021-55252040 شرکت بنیاد برق
021-55251400 گروه تولیدی پارس پایا پایپ
021-55178040 گروه تولیدی لوله سازان نوین
تعداد بازدید : 3136

فروش لوله و اتصالات فاضلابی وینو پلاستیک (کالاپایپ))

تهران
شرکت پویا
021-66193966 , 021-66153325 , 09125009076

لوله و اتصالات فاضلاب جدار جاه یو پی وی سی وینو پلاستیک
با اتصالات سر سوکت دار جهت سهولت کار و ضریب اطمینان بیشتر
مقاومت در برابر خوردگی
لوله‌های PCV-U نارسانای جریان الکتریکی هستند و در برابر واکنش‌های الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها، بازها و نمک‌ها که منجر به خوردگی در فلزات می‌شوند، مقاوم هستند. این ویژگی در سطح داخلی و خارجی لوله‌ی PVC-U وجود دارد. در نتیجه، استفاده از لوله‌ی PVC-U در کاربردهایی که در آن خاک مهاجم وجود دارد، بسیار به صرفه است.
مقاومت شیمیایی بالا
PVC در برابر بسیاری از الکل‌ها، روغن‌ها و مواد نفتی غیرآروماتیک مقاوم است. این ماده همچنین در برابر اکثر خورنده‌ها نظیر اسیدهای غیرآلی، بازها و نمک‌ها مقاوم است. برای کارهای معمول آبرسانی، لوله‌های PVC-U کاملاً در برابر مواد شیمیایی موجود در خاک و آب مقاوم هستند. مسئله‌ی مقاومت شیمیایی تنها هنگامی مطرح می‌شود که محیط‌های غیرعادی وجود داشته باشد و یا از لوله برای انتقال مواد شیمیایی استفاده شود.
مدول الاستیسیته‌ی بالا
مدول الاستیسیته PVC-U یکی از مزایای مهم آن برای کاربردهای دفنی محسوب می‌شود، به خصوص در شرایطی که حرکت یا لرزش خاک محتمل باشد (زمین‌لرزه و ...). بالا بودن این کمیت باعث می‌شود تا پدیده دوپهنی در این لوله‌ها به حداقل برسد. همچنین با توجه به این که ضخامت لوله‌های فاضلابی بر اساس مقدار مدول الاستیسیته‌ی رزین مصرفی در ساخت لوله تعیین می‌گردد، بالا بودن مدولPVC-U باعث کاهش ضخامت لوله و افزایش سطح مقطع عبور جریان می‌شود.
سفتی حلقوی پایدار
PVC نسبت به بسیاری از پلیمرها حساسیت کمتری در برابر سرعت تغییر شکل از خود نشان می دهد و و بنابراین عکس‌العمل بهتری در برابر تغییر شکل در بارگذاری عملی از خودشان می‌دهد. به همین دلیل هم سفتی حلقوی لوله‌های PVC-U در مقایسه با دیگر لوله‌های پلاستیکی نظیر پلی‌اتیلن حساسیت کمتری در برابر دما دارد.
استحکام کششی بلند مدت
لوله‌های PVC-U به گونه‌ای فرمولاسیون می‌شوند تا استحکام کششی بلند مدت بالایی داشته باشند. حداقل استحکام مورد نیاز (MRS) (که در طراحی لوله‌های تحت فشار به کار می‌رود)، برای لوله‌هایPVC-U در حدود دو برابر بیشتر از مقادیر متناظر دیگر لوله‌های پلاستیکی نظیر پلی‌اتیلن است. به همین دلیل هم ضخامت لوله‌های PVC-U نسبت به سایر لوله‌های پلاستیکی کمتر بوده و با وجود دانسیته‌ی بالاتر در نهایت وزن کمتری نیز دارند، که این مسئله مزیت مهمی محسوب می‌شود.
نسبت استحکام به وزن بالا، وزن سبک:
استحکام بالای PVC-U باعث حداقل شدن ضخامت و سبکی این لوله‌ها می‌گردد. لوله‌های PVC-U مزیت سبکی چشمگیری دارند که جنبه ایمنی مهمی محسوب می‌شود. امکان حمل و نقل آسان، آسیب‌های کاری را حداقل نموده و نصب و حمل و نقل ارزان‌تر را تسهیل می‌کند. یک فرد می‌تواند به راحتی دو لوله‌ی ۶ متری با قطر ۱۱۰ میلیمتر را حمل کند، ولی همان فرد تنها قادر است در حدود ۱/۵ متر لوله ۱۱۰ آهنی را حمل کند.
اتصالات آب‌بند
یک مزیت مهم برای هر لوله،‌ آب‌بندی اتصالات آن است. لوله‌های PVC-U به دلیل تورفتگی بالا در محل اتصال و سیستم‌های اتصال آب‌بند اورینگی (Push-fit) توانسته است از طریق همین مزیت بسیاری از محصولات سنتی را کنار بزند.
مقاومت در برابر سایش/خراش
لوله‌های PVC-U مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش و خراش از خود نشان می‌دهند. ثابت شده است که لوله‌های PVC-U دوام بسیار بالاتری نسبت به لوله‌های فلزی، سیمانی و سفالی در برابر انتقال مواد دوغابی دارند.
استحکام ضربه
تحت شرایط نرمال، لوله‌های PVC-U مقاومت نسبتاً بالایی در برابر آسیب‌های ناشی از ضربه در مقایسه با لوله‌های سفالی، سیمانی و بیشتر مواد رایج در ساخت لوله دارند. با وجود کاهش مقاومت ضربه لوله‌های PVC-U در دماهای بسیار پایین، استحکام ضربه‌ی آن همچنان بالاتر از حد نیاز است.
