023-33652088 شرکت رابط القا
026-32541506 صنایع الکترونیک سها
021-36616053 پیشتاز الکتریک
تعداد بازدید : 2730

فروش کلید مینیاتوری شرکت F&G اف و جی

تهران
برق و صنعت بین الملل
09124800837 , 021-33945221 , 021-33945217
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

برق و صنعت بین الملل تامین کننده محصولات اف جی (F&G) است
کلید های مینیاتوری شرکت F&G در دو حالت AC و DC و با قدرت قطع 15 الی 25KA در سه تیپ A,B,C موجود می باشد.
کلید های مینیاتوری AC در مدل های تکفاز و تکفاز با نول ، 2فاز و 2 فاز ، 3 فاز و 3 فاز با نول و 4 فاز می باشد.
کلیدهای مینیاتوری DC در مدل های تکفاز و 2 فاز در آمپر های 2 ، 4 ، 46-40 ، 50 می باشد.
همچنین کلید های مینیاتوری AC طبق جدول زیر موجود می باشد
AMP/POLE 2,3 4 40-6 50 63
1P
1+NP
2P
3P
3+NP
4P
کلیه محصولات دارای ضمانت 5 ساله بدون قید و شرط می باشد.
کلیدهای مینیاتوری جریان مستقیم ( MCB-DC)
کلیدهای مینیاتوری جریان مستقیم (MCB-DC) شرکت اف اند جی در دو تیپروشنایی (B) ، موتوری (C) در انواع تک پل و دو پل تولید می شوندو قادرند تا ولتاژ 250 ولت DC ( برای هر پل )را تحمل کنند. ساختار این کلید طوری طراحی شده است که ضمن قطع مدار با ایجاد میدانمغناطیسی مناسب از آسیب دیدن کنتاکتها جلوگیری کند .
کلیدهای مینیاتوری جریان مستقیم ( MCB-DC ) علاوه بر داشتن مگنت طبیعی دارای رلهمگنتیک مخصوص جهت کار در جریان مستقیم می باشد ، بنابراین می توان از کلیدهای DC در مدار AC نیز استفاده کرد . اما از کلیدهای AC در مدار DC تحت هیچ شرایطی نمی توان استفاده کرد و خطراتی همچون عدم قطع در زمان اتصال کوتاه ( ناشی از جوش خوردنکنتاکتها ) را دربردارد همچنین این امر در اضافه بارها باعث سوختن تدریجیکنتاکت و در نتیجه اتصال نامناسب کنتاکت ثابت و متحرک و ایجاد حرارت می شود .علاوه بر دلایل فوق به علت عدم ایجاد محدود شوندگی در جریانهای اتصال کوتاه درکلید ACاستفادهشده در مدار DC عمر دستگاهها ،تجهیزات و سیم کشی ها کوتاهتر می شود.
کلیدهای مینیاتوری
جریان متناوب ( MCB-AC)
استفاده از وسایل حفاظتی در یک مدار جهت جلوگیری از خطراتی نظیر آتش سوزی ،اضافه بار و اتصال کوتاه ناشی از خطای
اتفاق افتاده در سیستم الزامی است یکی از این وسایل که بواسطه خصوصیات منحصر بفردیهمچون قابل استفاده بودن بعد از هر بار قطع، قطع همزمان سه فاز و غیره امروزه مورداستفاده زیادی دارد کلیدهای قطع خودکار ، یا مینیاتوری می باشد که معمولاً در دو
نوع AC و DC تولید میگردد.
کلیدهای مینیاتوری جریان متناوب (MCB-AC) شرکت اف اند
جی در سه تیپ روشنایی (B) ، موتوری (C) و موتوری سخت(D)در انواع تک پل ، تک پل با نول (1P+N) ، دو پل ، سه پل ، سه پل با نول (3P+N) وچهار پل تولید می شوند.
درحال حاضر دو استاندارد جهانی IEC/EN 60898 و IEC/EN 60947-2 در کارخانه هایمعتبر و سازنده کلیدهای مینیاتوری مورد استفاده قرار می گیرد . در کشور ما نیزبرای کلیدهای مینیاتوری استاندارد ملی به شماره 2611 تدوین شده که شالوده استاندارد IEC/EN60898 می باشد.
باید توجه داشت که از کلیدهای AC در مدار DC تحت هیچ شرایطینمی توان استفاده کرد و خطراتی همچون عدم قطع در زمان اتصال کوتاه ( ناشی از جوشخوردن کنتاکتها ) را دربردارد ، همچنین این امر در اضافه بارها باعث سوختن تدریجیکنتاکت و در نتیجه اتصال نامناسب کنتاکت ثابت و متحرک و ایجاد حرارت می شود .علاوه بر دلایل فوق به علت عدم ایجاد محدود شوندگی در جریانهای اتصال کوتاه درکلید ACاستفاده شده در مدار DC دستگاهها ،تجهیزات و سیم کشی ها کوتاهتر می شود .
کلیدهای ترکیبیمینیاتوری و جریان نشتی RCBO
(Devices Combined RCD/MCB)
