09129524232 شرکت سنا نیروی آویژه
09129524232 شرکت سنا نیروی آویژه
021-44630418 علی معصومی
تعداد بازدید : 1451

دوربین آندوسکوپی دولنز endoscop dual

تهران
شرکت انطباق گستر سپهر
09125656142 , 021-44769390
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

ظهور نسل جدیدی از دوربین های آندوسکوپی با دو لنز که بسیاری از مشکلات دیدن را در اطراف مسیر حرکت کابل نوری مشخص می نماید و این مساله از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران صنعتی ، تعمیرکارات تجهیزات شبکه ، تعمیر کاران خورو ، نیروهای امنیتی و غیره بوده است
قد و بررسی
مشخصات فنی
سوالات متداول
ظهور نسل جدیدی از دوربین های آندوسکوپی با دو لنز که بسیاری از مشکلات دیدن را در اطراف مسیر حرکت کابل نوری مشخص می نماید و این مساله از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران صنعتی ، تعمیرکارات تجهیزات شبکه، تعمیر کاران خورو ، نیروهای امنیتی و غیره بوده است.
دوربین آندوسکوپی صنعتی (دوربین لوله ای ، دوربین چشم مار ) تک لنز و دو لنز
دوربین لوله ای یا به اصطلاح چشم مار واترپروف دارای چراغهای LED در اندازه های مختلف 1 الی 20 متری ، مناسب برای بازدید و مشاهده نقاطی که دسترسی به آنها سخت است، مثل لوله و چاه و سوراخ و زیر آب و داخل دیوارهای کاذب و معادن و غیره. در مصارف صنعتی ، نظامی ، امنیتی و ...
قابل استفاده بر روی گوشی موبایل آندرویدی با پشتیبانی از لوازم جانبی OTG یا کامپیوتر یا تلویزیون

کیفیت: حدود 0.3 الی 1.3 مگاپیکسل و متناسب با کیفیت دستگاه مورد نیاز
فوکوس (فاصله مناسب هدف از لنز یا بهترین فاصله برای واضحترین تصویر): حدود 5 الی 500 سانتیمتر
هر چقدر فاصله بیشتر یا کمتر از این مقدار، همانقدر تصویر وضوح کمتری خواهد داشت
توضیح: اگر فضا و محیط مسیر جلوی دوربین روشن باشد حتی تا فاصله 2 یا 5 متری هم اجسام با کیفیت عالی قابل رویت خواهند بود، مثلا میز، صندلی، قاب عکس،... وضوح تصاویر به نوع دستگاه انتخابی متغیر است (در این فاصله حتی شیارهای اثر انگشت به خوبی معلوم میشود) و می توانید با انتخاب درست دستگاهیی ایده آل داشته باشید.
برد نور لامپها: حدود یک متر در فضای تاریک مطلق تصاویر نزدیکتر کیفیت بهتری دارند
درجه مقاومت در برابر آب: حداکثر عمق یک و نیم متر و یا به مدت نیم ساعت زیر آب IP68
این دوربین ها برای مقاصد گوناگون در روز و شب قابل استفاده هستند ولی اغلب مکانهایی که میخواهید توسط این دوربین شلنکی مورد بررسی قرار دهید تاریک و بدون نور میباشند که تولید کنندگان این محصولات لامپهای LED در کنار عدسی دوربین قرار داده تا مسیر جلوی دوربین تا فاصله حدود 100 سانتیمتری تا حدودی روشن شود و حتی برای اینکه این نور ممکن است در مواقعی مانع از دیده شدن برخی جزئیات بر روی سطوح براق شود میزان نور این لامپها را در بعضی مدلها قابل تنظیم گذاشته تا کاربر بتواند این نور را کم یا زیاد کند.
برای آنکه تصویری آنلاین و زنده از فضایی که دید مستقیم وجود ندارد داشته باشید و از آن فیلم یا عکس بگیرید یا تصویر دریافتی را چاپ و پرینت کنید یا بر روی اینترنت آپلود و بارگذاری کنید. بسیار ارزشمند و پرکاربرد هستند .
این دوربین ها برای بررسی و تحقیقات و بازبینی نقاطی که دسترسی به آنها سخت و دشوار بسیار ارزشمند است.
این دوربین های با کابل بلند ضدآب میتوانند به عمیترین قسمتهای یک لوله دسترسی پیدا کنید و حتی در پیچیدگی ها و زانوئی ها و تغییر مسیرها مشکلی نخواهید داشت چون جنس این لوله نرم و انعطاف پذیر میباشد.
با دوربین 300000 پیکسلی و رزولیشن 10801920 تصویری عالی از فضای مقابل دوربین در فاصله 5 الی 500 سانتیمتری دریافت خواهید نمود.
این دوربین های آندوسکوپی صنعتی مناسب برای انواع مکانها و کاربردهای گوناگون است نظامی ، صنعتی و شخصی ، مثل بررسی لوله های فاضلاب ، زوایای مخفی و داخلی هواکش یا کنسول و موتور ماشینو مکانیکی و تعمیرات خودرو، بررسی بازماندگان زیر آوار زلزله و سیل و طوفان، بررسی داخل بسته بندی ها و پالت ها در گمرک ، باستان شناسی ، غارنوردی ، زیست شناسی و تحقیق در مورد لانه پرندگان یا موجودات زیر زمینی، بررسی مدارهای داخل دستگاههای صنعتی بدون باز کردن بدنه و جعبه ، پیدا کردن زوایای ضدسلامتی و کثیف خانه یا محل و لانه اصلی حیوانات موذی خانگی مثل موش، صنایع هوا فضا، صنایع کشتی و خودروسازی کوچک ، حفاری ، دیگهای بخار متالوژی ، صنایع ساخت و ساز و عمران ، و کارشناسهای تائید استاندارد عمرانی و صنعتی و بیشتر اشخاص و جاهایی که نیاز به دیدن فضایی غیرقابل دسترس دارند.


