021-66903901 صافی آران
021-33921547 علی طهرانی
021-33119578 علی طهرانی
تعداد بازدید : 6403

پارچه فیلترپرس

تهران
حسین محبی
09121024555 , 021-48000405
چت واتساپ
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

چگونه پارچه فیلترپرس مناسب را انتخاب کنم؟
انتخاب پارچه فیلتر یکی از متغیرهای کلیدی در بهینه سازی هر برنامه فیلتراسیون مایع است. ما دوست داریم که پارچه فیلتر را به عنوان عنصر اصلی، برای عملیات فیلتر پرس در نظر بگیریم!
ملاحظات مهم در انتخاب پارچه فیلتر شامل مقاومت آن در برابر سهولت تخلیه کیک فیلتر، مقاومت در برابر حملات شیمیایی، خواص حرارتی، مقاومت در برابر سایش، حفظ ذرات و غیره است.
چه در حال راه‌اندازی یک فیلتر پرس جدید باشید و چه به دنبال بهینه‌سازی فیلتر پرس موجود باشید، فیلتر پرس صفا دانش جداسازی مایع/جامد را دارد که برای کاربرد خاص خود به آن نیاز دارید. با ما تماس بگیرید تا بتوانیم تخصص گسترده را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف فیلتراسیون مایعات، صرفه جویی در هزینه و افزایش راندمان عملیاتی به کار ببندیم. ما به موفقیت شما متعهد هستیم.
همه چیز با انتخاب پارچه فیلتر مناسب شروع می شود. می توانید به پارچه فیلتر پرس صفا اعتماد کنید و هیچ جایگزینی نپذیرید.
اصول و روش های انتخاب در انتخاب پارچه صافی باید موارد زیر را به طور جامع در نظر گرفت:
1)
پایداری فیزیکی و شیمیایی مواد پارچه فیلترپرس: مواد پارچه فیلتر مناسب باید با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی دوغاب انتخاب شود. خواص فیزیکی و شیمیایی که در انتخاب پارچه فیلتر باید در نظر گرفته شود شامل دمای استفاده، خواص کششی و تغییر شکل، پایداری شیمیایی، خاصیت حلالیت یا تورم، و مقاومت اسیدی و قلیایی است.
2)
خواص مکانیکی پارچه های فیلتر باید با توجه به نوع خواص کششی فیلتر، مقاومت در برابر سایش، ازدیاد طول، کشش و سایر خواص مکانیکی انتخاب شوند. مانند فیلتر خلاء نوع تسمه، پرس فیلتر نوع جعبه راه رفتن پارچه فیلتر، فیلتر خلاء درام تخلیه تسمه تاشو و سایر تجهیزات فیلتر نیاز دارند که پارچه فیلتر دارای خواص کششی خوبی باشد.
3)
دقت فیلتراسیون پارچه فیلتر انتخاب شده: باید دقت فیلتراسیون مشخص شده توسط فرآیند تولید را داشته باشد. شاخص هایی که دقت فیلتراسیون را منعکس می کنند شامل اندازه حباب، اندازه ذرات حداکثر انتقال و کدورت اولیه فیلتر (محتوای جامد مجاز فیلتر). دو شاخص برای اندازه حباب، یعنی حداکثر اندازه حباب و اندازه حباب جوش وجود دارد. به طور کلی، حداکثر اندازه حباب حدود 2 تا 4 برابر حداکثر ذرات انتقال است. فیلتر کردن مواد با غلظت بالا با الزامات فیلتراسیون سختگیرانه تراست. حداکثر اندازه ذرات نفوذ پارچه فیلتر انتخاب شده نباید خیلی متفاوت از اندازه ذرات باقیمانده در ماده باشد تا از اتصال کوتاه جلوگیری شود. با این حال، برای فیلتراسیون با دقت بالا یا فیلتراسیون دوغاب نازک بدون تشکیل کیک، حداکثر اندازه ذرات نفوذ پارچه فیلتر انتخابی نباید بزرگتر از اندازه ذرات باقی مانده در ماده باشد تا از دقت فیلتر اطمینان حاصل شود. علاوه بر این، یکنواختی منافذ پارچه فیلتر نیز بسیار مهم است. می توان آن را با نسبت قطر حباب در حال جوش و حداکثر قطر حباب توصیف کرد. وقتی نسبت به 1 نزدیک شد، یکنواختی منافذ پارچه فیلتر خوب است.
4)
