09106115400 هنگامه امانی
09398185729 بیمه ملت
09128286289 نمایندگی موحدی
تعداد بازدید : 3417

بیمه مسافرتی سامان برای مسافرت به خارج , شرکت بیمه سامان - نمایندگی کد 1103

تهران
رضا شیرخانی
021-88437252 , 021-88476393 , 021-88454544
تصویر اول

پرداخت هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور:
هزینه های بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و دارو های تجویز شده از جانب پزشک در صورت بروز بیماری یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور ایران، پرداخت می شوند.
همچنین به منظور ارائه خدمات مناسب به بیمه شده در خارج از کشور، نحوه ارائه خدمات مذکور از طریق تماس تلفنی با پزشکان معالج کنترل می شوند.
SAMAN-travel-insurance (TRAVIS)
- جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور در طول مدت سفردر صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه:
در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه شده، انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور خود صورت خواهد گرفت.
با توجه به موقعیت و یا وخامت حال بیمه شده، ممکن است بیمه شده به نزدیک ترین مرکز درمانی به وسیله آمبولانس و یا سایر وسایل نقلیه انتقال یافته و یا در شرایط حادتر به کشورش بازگردانیده شود.
- پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی:
هزینه فوریت های دندانپزشکی شامل ( معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان) تحت پوشش این بیمه نامه می باشد.
- بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور:
در صورتی که بیمه شده نیازمند بستری شدن به مدت بیش از ۱۰ روز در بیمارستان باشد، هزینه بازگشت یکی از اعضای بلافصل خانواده وی به کشور محل سکونت در صورتیکه قادر به استفاده از وسیله اصلی سفر خود نباشد، پرداخت خواهد گردید.
- سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده:
در صورتیکه بیمه شده به علت حوادث و یا بیماری مشمول این بیمه نامه، بیشتر از ۱۰ روز در بیمارستان بستری شود، هزینه سفر یکی از اعضای بلافصل خانواده وی را از کشور محل سکونت بیمه شده که شامل هزینه رفت و برگشت و مخارج سکونت وی می باشد، تامین خواهد گردید.
SAMAN-travel-insurance (TRAVIS) - Protect Yourself
- بازگرداندن جسد متوفی:
در صورت فوت بیمه شده بر اثر حوادث مشمول این بیمه نامه، تمهیدات لازم و هزینه های مورد نیاز جهت بازگردانیدن جسد وی به کشور محل سکونت تأمین خواهد گردید.
- مساعدت حقوقی:
در صورتیکه بیمه شده به موجب قوانین مدنی کشوری که به آن سفر کرده است و در رابطه با خسارت اتفاقی وارد به شخص ثالث و یا عدم رعایت قوانین و مقررات اجرائی محلی به عنوان یک شهروند ساده تحت تعقیب قرار گیرد هزینه های دفاع قانونی از وی به استثناء مسئولیت هایی که ناشی از استفاده، تملک یا نگهداری وسیله نقلیه موتوری باشد تا سقف مندرج در بیمه نامه قابل پرداخت است.
- سرقت و یا مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور:
در صورت مفقود شدن گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه بیمه گذار در خارج از کشور، شرکت کمک رسان علاوه بر ارائه اطلاعات لازم مبنی بر مراحل اداری لازم که در مراجع قانونی و مؤسسات محلی برای بدست آوردن مدارک مفقود یا سرقت شده می بایست طی شود، هزینه های جابجائی و صدور المثنی آنها را نیز تا سقف مندرج در بیمه نامه تقبل خواهد نمود.