توضیح در مورد انواع دوربین های سیمی و تفاوت مدلها:
نوع دوربین
این دوربین فایبر اسکوپ و آندوسکوپ صنعتی ضد آب در 3 دسته بندی مختلف میباشد
نوع اول که دارای صفحه مانیتور سرخود بوده و تک لنز هستند که خود به انواع مختلفی با کابل ها و لنزهای گوناگون تقسیم می شود.
نوع دوم که دارای صفحه مانیتور سرخود بوده ودارای دو لنز هستند که خود به انواع مختلفی با کابل ها و لنزهای گوناگون تقسیم می شود.
نوع سوم که بصورت وای فای به سیستم تلفن همراه ، لپ تاپ و یا کامپیوتر شما متصل می شود. و همانند موارد فوق دارای لنزهای مختلف ، طول کابل متغیر و کابل منعطف و یا نیمه سخت هستند.
قطر دوربین
همچنین قطر بخش دوربین در سایزهای مختلف میباشد (5.5 یا 7 یا 7.5 یا 8.5 یا 9 یا 15 میلیمتر)
منظور از قطر دوربین اندازه بخش خارجی محفظه دوربین میباشد که استوانه ای با طول حدودی 4 الی 8 سانتیمتر و با قطرهای ذکر شده در بالا (بستگی به مدل انتخابی) میباشد و قطعات بخش دوربین داخل آن جای گرفته اند ، بدیهی است حداقل اندازه فضا یا سوراخی که بخش دوربین را می خواهید از آنجا عبور دهید باید بیشتر از قطر مورد نظرتان باشد.
نوع سیم
نوع سیم یا کابل دوربین هم در 2 حالت نرم یا انعطافی میباشد.
حالت سیم نرم که مشابه سیم کیبورد یا ماوس کامپیوتر میباشد، یعنی در صورت خم کردن یا تغییر جهت آن در صورتیکه فشار نگهدارنده به بخش ماژول دوربین اندوسکوپی وارد نشود دوباره به حالت اولیه برخواهد گشت.
و در حالت سیم انعطافی پیرامون بخش داخلی سیم فنرپیچ شده است و از بخش دوربین تا باکس کنترل قابلیت حالت گیری دارد یعنی شما هر شکلی به سیم بدهید به همان شکل باقی خواهد ماند مگر اینکه فشار یا نیروی قویتر از تحمل فنر به آن وارد شود. این حالت برای جاهاییکه میخواهید سیم در هوا هم بصورت مستقیم حرکت کند مناسب میباشد یا مسیرهایی که تغییر جهت محسوس و کمی دارند و سیم نرم از آنجا نمی تواند عبور کند.