میزان فیلتراسیون اولیه مقاومت نفوذپذیری هوا، مقاومت در برابر نفوذپذیری و فشار پارچه فیلتر و میزان فیلتراسیون اولیه فیلتر خلاء همگی به طور غیر مستقیم یا مستقیم میزان فیلتراسیون اولیه پارچه فیلتر را نشان می دهند. رابطه متناظر بین سه شاخص فوق، به طور کلی، پارچه فیلتر با مقاومت تهویه بزرگ، مقاومت نفوذپذیری نیز بزرگ است، نرخ فیلتر اولیه پارچه فیلتر با مقاومت بزرگ کوچک است و بالعکس. برای تجهیزات فیلتراسیون جداسازی مایع از جامد، پارچه فیلتر باید بر اساس نفوذپذیری آب یا میزان فیلتراسیون اولیه انتخاب شود. به طور کلی، پارچه فیلتر با عملکرد ماندگاری خوب مقاومت زیادی داردو پارچه فیلتر با عملکرد ماندگاری ضعیف مقاومت کمی دارد. جداسازی ذرات ریز و مواد با غلظت پایین عموماً پارچه های فیلتری با عملکرد نگهداری خوب را انتخاب می کند تا دقت جداسازی مشخص شده در تولید را برآورده کند. برای جداسازی ذرات بزرگ و مواد با غلظت بالا، معمولاً پارچه های فیلتری با عملکرد نگهداری کمی پایین تر و مقاومت کم انتخاب می شوند
5)
عملکرد پوست کیک: بین کیک فیلتر و پارچه فیلتر چسبندگی وجود دارد و هر چه نیروی چسبندگی کمتر باشد تخلیه کیک آسانتر می شود. چسبندگی بین پارچه صافی و کیک صافی به جنس پارچه صافی، طول الیاف و بافت بستگی دارد. به طور کلی، پارچه فیلتر فیبر مونوفیلامنت عملکرد بهتری نسبت به کیک تخلیه الیاف چند رشته ای بلند و پارچه فیلتر فیبر کوتاه دارد. پارچه فیلتر ساده بافته شده بدترین عملکرد تخلیه را دارد و پارچه فیلتری ساتن مانند بهترین عملکرد تخلیه را دارد.
6)
راندمان بازسازی: با طولانی شدن زمان استفاده از پارچه فیلتر، برخی از منافذ توسط ذرات جامد مسدود می شوند، به طوری که مقاومت فیلتراسیون افزایش یافته و سرعت فیلتراسیون کاهش مییابد. بنابراین، بازسازی لازم است. عملکرد بازسازی پارچه فیلتر به جنس پارچه فیلتر، طول الیاف و بافت مربوط می شود. به طور کلی، پارچه های فیلتر مونوفیلامنت بهترین عملکرد بازسازی را دارند، پارچه های فیلتر رشته ای دوم و پارچه های فیلتر فیبر کوتاه بدترین عملکرد را دارند. ساختار متراکم پارچه های صافی با بافت ساده و بوم قابلیت تکرارپذیری ضعیفی دارند و پارچه های صافی جناغی و ساتن مانند قابلیت تکرارپذیری خوبی دارند .در واقع، پارچه فیلتر بازسازی شده دارای یک دوره دوره پایدار عملکرد بازیابی است. بنابراین نرخ فیلتراسیون که به طور معمول در تجهیزات تولید نشان داده می شود، نرخ انتقال زمانی است که پارچه فیلتر وارد دوره پایدار عملکرد بازیابی می شود. بنابراین، با دقت در فیلتراسیون مشخص شده در تولید، هنگام انتخاب پارچه فیلتر، پارچه فیلتر با عملکرد بازسازی خوب نیز باید در نظر گرفته شود.
7)
نمونه تست پارچه های فیلتر که به طور آزمایشی با روش های فوق تعیین می شوند، اغلب دارای انواع مختلفی هستند. بهترین پارچه فیلتر را می توان از طریق آزمایش نمونه انتخاب کرد. آزمایش نمونه می تواند میزان فیلتر پارچه فیلتر، قدرت فیلتر، میزان رطوبت کیک فیلتر، عملکرد کیک تخلیه و سایر داده ها را تعیین کند. از طریق مقایسه و تجزیه و تحلیل داده ها می توان بهترین پارچه فیلتر را انتخاب کرد. آزمایش‌های نمونه معمولاً از دستگاه قیف فیلتر خلاء یا دستگاه فیلتر فشار استفاده می‌کنند.
8)
تست شبیه سازی پس از انتخاب پارچه فیلتر، می توان یک آزمایش شبیه سازی به منظور بررسی قابلیت اطمینان آن انجام داد. انجام آزمایش شبیه سازی با استفاده از همان فیلتر کوچک یا دستگاه آزمایش با فرآیند فیلتراسیون مشابه برای تأیید داده های اندازه گیری به دست آمده از آزمایش نمونه اختیاری است. پارچه فیلتر مورد استفاده در آزمایش شبیه سازی عموماً برای تولید عملکرد خوب استفاده می شود.