- بازگرداندن کودکانی که بی سرپرست مانده اند:
در صورتیکه که بیمه شده به علت بیماری، فوت و یا انتقال به کشور متبوع، قادر به مراقبت از فرزند زیر ۱۵ سال خود نباشد، هزینه برگشت فرزند بیمه شده به ایران تحت نظارت یک فرد بزرگسال قابل پرداخت خواهد بود.
SAMAN-travel-insurance (TRAVIS)
- ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری:
مسئولیت ارسال پیام های اضطراری بیمه شده در ارتباط با حوادث مشمول این بیمه نامه بر عهده بیمه گر بوده و به تقاضای بیمه شده، اطلاعات پایه درباره مراجع درمانی نظیر نام پزشکان، متخصصین، دندانپزشکان یا پیراپزشکان نزدیک به محل، نشانی بیمارستان ها، مراکز پزشکی، داروخانه ها و آمبولانس ها را به استثناء مراکز تشخیص پزشکی در اختیار بیمه شده قرار خواهد گرفت.
- بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده:
در صورتی که بیمه شده به دلیل فوت ناگهانی یکی از اعضای نزدیک خانواده خود(تا بستگان درجه دوم) ناچار به توقف سفر گردد و چنانچه بیمه شده امکان بازگشت با وسیله شخصی خود و یا وسیله ای که برا ی سفر اجاره شده است نباشد، هزینه سفر او به کشور محل سکونت قابل پرداخت خواهد بود.
- خدمات مربوط به تاخیر در ورود چمدان ها :
در صورتی که بار تحویل داده بیمه شده به خط هوایی در زمان ورود به کشور مقصد مسافر به وی تحویل داده نشود، هزینه های خرید لوازم و مواد بهداشتی ضروری تا سقف مندرج در بیمه نامه قابل پرداخت خواهد بود.
- خدمات مربوط به تأخیر در پرواز هواپیما:
در صورتیکه وسیله نقلیه عمومی مورد استفاده بیمه گذار حداقل ۶ ساعت تأخیر داشته باشد، هزینه های اضافی تقبل شده به دلیل این تأخیر (از قبیل هزینه های حمل و نقل، اقامت در هتل و همچنین خوراک) تا سقف های مندرج در بیمه نامه را به وی جبران خواهد نمود.
SAMAN-travel-insurance (TRAVIS)
نکات مهم :
- بیمه نامه مسافرتی از تاریخ خروج بیمه شده از مرز های کشور ایران و فقط برای سفرهایی که مدت آنها بیشتر از ۹۲ روز (سه ماه) متوالی نباشد معتبر است، مگر این که مدت بیمه نامه خریداری شده کمتر از ۹۲ روز باشد. بیمه شده می تواند در مدت اعتبار بیمه نامه به دفعات به خارج از کشور ایران سفر نماید.
- اعتبار این بیمه نامه از زمان خروج از کشور (ایران) آغاز می گردد.
- در صورت پایان اعتبار بیمه نامه در طول سفر، تمدید آن مقدور نمی باشد.
- در صورت عدم استفاده از بیمه نامه (به شرط عدم دریافت ویزا و ممهور نشدن ویزا به مهر خروج از تاریخ صدور بیمه نامه) تا ۶ ماه پس از تاریخ صدور می توانید صرفاً با مراجعه به واحد صادر کننده نسبت به فسخ آن اقدام نمائید. بدیهی است، آوردن اصل بیمه نامه و گذرنامه، در هنگام ابطال الزامی می باشد.
پرداخت خسارت و ارائه سرویس :
- بلافاصله پس از وقوع حادثه و یا نیاز به خدمات کمک رسانی، حداکثر ظرف مدت ۱۶۸ ساعت ( ۷ روز) با شرکت کمک رسان و با شماره های مندرج بر روی بیمه نامه تماس گرفته، نام کامل خود، شماره بیمه نامه، تلفن و نشانی محل قابل تماس و شرح مختصری از مشکل پیش آمده را گزارش فرمائید.