خصوصیات دوربین شلنگی کاوشی ضد آب چشم ماری:
واترپروف و ضد آب IP67
دارای لامپهای ال ای دی
دوربین 1/6 رزولیشن حدود 300 هزار پیکسلی CMOS
مشخصات دوربین آندوسکوپی صنعتی (فایبر اسکوپ):
قطر بخش دوربین : در انواع 5.5 یا 7.5 یا 8.5 یا 9 یا 10 یا 15 میلیمتری
طول کابل : 1 ، 1.2 ، 3 ، 3.5 ، 5 ، 10 ، 15 و 20 متری
توضیح: طول اعلام شده از سر سوکت اتصال تا نوک دوربین میباشد
روش اتصال :
الف- نوع USB آن توسط کابل USB قابل اتصال و مشاهده در کامپیوتر
ب- نوع تلویزیونی آن توسط کابل AV قابل اتصال و مشاهده در تلویزیون
ج- نوع موبایلی توسط کابل میکرو USB قابل اتصال و مشاهده در گوشی موبایل های OTG دارای سیستم عامل آندروید
قطر بخش سیم یا کابل: حدود 5 میلیمتر (بستگی به مدل)
منبع نو: لامپهای LED ریز
قابلیت تنظیم نو: بستگی به مدل انتخابی ، به حالت ولومی چرخشی یا دکمه فشاری (در 3 سطح کم، متوسط، زیاد)
لنز: 2.8 میل
محدوده و زاویه دید: 54 درجه
محدوده تصویر و زوم: 4 سانتیمتر (اگر فاصله هدف بین 2 الی 10 سانتیمتر باشد واضحترین تصویر را خواهد داشت)
تعداد فریم: 30 فریم بر ثانیه
نوع دوربین: 1/6 VGA COMS Camera
پیکسل دوربین: VGA 300000 (در حد دوربین وب کم با کیفیت معمولی)
رزولیشن: 12001920
رنگ تصویر: 24 بیت
ورژن یو اس بی: USB 2.0/1.1
سطح ضد آب: IP67 (تحمل حداکثر نیم ساعت در حداکثر عمق 1.5 متر آب)
دمای کارکرد و استفاده: 0 الی 60 درجه سانتیگراد
سیستم های سازگار: (بستگی به مدل انتخابی) تلویزیون ، گوشی موبایل با سیستم عامل آندروید ، لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی با سیستم عامل های ویندوز7 ، Windows Vista ، Windows XP ، Windows 8
بسته بندی شامل:
مانیتور 5 اینچی
1 عدد دوربین لوله ای اندوسکوپی
1 عدد CD نرم افزار و درایور یا اپلیکیشن موبایلی (غیر از مدل AV که نیازی به نرم افزار ندارد ولی نیاز به آداپتور دارد و پس از اتصال قابل مشاهده است)
توضیح: در برخی مدلها ممکن است CD داخل بسته بندی نباشد. در اینصورت باید به بخش پشتیبانی اطلاع دهید تا نرم افزار یا اپلیکیشن ها را از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی برای شما ارسال کنند.
فقط در بسته بندی بعضی مدلهای موبایلی+کامپیوتری (غیر از مدل 3.9 میلیمتر و 20 متری) لوازم زیر نیز موجود میباشد (در بسته بندی مدلهای دیگر این وسایل موجود نیست)
1 عدد آینه پریسکوپ (آینه قائم) برای مشاهده زاویه 90 درجه دوربین
1 عدد گیره آهنربادار جهت برداشتن وسایل ریز آهنی
1 عدد گیره قلاب دار جهت برداشتن وسایل ریز
نکات مهم:
این دوربین در قطر و طول و نوع اتصال مختلف میباشد .
در موقع هدایت کردن و هل دادن دوربین در محل مورد نظر لطفا دقت کنید که لنز دوربین را بیش از حد بر روی موانع فشار ندهید یا باعث نشوید که ضربه های مستقیم یا تیز به بخش دوربین و لامپها وارد شود.
کابل این دوربین را مخصوصا از نقاط اتصال به قطعات هیچ گاه بیش از حد نکشید چون ممکن است سیم کشی داخلی قطع شود یا اتصالی ها جدا شوند
تصویر این دوربین برای سوژه ها و اهدافی که فاصله نزدیکی به لنز دارند واضح و شفاف میباشد ،
این دوربین استاندارد ضد آب IP67 دارد، یعنی در مقابل گرد و خاک مقاومت آن بالا بوده و در مقابل رطوبت و آب حداکثر می تواند به مدت 30 دقیقه (نیم ساعت) در آبی به عمق حداکثر 1.5 متر دوام بیاورد. یعنی در شرایط بیشتر از مقادیر اعلام شده ممکن است به دستگاه آسیب برسد.
این کالا قبل از ارسال تست خواهد شد. بنابراین به دلیل احتمال آسیب رسیدن به دستگاه در اثر عدم رعایت نکات اعلام شده و خطای کاربری از برگشت و مرجوعی آن معذوریم.
مدل موبایلی از طریق وای فای به گوشی شما متصل می گردد.
مدل تلویزیونی نیازه به برق و پریز برق دارد که از طریق آداپتور تامین میشود.
مدلهای بلندتر از 10 متر دارای رگولاتور هستند، یعنی در وسط های سیم یک بخش استوانه ای یا مستطیلی شکل به طول حدود 6 سانتیمتر و قطر حدود 1.5 سانتیمتر قرار دارد ولی بقیه سیم و بخش دوربین با همان قطری مباشد که در مدل آن اعلام کرده ایم. این بخش جهت حذف نویز تصویر در اثر افت آمپر در مدلهای طول بلند قرار داده شده است.
مدل 3.9 میلیمتر جدید بصورت سیم فنری ارتجاعی گرد دارای چراغ ال ای دی بدون تنظیم نور بوده و ضمنا این مدل و مدل 20 متری موبایلی کامپیوتری فاقد جعبه میباشد.