این نوع کلیدها, ترکیبی از کلیدهای جریان نشتی و مینیاتوری تک فاز با نول می‌باشند که علاوه بر قطع مدار در اثر نشت جریان با قطع مدار در زمان اتصال کوتاه و اضافه بار ، ازبروزخطرات احتمالی جلوگیری می‌نماید ، بدین ترتیب این وسیله دارای عملکرد مشترک کلیدهای جریان نشتی و مینیاتوری بوده و نیازی به استفاده از کلیدهای مینیاتوری و کلیدهای جریان نشتیبصورت جداگانه نمی باشد.
کلیدهای ترکیبی مینیاتوری و جریان نشتی شرکت اف اند جی از جریان 2 الی 40 آمپر در نوع تکفازو نول در دو تیپ روشنائی و موتوری با حساسیتهای 10 الی 300 میلی آمپر تولید و عرضه
می گردد.
کلیدهای جریان نشتی )پسماند جریان(
Residual Current Devices
شرکت F&G ایران تولید کننده کلیدهای جریان نشتی (RCD)درخاورمیانه ، برای جلوگیری از آتش سوزیها و خطرات ناشی از نشت جریان برق، استفاده ازکلیدهای پسماند جریان ( RCD ) را به شما پیشنهاد مینماید.
این وسیله وظیفه قطعمدار درزمان نشت جریان ناشی از نقص عایق در وسایل الکتریکی یا سیستم سیم کشیساختمان و تماسمستقیم یا غیر مستقیم فرد با سیم فاز و بدنه لوازم برقی که دارایولتاژ می باشند را برعهده دارد.
اساس کارکلیدهای جریان نشتی ، ‌مقایسه جریان ورودی با جریان خروجی کلید می باشد به طوری که اگرجریان نشتی در مداریکه کلید در آن واقع شده است بیشتر از80درصد حسـاسیت کلیـد باشدکلید عمل کـرده و جـریان ورودی و در نتیـجه مـدار را قـطع می کند از این رو علاوهبر جلوگیری از بروز حادثه عامل موثری برای جلوگیریاز اتلاف انرژی می باشد.
کلیدهای
جریان نشتی )پسماندجریان) شرکت اف اند جی جهت مصارف خانگی و صنعتی ازجریان16الی 125آمپردرانواع
دوپل وچهارپل با حساسیتهای 10 ،30، 100،300، 500و1000میلی آمپرتولید و عرضه می شود، کلیدهای جریان نشتی که در واحدهای مسکونی مورد استفاده قرارمی گیرند باید دارای قابلیت قطع جریان نشتی کمتر یا مساوی 30 میلی آمپر را داشتهباشند و از کلیدهایی با قابلیت قطع جریان نشتی بالاتر (100 میلی آمپرتا 1آمپر) جهت مصارف صنعتی( استفاده می شود.
کلید فیوزمینیاتوری
Fuse Disconnector &Fuse switch Disconnector
فیوز
وسیله ای برای محافظت از مدار در برابر اضافه جریان است.این وسیله دارای یک رشته فلزی است کهدرصورت عبور جریان معین از آن گرم شده وقطع می شود. انتخاب فیوز مناسب یکی ازمهمترین قسمتها در طراحی سیستم توزیع برق می باشد. که این
انتخاب باید با توجه به سیم کشی و دستگاههای موجود در سیستم باشد.
مشخصات فیوز:
هر نوع فیوز دارای مشخصاتجریان - زمان است که مدت زمان لازم برای قطع فیوز را تعیین می کند و معمولاًفیوزها به دو دسته
تندکار(B) و کندکار (C) تقسیم می شوند.
فیوزهای
کندکار میتواننداضافه جریانهای گذرا را در زمان راه اندازی تحمل کنند ولی در صورت ادامهاضافه جریان مدار رقطع می کنند ولیکن فیوزهای تندکار به محض رسیدن جریان به مقداربالاتر از جریاننامی، مدار را قطع می کند.
یکی دیگراز مشخصات فیوز ،قدرت قطع آن است که حداکثر جریانی است که فیوز می تواند آن را با امنیت کاملو در زمان معین تحمل
نماید. این جریان باید بیشتر از حداکثر جریان اتصال کوتاه نامیآن نباشد.
تفاوت فیوز مینیاتوری با کلیدمینیاتوری:
فیوزهامعمولاً سادهتر از کلید های مینیاتوری می باشند ولی باید بعد از هر بار قطع فشنگ آن تعویض شود.فیوزهای محدودکننده جریان به شکل سریع از خود عکس العمل نشان می دهند و از آنهابرای پشتیبانی و حفاظت از کلید های اتوماتیک و مینیاتوری استفاده میشود.
کلید مینیاتوری
از آنجا که کلید فیوزهای مینیاتوری به عنوان یکی از قطع کننده های مدار امروزه در بیشتر خانه ها و دستگاههای حساس جهت محا فظت و ایمنی افراد و دستگاهها درمقابل جریانها ی اضافه بار و اتصال کوتاه به کار می روند .
ساختارکلی کلید مینیاتوری به شرح ذیل می باشد :