از سوی دیگر یکی از مزایای لوله‌های PVC-U وابستگی خواص محصول نهایی به فرمولاسیون مورد استفاده در تولید است. به همین دلیل در مورد کاربردهای خاص که در آنها مقاومت در برابر ضربه از اهمیت بالایی برخوردار است، می‌توان با تغییر فرمولاسیون و استفاده از اصلاح‌کننده‌های ضربه، به مقاومت‌های بسیار بالا در برابر ضربه دست یافت.
مقدار زبری پایین
زبری لوله عامل بسیار مهم و مؤثری در ایجاد افت فشار و کاهش دبی می‌باشد. لوله‌های PVC-U به دلیل داشتن سطوح داخلی بسیار صیقلی (ضریب زبری و اصطکاک پایین)، مقاومت بسیار پایینی در برابر جریان سیال از خود نشان می‌دهند. علاوه بر این، در بسیاری از لوله‌ها باکتری‌ها در قسمت‌های زبر و دارای پستی و بلندی لوله تجمع می‌کنند (تشکیل biofilm) و به مرور راه جریان آب را می‌بندند، که این امر باعث افت فشار جریان شده و بر سلامت آب آشامیدنی نیز تأثیر منفی می‌گذارند. زبری هیدرولیکی پایین لوله‌های PVC-U، با ممانعت از تشکیل بیوفیلم، علاوه بر کاهش افت فشار، مانع ته نشینی لجن در شبکه‌های فاضلابی شده و در شبکه‌های توزیع آب آشامیدنی نیز باعث کاهش احتمال آلودگی می‌شود. بنابراین هزینه‌های نگهداری این لوله‌ها پایین بوده و طراحی اولیه‌ی خط لوله نیز بهینه صورت می‌گیرد.
کیفیت آب
استفاده از فرمولاسیون مناسب جهت تولید لوله‌های PVC-U موجب می‌شود تا مطابق استانداردهای NSF 61-62 بتوان از این لوله‌ها جهت انتقال آب آشامیدنی استفاده نمود و اطمینان حاصل کرد که مقادیر قلع و سایر عناصر سمی نظیر کرم، کادمیم زیر حدود مجاز استاندارد می‌باشند.
مقاومت در برابر شعله
لوله‌ی PVC-U به سختی آتش می‌گیرد و در غیاب منبع خارجی، به سوختن ادامه نمی‌دهد. دمای شعله‌ور شدن خود به خودی آن ۴۵۴ درجه سانتیگراد است، که بسیار بالاتر از اکثر مواد ساختمانی است. در اثر سوختن PVC، گاز HCl آزاد می‌شود که این گاز از دسترسی اکسیژن به منطقه‌ی مشتعل شده جلوگیری می‌کند. به همین دلیل است که PVC را ماده‌ای خودخاموش‌شونده می‌نامند.
در عین حال یک ماده‌ی مشتعل هرقدر شعله‌ی بیشتری داشته باشد، خطرناک‌تر است. اشتعال‌پذیری بر اساس معیار حداقل غلظت اکسیژن مورد نیاز برای تداوم احتراق با شعله بیان می‌شود. واحد اندازه‌گیری آن اندیس حدی اکسیژن (Limiting Oxygen Index) (LOI) نام دارد که در استاندارد ASTM D 2863 بدان پرداخته شده است. شکل زیر مقادیر LOI متداول را برای بسیاری از مواد نشان می‌دهد. در کل، LOI کمتر از ۲۰/۸ (درصد حجمی اکسیژن در هوای معمولی) نشان‌ می‌دهد که ماده خواهد سوخت. از سوی دیگر مواد با LOI بیشتر از ۲۷ به جز تحت شرایط خیلی خاص نمی‌سوزند. PVC با LOI در حدود ۴۵-۴۹ مقاومتی استثنایی در برابر شعله‌ دارد.
قیمت مناسب
از آنجا که ۵۳% مواد اولیه در ساخت رزین PVC از مواد نمکی (NaCl) است، لوله‌های PVC-U وابستگی کمتری به قیمت نفت دارند و علاوه بر مزایای ممتاز ذکر شده برای این لوله‌ها، قیمت این لوله‌ها بسیار مناسب و قابل رقابت با سایر لوله‌های پلیمری، فلزی، چدنی و ... می‌باشند. به طوری که امروزه لوله‌های PVC-U در دنیا یکی از گزینه‌های اصلی در شبکه‌های آب و فاضلاب می‌باشند.
رفتار شیمیایی PVC-U
PVC-U در برابر بسیاری از الکل‌ها، روغن‌ها و مواد نفتی غیرآروماتیک مقاوم است. این ماده همچنین در برابر اکثر خورنده‌ها نظیر اسیدهای غیرآلی، بازها و نمک‌ها مقاوم است. برای کارهای معمول آبرسانی، لوله‌های PVC-U کاملاً در برابر مواد شیمیایی موجود در خاک و آب مقاوم هستند. مسئله‌ی مقاومت شیمیایی تنها هنگامی مطرح می‌شود که محیط‌های غیرعادی وجود داشته باشد و یا از لوله برای انتقال مواد شیمیایی استفاده شود. جدول ۲ که برگرفته از جدول استاندارد AWWA M23 است، مقاومت شیمیایی PVC-U را در برابر اکثر مواد شیمیایی نشان می‌دهد.
مزایای سیستم لوله کشی power-seal وینو پلاستیک
1/ ضد اشعه آفتاب
2/بدون نیاز به حرارت
3/ استحکام در برابر ضربه
4/ مقاومت در برابر شعله آتش
5/هزینه بسیار پایین نسبت به پوش فیت
6/از بین برنده انقباض و انبساط سیستم لوله کشی به وسیله موفه
جهت اطلاع از قیمتها با ما در تماس باشید
تخفیف جهت همکاران و پروژه ها