قـیـمـت : 6,400,000 تومان
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 29 اسفند 1402
نام :
شرکت انطباق گستر سپهر
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
تهران منطقه 22 شهرک راه
تـلـفــن :
09125656142 , 021-44769390
وب سایت :
چت واتساپ

تازه های گروه صنعت > الکترونیک و برق صنعتیصفحه  48 از 623

فروشنده کلیه سنسورهای تشخیص سطح ( UWT) آلمان

فروشنده کلیه سنسورهای تشخیص سطح ( UWT) آلمان
3 روز پیش
فروشنده کلیه سنسورهای تشخیص سطح ( UWT) آلمان شامل : ارائه سنسور های شرکت ( یو دبلیو تی)UWT تشخیص سطح مواد در سیلو ها و محفظه های انجام فرایند با دقت بسیار بالا حتی در شرایط سخت قابل استفاده در صنایع معدنی (تولید سیمان ٬ سنگ ٬ شن و ماسه ٬ زغال...
09387589056
تهران , محمد مقدم

تولید کننده استابلایزر خانگی

تولید کننده استابلایزر خانگی
3 روز پیش
شرکت نور توس تولید کننده استابلایزر لوازم صوتی و تصویری ، استابلایزر یخچال و فریزر ، استابلایزر لوازم برقی خانگی با ارائه کیفیت استابلایزر و قیمت استابلایزر محافظ یخچال و فریزر و محافظ لوازم برقی خانه جلوگیری از سوختن وسایل برقی منزل اثر قطعی...
051-38381009 , 051-38517009
مشهد , نورتوس

فروش یو پی اس دوربین مداربسته 800ولت امپر فردا

فروش یو پی اس دوربین مداربسته 800ولت امپر فردا
3 روز پیش
یو پی اس فردا مدل NT80 ظرفیت 800 ولت امپر مخصوص برق اضطراری دوربین مداربسته یو پی اس دوربین مداربسته یکی از الزامات برقرار ماندن امنیت تجهیزات دوربین های مداربسته در زمان قطعی برق می باشد. یو پی اس فردا مدل NT80 هم چنین مناسب سیستم های...
051-38381009 , 09150048085
مشهد , نورتوس