برای انتخاب بهترین پارچه فیلتر برای کاربرد شما باید چندین فاکتور را در نظر گرفت که همگی بر زمان چرخه و عمر پارچه تأثیر دارند:
1.
مواد الیاف نخ
2.
نوع رشته نخ
3.
الگوهای بافتنی
4.
وزن
5.
نفوذپذیری
6.
ضمیمه پارچه
7.
آب بندی لبه لاتکس
8.
مواد پارچه فیلتر
فیلتر پرس صفا طیف گسترده ای از پارچه ها را برای مطابقت با نیازهای عملیاتی خاص شما ارائه می دهد. این موارد شامل موارد زیر است:
پارچه فیلترپرس کتان
پارچه فیلترپرس پلی استر
پارچه فیلترپرس پلی پروپیلن pp
پارچه فیلترپرس نایلون
طرح های نخ پارچه فیلتر:
طرح های مختلف نخ ویژگی های پارچه فیلتر متفاوتی را ارائه می دهد. طرح های متداول نخ برای انتخاب عبارتند از:

چند رشته ای

تک رشته ها

نخ ریسی
الگوهای بافت پارچه فیلتر:
الگوهای بافت مختلف بر همه چیز تأثیر می گذارد، از ویژگی های آزاد شدن کیک گرفته تا مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر محیط های اسیدی و قلیایی، حفظ ذرات وغیره ...
الگوهای بافت برای انتخاب عبارتند از:
1.
بافت ساده
2.
سبد بافی
3.
بافت آکسفورد
4.
بافت ساتن
5.
بافت تویل
6.
لنو بافت
سازگاری با صفحه فیلتر:
فیلتر پرس صفا‍ پارچه فیلتر باکیفیت را برای تقریباً همه فیلتر پرس ها و تقریباً همه انواع صفحه فیلتر به شما ارائه می دهد، از جمله:
1.
صفحه فیلتر پرس چمبر
2.
صفحه فیلترپرس ممبران
3.
صفحه فیلترپرس قاب و صفحه
ویژگی پارچه های فیلترپرس صفا:
1)
پارچه فیلتر پلی پروپیلن
پارچه فیلتر الیاف پلی پروپیلن بلند دارای سطح صاف و نفوذپذیری هوا خوب است؛ پارچه فیلتر الیاف پلی پروپیلن کوتاه دارای سطح پشمی است و اثر فیلتراسیون پودر و فیلتراسیون فشار بهتر از فیبر بلند است.
مزایا: پارچه فیلتر پلی پروپیلن دارای مقاومت اسیدی خوب، مقاومت قلیایی، مقاومت در برابر سایش، رسانایی خوب، بازیابی کمی بهتر از پلی استر است.
معایب: مقاومت ضعیف در برابر خوردگی.
کاربرد: شیمیایی، سرامیک، دارویی، ذوب، تولید، به عنوان پارچه فیلت
2)
پارچه فیلتر نایلونی
بر اساس آزمایش، مقاومت سایشی الیاف نایلون 10 برابر الیاف پنبه و 50 برابر ویسکوز است که در بسیاری از انواع الیاف رتبه اول را دارد. بنابراین، پارچه فیلتر نایلونی یک پارچه فیلتر مقاوم در برابر سایش بالا است.
مزایا: پارچه فیلتر نایلونی در برابر قلیایی قوی، اسید ضعیف و سایش مقاوم است.
معایب: پارچه فیلتر نایلونی مقاوم در برابر نور، تغییر رنگ آسان و شکننده نیست، بنابراین برای قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید مناسب نیست.
کاربرد: لاستیک، سرامیک، داروسازی، مواد غذایی، متالورژی و غیره.
3)