1- پوسته :
کلیه قسمتهای کلید مینیاتوری درون آن قرار می گیرند و باید از مواد عایق با حداقل ولتاژ 2500 ولت و غیر قابل شعله ور شدن با مقاومت حرارتی 960 درجه سانتیگراد باشد. به طور معمول از با کالیت،ملامین یا نوع خاصی از پلی آمید الیافدار می باشد . در نوع غیر استاندارد آن از مواد پلاستیک ساده و یا آسیابی تهیه می شود که مقاومت مناسب در مقابل حرارت ناشی از عبور جریان و جرقه ناشی از قطع و وصل را ندارد و عمدتاً دارای بوی خاصی هستند که میتوان آن را از انواع دیگر تفکیک نمود.
2 – مگنت :
از سیم پیچ مسی ، هسته مرکزی ثابت و متحرک از جنس مواد فرومغناطیس ، فنر، اتصالات و ... تشکیل شده است که در برابر جریان های چند برابر جریان نامی کلید ( با توجه به تیپ کلید که روشنایی یا موتوری یا موتوری سخت باشد از 3 برابر تا 20 برابر جریان نامی می باشد ) و یا اتصال کوتاه واکنش نشان می دهد و باعث قطع فوری و آنی کلید میگردد . در کلید مینیاتوری های استاندارد برای هر جریان نامی ، مگنت خاص خود را دارد .
3 - دستگیره کلید :
وسیله ای برای قرار دادن کلید مینیاتوری در حالت قطع و یا وصل می باشد .
4 - بی متال :
رله اضافه بار به کار رفته در کلیدهای مینیاتوری یک نوع بی متال است که در زمان تولید کلید مینیاتوری بوسیله یک پیچ ، جریان نامی دقیق کلید تنظیم و توسط کارخانه لاک می شود. این رله کار قطع مدار را در برابر اضافه بار بر عهده دارد .
5 - جرقه گیر :
از صفحات فلزی موازی هم تشکیل شده است که توسط لایه ای عایق از هم جدا شده اند و در زمان قطع با تقسیم جرقه به جرقه های کو چک از جرقه های خطرناک و ایجاد صدا و گرمای زیاد جلوگیری می کند . معمولاً در کلیدهای بی کیفیت و ارزان قیمت ، این قطعه وجود ندارد که شاید ساده ترین یا ابتدایی ترین راه شناسایی این موضوع ، وزن کم کلید می باشد .
6 - فنرها و اتصالات :
این اجزا باید از توان مکانیکی و ساختار خاصی بر خوردار باشند و در برابر زنگ زدگی مقاوم باشند
7 - ترمینال ها :
باید ضد زنگ و طوری طراحی شوند که هادی ها به راحتی در آن قرار گیرند.
کلیدهای مینیاتوریجریان متناوب استفاده از وسایل حفاظتی در یک مدار جهت جلوگیری از خطراتی نظیر آتش سوزی ،اضافه بار و اتصال کوتاه ناشی از خطای اتفاق افتاده در سیستم الزامی است . یکی از این وسایل که به واسطه خصوصیات منحصر بفردی همچون قابل استفاده بودن بعد از هر بار قطع، قطع همزمان سه فاز و غیره امروزه مورد استفاده زیادی دارد کلیدهای قطع خودکار ، یا مینیاتوری می باشد که معمولاً در دو نوع AC و DC تولید میگردد.
کلیدهای مینیاتوری جریان متناوب کاوه در دو تیپ روشنایی (B) و موتوری (C) در انواع تک پل ، تک پل با نول (1P+N) ، دو پل ، سه پل ، سه پل با نول (3P+N) و چهار پل تولید می شوند.
درحال حاضر دو استاندارد جهانی IEC/EN 60898 و IEC/EN 60947-2 در کارخانه های معتبر و سازنده کلیدهای مینیاتوری مورد استفاده قرار می گیرد . در کشور ما نیز برای کلیدهای مینیاتوری استاندارد ملی به شماره 2611 تدوین شده که شالوده استاندارد IEC/EN 60898 می باشد.
باید توجه داشت که از کلیدهای AC در مدار DC تحت هیچ شرایطی نمی توان استفاده کرد که خطراتی همچون عدم قطع در زمان اتصال کوتاه ( ناشی از جوش خوردن کنتاکتها ) را دربردارد ، همچنین این امر در اضافه بارها باعث سوختن تدریجی
کنتاکت و در نتیجه اتصال نامناسب کنتاکت ثابت و متحرک و ایجاد حرارت می شود .
کلیدهای مینیاتوری جریان مستقیم ، علاوه بر داشتن مگنت طبیعی دارای رله مگنتیک مخصوص جهت کار در جریان مستقیم می باشد ، بنابراین می توان از کلیدهای DC در مدار AC نیز استفاده کرد .
کلمات کلیدی:
کلید مینیاتوری
فیوز برق
کلیدمینیاتوری
مدیر فروش : ایمان مسیح