- در صورتی که قبلاً اقدام به استفاده از خدمات درمانی نموده اید، شرکت کمک رسان از جزئیات آن و محل ارائه خدمات مذکور را آگاه سازید.
شماره ها و آدرس الکترونیکی به منظور اعلام خسارت :
- ایران ۸۹۴۳-۲۱-۹۸+
- خاورمیانه ۵۴۸۳۵۶-(۴)-۹۶۱+
- saman[at]mideast-assistance[dot]com
SAMAN-travel-insurance (TRAVIS)
شرایط عمومی بیمه نامه مسافرتی سامان
دانلود شرایط عمومی بیمه نامه مسافرتی شرکت بیمه سامان PDF
بخش اول – تعاریف
الف) 1- بیمه شده (بیمه گذار): دارنده بیمه نامه معتبر مسافرتی شرکت بیمه سامان.
2- اعضای بلافصل خانواده: شامل همسر، فرزندان (دارای سن 18 سال یا کمتر) ، والدین و یا هر شخص همراه بیمه شده که به صورت دائم با وی زندگی می کند،
3- بیمه گر (شرکت بیمه سامان): به نشانی تهران- خیابان خالد اسلامبولی (وزراء) - شماره123 – کدپستی 1513813119.
4- شرکت کمک رسان: MIDEAST ASSISTANCE INTERNATIONAL S. A. L.
travel-insurance
5-کشور محل سکونت :بیمه شده است که در این بیمه نامه، کشور ایران می باشد.
6- تیم پزشکی: هیات پزشکی متناسب با نوع خسارت می باشد که توسط سرپرست خدمات پزشکی شرکت کمک رسان و پزشک معالج تعیین می شوند.
7- بیماری: عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که شروع یا منشاء آن بعد از شروع سفر بیمه شده به خارج از کشور محل سکونت بوده و موجب درخواست کمک از طرف بیمه شده یا نماینده وی گردد.
8- بیماری حاد: هر گونه تغییر در سلامتی بیمه شده که نیازمند بستری شدن وی در بیمارستان بوده و بنا به نظر تیم پزشکی شرکت کمک رسان، بیمه گذار را از ادامه سفر در تاریخ برنامه ریزی شده بازداشته و یا این که با خطر مرگ وی همراه باشد.
9- صدمات جسمانی: صدمه یا جراحت بدنی که صرفا به صورت ناگهانی و اتفاقی مستقیماً بوسیله یک عامل خارجی مشهود به بدن وارد شود (به استثناء بیماری) و وقوع آن پس از شروع سفر بیمه شده به خارج از کشور محل سکونت بوده و موجب درخواست کمک از طرف بیمه شده یا نماینده وی گردد.
10- صدمات جسمانی حاد: صدماتی که بنا به نظر تیم پزشکی شرکت کمک رسان، بیمه گذار را از ادامه سفر در تاریخ برنامه ریزی شده باز داشته و یا این که با خطر مرگ وی همراه باشد.
11- حادثه (ادعای خسارت آن) : هر حادثه ای که دخالت شرکت کمک رسان را سبب شده و علت آن وقوع یک یا چند خطر مربوط به مزایای این بیمه نامه باشد.
12- یورو(€): ارز قانونی کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد.
13- فرانشیز: بخشی از هزینه ها که پرداخت آن مستقیما به عهده بیمه شده می باشد.
14- پوشش و گستره آن: شرکت کمک رسان بلافاصله خدمات ذکر شده مندرج در بخش دوم بیمه نامه را که به علت بیماری و یا حوادث ناگهانی ناشی از وقایع غیر قابل پیش بینی در طول سفر بیمه شده در خارج از کشور محل سکونت وی اتفاق می افتد را به بیمه شده ارائه خواهد نمود، مشروط بر اینکه بیماری یا حادثه مذکور خارج از حوزه جغرافیایی مشخص شده در بیمه نامه و یا مدت سفر مندرج در بیمه نامه (تاریخ اعتبار بیمه نامه) حادث نگردیده باشد. مفاد این بیمه نامه پس از اتمام سفری که بیمه نامه به خاطر آن ابتیاع گردیده و یا ورود بیمه شده به محل سکونت خود – هر کدام زودتر حادث شود – از درجه اعتبار ساقط می گردد.
