09190920739 اسماعیل علیزاده
09920198556 صنایع چوب فلز امیر
021-66707031 وحید امانی
تعداد بازدید : 471

تعمیرات صندلی گردان و مبل اداری

تهران
گروه صنعتی نوفر
09193115245 , 021-66740435
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

تعمیر انواع مبلمان اداری اعم از انواع صندلی و مبل ، انواع کمد و کتابخانه ، انواع میز اداری ،در سطح استان های تهران ، البرز
تعمیر صندلی اداری
تعمیر صندلی اداری گردان و ثابت خود را به نوفر بسپارید . گروه صنعتی بازرگانی نوفر ، تولید کننده انواع مبلمان اداری و آموزشی می باشد . این گروه متشکل از تولید کنندگان متنوع محصولات اداری و آموزشی است .
گروه صنعتی بازرگانی نوفر تنها مجموعه مبلمان اداری است که بر اساس iso 9000 : 2000 فعالیت می نماید .
گروه صنعتی بازرگانی نوفر ، با بهره مندی از متخصصان و کارشناسان زبده ، خلاق و با سلیقه ، با بیش از ربع قرن سابقه ، تجربه و فعالیت و با ارائه بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ، در اسرع وقت ، مطابق با خواست ، سلائق و بودجه مشتریان محترم و بر اساس ISO 9000:200 مفتخر و آماده همکاری می باشد.
رویه کوبی
نوفر با در اختیار داشتن واحد های متنوع رویه کوبی ، تعمیرات ، رنگ کاری و متخصصین مجرب در زمینه تعمیرات انواع مبلمان اداری و باز سازی آنها ، آمادگی خود را جهت بازدید رایگان از کالاهای معیوب شما و تعمیر آن ها در محل و در سطح استان تهران و البرز اعلام می دارد .
کیفیت عالی ، قیمت مناسب ، سرعت عمل و تحویل به موقع را از ما طلب نمایید .
تعمیر مبلمان اداری شامل موارد زیر می باشد :
تعمیر انواع صندلی گردان ، ثابت و مبل
تعمیر دسته ، پایه و چرخ صندلی
تعمیر جک و مکانیزم صندلی اداری
تعویض کف ، پشت ، فوم و رو کش
رنگ کاری مبل ، درب و دیوار پوش چوبی
آگوستیک و لمسه کاری درب
باز و بست قفسه نبشی فلزی
باز و بست و حمل مبلمان اداری
این مجموعه ، جهت جلوگیری از افزایش روز افزون هزینه های تعمیرات ،آماده عقد قرار داد رایگان دوره ای سالانه و تعمیرات کلیه مبلمان اداری مربوطه ( برند و غیر برند ) می باشد.
جهت در خواست تعمیرات مبلمان اداری خود از قبیل انواع صندلی ، میز ، مبل و غیره ، اینجا را کلیک کنید .
برای رفاه مشتریان محترم شهرستان و استانها ، امکان ارسال قطعات به اقصا نقاط کشور میسر می باشد .
جهت مشاهده نمونه کار های تولیدی ما می توانید اینجا را کلیک نمایید .
تعمیرات مبلمان اداری نوفر
فروش و ارسال قطعات صندلی
گروه صنعتی بازرگانی نوفر جهت رفاه همکاران و مشتریان محترم اقدام به فروش کلی و جزدی قطعات به تمام اقصا نقاط کشور را نیز از طریق تیپاکس و غیره می نماید .
نا گفته پیداست که جهت خرید کالا ، قطعات و یا تعمیرات هر کالایی می بایست از معتبر ترین فرد و یا سازمانی خرید نمود تا ضمن اطمینان خاطراز مبلغ پرداختی از کیفیت دریافتی نیز آسوده خاطر باشیم .
فروش ( کلی و جزئی ) قطعات صندلی
گروه صنعتی بازرگانی مبلمان اداری آموزشی نوفر ، جهت بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان خود تمام قطعات صندلی های تولیدی خود را 3 سال و قطعات تعویضی جهت تعمیرات صندلی های مشتربان محترم را 1 سال گارانتی بدون قید و شرط می نماید .
این روزها به دلیل افزایش سرسام آور متریال و هزینه های ساخت مبلمان اداری ، حتی الامکان صرف اقتصادی به تعمیر مبلمان اداری است تا خرید آن .