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : یك شنبه 19 آذر 1402
نام :
برق و صنعت بین الملل
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی – پاساژ جهان الکتریک – پلاک 10
تـلـفــن :
09124800837 , 021-33945221 , 021-33945217
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: برق و صنعت بین الملل
فروش کلید مینیاتوری شرکت F&G اف و جی

تازه های گروه صنعت > الکترونیک و برق صنعتیصفحه  11 از 623

تعمیر ات سیم کشی خط تلفن ولنجک و زعفرانیه

تعمیر ات سیم کشی خط تلفن ولنجک و زعفرانیه
1 روز پیش
وصل خط تلفن رفع نویز سیم کشی تلفن رفع اتصالی تعمیرات خطوط تلفن خدمات برق ساختمان نصب لوستر اعزام سرویسکار بازدید و مشاوره رایگان ( تعمیر ات سیم کشی خط تلفن ولنجک و زعفرانیه...
09124115752
تهران , محسن سهیلی

ساخت انواع لود بانک و تستر باتری و ژنراتور و ups

ساخت انواع لود بانک و تستر باتری و ژنراتور و ups
1 روز پیش
شرکت مهام نیروی سپاهان -سازنده انواع لود بانک و بار مصنوعی برای تست ژنراتورها، باتری‌ها و ups ها - ساخت لودبانک‌ های acو dc با توان‌های مختلف -قابلیت تنظیم پله‌ های بار بر اساس درخواست مشتری -قابلیت تنظیم تغییر بار به صورت پله‌ای یا...
09137016695
اسلامشهر , شرکت مهام نیروی سپاهان