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : یك شنبه 20 فروردین 1402
نام :
شرکت پویا
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
بازاآهن غرب (شادآباد)میدان جانبازان بسمت زیرگذرخیابان آستانه تقاطع آستانه و عزیزی پلاک ۹۱
تـلـفــن :
021-66193966 , 021-66153325 , 09125009076
وب سایت :

تازه های گروه صنعت > آب و فاضلابصفحه  19 از 218

فروش ایزوتیازولین 14% وBKC 80%

فروش ایزوتیازولین 14% وBKC 80%
1 روز پیش
فروش انواع بایوسایدهای غیر اکسید کننده از جمله ایزوتیازولین و سایر مواد ضد رسوب در خدمت دوستان گرامی میباشیم. شرکت شیمیایی خلیج فارس...
09128696582
تهران , سید همایون عرب نژاد

فروش HEDP (اتیدرونیک اسید)، DTPMPA ، ATMP, DEHA کربوهیدرازاید پودری ، ایزوتیازولین ۱۴٪، PCA،TTA,BTA

فروش HEDP (اتیدرونیک اسید)، DTPMPA ، ATMP, DEHA کربوهیدرازاید پودری ، ایزوتیازولین ۱۴٪، PCA،TTA,BTA
1 روز پیش
فروش انواع مواد بهینه سازی آبهای صنعتی HEDP PBTC (به عنوان بازدارنده رسوب استفاده میگردد) ATMP (جهت تولید آنتی اسکالانت Ro) استفاده می گردد. PCA (جهت تولید آنتی اسکالانت RO استفاده میگردد) HMPA (کاربرد به عنوان ضد رسوب در آب‌ های...
09128696582
تهران , سید همایون عرب نژاد