اما قبل از تعمیرات مبلمان اداری خود با مشاوران گروه صنعتی نوفر تماس بگیرید تا راهنمایی لازمه را در این خصوص کسب نمایید . شاید تعمیر برخی از مبلمان اداری شما برایتان مقرون به صرفه نباشد و خرید کالای نو معقول تر باشد .
تعمیرات صندلی چرخدار در محل ویا هر صندلی چرخدار و یا ثابت هزینه‌های مارا نسبت به خرید یک صندلی جدید بسیار کاهش می‌دهد.
تعمیرات صندلی از معدود خدماتی است که اگر به درستی انجام شود، حتی می‌تواند از یک صندلی نو و جدید کارایی و زیبایی بیشتری داشته باشد. فقط به شرط آنکه از تعمیر کاران باتجربه و حرفه‌ای برای تعمیرات مبلمان اداری خود استفاده کنیم.
قبل از آنکه به توضیح در خصوص تعمیرات مبلمان اداری بپردازیم شایسته است ابتدا به شرح تفکیکی مبلمان اداری بپردازیم
مبلمان اداری
مبلمان اداری شامل انواع : میز ، کمد ، صندلی ، مبل ، پارتیشن ، قفسه ، و اکسسوری های مربوطه می باشد .
تعمیر مبلمان اداری
در ابتدا باید بدانید که تعمیر مبلمان اداری شامل تعمیر صندلی اداری، تعمیر میز اداری و تعمیر مبل اداری خواهد بود که جهت شروع به تعمیر مبلمان اداری بهتر است قبل از انجام کار، متخصصین به صورت کامل به بررسی تمام اجزای مبلمان اداری بپردازند و پس از بررسی‌های لازم اقدام به تعمیرات و دادن هزینه نهایی کنند.
با توجه به اینکه جنس ، مدل و ابعاد هر یک از مبلمان اداری ممکن است با هم تفاوت داشته باشد هزینه نهایی تعمیرات مربوطه نیز متفاوت خواهند بود. هر چند فراموش نکنیم بسیاری از قطعات آنها با هم از لحاظ جنس ممکن است مشترک و یکسان باشد .
در صورتی که صندلی شما اط لحاظ اقتصادی ارزش تعمیرات نداشته باشد، به شما اعلام خواهد شد و راهنمایی لازم برای خرید صندلی ارائه می‌شود
قیمت‌ تعمیر صندلی اداری
قیمت گذاری در تعمیر صندلی اداری نسبت به نوع صندلی بزرگ و کوچک ، گردان و ثابت ، جنس قطعات صندلی اداری و نوع خرابی صندلی گردان و چرخدار مشخص می شود.
بهتر است قبل از تعمیر صندلی خود با واحد تعمیرات نوفر به شماره 02166740435 ( تهران ) و یا 02634328794 ( استان البرز و قزوین ) تماس بگیرید و یا با ارسال عکس واضح از قسمت خراب صندلی و عکس واضح کل صندلی به واتساپ ( روبیکا و یا ایتا ) پشتیبانی نوفر به شماره 09193115245 ، با حدود قیمت تعمیرات صندلی اداری خود آشنا شوید.
چه مبلمان اداری را می توان تعمیر کرد
پاسخ مبسوط این سؤال را می توانی در تماس تلفنی با واحد پشتیبانی نوفر به شماره های 09193115245 ، 02166740435 و یا 02634328794 را کسب نمایید . اما به طور کلی بله تا حدودی محصولات چوبی و mdf را هم می شود تعمیر کرد .
تعمیرات مبل ها هم به جهت تعویض روکش و صدا گیری معمولا به دلیل نیاز به دستگاه های خاص از قبیل پمپ باد و چرخ خیاطی ، امکان تعمیر در محل ندارند و حتما باید به کارگاه آورده شوند
اکثراً تعمیر صندلی در محل انجام می شود .
خدمات مربوط به تعمیر صندلی
تعویض و تعمیر پایه صندلی اداری ( در محل )
تعمیر صندلی اپن ( در محل )
تعویض چرخ صندلی اداری ( در محل )
جک صندلی اداری ( در محل )
تعویض و تعمیر دسته و پد انواع صندلی اداری ( در محل )
بالانس مکانیزم ( در محل )
روان کاری جک ( در محل )
تعویض و بازسازی روکش و رویه انواع صندلی و مبل ( در کارکاه )
تعمیر و تعویض مکانیزم صندلی اداری ( در محل و در کارگاه )
تعمیر صندلی ماساژور ( در کارکاه )