فروش و پخش آیفون های تصویری آلدو

فروش و پخش آیفون های تصویری  آلدو
1 روز پیش
کالای برق امیرحسین پخش و فروش آیفون های تصویری آلدو با سه سال ضمانت تعویض قیمت و درصد همکاری ارسال به تمام نقاط ( فروش و پخش آیفون های تصویری آلدو...
021-33113189 , 021-33935541
تهران , کالای برق امیر حسین

فروش خاک ارت

فروش خاک ارت
1 روز پیش
مشخصات فنی خاک ارت شرکت معدن گوهران خاک ارت کیمیا مخصوص چاه ارت برق و مخابرات آنالیزشیمیایی پودر ارتینگ...
09131193327 , 031-32669339
esfahan , شرکت معدن گوهران

المنت صنعتی اراک

المنت صنعتی اراک
1 روز پیش
تولید کننده المنت های صنعتی با بیش از 45 سال تجربه درخشان ، سریعترین زمان تحویل ، ارسال به سراسر کشور المنت سرامیکی المنت تسمه ای ( میکایی) المنت سرنازل المنت فن دار ، المنت میله ای المنت فشنگی ( کاتریجی ) المنت فلنج...
09199000072
تهران , المنت صنعتی اراک

تعمیرات دستگاه های جوش و برش

تعمیرات دستگاه های جوش و برش
1 روز پیش
تعمیرات تخصصی دستگاه های برش پلاسما و جوشکاری اروپایی و ایرانی (آرگون co2 رکتیفایر زیرپودری) مشاوره جهت خرید دستگاه ،تعمیر در محل پذیرفته میشود ( تعمیرات دستگاه های جوش و برش...
09122479359 , 021-66803775
تهران , محمد خانلو

فروش ترانسفورماتور ترانس کارکرد ، اورهال ، دست دوم

فروش ترانسفورماتور ترانس کارکرد ، اورهال ، دست دوم
1 روز پیش
فروش ترانسفورماتور (ترانس برق) خرید و فروش انواع ترانس نو و اورهال ارائه برگه گارانتی کتبی و برگه چک لیست آزمایشگاه ترانس کارکرد در حد نو ترانس نو ارسال از خود کارخونه ارسال در تهران رایگان ارسال به سراسر کشور تجهیزات کامل...
09309124141 , 021-22279176
تهران , توزیع ترانس داران پارس

تولید و فروش ریل مینیاتوری . بست عایق دار (بست های عایقدار باروکش PVC و بست اسپیت پیوسته )بست چنگالی

تولید و فروش ریل مینیاتوری . بست عایق دار (بست های عایقدار باروکش PVC و بست اسپیت پیوسته )بست چنگالی
1 روز پیش
شرکت(AT) تولید کننده ریل مینیاتوری .گلند دوپیچ ریل بست چنگالی .بست چنگالی عایقدار.بست فلزی با روکش PVC بست های عایق دار .بست اسپیت پیوسته در سایز های مختلف (قوطی کلید فلزی) با کیفیت وبسته بندی بی نظیر امکان ارسال به تمام...
09151042435 , 051-36779875
مشهد , شرکت ای تی

فروش تجهیزات استاف (اشتاف) STAUFF آلمان

فروش تجهیزات استاف (اشتاف) STAUFF آلمان
1 روز پیش
آیکون ویژهفروش محصولات هیدرولیک STAUFF 1) فیلتر های SPIN-ON 2) فیلترهای هیدرولیک 3) تجهیزات تصفیه روغن سیال STAUFF 4) بست های مخصوص کابل کشی و لوله کشی 5) شلنگ تست هیدرولیک STAUFF 6) فشار سنج هیدرولیک STAUFF 7) سنسور کنترل روغن...
09124936605 , 021-91030623
تهران , آذر انرژی خاورمیانه

