09124017670 طراحی سایت نیوتک
09125003701 بیست نگار شهریار
09125003701 بیست نگار شهریار
تعداد بازدید : 48

سئو و بهینه سازی سایت در کرج | خدمات سئو در کرج

کرج
سی یو وب
09360099633 , 026-34001347
تصویر اول
تصویر 2
تصویر 3

خدمات سئو در کرج
با توجه به رقابت بالا در میان کسب و کارها، برای دیده شدن کسب و کارتان در نتایج جستجو گوگل، شما نیاز به وب سایت با طراحی مناسب و بر اساس اصول سئو و بروز نگهداشتن و بهینه سازی سایت خود دارید. با طراحی یک سایت، هرچند ایده آل و به روز و رها کردن آن هرگز در نتایج جستجو نمایش داده نخواهید شد. شرکت سی یو وب همواره اصول سئو را از طراحی قالب تا کدنویسی و تولید محتوا در نظر داشته است. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید و اگر سوالاتی در مورد سئو سایت خود دارید از ما بپرسید.
برای بهبود رتبه سئو سایت در کرج از کارشناسان ما در سی یو وب (30uweb) رایگان مشاوره دریافت نمایید.

با استفاده از خدمات سئو در کرج، شما می توانید خدمات و محصولات خود را به تمام مشتریان بالقوه، چه در سطح شهر کرج و استان البرز و چه در سراسر ایران معرفی کنید.با قرار گرفتن در رتبه های بالای جستجو گوگل ،فروش و در آمد خود را چندین برابر کنید.

خدمات سئو شامل موارد زیر می باشد:

سئو داخلی و محتوای سایت
سئو تکنیکال
سئو خارجی و بک لینک
سئو تکنیکال
تحقیق کلمات کلیدی و مانی کیبورد ها
لینکسازی داخلی
استراتژی سئو
برسی رقبا
تمام خدمات بالا بر اساس دستورالعمل های گوگل و به اصطلاح کلاه سفید می باشدو افزایش رتبه و رنک شما به صورت مقطعی نمی باشد.

همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره و آنالیز سایت رایگان ما بهره مند شوید.


مزایا و اهمیت شرکت سئو در کرج
افزایش شناخت برند: همانطور که پیش از این گفتیم با انجام بهینه سازی و سئو سایت، در صفحه نتایج جستجو رتبه بهتری کسب می کنید، بدین ترتیب کاربران، نام شما را در نتایج جستجو می بینند و این امر در شناخت کسب و کار شما تاثیر بسزایی دارد. کاربر به مرور زمان، با دیدن نام برند شما و مطالعه مقالات و محتوای ارزشمند شما، اعتمادش افزایش یافته و تبدیل به مشتری می شود. البته برندینگ موضوعی فراتر از سئو و نیازمند استراتژی دیجیتال مارکتینگ است، اما بهبود رتبه سایت، تاثیر مثبتی روی آن دارد.
افزایش بازدید سایت: هدف از انجام سئو، کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو است. اما در کنار آن بازدید سایت شما هم افزایش می یابد. در حالت ایده آل با افزایش بازدید، نرخ تبدیل مشتری نیز افزایش می یابد. چیزی که قطعا شما را خوشحال خواهد کرد!
صرفه جویی در هزینه تبلیغات: هزینه ای که در قبال خدمات سئو در کرج پرداخت می کنید در مقایسه با تبلیغات به روش سنتی، مانند تبلیغات تلویزیونی و یا بیلبوردها، بسیار کمتر است و نتیجه آن بسیار بهتر، چرا که افراد، بر اساس نیاز یا علاقه مندی خود، کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو کرده و وارد سایت شما شده اند.
و نهایتا مهمترین ویژگی سئو، امکان مشاهده بصری نتایج فعالیت های شماست. بر عکس تبلیغات سنتی که تنها راه دریافت بازخورد، بررسی میزان افزایش فروش در مقابل هزینه تبلیغات بود، در بهینه سازی به کمک دو ابزار رایگان گوگل (کنسول جستجو گوگل و گوگل آنالیتیکس) می توانید براحتی نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کرده و روی بهبود رتبه سایت خود کار کنید.


