های عمل جهت روشن کردن موضع جراحی و مشاهده بهتر اندام کوچک و بدون کنتراست در مناطق عمیق موضع یا حفره های بدن به کار می رود.
 مناسبترین چراغ برای...
041-35560535 , 09028797193
تبریز , فناوران صنعت قلب تبریز

فروشگاه ریاحی فروش محصولات ZFR

فروشگاه ریاحی فروش محصولات ZFR
2 روز پیش
فروش محصولات ZFR فروش پروژکتور ال ای دی پروژکتور cob از 10 تا 400 وات چراغ cob توکار از 8 تا 60 وات پنل های رو کار تو کار ریسه شلنگی ال ای دی اس ام دی پروژکتور ریلی cob از 20 تا 50 پروژکتور led از 7 تا 36 وات در همه رنگ وRGB کلیه محصولات دارای گارانتی معتبر...
021-66713355 , 021-66701365
تهران , حماد ریاحی

فروش چراغ نما ZFR

فروش چراغ نما ZFR
2 روز پیش
فروش محصولات ZFR با بیش از 100 مدل انواع پروژکتور cob وقاب smd رو کار و توکار ریسه شلنگی smd فلکسی و لامپ سوزنی cob چراغ چمنی و پارکتی و استخری پروژکتور از 10 وات تا 400 وات موجود است کلیه محصولات دارای گارانتی معتبر مندرج برروی بدنه قاب یا لامپ میباشد...
021-66713355
تهران , حماد ریاحی

فروش انواع چراغ های سقفی ZFR LIGHTING

فروش انواع چراغ های سقفی ZFR LIGHTING
2 روز پیش
انواع چراغ های سقفی رو کار وتوکار از ۳ وات تا ۸۰ وات گرد ومربع در سه رنگ سفید افتابی ونور استاندارد(یخی) و چراغ های ۶۰×۶۰ ، ۳۰×۳۰،۳۰×۱۲۰ ،۳۰×۶۰ و چراغ های بک لایت از ۸ وات تا ۴۲ وات در ابعاد مختلف با گارانتی معتبر موجود است ( چراغ سقفی ZFR...
021-66713355 , 021-66701365
تهران , حماد ریاحی

فروش پروژکتور Zfr 1۰۰ وات

فروش پروژکتور Zfr 1۰۰ وات
2 روز پیش
انواع پروژکتور و خیابانی smd و led و cob در وات های مختلف از ۵۰ وات تا ۴۰۰ وات در دو نور سفید و زرد با گارانتی یکساله معتبر وکیفیت درجه یک ارسال به سراسر کشور انجام میشود ( فروش دکوراتیو ZFR ) ( فروش چراغ ریلی Zfr...
021-66713355 , 021-66701365
تهران , حماد ریاحی
43 44 45 46 47 48 49 50 51 52

آگهی های ویژه صنعت » الکترونیک و برق صنعتی

نمایندگی رسمی فروش سیم و کابل خراسان ( افشارنژاد )
09129524232 , 021-91099904
نمایندگی کابل سیمند ( سیمند کابل ابهر )
09129524232 , 021-91099904
فروش سیم و کابل

فروش سیم و کابل

سریر صنعت سام ( علی طهرانی )
021-33921547 , 021-33962925
نمایندگی رسمی محصولات ریکم
09123004208 , 09123004208
تولید و فروش انواع سیم و کابل
021-33115291 , 09121267276
طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل

طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل

سریر صنعت سام ( علی طهرانی )
021-33119578 , 021-33921547
فروش قطعات دیزل پرکینز در ایران
021-22035908 , 021-22035909
ارت الکترونیکی

ارت الکترونیکی

شرکت کنزا صنعت
021-26808925 , 09120747083
شین برق رسان جرثقیل سقفی ، جاروبک ، ریل و قرقره
09394209227 , 031-42499604
تامین کننده انواع ابزار دقیق
021-46011595 , 021-46011599

آگهی های ویژه صنعت

روغن توربین

روغن توربین

ناصر معافی
09121991389 , 021-66623508
فروش ورق استیل ، رنگی ،سیاه
09303886855 , 09198776653