تعویض و تعمیر اسفنج و فوم سرد و گرم انواع صندلی اداری ( در کارکاه )
تعویض و تعمیر کلاف صندلی مدیریت، کارشناسی، کارمندی و تمامی سایز ها ( در کارکاه )
خدماتی همچون جوش کاری ( در کارکاه )
تقویت کلاف ( در کارگاه )
قلاویز ( در کارکاه )
از صندلی خود به درستی استفاده کنید . گاهی اوقات کاربران صندلی را با تخت خواب اشتباه می گیرند که این درست نیست .
جک صندلی گردان اداری
گروه صنعتی بازرگانی مبلمان اداری نوفر ارائه دهنده انواع جک صندلی گردان اداری مدیریتی ، کارمندی ، کارشناسی ، انتظار و اپنی با تنوع بالا و کیفیت عالی و سایزهای متنوع می باشد .
جک (فنر /استوانه/ سیلندر گازی ) صندلی یکی از مهم ترن قطعات مکانیکی صندلی اداری است که باعث می شود صندلی خشک و بی روح به یک صندلی با کارآیی های فراوان از جمله تنظیم ارتفاع و چرخش 360 درجه داشتن تبدیل شود .
این قطعه از صندلی ، استوانه‌ای شکل و البته به صورت وکیوم است که با گاز نیتروژن پر شده است و شامل سیلندر فشار، میله میانی و پیستون و غیره بوده و در حین فشرده شدن گاز درونش متراکم می شود.
با رها شدن گاز فشرده، جک به حالت اولیه خود باز میگردد.
انواع جک صندلی گردان اداری
از جک‌های 8 و 10 سانتی‌متری معمولا در صندلی مدیریت استفاده می‌شود.
جک 12 سانتی‌متری رایج‌ترین نوع جک در صندلی کارمندی محسوب می‌شود و بلندترین نوع جک‌ها یعنی 21 و 27 سانتی‌متری در ساخت صندلی آزمایشگاهی و صندلی اپن کاربرد دارند.
چگونگی عملکرد جک صندلی اداری
با فشار وزن بر روی جک گاز نیتروزن موجود در آن‌ متراکم شده و وقتی دسته جک را نگه دارید، صندلی در پایین‌ترین نقطه ممکن خود قرار می‌گیرد.
با برداشتن فشار و نگه داشتن مجدد دسته جک ، میله میانی با فشار گاز به بیرون هدایت شده و صندلی به حالت قبل یعنی بلندترین وضعیت خود برمی‌گردد .
قدرت تنظیم ارتفاع جک بسته به قطر لوله های داخلی و چندین پارامتر دیگر متغیر است و توان این جک ها معمولا بر حسب واحد نیوتن سنجیده می شود .
میزانی که هر جک بالا و پایین می شود متغیر است و میزان تغیر ارتفاع را اصطلاحا کورس جک می گویند. معمولا اکثر صندلی های اداری دارای کورس 12 هستند.( بعضا در برخی از صندلی های مدیریتی مخصوصا آنهایی که مکانیزم اتوبوسی دارند از جک های با کورس 10 بهره می برند . )
به این معنی که فشرده ترین حالت جک با حالت اولیه جک 12 سانتیمتر تفاوت دارد و این کورس برای صندلی اپن معمولا 21 یا 27 سانتیمتر است .
بسیاری از افرادی که از صندلی اداری استفاده می‌کنند، روزانه ساعات زیادی را به نشستن روی آن سپری می‌کنند.
خرابی جک
خرابی جک صندلی به عنوان یک قطعه اصلی می‌تواند راحتی این افراد را از بین برده و به خستگی آن‌ها اضافه کند. به‌علاوه در صورت بی‌توجهی به نشانه‌های خرابی امکان بدتر شدن وضعیت صندلی و نهایتا زمین خوردن کاربر وجود دارد.
نشانه های خرابی جک صندلی اداری
1. خالی کردن گاز ( صندلی در حالتی که روی آن نشسته‌اید پس از مدتی خودبه‌خود پایین می‌رود. )
2. گشادی قسمت انتهایی پوسته جک ( صندلی لق می زند )
3. خرد شدن بلبرینگ یا واشر داخلی ( صندلی لق می زند )
گروه صنعتی نوفر از مجموعه کارخانه های تولید مبلمان اداری اعم از میز اداری تمام mdf ، میزهای اداری تمام و یا نیم وکیوم ، پایه فلزی ، میز اداری پایه فلزی ، صندلی اداری ، کمد فلزی ، مبل اداری و غیره تشکیل شده است .