تولید ترانس مبدل برق

تولید ترانس مبدل برق
3 روز پیش
شرکت فنی و مهندسی نور توس تولید انواع ترانس مبدل برق تولید کننده انواع ترانس دزدگیر تولید کننده انواع ترانس تابلو فرمان آسانسور و تولید کننده انواع ترانس مبدل برق با هسته EI تولید ترانس دستگاه های استابلایزر و یو پی اس خرید ترانس...
09151158665 , 051-38381009
مشهد , نورتوس

سرامیک جرقه زن

سرامیک جرقه زن
3 روز پیش
از قطعات بسیار مهم در صنعت الکترونیک و به خصوص صنایع آبگرم کن و اجاق گاز الکترود جرقه زن است. این الکترود به منظور جرقه‌زنی متمرکز نیاز به یک قطعه سرامیکی عایق دارد تا از پخش جریان الکتریکی و نشت آن جلوگیری به عمل آید. شرکت نوگرا سرام فناور قابلیت تولید...
09220913648
مشکین دشت , نوگرا سرام فناور (هایمس)

چاپ پانتوگراف لیبل تابلو برق به صورت لیزری

چاپ پانتوگراف لیبل تابلو برق به صورت لیزری
3 روز پیش
لیبل پانتوگراف جهت نام گذاری و کد زنی قطعات تابلو برق و سیستم های اتوماسیون صنعتی و تجهیزات کنترل ابزار دقیق و رک های مخابراتی و دستگاه های صنعتی استفاده می گردد. تولید لیبل پانتوگراف تابلو برق به صورت فوری و با قیمت ارزان زمینه سفید یا مشکی به...
09218992176 , 02166857710
تهران , ظهیری

چاپ شماره سیم و شماره کابل

چاپ شماره سیم و شماره کابل
3 روز پیش
شماره سیم بعد از تهیه نقشه الکتریکال جهت رد یابی استفاده می شود.خدمات چاپ شماره سیم با کیفیت عالی و بسته بندی مناسب و قیمت چاپ شماره سیم مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد. چاپ شماره سیم به صورت تیوبی-شفاف و شماره سیم فشاری صورت میگیرد. چاپ شماره...
09125113851
تهران , ظهیری

دزدگیر سیم کارتی اماکن

دزدگیر سیم کارتی اماکن
3 روز پیش
فروش عمده و جزئی دزدگیر های سیم کارتی در برندهای مختلف انواع پک های چشم های دزدگیر ، دزدگیر برای منزل ، دزدگیر برای مغازه ، دزدگیر برای باغ ، دزدگیر درجه یک سیم کارتی ، دزدگیر برای خونه ، باطری دزدگیر ، چشم دزدگیر ، چشم بیسیم دزدگیر ، آنیک ،...
09363733508 , 051-37051264
مشهد , مهرداد بیناباجی (مهرا صنعت)

موتور و اینورتر مدیوم ولتاژ MV

موتور و اینورتر مدیوم ولتاژ MV
3 روز پیش
شرکت توان رسان با بیش از 25 سال سابقه در صنعت کشور تأمین کننده انواع موتورها و اینورترهای مدیوم ولتاژ از برندهای معتبر اروپایی و آسیایی قابل استفاده در صنایع سیمان ، فولاد ، ایستگاه های پمپاژ و ... می باشد. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با...
021-27694444
تهران , توان رسان

شرکت توان رسان، فروش محصولات INOMAX

شرکت توان رسان، فروش محصولات INOMAX
3 روز پیش
کمپانی INOMAX ، یکی از 10 کارخانه برتر چین در زمینه تولید اینورترهای فرکانسی با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های موجود در دنیا می باشد. در ایران، شرکت توان رسان به لطف تجربه بیش از 30 سال خدمت در صنعت ایران و خلیج فارس، پس از تحقیقات و بررسی های...
021-27694444 , 09126132748
تهران , توان رسان

فروشگاه خرید انواع رله فیندر Finder با لیست قیمت

فروشگاه خرید انواع رله فیندر Finder با لیست قیمت
3 روز پیش
متن آگهی : انواع رله های تک کنتاکت ، دو کنتاکت ، سه کنتاکت و چهار کنتاکت فیندر ایتالیا ( finder ) سری 38 (24 ولت DCو 230 ولت AC) سری 39 (24 ولت DC) سری 48 ( 24 ولت DC و 230 ولت AC) سری 40 با پایه سری 95 (24 ولت DC و 230 ولت...
09129057583 , 021-88311574
تهران , پیمان تابلو