سئو محلی چیست و چطور سایت خود را برای جستجوی محلی بهینه سازی کنیم؟
به عنوان صاحب یک کسب و کار باید بدانید، جستجوی محلی موتور جستجوی گوگل، از همیشه مهم‌تر است. الگوریتم گوگل به نتایج محلی اولویت بالاتری می دهد. این بدین معناست که تمرکز روی جستجوی محلی ضروری است. در ادامه به عوامل موثر در سئو محلی می پردازیم.

google map: هنگامی که فردی در گوگل نام برند شما را جستجو می کند در باکس سمت راست اطلاعاتی راجع به شرکت شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید تمام اطلاعات مهم خود را در این باکس به مشتری ارائه دهید.
لینک ها: مانند سئو عمومی، لینکها سیگنال های تاثیر گذاری در سئو محلی هستند. هر چقدر صفحه شما لینک بیشتری دریافت کند و این لینک ها معتبر تر باشند، رتبه بهتری کسب می کنید.
محتوای درون صفحه: سومین عامل مهم در سئو محلی (local SEO) محتوای صفحه است. از استفاده بیش از حد کلمات کلیدی خود داری نمایید و سعی کنید تمام اطلاعات مرتبط را در اختیار کاربر قرار دهید.
بررسی ها reviews: بر طبق آمار، 84 درصد از مصرف کنندگان به توصیه های آن مصرف کنندگان دیگر اعتماد می کنند. به طور طبیعی، موتورهای جستجو نیز به بررسی آن سیگنال برای جستجوی محلی می پردازند.
استفاده از نقشه گوگل در سایت: از دیگر روش های on-page سئو محلی، افزودن نقشه گوگل (google map) به صفحه تماس با ما است. اگر چند مکان فیزیکی برای کسب و کار خود دارید، نقشه مربوط به هر صفحه را در صفحه فرود (landing page) مربوط به خودش قرار دهید.
استفاده از نشانه گذاری schema: نشانه گذاری schema کدی است که به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات مرتبط با کسب و کار خود را اضافه کنید. اگر تنها یک مکان فیزیکی دارید schema را در صفحه اصلی خود قرار دهید و چنانچه دارای چندین محل فیزیکی هستید، در هر مکان صفحه، schema کسب و کار محلی را قرار دهید.
شبکه های اجتماعی: هر چقدر افراد بیشتری در شبکه های اجتماعی با برند شما تعامل داشته باشند، سایت شما در جستجوی محلی رتبه بهتری کسب می کند.

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟
سئو کلاه سفید که بر اساس روش های اصولی و درست انجام می شود، معمولا در بلند مدت جواب می دهد و هیچ ریسکی متوجه سایت نخواهد بود و تاثیر آن نیز بلند مدت و دائمی خواهد بود.
سئو کلاه سیاه معمولا با ایجاد ترافیک بالا در سایت با گرفتن حجم بالای لینک های خریداری شده و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، در کوتاه مدت بدست می آید و ممکن است منجر به پنالتی شدن سایت توسط گوگل شود.
سئو سایت شامل بخش های مختلفی است که با طراحی و برنامه نویسی وب سایت شروع می شود. برنامه نویسی متناسب با اصول سئو و رابط کاربری ( UI) کاربرپسند در زمان طراحی وب سایت، با سپردن کار طراحی به شرکت متخصص در این زمینه برآورده می شود. شرکت سی یو وب (30uweb) در کرج با طراحی اختصاصی وب سایت برای شما، این امر را محقق می کند.

ON PAGE SEO یا سئو داخلی سایت
سئو داخلی، شامل بهینه سازی محتوا، متن، تصاویر، پیوندها و ... می شود. قرار دادن محتوای مناسب و بهینه سازی شده بر اساس اصول بهینه سازی و کلمات کلیدی، محتواگذاری مستمر و انتشار آن در زمان بندی مشخص، باعث بهبود وضعیت سایت می شود. هر چقدر مطالب سایت شما کاملتر باشد، بازدید از سایت شما افزایش یافته و نهایتا موجب کسب رتبه بهتر می شود.

OFF PAGE SEO یا سئو خارجی سایت
off page seo، یا off site SEO به کارهایی گفته می شود که خارج از وب سایت، به منظور بالا بردن رتبه شما در نتایج جستجو صورت می گیرد. به بیان دیگر، در این مرحله بهبود رتبه سایت بخاطر وجود لینک های خارجی به سایت اتفاق می افتد. هنگامی که شما مطلب مفید و جالبی در سایت خود قرار می دهید، کاربران یا سایت های دیگر از آن به عنوان مرجع استفاده کرده و در شبکه های اجتماعی و یا در سایت خود به اشتراک می گذارند. این پیوندها از سایر سایت ها، به سایت شما، اعتبار سایت را نزد گوگل و موتورهای جستجو افزایش داده و باعث بهبود رتبه گوگل می شود. به این امر اصطلاحا بک لینک نیز گفته می شود.

سئو سایت فروشگاهی در کرج
در وب سایت فروشگاهی، بحث رعایت نکات سئو، به شکل پررنگ تری مطرح است. وقتی کاربر کالا یا خدمات شما را در نتایج جستجو صفحه اول و یا رتبه اول ببیند، میزان بازدید از سایت شما بطور چشمگیری افزایش می یابد و این باعث می شود، فروش شما هزاران برابر بیشتر شود. بنابراین در وب سایت فروشگاهی، مسئله سئو بسیار مهمتر است. نوشتن کد بهینه، سرعت بالا سایت و تجربه کاربری خوب و سئو از عوامل مهم در موفقیت سایت فروشگاهی است.