ب) محدوده جغرافیایی: مزایائی که در بخش دوم (خدمات کمک رسانی در سفر) قید گردیده اند در کلیه نقاط جهان به استثنای محدوده جغرافیایی ایران و کشور هایی که درگیر جنگ داخلی یا خارجی (اعم از اعلام شده یا نشده) هستند، می باشند.
ج) مدت پوشش: بیمه نامه از تاریخ خروج قانونی بیمه شده از کشور ایران و فقط برای سفرهایی که مدت آنها حداکثر 92 روز باشد معتبر است، مگر اینکه در بیمه نامه مدت کوتاه تری قید شده باشد. بیمه شده می تواند در مدت اعتبار بیمه نامه به دفعات به خارج از کشور ایران سفر نماید.
د) مرور زمان: اعتبار هر ادعای خسارت برای موارد پوشش داده شده یکسال از تاریخ وقوع آن خسارت می باشد.
ه) اصل جانشینی: بیمه گر جانشین حقوق و اقدامات قانونی بیمه شده بر علیه مقصر حادثه ای که منجر به پرداخت خسارت و یا غرامت به موجب یکی از امتیازات پوشش داده شده در این بیمه نامه تا حد هزینه متحمل شده و یا غرامت پرداخت شده خواهد بود. در صورتی که خدمات انجام شده توسط بیمه گر کلا و یا جزا در بیمه نامه دیگری پوشش داده شده باشد، بیمه گر جانشین حقوق بیمه شده و اقدامات قانونی وی بر علیه بیمه گذار و بر اساس بیمه نامه مذکور خواهد بود.
SAMAN-travel-insurance (TRAVIS)
بخش دوم- خدمات کمک رسانی در سفر
شرکت بیمه سامان خدمات زیر را فقط به هنگام سفر بیمه شده در خارج از کشور محل سکونت و مشروط بر اینکه مدت هر سفر از 92 روز متوالی بیشتر نباشد، ارائه خواهد نمود.
1- هزینه پزشکی و بستری در بیمارستان در خارج از کشور: در صورت بروز ناگهانی یا صدمات جسمانی بیمه شده در خارج از کشور محل سکونت وی، شرکت کمک رسان هزینه های معمول، متداول لازم و معقول بستری در بیمارستان، جراحی، معاینات پزشکی و داروی تجویز شده از جانب پزشک بیمه شده را تا سقف مبلغ مندرج در بیمه نامه تقبل خواهد نمود، تیم پزشکی شرکت کمک رسان برای نظارت بر ارائه درمان مناسب به بیمه شده با مراکز درمانی و پزشکان معالج تماس های تلفنی لازم را برقرار خواهند نمود. فرانشیز: مبلغ 25 یورو در هر مورد خسارت اعمال می گردد (به استثناء موارد صدمات جسمانی حاد و یا بستری شدن در بیمارستان بیش از 24 ساعت).
2- جابجایی یا بازگرداندن بیمه شده به کشور محل سکونت در طول مدت سفر در اثر بروز بیماری یا حادثه: در صورت بروز حادثه یا بیماری ناگهانی بیمه شده، شرکت کمک رسان نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن وی به کشور محل سکونت خود اقدام خواهد نمود. با توجه به موقعیت و یا وخامت حال بیمه شده، تیم پزشکی شرکت کمک رسان در مورد مرکز دمانی که باید بیمه شده به آن انتقال یابد ویا لزوم بازگرداندن وی یه کشورش تصمیم گیری خواهد نمود. سپس تیم پزشکی شرکت کمک رسان طی تماس های تلفنی لازم با مراکز درمانی و پزشکان معالج بیمه شده در مورد انتقال و یا بازگرداندن وی با مناسب ترین وسیله تصمیم گیری می نماید. در مورد حوادث جزئی ویا بیماری هایی که به صورت سرپائی مداوا می شوند و به اعتقاد تیم پزشکی شرکت کمک رسان بازگشت بیمه شده به کشورش مورد نیاز نباشد انتقال وی به مکانی که کمک های پزشکی کافی در دسترس باشد به وسیله آمبولانس یا سایر وسائل نقلیه انجام خواهد گردید.
3- پرداخت هزینه فوریت های دندانپزشکی: شرکت کمک رسان در صورت نیاز هزینه فوریت های دندانپزشکی را به بیمه گذار در خارج از کشور وی تا سقف تعهدات مندرج در بیمه نامه پرداخت می نماید. این هزینه ها به معالجه دندان درد، درمان عفونت و کشیدن دندان محدود می گردد (تنها ویزیت اول در موارد اورژانس پرداخت می گردد) فرانشیز: مبلغ 25 یورو در هر مورد خسارت دندانپزشکی اعمال می گردد.