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 14 اسفند 1402
نام :
گروه صنعتی نوفر
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
تـلـفــن :
09193115245 , 021-66740435
وب سایت :

تازه های گروه خدمات > خدمات اداریصفحه  1 از 20

رتبه بندی پیمانکاران ، شرکت مشاور

رتبه بندی پیمانکاران ، شرکت مشاور
کمتر از 10 دقیقه پیش
رتبه بندی ، ارتقا رتبه و تمدید رتبه پیمانکاران در رشته های ساختمان ، راه ، تاسیسات ، آب ، نیرو ، اخذ رتبه برای کلیه شرکتها , ارتقا رتبه شرکتها , پیمانکاران و مهندسان مشاور و تامین مهندس در سراسر...
09128787974 , 021-77189754
تهران , خانم غافرین

نصب ویندوز ، شبکه ، مودم ، تعمیرات

نصب ویندوز ، شبکه ، مودم ، تعمیرات
کمتر از 20 دقیقه پیش
نصب ویندوز اورجینال لپ تاپ ، عیب یابی ، ارتقاء ، اسمبل ، نصب و راه اندازی شبکه ، نصب مودم ADSL , تعمیرات مودم و لپ تاپ ، نصب و راه اندازی پرینتر ، خدمات در محل شما . ( نصب ویندوز ، شبکه ، مودم ،...
09372099915
تهران , دیمو

واگذاری علامت تجاری مواد غذایی با نامی فوق العاده

واگذاری علامت تجاری مواد غذایی با نامی فوق العاده
کمتر از 2 ساعت پیش
واگذاری علامت تجاری مواد غذایی بدون واسطه انتقال قطعی فارسی و لاتین شامل طبقات و کالاهای:29,30,31,35,39 طبقه 29: آجیل، خرما، فرآورده های خرما، مغز دانه های خوراکی، پودر ژله،...
021-22369986 , 09390788622
تهران , آژنگ

تعمیرات صندلی گیمینگ (تخصصی)

تعمیرات صندلی گیمینگ (تخصصی)
کمتر از 3 ساعت پیش
تعمیرات انواع صندلی هاب گیمینگ به صورت تخصصی گیمینگ کاد مدل G2024+ صندلی گیمینگ بامو مدل G2021. میشن مدل MT-CHR25. آرکانو مدل ریسینگ D610TF3. گرین مدل Chair Pro GNCHAIR....
09920198556
تهران , صنایع چوب فلز امیر

تعمیرات صندلی اداری پرچی

تعمیرات صندلی  اداری پرچی
کمتر از 3 ساعت پیش
تعمیرات صندلی های پرچی برند لیو. نیلپر. راحتیران .متفرقه مدل های دیگر تعمیرات تخصصی صندلی های پرچی بصورت تخصصی .صندلی پرچی تخصص...
09920198556
تهران , صنایع چوب فلز امیر

نوار چسب 5 سانت (48میل) کریستال تکتا TAKTA

نوار چسب 5 سانت (48میل) کریستال تکتا TAKTA
کمتر از 3 ساعت پیش
فروش نوار چسب با خرید 5 کارتن 1 کارتن هدیه بگیرید نوار چسب 5سانت ¬ (48میل) کریستال تکتا TAKTA موارد مصرف در صنایع بسته بندی کالاهای وزن متوسط و کارتن های روکش دار مناسب بوده و...
021-66631137 , 09191375006
تهران , چسب چی

کارشناس دادگستری تهران کارشناس رسمی قیمت گذاری ملک

کارشناس دادگستری تهران کارشناس رسمی قیمت گذاری ملک
کمتر از 3 ساعت پیش
قیمت گذاری و ارزیابی رسمی املاک در تهران توسط کارشناس دادگستری تهران و سایر شهر ها توسط کارشناس رسمی دادگستری آن استان 0912-2282044 کارشناسی املاک متقاضیان در ایران توسط کارشناس رسمی...
09122282044 , 021-44231706
تهران , مهدی شهداد

کارشناس رسمی دادگستری رشته خودرو تعیین ارزش کارشناسی ماشین های سبک و سنگین

کارشناس رسمی دادگستری رشته خودرو تعیین ارزش کارشناسی ماشین های سبک و سنگین
کمتر از 3 ساعت پیش
ارزش گذاری ماشین های سبک و سنگین توسط کارشناس رسمی دادگستری رشته خودرو قیمت گذاری ماشین های شرکت های خصوصی و دولتی برای خرید یا فروش یا مزایده تعیین قیمت کارشناسی ماشین های راهسازی ،...
09122282044 , 021-44231706
تهران , مهدی شهداد

نوار چسب 5 سانت کریستال دیامون

نوار چسب 5 سانت کریستال دیامون
کمتر از 3 ساعت پیش
نوار چسب 5 سانت کریستال دیاموند DIAMOND:برند نوع:کریستال عرض:5 سانت طول:90 یارد وزن:193 تعداد:36 حلقه موارد مصرفی:در صنایع بسته بندی کالاهای وزن متوسط رو به...
09193055006 , 021-66646015
تهران , آراپک