سئو سایت وردپرس در کرج
طراحی سایت با وردپرس کار ساده ای است اما بهینه سازی آن برای موتور جستجو نه!
در طراحی سایت وردپرس ، اگر از قالب های آماده خود وردپرس استفاده نمایید، اصول سئو در کد نویسی آن ها رعایت شده است، بنابراین لازم است تا روی سایر بخشها کار شود. مثل ایجاد نقشه سایت، تولید محتوا و کلمات کلیدی درست، بهینه سازی تصاویر و لینک‌ها و ...
ایجاد وبلاگ به سایت وردپرسی شما کمک می کند تا بر اساس کلمات کلیدی که مد نظر شماست، ایندکس شود.
بخش مهمی که در سئو سایت وردپرس باید انجام شود، بهبود سرعت سایت های وردپرسی است. یکی از تاثیرگذارترین عناصر در سرعت سایت، انتخاب هاست مناسب است.
تعداد درخواست های (request) سایت های وردپرسی، به دلیل استفاده از افزونه های مختلف، معمولا زیاد است و این امر باعث کاهش سرعت بازگذاری سایت می شود.
سرعت بارگذاری روی سئو سایت تاثیر مستقیم دارد.اگر زمان بارگذاری سایت طولانی باشد، کاربر پیش از مشاهده صفحه از سایت خارج می شود، این امر موجب افزایش نرخ پرش شده و تاثیر منفی دارد.
سئو محتوایی نیز تاثیر زیادی در موفقیت سئو در کرج دارد.
انتخاب عناوین سئو شده و جالب، بهینه سازی تصاویر و تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی...

قـیـمـت : _ _ _ _ _ _
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
نام :
سی یو وب
اســتان :
البرز
شــهــر :
کرج
آدرس :
تـلـفــن :
09360099633 , 026-34001347
وب سایت :

تازه های گروه کامپیوتر > طراحی صفحات وبصفحه  1 از 45

طراحی سایت در شهریار اندیشه

طراحی سایت در شهریار اندیشه
15 ساعت پیش
آیکون ویژهطراحی سایت در شهریار و اندیشه پشتیبانی و سئو وبسایت ارزان تولید محتوا وبسایت ارزان شماره مجوز 5665 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی سایت در شهریار اندیشه طراحی سایت در...
09125003701 , 021-91692553
شهریار , بیست نگار شهریار

طراحی سایت سئو اندروید تبلیغات در شهریار ، اندیشه

طراحی سایت سئو اندروید تبلیغات در شهریار ، اندیشه
17 ساعت پیش
آژانس دیجیتال مارکتینگ آداوب صفر تا صد فضای وب ( هر آنچه که شما از فضای وب بخواهید فقط در چند کلیک ) برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید طراحی سایت بدون یک درصد احتمال...
09013898158 , 09122445935
شهریار , آدا وب1,200,000 تومان

خدمات طراحی سایت سورنا

خدمات طراحی سایت سورنا
17 ساعت پیش
خدمات طراحی و پشتیبانی وب سایت و نرم افزار موبایل خدمات طراحی وب سایت خدمات طراحی نرم افزار موبایل خدمات طراحی نرم افزار تحت ویندوز اهداف گروه فناوری اطلاعات سورنا با داشتن دانش...
09938504687
تهران , هلدینگ تجاری صبا

طراحی سایت در دو قسط ، سایت شرکتی و فروشگاهی

طراحی سایت در دو قسط  ، سایت شرکتی و فروشگاهی
19 ساعت پیش
ما هرگز ارزان کار نمی کنیم. خاص پسندان معمولا ما را انتخاب میکنند. ما با طراحی های زیبا و استفاده از الگوهای اروپایی کسب و کار شما را متحول میکنیم. بعد از دیدن نمونه کارها در سایت...
09027028817 , 09124265527
تهران , پویا آرت

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی
19 ساعت پیش
طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی بصورت ودرپرس و کد نویسی و حتی سلیقه شخصی شما با هزینه مناسب و قالبهای خاص و تخصصی بهمراه مشاوره رایگان و تخصصی در مورد طراحی و افزایش...
09374700288
تهران , مهندس دهقان

خدمات طراحی و سئو سایت

خدمات طراحی و سئو سایت
20 ساعت پیش
گرافیکنما زیر مجموعه هلدینگ آرا طراحی انواع سایت ها با زیباترین دیزاین بر اساس نیاز شما و با سرعت لود بالا جهت رتبه بهتر سئو با ما صفحه اول گوگل را تجربه کنید هدیه ما مشاوره رایگان کسب...
09213205026 , 021-76280355
تهران , معرفتی کاویجانی