فروش بنزو تری آزول ، تولی تری آزول

فروش بنزو تری آزول ، تولی تری آزول
1 روز پیش
به نام خدا اصلی ترین کاربرد بنزو تری آزول و تولی تری آزول به عنوان ضد خوردگی فلز مس و آلیاژهای آن و همچنین فلزات رنگین کاربرد دارد. و در سیستم های کولینگ تاور مدار باز و بسته استفاده میگردد . شرکت شیمیایی خلیج فارس...
09128696582
تهران , سید همایون عرب نژاد

تصفیه فاضلاب کارخانه کاغذ و مقوا سازی

تصفیه فاضلاب کارخانه کاغذ و مقوا سازی
1 روز پیش
تصفیه فاضلاب کارخانه مقوا و کاغذ سازی : کارخانه های مقوا و کاغذ سازی دارای آده های مختلفی هستند بنابراین تصفیه فاضلاب کارخانه های مقوا و کاغذ سازی بسیار مهم است . کارخانه های کاعذ و مقوا سازی برای تولید کاغذ آب زیادی مصرف می کنند بنابراین پساب زیادی نیز...
021-44052976 , 0912190065
تهران , زرین آب پایه ژرف

پکیج تصفیه فاضلاب نساجی تصفیه خانه فاضلاب نساجی

پکیج تصفیه فاضلاب نساجی تصفیه خانه فاضلاب نساجی
1 روز پیش
تصفیه فاضلاب نساجی و رنگرزی کارخانه های نساجی و رنگرزی برای تولید محصول آب زیادی مصرف میکنند . بنابراین در مراحل تولید فاضلاب زیادی نیز تولید می کنند . صنعت نساجی از انواع مختلفی از رنگهای مصنوعی استفاده می کند و مقدار زیادی فاضلاب رنگی دفع می کند...
021-44052976 , 09121900653
تهران , زرین آب پایه ژرف

تصفیه فاضلاب کشتارگاه , تصفیه خانه فاضلاب کشتارگاه

تصفیه فاضلاب کشتارگاه , تصفیه خانه فاضلاب کشتارگاه
1 روز پیش
تصفیه فاضلاب کشتارگاه فاضلاب کشتارگاه شامل خون رقیق شده ، پروتئین ، چربی و مواد جامد معلق است ، در نتیجه غلظت آلی و مواد مغذی موجود در این فاضلاب بسیار زیاد است و بقایای آن تا حدی حل می شوند ، در صورت یکسان بودن منجر به یک اثر بسیار آلوده در بستر رودخانه...
021-44052976 , 09121900653
تهران , زرین آب پایه ژرف

فروش سختی گیر رزینی آب

فروش سختی گیر رزینی آب
1 روز پیش
سختی گیر رزینی آب : کلسیم و منیزیم موجود در آب باعث افزایش سختی آب (Total hardness) می شود . بیشتر آبهایی که استفاده می کنیم دارای سختی است . در کارخانه ها به دلیل استفاده از دیگ های بخار آب و برج های خنک کن سختی موجود در آب باعث ایجاد رسوب شدید در لوله ها و...
021-44052976 , 0912190065
تهران , زرین آب پایه ژرف

پکیج تصفیه فاضلاب , پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

پکیج تصفیه فاضلاب , پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی
1 روز پیش
آیکون ویژهپکیج تصفیه فاضلاب , پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی , پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی - پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان - پکیج تصفیه فاضلاب انسانی شرکت زرین آب ژرف ، فعالیت خود را در سال 1383 ، در فضایی محدود ، در زمینه ساخت ، تجهیز ، نصب و راه اندازی و تحویل انواع...
021-44052976 , 021-44052977
تهران , زرین آب پایه ژرف

فروش فیلتر شنی

فروش فیلتر شنی
1 روز پیش
آیکون ویژهفیلتر شنی برای حذف مواد معلق و همچنین ذرات شناور استفاده می شود . آب و یا پساب از بالا وارد فیلتر می شود و سپس از لایه های سیلیس عبور کرده و پس از جذب مواد معلق بوسیله سیلیس ، آب از طریق نازل های روی صفحه نازل پلیت خارج می شود . البته پس از مدتی سیلیس ها دیگر...
021-44052976 , 09121900653
تهران , زرین آب پایه ژرف

تولید و تهیه تابلو راهنمایی و علائم ترافیکی

تولید و تهیه تابلو راهنمایی و علائم ترافیکی
1 روز پیش
این مجموعه در تولید تابلوهای راهنمایی و رانندگی ، اطلاعاتی ریلی ، کلافی (جاده , شهری) تهیه و نصب علائم , سرعتگیر , گلمیخ , گاردریل , بشکه ترافیکی , چشمه گربه ای , فروش : چراغ راهنمائی , چسب دو جزئی , انواع شبرنگ , ربات پرچم زن , رنگ سرد ترافیکی , گلاسبید...
09151003191
مشهد , رضا نیرابادی