پارچه فیلتر پلی استر
پارچه فیلتر پلی استر در برابر دمای بالا مقاوم است، از مزایای ویژه پارچه فیلتر نمدی معمولی برخوردار است و مقاومت در برابر سایش بسیار خوبی دارد. کارایی بالایی دارد و به پرمصرف ترین پارچه فیلتر در مواد فیلتر نمدی تبدیل می شود.
مزایا: مقاومت در برابر اسید، مقاومت قلیایی ضعیف، مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر خوردگی، بازیابی خوب
معایب: لایه برداری ضعیف و نفوذپذیری هوا
کاربرد: دارویی، شکر،مواد غذایی،شیمیایی، متالورژی، فیلتر پرس صنعتی، سانتریفیوژ و غیره.
4)
پارچه فیلتر پرس پنبه ای مقاومت خوبی در برابر دما دارد و در محیط های غیر ساینده بهترین عملکرد را دارد. با این حال، به اندازه مواد دیگر مانند نایلون یا پلی استر بادوام نیست و ممکن است بهترین گزینه در کاربردهای سخت مانند محیط های ساینده نباشد.پارچه فیلترپرس پنبه ای کمترین دوام را در بین سه نوع الیاف دیگر دارد، اما مقاومت سایشی مناسبی دارد و نسبتاً ارزان است. پارچه فیلتر پرس پنبه ای برای کاربردهایی با حداقل فشار مناسب است، زیرا به اندازه دو الیاف دیگر در برابر سایش مقاوم نیست. همچنین به اندازه پلی استر و نایلون در برابر مواد شیمیایی مقاوم نیست، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای کاربردهای شیمیایی خشن نباشد.

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 15 آبان 1402
نام :
حسین محبی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
انتهای همت غرب برج رزمال
تـلـفــن :
09121024555 , 021-48000405
وب سایت :
چت واتساپ
ارتباط با آگهی دهنده: حسین محبی
پارچه فیلترپرس

تازه های گروه صنعت > الکترونیک و برق صنعتیصفحه  1 از 623

باسبار ، فینگر ، سرفینگر ، کوپنال ، شینه شیلد شین یا شنت فلکسیبل، کابلشو بیمتال و مسی و آلومینیمی

باسبار ، فینگر ، سرفینگر ،  کوپنال ، شینه شیلد شین یا شنت فلکسیبل، کابلشو بیمتال و مسی و آلومینیمی
کمتر از 2 ساعت پیش
انواع کابلشو های بیمتال در تمام سایزها صفحات بیمتال در هر سایزی که درخواست شما هست . هیچ محدودیتی وجود ندارد. انواع کوپنالهای بیمتال یکطرفه و دو طرفه انواع باسبارهای فلکسیبل آلومینیمی...
09123252026
تهران , شرکت YSP

طراحی و تولید برد الکترونیک

طراحی و تولید برد الکترونیک
کمتر از 2 ساعت پیش
شرکت شاهین کنترل طراح و تولیدکننده انواع سیستم های الکترونیکی آنالوگ و دیجیتال، تعداد و کیفیت مطابق با درخواست و نیاز کارفرما - برق و الکترونیک - آنالوگ و دیجیتال - مونتاژ اتوماتیک و...
09146986385 , 021-91035530
تهران , شرکت شاهین کنترل