سیستم جامع دانش بنیان کسب و کار و مدیریت فروش

سیستم جامع دانش بنیان کسب و کار و مدیریت فروش
20 ساعت پیش
آیکون ویژهسیستم جامع کسب و کار و مدیریت فروش که توسط شرکت دانش بنیان پوناس واقع در دانشگاه سراسری تبریز با جمعی از نخبگان عرصه برنامه نویسی و مدیران صنایع جهت بهبود وضعیت کسب و کار و سیستم سازی فروش در سطح...
09144942959 , 04133299963
تبریز , پوناس

انجام کلیه خدمات تحلیلگری وب سایت

انجام کلیه خدمات تحلیلگری وب سایت
21 ساعت پیش
انجام کلیه خدمات تحلیلگری وب سایت مشاوره مدیریت پارسیان مانی ارائه انواع خدمات : مشاوره تحلیلگری وب سایت مشاوره تحلیل سایت مشاوره طراحی سایت مشاوره طراحی وب سایت و سایر...
09126494810 , 09353385817
تهران , پارسیان مانی

خدمات تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و سئو

خدمات تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ و سئو
22 ساعت پیش
سئو جامپر (بهساز کاران نوین) :خدمات دیجیتال مارکتینگ با بیش از 10 سال سابقه کار با شرکت های بزرگ و هلدینگ های مشهور از جمله باشگاه پیشکسوتان استقلال، تشک زست، نمایندگی دلونگی، صنایع غذایی دارا، آهن...
09102504992 , 021-44117901
تهران , سئو جامپر

خدمات طراحی وبسایت همراه با پشتیبانی

خدمات طراحی وبسایت همراه با پشتیبانی
22 ساعت پیش
شرکت سئوجامپر : طراحی وب سایت وردپرس و برنامه نویسی شده همراه با پشتیبانی گرافیک زیبا رابط کاربری یوزر فرندلی کاملا سئوبیس شروع قیمت از 5 میلیون...
09102504992 , 021-44117901
تهران , سئو جامپر

طراحی سایت در رشت و گیلان با سئو اصولی

طراحی سایت در رشت و گیلان با سئو اصولی
1 روز پیش
کسب و کار خود را با گروه گیلار حرفه ای و تخصصی آنلاین کنید. با گروه گیلار همواره یک مشاور دیجیتال مارکتینگ در کنار خود خواهید داشت . گروه طراحی وب سایت و توسعه بازار گیلار عضو پارک علم...
09371311008
رشت , ویرا فناوران گیلار

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی
1 روز پیش
کسب و کار خود را با گروه گیلار حرفه ای و تخصصی آن کنید. گروه طراحی و توسعه گیلار عضو پارک علم و فناوری گیلان برای مشاهده نمونه کارهای ما (گروه گیلار) را در گوگل جستجو کنید. هدیه ما به...
09371311008
رشت , ویرا فناوران گیلار

طراحی و پیاده سازی وب سایت با PHP و ASP

طراحی و پیاده سازی وب سایت با PHP و ASP
1 روز پیش
طراحی و پیاده سازی وب سایت با PHP و ASP طراحی قالب های Responsive شده برای وردپرس (wordpress) مدیریت، بهینه سازی و بروزرسانی وب سایت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو انجام...
09120977728 , 09331316071
تهران , مجید فیض آبادی

گروه طراحی سایت وب کت

گروه طراحی سایت وب کت
1 روز پیش
وب کت تشکیل شده از تیم برنامه نویسی، طراح سایت و گرافیک کار حرفه ای که آماده ارائه خدمات باکیفیت برای شما مشتریان عزیز است. خدمات ما شامل : طراحی سایت انجام سئو طراحی...
09216673506
شهریار , وب کت

افزایش فروش محصولات و خدمات , سئو گوگل

افزایش فروش محصولات و خدمات , سئو گوگل
1 روز پیش
ارائه خدمات طراحی سایت حرفه ای شرکتی ، آموزشی ، شخصی، ... براساس اصول و استاندارد های سئو و بهینه سازی شامل : هاست و دامنه ir پشتیبانی یکساله رایگان درگاه پرداخت طراحی...
09152680062 , 09386151506
خراسان رضوی , طراحی سایت سئو
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

آگهی های ویژه کامپیوتر » طراحی صفحات وب

طراحی انواع وب سایت شرکتی و فروشگاهی
09124017670 , 021-44079677
طراحی سایت در شهریار اندیشه
09125003701 , 021-91692553
طراحی وب سایت اندیشه

طراحی وب سایت اندیشه

محمد صادق انواری
09224849027 , 021-46070741
طراحی سایت و سئو تخصصی شرکت نیکرادوب
09352173578 , 021-28423322