تهران سایبان ( سایه بان کولر های آبی و گازی )

تهران سایبان ( سایه بان کولر های آبی و گازی )
1 روز پیش
آیکون ویژهسایبان کولر تهران سایبان تولید کننده سایبان کولر های آبی و گازی بدون وجود صدای باران در داخل کانال مقاوم در مقابل باد شدید دو طرف عایق شده بدون عبور گرما و نور خورشید نصب و حمل رایگان داخل شهر تهران ارسال به سراسر...
021-77648327 , 09903339640
تهران , تهران سایبان

تولید سوپاپ پلی اتیلن تا سایز 800

تولید سوپاپ پلی اتیلن تا سایز 800
1 روز پیش
شیرهای یکطرفه پلی اتیلن در سایزهای مختلف جهت استفاده تاسیسات انتقال آب به منظور جلوگیری از برگشت آب یا سیال به داخل مخزن و یا چاه می گردد که کاربرد آن بیشتر برای پروژه های صنعتی و کشاورزی و همچنین پروژه های پرورش آبزیان می باشد. سوپاپ های تولیدی این شرکت...
026-34331240 , 026-34331241
کرچ , سعید حسنی

تولید سیلیس استخری گلس مکس و شاینینگ گلس

تولید سیلیس استخری گلس مکس و شاینینگ گلس
1 روز پیش
شرکت گلس مکس با کیفیت محصولات بالا و عرضه کننده محصولات سیلیس کریستالی استخری می باشد ، کیفیت را با ما احساس کنید، وزن کیسه های شرکت 20 کیلیویی می...
09122854704 , 09122848510
تهران , مصطفی شفیعی260000 تومان

باز و بست چاه آب , نصب پمپ شناور و تعمیر ، ویدیومتری چاه دوربین ،لایروبی چاه نقطه یابی چاه

باز و بست چاه آب , نصب پمپ شناور و تعمیر ، ویدیومتری چاه دوربین ،لایروبی چاه نقطه یابی چاه
1 روز پیش
بازو بست چاه اب پیاده و نصب پمپ شناور و شفت غلاف چاه با ضمانت فروش تعمیر و نصاب پمپ شناور آزمایش پمپاژ و تست آبدهی چاه ویدیومتری چاه ، دوربین hd360 درجه ، دوربین چاه ژئوفیزیک ، ژئوالکتریک (تعیین بهترین نقطه آبدهی و حفاری) ابیابی...
09126008578 , 021-44990200
تهران , رضا اشکذری

فروش کلروفریک (کلرید آهن)

فروش کلروفریک (کلرید آهن)
1 روز پیش
فروش کلروفریک اسامی دیگر:کلرید آهن خاصیت: اسیدی خلوص: 40 درصد کاربردها : استخراج فلزات . رنگرزی . داروسازی . کاغذسازی . دوصورت: 1- فروش خرد : گالنهای پلمپ 20 کیلوگرمی 2- فروش عمده: فله ای و حمل با تانکر شرکت PTT...
09120086854 , 09181320220
کرمانشاه , شرکت شیمیایی پاسارگاد تندیس تیوا
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

آگهی های ویژه صنعت » آب و فاضلاب

شیر کشویی زبانه لاستیکی

شیر کشویی زبانه لاستیکی

مهاب پلیمر راستین غرب
026-34701458 , 026-34723892
آب شیرین کن صنعتی کشاورزی تصفیه آب صنعتی و کشاورزی
09133246054 , 031-34528926
سختی گیر رزینی آب ، فروش رزین آنیونی کاتیونی
09133246054 , 031-34528926
ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی ، آب شیرین کن
09133061376 , 031-45839355
آبرسانی با تانکر آب استخر آبرسانی استخر
09120860739
فروش دستگاه جوش لوله پلی اتیلن
09121249231 , 026-32701094
اجرای بتن ریزی کف با ماله پروانه ای
09145667545 , 09050805129
چدن دریچه چاه , کفشور

چدن دریچه چاه , کفشور

مصطفی اکرادی
09123757471 , 09218815251
09151155381

آگهی های ویژه صنعت

خرید ضایعات فلزات , آهن , چدن , مس
09131699404
فروش دستگاه ظروف یکبار مصرف
09122215912