4- بازگرداندن جسد متوفی: در صورت فوت بیمه شده، شرکت کمک رسان تمهیدات لازم را برای انتقال و بازگرداندن جسد متوفی را اتخاذ نموده و هزینه های مربوط به انتقال جسد بیمه شده به محلی در کشور محل سکونت که بیمه شده از آن عزیمت نموده است را تقبل می نماید.
تبصره: پرداخت هزینه های مربوط به خاکسپاری و یا مراسم ترحیم از این پوشش های مستثنی می باشد.
5- بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه شده به کشور محل اقامت: به محض بستری شدن بیمه شده به دلیل بیماری ناگهانی و یا حادثه مشمول این بیمه نامه به مدت بیش از 10 روز و یا فوت وی، شرکت کمک رسان هزینه بازگشت یک نفر از اعضای بلافصل خانواده که به همراه بیمه شده در سفر می باشد به کشور محل سکونت را صورت عدم توانایی وی به سفر با وسیله شخصی خود و یا وسیله ای که در ابتدا سفر مورد استفاده قرار گرفته بود، تقبل می نماید.
6- سفر اضطراری یکی از اعضای بلافصل خانواده: در صورتی که بیمه شده به علت حوادث و یا بیماری مشمول این بیمه نامه، بیش از 10 روز در بیمارستان بستری شود، شرکت کمک رسان مخارج انتقال یکی از اعضای بلافصل خانواده وی را از کشور محل سکونت بیمه شده، از جمله هزینه رفت و برگشت به محلی که به بیمه شده در آن بستری می باشد و مخارج سکونت تا سقف 60 یورو برای هر روز، حداکثر به مدت 15 روز را پرداخت خواهد نمود.
7- مساعدت حقوقی: در صورتی که بیمه شده به موجب قوانین مدنی کشوری که به آن سفر کرده است و در رابطه با خسارت اتفاقی وارد به شخص ثالث و یا عدم رعایت قوانین و مقررات اجرایی محلی به عنوان یک شهروند ساده تحت تعقیب قرار گیرد شرکت کمک رسان دفاع قانونی لازم را انجام و هزینه های دفاع قانونی از وی را به استثناء مسئولیت هایی که ناشی از استفاده، تملک یا نگهداری وسیله نقلیه موتوری باشد را تا سقف 1500 یورو پرداخت می نماید.
travel-insurance
8- فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه در خارج از کشور: در صورت فقدان گذرنامه، گواهینامه رانندگی و شناسنامه بیمه گذار در خارج از کشور، شرکت کمک رسان علاوه بر ارائه اطلاعات لازم مبنی بر مراحل اداری متناسب که در مراجع قانونی و موسسات محلی برای بدست آوردن مدارک مفقود یا سرقت شده می بایست طی شود، هزینه های جابجائی و صدور المثنی آن ها را نیز تا سقف 200 یورو تقبل خواهد نمود.
9- بازگرداندن کودکانی که بی سرپرست مانده اند: در صورت انتقال یا بازگردانیدن بیمه شده (طبق بند انتقال پزشکی یا بازگردانیدن جسد در صورت فوت) و عدم توانایی بیمه شده از مراقبت فرزند زیر 15 سال خود که در سفر همراه او بوده است، شرکت کمک رسان از جانب بیمه شده هزینه برگشت فرزند بیمه شده به ایران تحت نظارت یک فرد بزرگسال را پرداخت خواهد کرد.
10- ارسال پیام ها و اطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری: شرکت کمک رسان مسئولیت ارسال پیام های اضطراری بیمه شده را در ارتباط با حوادث مشمول پوشش این بیمه نامه بر عهده خواهد گرفت. به تقاضای بیمه شده، شرکت کمک رسان اطلاعات پایه درباره مراجع درمانی درمانی نظیر نام پزشکان، متخصصین، دندانپزشکان یا پیراپزشکان نزدیک به محل، نشانی بیمارستان ها مراکز پزشکی، داروخانه ها و آمبولانس ها را به استثناء مراکز تشخیص پزشکی در اختیار بیمه شده قرار خواهد داد.
11- بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده: هنگامی که بیمه شده به دلیل فوت ناگهانی یکی از اعضای نزدیک خانواده خود (تا بستگان درجه دوم) ناچار به توقف سفر شده و چنانچه وی قادر به بازگشت با وسیله شخصی خود و یا وسیله ای که برای سفر اجاره شده است نباشد، شرکت کمک رسان هزینه سفر او به کشور محل سکونت وی را پرداخت خواهد نمود. بیمه شده می بایست دلایل، اسناد و یا گواهی هایی که موجب توقف سفر وی شده است (گواهی فوت) را به شرکت کمک رسان تسلیم نماید.
12- تحویل دارو: شرکت بیمه سامان هزینه های ارسال اضطراری دارو در صورت فقدان آن در محل سکونت بیمه شده را، حتی در صورتی که توسط پزشک معالج وی قبل از سفر تجویز شده باشد، پرداخت خواهد نمود.
SAMAN-travel-insurance (TRAVIS)
13- تاخیر در رسیدن چمدان ها: چنانچه بار همراه و تحویل شده ذینفع ظرف مدت 12 ساعت از زمان ورود او به مقصد تعیین شده پرواز (به استثناء کشور «ایران» ) به او تحویل نشود، شرکت کمک رسان هزینه هایی را که او در مقصد جهت خرید اضطراری البسه و لوازم بهداشتی ضروری تا زمان دریافت چمدان و یا ظرف 48 ساعت (هر کدام که زودتر واقع شود) متحمل شده است را تا سقف 250 یورو جبران خواهد کرد. برای دریافت خسارت ذینفع بایستی اظهارنامه یا گواهی کتبی از شرکت هواپیمایی مربوطه (یا کارگزار آن) که در آن مدت تاخیر به ساعت، علت تاخیر و نیز این صورت حساب های خرید را به شرکت کمک رسان ارائه نماید.
14- مفقود شدن چمدان های تحویل شده: چنانچه بار همراه تحویل شده بیمه شده ظرف مدت 21روز از ورود او به مقصد به وی تحویل نشود (به استثناء کشور «ایران» ) شرکت کمک رسان به ذینفع تا مبلغ800 یورو. (بر اساس هر کیلو 20 یورو و حداکثر تا 40 کیلو گرم) پرداخت می نماید. برای دریافت خسارت ذینفع باستی اظهار نامه یا گواهی کتبی از شرکت هواپیمایی مربوط مبنی بر تایید مفقود شدن بار و وزن بار همراه به کیلوگرم را به شرکت کمک رسان ارائه نماید. استفاده از این خدمات بند های 13و14 فقط در صورت ارائه اصل صورتحساب ها امکان پذیر بوده و مزایای آنها تواماً قابل پرداخت نمی باشند.
15- یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی: شرکت کمک رسان راهنمایی های لازم را در خصوص نحوه گزارش سرقت یا فقدان بار و ملزومات مشخص را به بیمه گذار ارائه نموده و برای یافتن آن ها همکاری خواهد نمود. در صورت یافته شدن ملزومات مذکور، شرکت حمل کننده انتقال آن را به مقصد مورد نظر بیمه گذار یا کشور وی بر عهده خواهد گرفت. در این صورت بیمه شده متعهد به عودت خسارت دریافتی در زمینه فقدان بار بر اساس این بیمه نامه خواهد بود.
16- تاخیر در حرکت: در صورتی که وسیله نقلیه عمومی مورد استفاده بیمه گذار برای انجام مسافرت به مقصدی غیر از کشورحداقل 6 ساعت تاخیر داشته باشد، شرکت کمک رسان به شرط ارائه نسخه اصلی صورت حساب های مربوطه، هزینه های اضافی تقبل شده به دلیل این تاخیر (از قبیل هزینه های حمل و نقل، اقامت در هتل و همچنین غذا) تا سقف های مندرج در موارد زیر را به وی جبران خواهد نمود:

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : یك شنبه 5 فروردین 1403
نام :
رضا شیرخانی
اســتان :
تهران
شــهــر :
تهران
آدرس :
خیابان شهید مطهری - روبروی ترکمنستان - ساختمان پروشات - طبقه 4 - واحد 30
تـلـفــن :
021-88437252 , 021-88476393 , 021-88454544
وب سایت :
ارتباط با آگهی دهنده: رضا شیرخانی
بیمه مسافرتی سامان برای مسافرت به خارج , شرکت بیمه سامان - نمایندگی کد 1103

تازه های گروه خدمات > بیمهصفحه  1 از 26

بیمه ایران بلوار فردوس غرب نمایندگی شاهسار کد 20849

بیمه ایران بلوار فردوس غرب نمایندگی شاهسار کد  20849
کمتر از 1 ساعت پیش
صدور انواع بیمه نامه ثالث و بدنه صدور بیمه های مسیولیت ساختمان و کارفرما صدور بیمه هیئت مدیره صدور بیمه های آتش سوزی مسکونی و صنعتی صدور بیمه نامه های گروهی تورها صدور بیمه...
09122778357 , 021-44134098
تهران , علیرضا شاهسار

بیمه آسیا نمایندگی مهندس ابراهیمی کد ۲۷۳۳۰

بیمه آسیا نمایندگی مهندس ابراهیمی کد ۲۷۳۳۰
کمتر از 1 ساعت پیش
ارائه مشاوره و خدمات بیمه ای در تمام رشته ها: خودرو (ثالث و بدنه) آتشسوزی (مسکونی،صنعتی،غیر صنعتی،انبارها) انواع مسئولیت عمر و پس انداز حوادث (انفرادی،گروهی) درمان...
09128800235 , 021-76244788
پردیس , مریم ابراهیمی

صدور تخصصی بیمه اسب ، مشاوره و صدور انواع بیمه نامه

صدور تخصصی بیمه اسب ، مشاوره و صدور انواع بیمه نامه
کمتر از 2 ساعت پیش
آیکون ویژهنمایندگی 502020 بیمه پارسیان ( رامین پیری ) افتخار دارد سالها در زمینه مشاوره و صدور انواع بیمه نامه خصوصا بیمه اسب , رضایت بیمه گذاران محترم را جلب نماید. بیمه اسب : در فرهنگ جامعه ایرانی...
021-88179412 , 09122840288
تهران , رامین پیری

بیمه ثالث و بدنه پارسیان

بیمه ثالث و بدنه پارسیان
کمتر از 2 ساعت پیش
در نمایندگی 502020 بیمه پارسیان شما می توانید با خرید بیمه نامه بدنه از شرکت بیمه پارسیان، چنانچه مقصر حادثه باشید، خسارت وارده به خودروی خود را جبران نمایید. همچنین می توانید در زمانیکه شما...
021-88179412 , 021-22922353
تهران , رامین پیری

بیمه آتش سوزی پارسیان

بیمه آتش سوزی پارسیان
کمتر از 2 ساعت پیش
در نمایندگی 502020 بیمه پارسیان بیمه های آتش‌سوزی بیمه آتش سوزی پوششی است برای جبران خسارات وارده به اموال و دارائی های منقول و غیرمنقول که با توجه به نیاز مشتری ارائه شده و با جبران زیان...
021-88179412 , 021-22922353
تهران , رامین پیری

بیمه عمر پارسیان , نمایندگی ۵۰۲۰۲۰ بیمه پارسیان

بیمه عمر پارسیان , نمایندگی ۵۰۲۰۲۰ بیمه پارسیان
کمتر از 2 ساعت پیش
نمایندگی ۵۰۲۰۲۰ بیمه پارسیان ( رامین پیری ) : آیا تا بحال برای تامین مالی ایام بازنشستگی فکر کرده‌اید؟ آیا مایل نیستید علاوه بر حقوق بازنشستگی و پاداشهای پایان خدمت، سرمایه یا مستمری به عنوان...
09122840288 , 021-22922353
تهران , رامین پیری

بیمه باربری پارسیان نمایندگی ۵۰۲۰۲۰ ( رامین پیری)

بیمه باربری پارسیان نمایندگی ۵۰۲۰۲۰ ( رامین پیری)
کمتر از 2 ساعت پیش
بیمه های باربری  حمل و نقل کالاها یکی از اجزای فک هر فعالیت تجاری , بازرگانی یا تولیدی می‌باشد. اما آنچه در این میان شایان توجه خواهد بود آن است که حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و با وجود پیشرفت‌های...
021-88179412 , 021-22922353
تهران , رامین پیری