ساخت پروژه الکترونیکی

ساخت پروژه الکترونیکی
1 روز پیش
ره آورد الکترونیک ، واحد فنی و مهندسی با مجوز وزارت صنعت و معدن در زمینه طراحی و ساخت پروژه های الکترونیکی در زمینه تجهیزات صنعتی و پزشکی آماده انعقاد قرارداد های نمونه سازی و تولید انبوه میباشد. { فقط ساخت و طراحی محصولات ،جهت تولید صنعتی پذیرفته میشود...
021-66425252 , 021-66122910
تهران , ره آورد الکترونیک

نصاب پنل خورشیدی

نصاب پنل خورشیدی
1 روز پیش
نصب و راه اندازی پنل های خورشیدی در کیلووات های مختلف و .. تعمیر یو پی اس و باطری شارژر های مربوطه در اسرع وقت ( نصاب پنل خورشیدی...
021-66425252 , 021-66122910
تهران , ره آورد الکترونیک

تعمیرکار اینورتر

تعمیرکار اینورتر
1 روز پیش
تعمیر اینورتر خط تولید تعمیر اینورتر یا AC درایو تعمیر اینورتر جوش تعمیر اینورترهای لیزر تعمیر انواع درایو صنعتی در برندهای مختلف .. تعمیر UPS تعمیر سافت استارت کارگاه فنی مهندسی ره آورد با بیش از 20 سال سابقه...آماده عقد...
021-66425252 , 021-66122910
تهران , ره آورد الکترونیک

تعمیرات تخصصی و فروش انواع اینورتر صنعتی

تعمیرات تخصصی و فروش انواع اینورتر صنعتی
1 روز پیش
فروش و تعمیر انواع اینورتر در سراسر کشور . تعمیر اینورتر LS ، TECO ، EASY DRIVE ، دلتا و ... به همراه مشاوره رایگان با قیمت های...
021-33532095 , 09122853877
تهران , اینورتر صنعت

تولیدکننده و فروش انواع شینه ارت و نول مسی

تولیدکننده و فروش انواع شینه ارت و نول مسی
1 روز پیش
با سلام گروه صنعتی کی سی بی ، تولیدکننده انواع شینه ارت و نول مسی در ایران با بکارگیری مدرن ترین دستگاههای تولید شینه در این زمینه یکه تازی میکند . شینه های ارت و نول مسی کی سی بی دارای عرض 15 میلیمتر و ضخامت 3 میلیمتر و ساخته شده از مس درجه یک...
021-44038255
تهران , ویرا الکتریک

ریست کردن درایو دانفوس

ریست کردن درایو دانفوس
1 روز پیش
چگونه درایو دانفوس را ریست فکتوری کنیم یا به تنظیمات کارخانه برگردانیم ؟ ابتدا وارد منوی اصلی می شویم سپس پارامتر 14-22 را انتخاب می کنیم سپس کلید ok را میزنیم بعد از آن با فلش پایین گزینه 2 را انتخاب می کنیم سپس کلید ok را...
021-44038255 , 09122717361
تهران , ویرا الکتریک
6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

آگهی های ویژه صنعت » الکترونیک و برق صنعتی

ارت الکترونیکی

ارت الکترونیکی

شرکت کنزا صنعت
021-26808925 , 09120747083
نمایندگی رسمی محصولات ریکم
09123004208 , 09123004208
نمایندگی رسمی فروش سیم و کابل خراسان ( افشارنژاد )
09129524232 , 021-91099904
تولید و فروش انواع سیم و کابل
021-33115291 , 09121267276
فروش سیم و کابل

فروش سیم و کابل

علی طهرانی
021-33921547 , 021-33962925
نمایندگی کابل سیمند ( سیمند کابل ابهر )
09129524232 , 021-91099904
طراحی و تولید و فروش انواع سینی کابل
021-33119578 , 021-33921547
شین برق رسان جرثقیل سقفی ، جاروبک ، ریل و قرقره
09394209227 , 031-42499604
الکترو نصر ، پخش سیم و کابل
09127141877 , 021-33123216
واردات انواع المنت و موتور های شومینه برقی
021-66700466 , 09124185275

آگهی های ویژه صنعت

قیمت فرز اونیورسال - فروش فرز اونیورسال خط کش دار
09018736747 , 021-38467000
اجاره دیزل ژنراتور البرز
09122620893 , 021-66142873