سیم پیچی ترانس

سیم پیچی ترانس
کمتر از 2 ساعت پیش
سیم پیچی انواع ترانسفورماتور های تک فاز، سه فاز و ترانسفورمر های خاص در توان های مختلف، تعداد و کیفیت طبق درخواست کارفرما - ترانس پیچی - سیم پیچی بوبین - ترانس تکفاز - ترانس سه...
09146986385 , 021-91035530
تهران , شرکت شاهین کنترل

طراحی و مونتاژ تابلو برق صنعتی

طراحی و مونتاژ تابلو برق صنعتی
کمتر از 2 ساعت پیش
طراحی و ساخت انواع تابلو برق های صنعتی اعم از تابلو های کنترل و اتوماسیون صنعتی، تابلو های توزیع قدرت، تابلو تاسیسات و ...، مشخصات فنی و کیفی مطابق با درخواست کارفرما - برق صنعتی - تابلو...
09146986385 , 021-91035530
تهران , شرکت شاهین کنترل

تولید برد الکترونیک (برد های مدارچاپی)

تولید برد الکترونیک (برد های مدارچاپی)
کمتر از 3 ساعت پیش
آیکون ویژهتولید انواع بردهای مدار چاپی (ماشین الات چاپی) سِم _ فایبر _ استخوانی _ دو رو _ آلمینیوم با قیمت و کیفیت...
09358078747 , 09198642935
تهران , سینا رحیمی

طراحی ساخت تولید و مهندسی معکوس بردهای پیشرفته الکترونیک

طراحی ساخت تولید و مهندسی معکوس بردهای پیشرفته الکترونیک
کمتر از 3 ساعت پیش
آیکون ویژهمهندسی معکوس انواع مدارات و برد های الکترونیک و تولید انبوه طراحی ساخت تولید و مهندسی معکوس بردهای پیشرفته الکترونیک آماده تولید و ساخت و مهندسی معکوس انواع بردهای و مدارات پیشرفته...
09122791808 , 021-91307919
تهران , یون طیف پژوه

فروش سیم و کابل

فروش سیم و کابل
کمتر از 3 ساعت پیش
آیکون ویژهسیم و کابل سیم و کابل رایان سیم , کابلسازان , خراسان , مسین , سیمین فر , البرز , افق البرز , کرمان محصولات شرکت سیم و کابل با قیمت های مناسب و کیفیت بالا تولیدات این شرکتها بر اساس...
021-33921547 , 021-33962925
تهران , علی طهرانی

طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل

طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل
کمتر از 3 ساعت پیش
آیکون ویژهسینی کابل یک وسیله ای است که برای مونتاژ سیم ها و کابل های برق و پشتیبانی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً این سینی از گالوانیزه مشبک تولید می شود تا امکان انتقال هوا را نیز به وجود بیاورد....
021-33119578 , 021-33921547
تهران , علی طهرانی

خدمات مونتاژ بردهای الکترونیکی SMD - DIP با دستگاه

خدمات مونتاژ بردهای الکترونیکی SMD - DIP با دستگاه
3 ساعت پیش
«مونتاژ الکترونیک البرز» ارائه خدمات مونتاژ بردهای الکترونیکی با قطعات SMD-DIP-THT مونتاژ قطعات SMD با دستگاه اتوماتیک - با بروزترین ماشین‌آلات Pick&Place  - توانایی نصب تمامی...
09383843833 , 09129385931
البرز , مرتضی صفری

معاوضه یک عدد موتور ژنراتور 3 فاز 220 ولتی با لپ تاپ نسل 13 لنوو مدل LEGION 5 15ITH6H i7 16G 512G NO

معاوضه یک عدد موتور ژنراتور 3 فاز 220 ولتی با لپ تاپ نسل 13 لنوو مدل LEGION 5 15ITH6H i7 16G 512G NO
3 ساعت پیش
معاوضه یک عدد موتور ژنراتور 3 فاز 220 ولتی با لپ تاپ نسل 13 لنوو مدل LEGION 5 15ITH6H i7 16G 512G...
09137800922
اصفهان , مایکت کالا