بیمه اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

بیمه اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی
کمتر از 2 ساعت پیش
صدور بیمه خودرو بصورت از دم قسط بدون پیش پرداخت ، بدون چک و ضامن بصورت کسر از حقوق ویژه بازنشستگان و حقوق بگیران تامین اجتماعی و کارمندان بانک رفاه سراسر کشور با اقساط 8 تا...
09122513585 , 025-36604083
قم , علی اصغر دهقانی

بیمه ایران غرب تهران کد نمایندگی 5999

بیمه ایران غرب تهران کد نمایندگی 5999
کمتر از 2 ساعت پیش
نماینده بیمه ایران صدور انواع بیمه نامه : صدور بیمه شخص ثالث و ارایه برگ بیمه نامه صدور بیمه نامه بدنه با اقساط دلخواه صدور بیمه اتش سوزی با 30درصد تخفیف ...
09121500542 , 021-44268456
تهران , خانم جوادی بیمه ایران

بیمه ایران بیمه درمان ستارخان کد 5999

بیمه ایران بیمه درمان ستارخان کد 5999
کمتر از 2 ساعت پیش
بیمه شخص ثالث اقساط تحویل در محل بیمه بدنه تا 80 درصد تخفیف بیمه درمان تکمیلی ...
09121500542 , 021-44268456
نهران , خانم جوادی بیمه ایران

بیمه ایران غرب تهران آقامیری کد 20812

بیمه ایران غرب تهران آقامیری کد 20812
کمتر از 3 ساعت پیش
نمایندگی بیمه ایران در پونک صدور انواع بیمه نامه شامل: بیمه های اموال، اشخاص و مسئولیت بیمه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل بیمه های مهندسی و مسئولیت بیمه های آتش سوزی و...
09127376815 , 021-44498518
تهران , سیدآقامیری

بیمه درمان آتشسوزی ثالث بدنه ایثارگران کد 5552

بیمه درمان آتشسوزی ثالث بدنه ایثارگران کد 5552
3 ساعت پیش
بیمه شخص ثالث و بدنه فقط برای خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران بدون پیش پرداخت در طی 12 قسط بصورت کسر از حقوق ایثارگرانی که از بنیاد شهید حقوق یا کمک معیشت دریافت میکنند. این طرح شامل :...
021-66097507 , 09904095377
تهران , بیمه عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد - کد نمایندگی :98705

بیمه عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد - کد نمایندگی :98705
3 ساعت پیش
بیمه عمر و بازنشستگی زنان خانه دار بیمه عمر و بازنشستگی کودک و نوجوان بیمه عمر و بازنشستگی بزرگسالان بیمه عمر و بازنشستگی شاغلین و غیر شاغلین بیمه عمر و بازنشستگی افراد دارای...
021-66097507 , 09904095377
تهران , بیمه عمر و بازنشستگی بیمه پاسارگاد

مشاوره تخصصی بیمه عمر با کد نمایندگی 3313

مشاوره تخصصی بیمه عمر با کد نمایندگی 3313
3 ساعت پیش
بیمه زندگی از رایجترین و گستردهترین رشتههای بیمه در جهان به ویژه در کشورهای پیشرفته است. هدف اصلی بیمه زندگی، تامین آرامش خاطر با تضمین پشتیبانی مالی در صورت وقوع خسارت مالی یا مشکل احتمالی به...
09398185729
کرج , بیمه ملت

بیمه نامه مسافرتی بیمه ملت با کد نمایندگی 3313

بیمه نامه مسافرتی بیمه ملت با کد نمایندگی 3313
3 ساعت پیش
بیمه نامه مسافرین عازم به خارج از کشور بیمه نامه مسافران عازم به خارج از کشور بیمه ملت با تحت پوشش قراردادن کلیه کشورهای جهان تحت عنوان مناطق مختلف و همراه با سقف تعهدات متنوع برای هر پوشش آرامش...
09398185729
تهران , بیمه ملت
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10