فروش انواع رله کنترل فاز

فروش انواع رله کنترل فاز
3 روز پیش
انواع رله کنترل فاز ، سه فاز و سه فاز بدون نول در برند های میکرو الکتریک ، شیوا امواج ، شرکت شیراز با LED های نشان دهنده کاهش یا افزایش ولتاژ و LED های عدم تقارن فاز ها با قابلیت حساسیت عملکرد ( فروش انواع رله کنترل فاز...
09129057583 , 021-88311574
تهران , پیمان تابلو

فروشگاه انواع تابلو های پلاستیکی (ABS)

فروشگاه انواع تابلو های پلاستیکی (ABS)
3 روز پیش
انواع تابلو های پلاستیکی ( ABS)با رنگ مات طوسی و رنگ درب شفاف با عمقهای 13 ،15 ،17 ، 20، 22، سانتیمتر و در ابعاد (3020)،(3525)،(4030)،(5040)،(6040)، (7050)، سانتیمتر باصفحه مونتاژ گالوانیزه و دارای نوار دور درب جهت تامین درجه حفاظت (IP65) و ظاهری زیبا...
09129057583 , 021-88311574
تهران , پیمان تابلو

فروشگاه خرید انواع محصولات هیوندای Hyundai با لیست قیمت

فروشگاه خرید انواع محصولات هیوندای Hyundai با لیست قیمت
3 روز پیش
کلید های اتوماتیک هیوندای قابل تنظیم از 16 آمپر تا 800 آمپر ( 380/415 ولت ) کلید های اتوماتیک هیوندای غیر قابل تنظیم(فیکس) از 16 آمپر تا 800 آمپر ( 380/415 ولت ) انواع کنتاکتور وکنتاکتور فرمان هیوندای با رنج های ولتاژ متفاوت انواع بیمتال ( رله...
09129057583 , 021-88311574
تهران , پیمان تابلو

چنج اور اتوماتیک

چنج اور اتوماتیک
3 روز پیش
چنج اور اتوماتیک و ATS نقش اساسی در سوئیچ بین منابع برق را دارا هستند و بطور کلی به دو دسته انتقال چنج اور دستی و انتقال خودکار یا چنج اور اتوماتیک تقسیم‏ بندی می‏شوند، سیستم چنج اور اتوماتیک یا ATS مدل KSA-ATS تولید شرکت کنزا صنعت الموت، یک مدل سیستم انتقال...
021-26808925 , 09120747083
تهران , شرکت کنزا صنعت
43 44 45 46 47 48 49 50 51 52

آگهی های ویژه صنعت » الکترونیک و برق صنعتی

فروش سیم و کابل

فروش سیم و کابل

سریر صنعت سام ( علی طهرانی )
021-33921547 , 021-33962925
تولید و فروش انواع سیم و کابل
021-33115291 , 09121267276
فروش قطعات دیزل پرکینز در ایران
021-22035908 , 021-22035909
نمایندگی رسمی محصولات ریکم
09123004208 , 33934114
اجاره دیزل ژنراتور پنتا
09121969855
نمایندگی کابل سیمند ( سیمند کابل ابهر )
09129524232 , 021-91099904
تامین کننده انواع ابزار دقیق
021-46011595 , 021-46011599
ارت الکترونیکی

ارت الکترونیکی

شرکت کنزا صنعت
021-26808925 , 09120747083
نمایندگی رسمی فروش سیم و کابل خراسان ( افشارنژاد )
09129524232 , 021-91099904
شین برق رسان جرثقیل سقفی ، جاروبک ، ریل و قرقره
09394209227 , 031-42499604
طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل

طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل

سریر صنعت سام ( علی طهرانی )
021-33119578 , 021-33921547

آگهی های ویژه صنعت

فروش فلکسی تانک یا مخزن ها تاشو
09120910720 , 09102759160
خریدار مواد پلیمری و پلاستیک ABS
09125876844 , 09102223200
پاکت کامپوزیت کاغذی

پاکت کامپوزیت کاغذی

شرکت زرین کیسه نام آور
025-33343611 , 025-33342617
رکتیفایر آبکاری ونوس

رکتیفایر آبکاری ونوس

شرکت بهینه نیرو ونوس
09139134255