پک دوربین مداربسته شیائومی و مودم تی پی لینک

پک دوربین مداربسته شیائومی و مودم تی پی لینک
3 ساعت پیش
دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ03HL مودم تی پی لینک مدل : MR100 دوربین مداربسته تحت شبکه شیایومی MJSXJ03HL 2 عدد دوربین مداربسته شیایومی 2k مدل MJSXJ09CM کیفیت...
09136477056
تهران , مایکت کالا5679000

تعمیر دیزل ژنراتور و موتورهای گازسوز

تعمیر دیزل ژنراتور و موتورهای گازسوز
3 ساعت پیش
خرید و فروش , نصب و راه اندازی , تعمیرات تخصصی انواع دیزل ژنراتور طراحی و ساخت انواع تابلوهای فرمان (کنترلر دیزل) و قدرت (چنج اور) فروش قطعات مکانیکی و برقی ژنراتور و موتورهای گازی و...
09136822906 , 09194796330
اصفهان , دیزل سنتر اصفهان

خرید و فروش دیزل ژنراتور

خرید و فروش دیزل ژنراتور
3 ساعت پیش
- خرید و فروش و قیمت انواع دیزل ژنراتور و موتورهای گاز سوز - مشاوره جهت خرید دیزل ژنراتور مناسب بر اساس نوع مصرف تعمیر دیزل ژنراتور و خدمات سرویس و نگهداری در انواع برند ها، ولوو، پرکینز،...
09136822906
اصفهان , دیزل سنتر اصفهان

تعمیرات تخصصی دیزل ژنراتور

تعمیرات تخصصی دیزل ژنراتور
3 ساعت پیش
نصب و راه اندازی و تعمیرات دیزل ژنراتور ساخت تابلوهای فرمان و قدرت ساخت و نصب تابلو چنج آور ساخت تابلو پارالل سنکرون کنترل های DSE و COMAP و DATAKOM فروش ، نصب ، سرویس و...
09125302176 , 026-34648095
تهران , رابین ژنراتور

تولید و فروش انواع رابط کلید اتوماتیک

تولید و فروش انواع رابط کلید اتوماتیک
3 ساعت پیش
گروه صنعتی کی سی بی ، تولیدکننده رابط کلید اتوماتیک ، ریل مینیاتوری و انواع شینه ارت و نول مسی در ایران با بکارگیری مدرن ترین دستگاهها در این زمینه یکه تازی میکند. شینه های ارت و نول مسی کی...
021-44038255 , 09121181489
تهران , ویرا الکتریک
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه صنعت » الکترونیک و برق صنعتی

ارت الکترونیکی

ارت الکترونیکی

شرکت کنزا صنعت
021-26808925 , 09120747083
طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل
021-33119578 , 021-33921547
نمایندگی کابل سیمند ( سیمند کابل ابهر )
09129524232 , 021-91099904
شین برق رسان جرثقیل سقفی ، جاروبک ، ریل و قرقره
09394209227 , 031-42499604
نمایندگی رسمی فروش سیم و کابل خراسان ( افشارنژاد )
09129524232 , 021-91099904
فروش سیم و کابل

فروش سیم و کابل

علی طهرانی
021-33921547 , 021-33962925
تولید و فروش انواع سیم و کابل
021-33115291 , 09121267276
نمایندگی رسمی محصولات ریکم
09123004208 , 09123004208
الکترو نصر مرکز پخش تابلو برق
09127141877 , 021-33123216
الکترو نصر ، پخش سیم و کابل
09127141877 , 021-33123216

آگهی های ویژه صنعت

فروش جوجه بوقلمون و جوجه اردک و مرغ تخمگذار

فروش جوجه بوقلمون و جوجه اردک و مرغ تخمگذار

شرکت مهندسی کشاورزی پارس برزگر اذربایجان
09149380704 , 09144844875
طراحی و تولید و تامین قطعات لاستیکی و قطعات پلیمری
021-66072435 , 021-66072417
ساخت کوره پخت رنگ

ساخت کوره پخت رنگ

گروه صنعتی وسپان
09302568896 , 021-77349938