تعویض قطعات و تعمیرات صندلی (جک صندلی چرخ صندلی , پایه صندلی مکانیزم صندلی) تعمیر صندلی اداری در محل

تعویض قطعات و تعمیرات صندلی (جک صندلی چرخ صندلی , پایه صندلی مکانیزم صندلی) تعمیر صندلی اداری در محل
کمتر از 3 ساعت پیش
تعمیر صندلی اداری در محل ، تعویض قطعات صندلی اداری ( نیلپر , رایانه صنعت , لیو , راد سیستم , راحتیران , اروند ) , تعویض جک صندلی , تعویض پایه صندلی , تعویض چرخ صندلی , تعویض روکش صندلی , تعویض رویه...
021-66707031 , 09121719174
تهران , وحید امانی

تعمیرات صندلی اداری نیلپر ( حامی صنعت )

تعمیرات صندلی اداری نیلپر ( حامی صنعت )
کمتر از 3 ساعت پیش
صندلی اداری نیلپر برای راحتی بیشتر برای مشتریان خود از قطعاتی استفاده میکند که این قطعات صندلی اداری نیلپر مصرفی میباشند که بعداز مدتی باعث فرسودگی میشود و باید حتما تعمیرات صندلی اداری بر روی ان...
021-66755648
تهران , وحید امانی

تعمیرات نیلپر صندلی گردان (حامی صنعت )

تعمیرات نیلپر صندلی گردان (حامی صنعت )
کمتر از 3 ساعت پیش
گروه حامی صنعت تعمیرات صندلی اداری را با کیفیت کارخانه تعمیر میکند و همچنین تعویض قطعات صندلی نیلپر و تعویض روکش صندلی نلپر را انجام میدهد. خدمات ما شامل : تعویض جک صندلی اداری...
09121719174
تهران , وحید امانی

تعمیر صندلی لیو , حامی صنعت

تعمیر صندلی لیو , حامی صنعت
کمتر از 3 ساعت پیش
صندلی اداری لیو یکی از برندهای صندلی اداری میباشد که بعد از مدتی صندلی اداری لیو اسیب می بیند و نیاز به تعویض دارد. در تعمیرات صندلی لیو آن قطعه مورد نظر دمونتاژ میگردد و قطعه جدید در آن قرار...
09121719174
تهران , وحید امانی

تعویض قطعات صندلی اداری در محل

تعویض قطعات صندلی اداری در محل
3 ساعت پیش
آیکون ویژهتعمیر صندلی گردان و مدیریت و مبلمان ، تعویض جک ، مکانیزم و پایه تعمیرات در محل انجام میگردد تعمیر صندلی گردان با مرغوب ترین اجناس و لوازم تعمیر انواع صندلی های اداری شامل مدیریت...
021-66707031 , 09121719174
تهران , وحید امانی

واگذاری سهامی شرکت 5 راه و ابنیه

واگذاری سهامی شرکت 5 راه و ابنیه
3 ساعت پیش
واگذاری سهامی شرکت 5 راه و ابنیه سهامی خاص و بدون کارکرد اعتبار گواهس صلاحیت کامل وکالت مهندس 2 سال آماده نقل و انتقال برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده در آگهی تماس...
09196346324
تهران , عباسی
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه خدمات » خدمات اداری

تعویض قطعات صندلی اداری در محل
021-66707031 , 09121719174
فروش مهر فوری

فروش مهر فوری

حسن معراجی
09036198899 , 021-88900627
خرید قفسه بایگانی ریلی مشهد
09159084351
اجاره صندلی کنفرانسی میزکنفرانس اموزشی دسته دارچرم

اجاره صندلی کنفرانسی میزکنفرانس اموزشی دسته دارچرم

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و پزشکی ضرغامیان
09308709252 , 09120743219
اجاره میز صندلی کنفرانسی مشکی چرمی اموزشی کنفرانس

اجاره میز صندلی کنفرانسی مشکی چرمی اموزشی کنفرانس

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و پزشکی ضرغامیان
09308709252 , 09120743219
جای بروشور دیواری و جاکاتالوگی رومیزی
09122594424 , 021-33080563
اجاره صندلی آموزشی دسته دار  دانشجویی میز

اجاره صندلی آموزشی دسته دار دانشجویی میز

اجاره تجهیزات نمایشگاهی و پزشکی ضرغامیان
09308709252 , 09120743219